Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
41e511f6997226e00c60962422131031


Dpo 12, laimea näyte iltapäivällä. Olisiko tuo haamu vai pelkkä viivanpaikka?

Anteeksi omanapailu ja varsinkin tähän väliin keskustelua.
 
Tervetuloa uusille! :) Maaritmarianne, JJuliaA ja ketä teitä vielä oli :happy:

Samaa mieltä olen kuin Mrs.Smith tuolla aiemmin sivulla 513 :grin Että vauvalle ei ole oikeaa aikaa. Meillä mies jahkaili tämän asian kanssa, kunnes keskustelimme asiasta perinpohjin ja totesin että minun munasoluilla on parasta ennen päiväys :p Sitten hän vasta alkoi ymmärtää, ettei sitä lasten tekoa kannata lykätä hamaan tappiin asti. On hän minulle todennutkin, että enemmän se harmittaisi sitten 40-50 vuoden päästä kun ei niitä lapsia "tehnytkään". Onhan lapsi iso muutos ja tuo valtavan huolen ja vastuun koko loppuelämän ajaksi, ei se lopu siihen 18 ikävuoteen. Miehillä tässä tuntuu olevan enemmän sulateltavaa, pitää miettiä työtilannetta, asuntotilannetta jne.. Aina näitä asioita tuntuu olevan :grin Onneksi minä sain avattua oman miehen silmät :laughing002

Elisabet 89, tesemppiä piinailuun! On se raastavaa :shy:

Tuosta uuteen ryhmään siirtymisestä. Itse olisin kyllä valmis tarvittaessa uuteen, seuraavan vuoden ryhmään siirtymään. Tietysti sitä toivoo ettei tarviis.. Mutta ihan yhtälailla uusia tähänkin ryhmään tulee ja ne jotka plussaa nopeesti, plussaa. Sit ollaan myö jotka saa odottaa plussaa muidenkin edestä.. :shifty: Vaikka omalla kohdalla "vasta" yk 7 menossa, niin maaliskuussa jo ehkäisy jätetty joten kyllähän tuota olisi itselleen ja monelle muulle ryhmäläiselle sen plussan suonut!!

Rintta, meillä mies aloitti nyt syksyn tullen tavalliset monivitamiinit, muuten ei käytä mitään :grin

Mangustille vielä kovasti onnea plussasta! Ihana tosiaan että tärppäsi ennen sitä lääkärillä käyntiä :)

Kirputar, hyvin haalea viiva näkyy minunkin silmään! Parin päivän päästä uusiksi! :)
 
Tuosta uuteen ryhmään siirtymisestä. Itse olisin kyllä valmis tarvittaessa uuteen, seuraavan vuoden ryhmään siirtymään. Tietysti sitä toivoo ettei tarviis.. Mutta ihan yhtälailla uusia tähänkin ryhmään tulee ja ne jotka plussaa nopeesti, plussaa. Sit ollaan myö jotka saa odottaa plussaa muidenkin edestä.. :shifty: Vaikka omalla kohdalla "vasta" yk 7 menossa, niin maaliskuussa jo ehkäisy jätetty joten kyllähän tuota olisi itselleen ja monelle muulle ryhmäläiselle sen plussan suonut!!

Ei tähän ryhmään enää varmaan paljoo uusia tuu kun vuos lähenee loppuaan. Uuteen taas saattaa tulla, jos ei oo jo perustettu ja tullukin, heti kymmeniä uusia ketkä vaikka vasta suunnittelee ja alkaa yrittää joskus myöhemmin vuonna 2018.
Mikään ei tietysti estä kirjottelemasta vaikka molempiin, mutta miä katkeroidun täällä niin kauan kun juttu kavereita riittää ja pidän taukoakin varmaan taas jos ja kun täti tulee käymään ja latistaa tunnelman.

