Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin enemmän seurailen taustalla. Joskus olen kyllä kommentoinut. [emoji4] Tässä just odottelen että millon menkat mahtaa alkaa. Imetän vielä kuopusta kahdesti päivässä. Ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen alkoi 19.10. Muutamana päivänä kierron aikana on ollut ihan pientä tiputtelua, tullut siis kerran pyyhkiessä tms. Yhtenä päivänä ehkä enemmän.. Mutta siis, nyt menossa kp 32/???. Ikinä ei oo kierto ollut näin pitkä. Ennen ekaa raskautta on ollu 30 päivää ja ennen toista 29 päivää. Minkäänlaisia ovulaatio oireita en oo huomannut. Voiko kierto vaan olla vielä sekaisin vai mitä tässä nyt tapahtuu. Ainiin lisään vielä että viimeisen minipillerin söin 17.9..
Jännää :joyful: Kivaa että on muitakin melko samas tilanteessa olevia. Mulla käynnisty kierrot aikoinaan kunnolla vasta kun imetys oli loppun lähen kokonaan, mutta toisilla se käy nopeammin. Toivotaan plussaa! :)
 
Voihan se olla että itselläkin käynnistyy kierto kunnolla kun imetys loppuu. Hassua vaan että noi edelliset menkat alkoi samoihin aikoihin kun ois pitänyt alkaa jos kierto sama mitä ennen kuopusta. Mutta raskauden mahdollisuuteen en vaan usko noiden tiputtelujen takia. :/ Ehkä mun menkat kohta alkaa.. Ainakin toivottavasti.
 
Tämän aamun aamupaino -6.1kg! Ihan mahtavaa! Super hyvä fiilis!
Varmasti! Jes!
Olik sulla mikä lähtötilanne? Miä haluan kans, ja todella olis tarvekin pudottaa painoa. Liikun kyllä aika paljon mutta syömiset on mitä sattuu. Etenkin jos täti tulee niin kokkaan jotain terveellistä ja lähden lenkille. Taidan kyllä tehdä niin joka tapauksessa :)
 
Varmasti! Jes!
Olik sulla mikä lähtötilanne? Miä haluan kans, ja todella olis tarvekin pudottaa painoa. Liikun kyllä aika paljon mutta syömiset on mitä sattuu. Etenkin jos täti tulee niin kokkaan jotain terveellistä ja lähden lenkille. Taidan kyllä tehdä niin joka tapauksessa :)

5.10.2017 Lähtöpaino oli itseas 90.1kg, esikoisen odotus ajasta jäänyt kilot roikkuu matkalle mukaan. Aloitin karppauksen ja toimii!
Nyt tämän aamun aamupaino oli 82.9kg!

Mulla paino jojoili ennen kun.aloitin karppauksen 91-89kg välillä.

Ja painoin 2015 kun aloin esikoista odottaa 75kg, et tavoite nyt alkuun päästä sinne ja siitä sitten jatkaa.. :)
 
5.10.2017 Lähtöpaino oli itseas 90.1kg, esikoisen odotus ajasta jäänyt kilot roikkuu matkalle mukaan. Aloitin karppauksen ja toimii!
Nyt tämän aamun aamupaino oli 82.9kg!

Mulla paino jojoili ennen kun.aloitin karppauksen 91-89kg välillä.

Ja painoin 2015 kun aloin esikoista odottaa 75kg, et tavoite nyt alkuun päästä sinne ja siitä sitten jatkaa.. :)
Mulla pituutta 175. Ennen lapsia painoin 85, raskaana olles n.100 kg mutta vielä kuopuksen syntymän jälkeenkin oon ehtin painaa alle 80. Siitä onkin sit ollut vaan suunta ylöspäin kun elämä alko helpottaa sen verran että ruokakin alko maistumaa ja nykyää 95 kg enkä ole tietääkseni edes raskaana.
 
