Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kenelläkään kokemusta raskauskeijun digitaalisesta ovulaatio testistä? Voiko pelkkiin mukana tulleisiin liuskoihin luottaa? Laite ei toimi, mutta liuskoihin tulee vahvat viivat :anyone
 
Mulla ainakin toimii, se clearbluen kaksoishormooni. Sain sillä hymynaaman viikko sitten sunnuntaina ja kyllä suosittelen, myös naistenklinikalla niitä mulle suositeltiin.
 
Mä olen samaa mieltä kun muutama muukin...(aiemmilla sivuilla :)) eli kyllä täällä palstoillakin kohteliaisuuteen kuuluu myös muiden ”kuulumisten” kysely eli tekstien lukeminen, kommentointi tai tykkääminen. Niinhän se menee kasvotustenkin keskustelussa, että yleensä se on vastavuoroista. On siis mukavaa, että on uusia ja vanhoja, aktiivisia ja vähemmän aktiivisia jäseniä kunhan muistaa, että on mukava lukea muutakin kuin vain se kaikkien haluama plussa uutinen.
 
Mulla ainakin toimii, se clearbluen kaksoishormooni. Sain sillä hymynaaman viikko sitten sunnuntaina ja kyllä suosittelen, myös naistenklinikalla niitä mulle suositeltiin.
Tarkoitin sellasta laitetta, mihin tungetaan tikku. Tikussa kaksi selvää viivaa, mutta ohjeissa sanotaan että tikkujen viivoihin ei saisi luottaa samanlailla kuin normi ovistikkujen viivoihin, vaan laite näyttää oikean tuloksen. Laite ei siis enään toimi. Tää ois eka ovis minkä pillereiden jälkeen tunnistan o_O
 
Vauvakuume täällä taustalla edelleen teitä seurailee ja kaikille plussia toivoopi!!! :)

Meillä ei valitettavasti pieni kakkonen ole ihan vielä ajankohtainen tänä vuonna joten aijon kyllä liittyä Raskaaksi 2018 ryhmään ! :notworthy:) Ja toivin tietysti, että plussaan sitten viimeistään 2018 !

Paljon plussapuhureita kaikille!! :happy093:happy093
 
Tarkoitin sellasta laitetta, mihin tungetaan tikku. Tikussa kaksi selvää viivaa, mutta ohjeissa sanotaan että tikkujen viivoihin ei saisi luottaa samanlailla kuin normi ovistikkujen viivoihin, vaan laite näyttää oikean tuloksen. Laite ei siis enään toimi. Tää ois eka ovis minkä pillereiden jälkeen tunnistan o_O

Jaa en tiiä mistä clearbluen tikkulaitteesta sitten puhut.. :p

Sen tiiän että tohon testilaitteeseen tungetaan toi tikku, kustaan tikkuun ja sit menee hetki että se laite kertoo tuloksen O -tyhjäympyrä ei oo ovista lähimainkaan, vilkkuva naama ovis tuloillaan ja pysyvänaama ovis.. Ja tohon tikkuun ilmestyy 2 viivaa kyllä mutta silloin kun testilaitteen ikkunaan tulee tyhjä ympyrä toinen viiva on lähes olematon..

Onko siis joku muukin testilaite clearbluella, täytyy googlettaa. :)
 
Täytyy perehtyä tuohon cb:n kaksoishormoni ovulaatiotestiin. Ja testata niitä.

Siis jos nyt joskus vielä tarviin niitä...tänään kp 72 (kkm jälkeen) alkaa jo huumori loppua.
 
Mä luen kaikki viestit ja kiinnostaa kuulla miten muilla menee. Oon vähän huono kommentoimaan ja monesti vaan luen muiden kommentoinnit toisille. Sit kysyn jos jäi jotain kysyttävää mitä muut ei oo kysyneet.

Saatan siis vain kirjoittaa omia kuulumisia mutta luen kaikki kirjoitukset kyllä mielenkiinnolla.

Miten Smithin lämmöt?
 
256b3911f40fe8acc0c7a196b41fabf9


Mutta tänä aamuna 37.41...

Implantation dip?? :D saa nähdä...
 
Apuaa!! Mä en uskonut raskuaden mahdollisuuteen pätkän vertaa. Aattelin vaan että kierto vielä ihan sekasin. Noh tälläset sitten äsken tuli! Anteeks opanampailu mut oon niin onnellinen. Plussa tuulia kaikille! [emoji173]️
Nyt on kyllä tosi vahva plussa :D onnea! Toivotaan että pysyy loppuun saakka mukana <3
 
Isosti onnea Poikienäiti. Hienot viivat :) Mulla menossa nyt jo dpo16, Flon mukaan menkat kolmatta päivää myöhässä, ei kuitenkaan toistaiseksi menkkajomoja, jotka enteilisi niiden tuloa. Nyt aamulla raskaustestissä kuitenkin puhdas nega. Saa nähdä montako päivää menee ennen kuin tietää miten tämän kierron kanssa käy. Yleensä mulla on oviksen alla ja vähän jälkeen herkät rinnat. Nyt on ollut lähes viikon. Yleensä ei ole tässä vaiheessa (=menkkojen alla) ollu enää herkkyyttä. Mielenkiintoista. 3 Terokiertoa taustalla, nyt seuraava taas ilman. Viikko sitten käytiin miehen kanssa ekassa tapaamisessa Naisten klinikalla. Kaikki näyttäisi olevan muuten ok paitsi mulla ylipainoa. Pitää saada noin 5 kg ainakin pois ennen kuin voi aloittaa mitään hoitoja. Aukkari olis seuraava vaihe, mut eka pitää saada painoa pois.
 
Takaisin
Top