Niin ja kiitos tsempeistä :happy:
 
Ei tähän ryhmään enää varmaan paljoo uusia tuu kun vuos lähenee loppuaan. Uuteen taas saattaa tulla, jos ei oo jo perustettu ja tullukin, heti kymmeniä uusia ketkä vaikka vasta suunnittelee ja alkaa yrittää joskus myöhemmin vuonna 2018.
Mikään ei tietysti estä kirjottelemasta vaikka molempiin, mutta miä katkeroidun täällä niin kauan kun juttu kavereita riittää ja pidän taukoakin varmaan taas jos ja kun täti tulee käymään ja latistaa tunnelman.

Niin ja kiitos tsempeistä :happy:
Niin no se on totta joo :laughing002 Mä en sit yhtään tajua et on jo marraskuu, vuosi lopuillaan ja aikalailla kuukauden päästä on jouluaatto!! Täällä Pohjois-Savossa ei oo yhtään lunta (kaikki on sulaneet) ja tänään töihin lähtiessä oli +4 astetta lämmintä! :eek: Ja ole hyvä :Heartred

Mä pistin uudet ovistesti tilaukseen Ebaysta, niitä odotellessa :thumright
 
En mäkään uskalla siirtyä uuteen ketjuun kun kaikki ”ekasta kierrosta tärppäs” jutut ahistaa niin paljon... :/

Täällä oli tosi niukat menkat. Vuotoa kesti 2 päivää ja pari päivää ihme tiputtelua vaan. Nyt ollut ke asti ihan normaalia, mutta eilen pyyhkiessä tuli ruskeaa valkovuotoa... ja tänään vaaleanpunaista? Kp 10 tänään.
Ovistesti melkein nega ja rt täysin nega. Misthän voisi tämmöinen johtua? Onko kellään muulla ollu? Normaalit menkat on sellaset, että vuodan 6pv ihan solkenaan.. :S

Voiko painonpudotus tai ruokavalio aiheuttaa välivuotoja tai vuodon niukkuutta? Oon kyllä pudottanut painoa nyt muutamassa viikossa melkein 6kg. Ja ruokavalio siivottu kokonaan...
 
Kirputar, mustakin tuo on haalea viiva!! Omanapailu tuossa tilassa on enemmän kuin jees!

Tervetuloa uusille!

Tarkennus edelliseen aiheeseen uudesta ketjusta kun vuosi vaihtuu... Kaikki kuumeilijat ovat enemmän kuin tervetulleita mukaan, huolimatta siitä raskautuuko pelkästä ajatuksesta vai vasta vuosien yrityksen jälkeen. Lähinnä itseäni on vähän ihmetyttänyt just ne kirjoitukset, jossa vaan ilmoitetaan omasta plussasta, ilman muuta osallistumista keskusteluun, tulee vähän elvistelyn maku niistä..

Mieluusti kuuluisin itsekin pikaraskautujiin! Täällä on jo monen tarina tullut tutuksi, siksi tykkään kovasti tästä ketjusta! Arvostan erityisesti sitä (ironistakin) huumoria joka täällä pulppuaa! Ja aina uusi veri täällä piristää ja uudet plussat antaa uskoa et me kaikki vielä saadaan viivat tikkuihin!
 
Samoilla linjoilla RouvaKettusen kanssa. Turha tänne on tulla ilmottamaan että on tärpänny jos ei sitä ennen ole mitään puhunut. Odottajille löytyy varmast vaikka millä mitalla omia ryhmiä. Mutta jos joku innostuksessaan eksyy vahingossa tänne palstalle, niin ehkä se voidaan antaa anteeksi..
 
Heips,
oon lukenut tätä ketjua tammikuun alusta asti enemmän ja vähemmän, mutta en ole aiemmin kommentoinut. Omaa yritystä on takana nyt vuosi ja olemme menossa mieheni kanssa IVF-hoitoon tammikuussa.
Unicorn: mulla oli viime kierrossa tismalleen sama tilanne ensimmäistä kertaa ikinä ja ihmettelin lyhyitä menkkoja ja viikon päästä tullutta uutta vuotoa. Joka tapauksessa testit näytti koko ajan negaa ja sattumalta samaan aikaan ajoitettu lapsettomuuslääkärikäyntikin todisti, ettei raskaudesta ollut kyse :sad001 Olisiko niin, että jotain yritti tapahtua? Itselle jo se olis lohdullinen tieto, kun edes yhden ainutta haamulaista en ole koskaan omissa testeissä nähnyt.