Muokattu viimeksi:
Hyvä huomenta kaikille tai siis aamupäivää! :)
Pääasiassa lueskelen teidän kirjoituksia ja pitäisi hieman enemmän itsekin kirjotella kun yksin vain ihmettelen oireita, tuntemuksia ja tunteita. Onnea plussanneille ja muille yrityksiin!
Meillä on yritystä ollut elokuusta lähtien vasta koska mies koki että aikaisemmin ei voi yrittää kun ei ole oikeanlaista asuntoa. Nyt hän vaihtoi työpaikkaa ja tuntui että alkaa empimään mutta minun pienen itkupotkuraivarin myötä kaikki on menny vähä paremmin. Remontti edistyy ja seksiä ollut enemmän. Harmii vaan kun sain ensimmäisen kerran tikutettua ovulaation niin se päivä meni ohi. No seuraavana aamuna oli talettelut. Flo on nyt ovulaatio päivän vaihtanut 4 pv aikaisemmaksi kaikille kieroille tikuttelun ansiosta. Eilen olin hyvin kosketus herkkä! Hellä kosketus tuntui rajulta eli hipsutus :D ja alamaha tuntunut jo useamman päivän normaalia turvonneemmalta. 4 pv ovulaation jälkeen tuntui kova piston kohdun kohdalla joka meni 5 minuutissa ohi?!
Anteeksi omanapailu!
Hienoa Alinah! Onnea hienosta suorituksesta! Itsellä 30kg painon pudotus taustalla ja tiedän että varmasti tuntuu hyvältä! (seurustelun aikana tullut 10kg takasin eli pari kiloa pitäisi pudottaa painoa ollakseni ihanne painossa)
 
41e511f6997226e00c60962422131031


Dpo 12, laimea näyte iltapäivällä. Olisiko tuo haamu vai pelkkä viivanpaikka?

Anteeksi omanapailu ja varsinkin tähän väliin keskustelua.
Mulla on kai huonot viivalasit enkä yleensä nää mitään mut tässä on kyllä haamu!!
Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia:happy:
 
Uudesta ketjusta sen verran, että mun on pakko myöntää, että tullessani ensimmäisen kerran tänne korjoittelemaan elokuussa koin pikkuisen huonoa omaatuntoa, tullesani raskaaksi heti siitä ensimmäisestä kierrosta. Ehdin nimittäin täälläkin jo valittaa, että mun on varmaan tosi vaikeaa tulla raskaaksi, koska mulla oli niin epäsäännöllinen kierto ja luteaalivaiheen pituuskin heitteli. Mutta nyt kun se ensimmäinen raskaus päättyikin keskenmenoon ja kaavinnasta on jo viisi viikkoa eikä menkkoja tai ovista ole kuulunut, koen kyllä ihan ansainneeni paikkani myös ketjussa, jossa se raskaaksi tulo on monille osoittautunut hiukan hankalammaksi. Jos siis johonkin kuumeilupuolelle jatkan kirjoittelua, niin varmaankin tänne. Mulla tosin ei taida olla mitään mahiksia tulla enää uudestaan raskaaksi vuonna 2017, koska hormonitoiminta vaikuttaa olevan totaalisen sekaisin keskenmenon jäljiltä.

Mulla on siis välillä outoa tiputteluvuotoa, pistelyä ja vihlomista kohdun seudulla. Raskaustesti on kuitenkin näyttänyt negaa jo kaksi viikkoa ja vuoto kaavinnan jälkeen loppui jo kolme viikkoa sitten. Kaipa tällainen on ihan normaalia keskenmenon jälkeen, mutta onhan tää ihan pirun turhauttavaa. Reilun viikon päästä tiistaina olis gyneaika, joka toivottavasti vähän selventää tilannetta, jos menkkoja ei siihenkään mennessä ole ilmaantunut.
 
Mulla huomenna se Progesteron verikoe, sitten tiistaina oon menossa mun äidin jollekin koulutettavalle ripsimalliksi niin saan ripsienpidennykset. Vähän kaunistautua, viimeksi ollut ripsienpidennykset kai viime vuonna. Ei oo ollut varaa ottaa, nyt ei maksa mitään. Sitten ensi viikon perjantaina ne yhdet 50v bileet jos nyt on, kun mitään ei oo kuulunut että missä pidetään ym kun ilmoitti että lisää tietoa lähempänä... Muuten sitten vietetään miehen kanssa pikkujouluja jos ei olekaan noita juhlia tiedossa, me ollaan viimeksi oltu ulkona kaksistaan mun synttäreillä kuitenkin (1.9).
 
