Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tarkoitin sellasta laitetta, mihin tungetaan tikku. Tikussa kaksi selvää viivaa, mutta ohjeissa sanotaan että tikkujen viivoihin ei saisi luottaa samanlailla kuin normi ovistikkujen viivoihin, vaan laite näyttää oikean tuloksen. Laite ei siis enään toimi. Tää ois eka ovis minkä pillereiden jälkeen tunnistanMulla ainakin toimii, se clearbluen kaksoishormooni. Sain sillä hymynaaman viikko sitten sunnuntaina ja kyllä suosittelen, myös naistenklinikalla niitä mulle suositeltiin.
Tarkoitin sellasta laitetta, mihin tungetaan tikku. Tikussa kaksi selvää viivaa, mutta ohjeissa sanotaan että tikkujen viivoihin ei saisi luottaa samanlailla kuin normi ovistikkujen viivoihin, vaan laite näyttää oikean tuloksen. Laite ei siis enään toimi. Tää ois eka ovis minkä pillereiden jälkeen tunnistan
Aa siis kyseessä on andon digitaalinen ovulaatiotesti :)Jaa en tiiä mistä clearbluen tikkulaitteesta sitten puhut..
Aa siis kyseessä on andon digitaalinen ovulaatiotesti :)
Mulla ainakin toimii, se clearbluen kaksoishormooni. Sain sillä hymynaaman viikko sitten sunnuntaina ja kyllä suosittelen, myös naistenklinikalla niitä mulle suositeltiin.
Näillä mäkin bongasin oviksen tosi helposti ja ekasta näemmä tärppäs. :)
Täytyy perehtyä tuohon cb:n kaksoishormoni ovulaatiotestiin. Ja testata niitä.
Siis jos nyt joskus vielä tarviin niitä...tänään kp 72 (kkm jälkeen) alkaa jo huumori loppua.
Nyt on kyllä tosi vahva plussa :D onnea! Toivotaan että pysyy loppuun saakka mukanaApuaa!! Mä en uskonut raskuaden mahdollisuuteen pätkän vertaa. Aattelin vaan että kierto vielä ihan sekasin. Noh tälläset sitten äsken tuli! Anteeks opanampailu mut oon niin onnellinen. Plussa tuulia kaikille! [emoji173]️
Onnea!Apuaa!! Mä en uskonut raskuaden mahdollisuuteen pätkän vertaa. Aattelin vaan että kierto vielä ihan sekasin. Noh tälläset sitten äsken tuli! Anteeks opanampailu mut oon niin onnellinen. Plussa tuulia kaikille! [emoji173]️