Uudesta ketjusta sen verran, että mun on pakko myöntää, että tullessani ensimmäisen kerran tänne korjoittelemaan elokuussa koin pikkuisen huonoa omaatuntoa, tullesani raskaaksi heti siitä ensimmäisestä kierrosta. Ehdin nimittäin täälläkin jo valittaa, että mun on varmaan tosi vaikeaa tulla raskaaksi, koska mulla oli niin epäsäännöllinen kierto ja luteaalivaiheen pituuskin heitteli. Mutta nyt kun se ensimmäinen raskaus päättyikin keskenmenoon ja kaavinnasta on jo viisi viikkoa eikä menkkoja tai ovista ole kuulunut, koen kyllä ihan ansainneeni paikkani myös ketjussa, jossa se raskaaksi tulo on monille osoittautunut hiukan hankalammaksi. Jos siis johonkin kuumeilupuolelle jatkan kirjoittelua, niin varmaankin tänne. Mulla tosin ei taida olla mitään mahiksia tulla enää uudestaan raskaaksi vuonna 2017, koska hormonitoiminta vaikuttaa olevan totaalisen sekaisin keskenmenon jäljiltä.
Mulla on siis välillä outoa tiputteluvuotoa, pistelyä ja vihlomista kohdun seudulla. Raskaustesti on kuitenkin näyttänyt negaa jo kaksi viikkoa ja vuoto kaavinnan jälkeen loppui jo kolme viikkoa sitten. Kaipa tällainen on ihan normaalia keskenmenon jälkeen, mutta onhan tää ihan pirun turhauttavaa. Reilun viikon päästä tiistaina olis gyneaika, joka toivottavasti vähän selventää tilannetta, jos menkkoja ei siihenkään mennessä ole ilmaantunut.