Olin malttamaton ja ostin testin. Just tuli 5 min täyteen eikä siinä näy yhtään mitään kontrolli viivan lisäksi :sad001 Alkais nyt sit vuoto samaan syssyyn, en jaksa odotella.
 
Onnea Unicorn ja Alinah painonpudotuksesta! Voi kun itselläkin paino tippuisi, mutta tuntuu ettei sit niin millään!

Samaa mieltä kuin Mrs.Smith ja Vauvahaaveissa2018, kiva että uudetkin alkaa tänne kirjoitella, niin saadaan vähän elävyyttä ryhmään! :wink Tervetuloa Hiljanen, Tiiimpuu ja muut uudet :Heartpink

Hallanderus, tsemppiä piinailuun ja plussatuulia! :) Tuntuu olevan aika yleistä, että miehet meinaa löytää aina jotain esteitä lapsen tulolle, milloin asunto, milloin työtilanne jne. Niin oli meilläkin alkuun :p

Mrs. R, jaksamista tilanteeseesi :Heartpink Toivottavasti gynen käynti selventää asioita.

Omaanapaa. Tänään aloitin 10 päivän terolut kuurin kun lääkäri oli onneksi sen kerennyt aamulla uusia, niin sain kauppareissun lomassa piipahdettua myös apteekin kautta :hello2
 
Alusta asti ketjua lukenut ja silloin tällöin kommentoinut jotain. Enemmän tullu tuonne toinen haaveissa ketjuut kirjoiteltua. Nyt oon ollut hiljaisempi molemmilla kanavilla.
Tällä kanavalla moni on tullut tutuksi vaikka niin moni ei mua puolestaan tunne/muista. Kuitenkin pakko käydä tihrustelemassa joko ois plussat tulleet niille joille sitä kovasti jo toivoisi!

Onnittelut plussanneille! Ja vahvistumisia haamuilijoille. Liimaa ja tarrasukkia pikkuisille.

ON: Tylsä vaihe taas kierrossa kp21 ja dpo4? En jaksanut tikuttaa ovista eikä mitään tuntemuksiakaan ollut. Appi huutelee 10pvä menkkoihin ja olen päättänyt että kun appi kysyy oletko unohtanit päivittää kuukautisesi niin sit vasta testaan jos on aihetta. Kyllä ne valkoiset yksiviivaiset testit vaan niin kovasti harmittaa.

PauliinaS kp21 dpo4? Yk15 jos oikeen muistan :wacky:
 
Unohdus iski!
Mahtavaa Unicorn ja Alinah, hyvin lähtenyt painonpudotus liikkeelle. Itse vasta onnistunut karistamaan 4kg ja nyt viikonloppuna tuli varmasti osa takaisin :bag:
 
Ootte ihania ja kannustavia täällä! Siis kaikin puolin.. Olen joskus ollut puoli vuotta ilman ehkäisyä, jolloin en raskaaksi tullut. Silti mua jännittää jättää ehkäsy pois... Onko sen aika nyt..vai koska.. Työkaveritkin mulle sano että keskenmenot on yleisiä nykyään ja lapsen saaminen ei ole helppoa, siihen voi mennä vuosia joten ovat mua tsempanneet miettimään ehkäsyn pois jättämistä, jos hiukankin siltä tuntuu. Täytyy taas varmaan ottaa miekkosen kanssa asia esille ja keskustella. Anteeksi omanapa, tässä mun ajatuksia. Enkä tiedä kuuluuko tämä asia edes tänne ryhmään, mutta muuta sopivaa en löytänyt eikä raskaaksi 2018 ryhmääkään vielä löytynyt. Täällä on kyllä hieno tukiverkko asioille jotka mietityttää. En voi muutaku toivottaa edelleen plussatuulia tänne pikaisesti teille naiset! Ootte mahtavia :)
 
Takaisin
Top