Toivon kovasti tänne onnea jokaiselle ja varsinkin pidempään yrittäneille :Heartred
 
Heippa, saako liittyä tänne seuraan?
Meillä esikoinen syntyi 12/16 ja nyt on annettu toiselle lupa tulla. Ei meidänkään tie esikoisen kohdalla ollut helppo. Mulla taustalla pco ja reilusti painoa. Noin 1,5vuotta odoteltiin ja ensimmäisestä hormonikierrosta sitten pieni tarttui matkaan ja onnekkaasti saatiin neiti syliin saakka :-)

Mun imetystaival ei oikein luonnistunut mun henkisisestä olosta johtuen. Mutta hyvin me on näinkin pärjätty. Kierto käynnistyi pari kk synnytyksestä ja nyt ollut suhteellisen tasainen. Nyt menossa kp 28. Tämän kuukauden talletukset osui suht mukavasti kohdilleen omien ovistuntemuksien kanssa. Saa jänskäillä nyt vielä hetken ennen testien tekoa.

Muutamia oireita on alkanut kyllä olla mutta nämähän voi olla ihan pään sisäisiä juttujakin. Kuvotusta ja nippailua. Nyt vielä kamala vesiripuli löysi tiensä tänne :-\ onkohan se edes luettavissa oireeksi?!?

Kovat on toiveet kuten nessullakin että tämän toisen tulo olisi helpompi mutta pienet tulee kun on tullakseen :-)
 
Oon taustalla jokusen aikaa seuraillut tätä ketjua ja haluan sanoa että toivon teille kaikille niiiiiin kovasti plussia! [emoji173]️ Tohon uusi ketju -asiaan mitä ootte täällä pohtineet ajattelin sen verran kommentoida, että onhan tällä foorumilla moniakin edelleen aktiivisia raskaus-ketjuja jotka tätä nykyä ovat vauvakuulumisia yms tavallista kuulumisten vaihtoa :) Olen myös sitä mieltä, että uuteen ketjuun kirjoittaessaan olisi kohteliasta ainakin vähän lukea ketjua taaksepäin, että tutustuu ketjun "sävyyn" yms. Mutta ehkä kaikille ei tämä netiketti ole tuttu, ja tosiaan innostuksissaan tulevat ensimmäiseen sopivan kuuloiseen ketjuun iloitsemaan plussastaan.

Toivotan ihanaa joulun odotusta ja kaikkea hyvää teille [emoji173]️
 
Tervetuloa uusille. Tietysti saa tulla mukaan vielä tässä vaiheessa vuotta jos kokee tämän ketjun omakseen. Odottavan aika on pitkä, etenkin odotusta odottavan, oli se sitte vaikka vaan kuukaus taikka paljon pitempi aika.

Yöllä heräsin ja luulin että menkat alkais, mutta ei kuitenkaan mitään.. Nyt aamullakaan ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Kyllä on pitkä aika odotella vielä ehkä huominenkin jos ei menkat tänään ala. Sitä pidempää kiertoa ei mulle oo sattunu muistini mukaan varmaankaan ikinä.

kp 28/24-29
 
Mäkin enemmän seurailen taustalla. Joskus olen kyllä kommentoinut. [emoji4] Tässä just odottelen että millon menkat mahtaa alkaa. Imetän vielä kuopusta kahdesti päivässä. Ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen alkoi 19.10. Muutamana päivänä kierron aikana on ollut ihan pientä tiputtelua, tullut siis kerran pyyhkiessä tms. Yhtenä päivänä ehkä enemmän.. Mutta siis, nyt menossa kp 32/???. Ikinä ei oo kierto ollut näin pitkä. Ennen ekaa raskautta on ollu 30 päivää ja ennen toista 29 päivää. Minkäänlaisia ovulaatio oireita en oo huomannut. Voiko kierto vaan olla vielä sekaisin vai mitä tässä nyt tapahtuu. Ainiin lisään vielä että viimeisen minipillerin söin 17.9..
 
Takaisin
Top