Pottu
Sukkela juttelija
Ja omanapaa. Tein aiemmin aamusta uuden Ultran ja äsken (varsinaisesti herättyä) pc:n. Näkyisiköhän nyt..?
Näkyy! :) Onnea!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja omanapaa. Tein aiemmin aamusta uuden Ultran ja äsken (varsinaisesti herättyä) pc:n. Näkyisiköhän nyt..?
Kyllä nyt näkyy Onnea!Ja omanapaa. Tein aiemmin aamusta uuden Ultran ja äsken (varsinaisesti herättyä) pc:n. Näkyisiköhän nyt..?
View attachment 62554
Ei oo nyt mitään taloudessa tai muutenkaan, vaan ihan tää sekundäärinen lapsettomuus vaivaa. Esikoista ei edes yritetty vaan mentiin ilman ehkäisyä ja ollaan aina menty ensi tapaamisesta lähtien. Niin esikoinen ilmoitti tulostaan vasta 2 vuoden jälkeen, nyt ollaan toista sit yritetty 2/16 kun esikoinen syntyi tammikuun lopulla. Enemmän ja vähemmän eikä kuulu mitään mistään, ovista en tunne enkä oireile mitenkään, silti todistetusti oon kerran tullut raskaaksi ja synnyttänyt. Jätän aamulämpöjen mittailut varmaan pois koska toi on ihan helvetin turhaa mun osalta.
Me ollaan tällä hetkellä lapsettomuustutkimuksissa, joulukuuta odotan kun pääsen munatorvien aukiolotutkimukseen. Sit kyllä kysyn saanko mitään tukemaan ovista.
Suunnitelma on seuraava: teen huomenna aamulla dpo21/kp47 (kiitos, kiitos) vielä yhden negapissatestin, aloitan viimeisen terolutkuurin ja tirpasen illalla pienet glögit. Blossa17 glögit :)
Meillä ensimmäinen yk menossa, kp 10. Toivotaan että tärppää mahollisimman nopeasti :)
Olen 18- vuotias kuumeilija ja molemmille olisi esikoinen. Opiskelen viimeistä vuotta ja valmistun 6/2018 joten lapsi olisi tähän tilanteeseen tervetullut :)
View attachment 62554
Nega. Terolut nro 1. Ja taas mennään!