Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos. [emoji173]️ joo ei tarvinnut plussan esiin tulemista kauaa odotella. Tää on kyllä ihan uskomatonta. Tein testin aamulla sillä asenteella että tehdään nyt pois alta niin voin odotella menkkoja alkavaksi.
 
Mä taidan siirtyä kohta kokonaan tonne pidempään yrittäneiden ketjuun..
 
Onpas komiat viivat Poikienäidillä!

Itse en uskalla vielä olla kovin innoissani. Haamut kyllä vahvistuu ja tein kaksi eri testiä, jotka molemmat näyttivät haaleita mutta selvästi näkyvissä olevia viivoja. Mutta jotenkin silti tosi hankala kuvitella, että tyyppi pysyisi mukana jos siellä nyt mitään törmäystä tai tuulimunaa kummempaa on. Kai se on silti uskaltauduttava odotusketjuun ja sitten taas palattava tänne jos menee niin kuin pelkään, kun en halua aiheuttaa yrittäjille pahaa mieltä.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
Tervetuloa kaikki uudet. Minäkin palaan tänne tuttuun porukkaan. Kierto saattaa olla mitä sattuu, mutta nokka kohti uusia tuulia. Yk 22 lähtee käyntiin tai ainakin jotain sinnepäin. Oli hurjasti tullut juttua. Tsemppiä kaikille ja hurjasti onnea plussanneille.
 
Musta tuntuu et mul on taas munasarjakysta vasemmalla puolella :( en tunne enää omaa kehoani... mulla on kaikki oireet ja aivan kummallisia tuntemuksia...

Ai miksi en ole mennyt gynelle? No varasin ajan 20.12. ja se oli eka mahdollinen mulle töiden puolesta. Jos taas jaksaisin ajaa tunnin suuntaansa, pääsisin nopeammin lääkäriin. En vaan millään viitsisi kun olis tässä vähän muutakin...
 
Onko kukaan kokeillut tunnistaa ovistestillä raskautta niin, että lopulta olisi oikeasti myös ollut raskaana? Olen kuullut, että ovistestikin saattaisi tunnistaa hormonien nousun ja että siitä voisi mahdollisesti nähdä raskauden jo ennen varsinaista raskaustestiä. Mahtaako pitää paikkaansa? Mulla aamulla herkkä raskaustesti näytti tyylipuhdasta negaa. Nyt illalla kokeilin huvikseni tikuttaa ovistestin (vaikka dpo16) ja sain tulokseksi selkeän viivan. Kontrolliviivaa tosin vähän vaaleampi, mutta kuitenkin. Voikohan tuosta päätellä muuta kuin että syystä x joku hormoni on vähän koholla?
 
JJuuliaA, mulla on alkanut 6-8 dpo kolmesti, kun olen päätynyt raskaaksi, eli nipistelyä ja kouristelua eri tavalla, mitä negakierroissa (sitä ennenhän alkio "lilluu" siellä ruumiinonkaloissa ennen kiinnittymistä). Joo, täällä olis mukava porukka, mutta ei taida minuakaan tänä vuonna enää onnistaa. Pitkään yrittäneiden ketjut ja IVF/ICSI-ketju on meikäläisen "kotiplaneetta", mutta mukava on monenlaisia juttuja nähdä ja mukana tsempata kuumeilijoita.
Miss Butterfly, jos olet raskaana saatat saada vahvan plussan ovistestiin. Onko lämmöt edelleen koholla?
 
Takaisin
Top