Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tekis mieli haistattaa pitkät koko maailmalle sellainen kurja fiilis nyt jos se saatanan ovis ei tapahtunutkaan.. Sori, mut mua ottaa päähän ihan julmetusti..
Kaikki muut paukkuu paksuksi ympärillä mutta itse ei millään..
 
Muokattu viimeksi:
Alinah, I know the feeling.. Opiskelukaverit on päättän näköjään melkein kaikki alkaa lisääntyä ja suunnillee kaikki muutkin tutut ja tuntemattomat. Ootko aatellu, jos koittais vähentää stressiä jostain suunnasta, voisko siitä olla apua? Tää vauvan yritys pettymyksineen stressaa tietysti, mut onk teillä millanen talous tilanne, stressaako se sua?
Itellä ei oo tosin vaikuttanu asiaan, vaikka on nyt koko syksyn ollu paljonkin muuta ajateltavaa kun toive perheenlisäyksestä, mutta onhan moni sanonu että pian on tärpänny kun yrittäminen on lopetettu..
 
Ei oo nyt mitään taloudessa tai muutenkaan, vaan ihan tää sekundäärinen lapsettomuus vaivaa. Esikoista ei edes yritetty vaan mentiin ilman ehkäisyä ja ollaan aina menty ensi tapaamisesta lähtien. Niin esikoinen ilmoitti tulostaan vasta 2 vuoden jälkeen, nyt ollaan toista sit yritetty 2/16 kun esikoinen syntyi tammikuun lopulla. Enemmän ja vähemmän eikä kuulu mitään mistään, ovista en tunne enkä oireile mitenkään, silti todistetusti oon kerran tullut raskaaksi ja synnyttänyt. Jätän aamulämpöjen mittailut varmaan pois koska toi on ihan helvetin turhaa mun osalta.

Me ollaan tällä hetkellä lapsettomuustutkimuksissa, joulukuuta odotan kun pääsen munatorvien aukiolotutkimukseen. Sit kyllä kysyn saanko mitään tukemaan ovista.
 
Ei oo nyt mitään taloudessa tai muutenkaan, vaan ihan tää sekundäärinen lapsettomuus vaivaa. Esikoista ei edes yritetty vaan mentiin ilman ehkäisyä ja ollaan aina menty ensi tapaamisesta lähtien. Niin esikoinen ilmoitti tulostaan vasta 2 vuoden jälkeen, nyt ollaan toista sit yritetty 2/16 kun esikoinen syntyi tammikuun lopulla. Enemmän ja vähemmän eikä kuulu mitään mistään, ovista en tunne enkä oireile mitenkään, silti todistetusti oon kerran tullut raskaaksi ja synnyttänyt. Jätän aamulämpöjen mittailut varmaan pois koska toi on ihan helvetin turhaa mun osalta.

Me ollaan tällä hetkellä lapsettomuustutkimuksissa, joulukuuta odotan kun pääsen munatorvien aukiolotutkimukseen. Sit kyllä kysyn saanko mitään tukemaan ovista.

Samoja fiiliksiä täällä... ja pännii ku jouduin vielä alkoholittomalle kun on tää ihme kierto :D

Suunnitelma on seuraava: teen huomenna aamulla dpo21/kp47 (kiitos, kiitos) vielä yhden negapissatestin, aloitan viimeisen terolutkuurin ja tirpasen illalla pienet glögit. Blossa17 glögit :)
 
Mulla tuli äsken vessassa vähän verta! Ensin hajotti, koska ajattelin että endo alkaa taas tiputteleen, mutta sitten tajusin että se oli tosiaan verta, ei semmosta ruskeeta tuhrua mitä endo aina on. Nyt jännittää, jos oiskin kiinnittyminen! Dpo on 5-6. Koko päivän maha on ollu omituinen ja aatellu et endo vaivaa, mut en tiedä. Nyt jännittää! :)

Kp 21/29-39, yk 9, dpo 5-6
 
Suunnitelma on seuraava: teen huomenna aamulla dpo21/kp47 (kiitos, kiitos) vielä yhden negapissatestin, aloitan viimeisen terolutkuurin ja tirpasen illalla pienet glögit. Blossa17 glögit :)

TSEMPPIÄ aamulle! <3 Mä niin toivon, että sieltä pärähtää plussa! Oisitte sen jo ansainnut ja ei noissa sun kierroissa oo mitään järkee!
 
Meillä ensimmäinen yk menossa, kp 10. Toivotaan että tärppää mahollisimman nopeasti :)
Olen 18- vuotias kuumeilija ja molemmille olisi esikoinen. Opiskelen viimeistä vuotta ja valmistun 6/2018 joten lapsi olisi tähän tilanteeseen tervetullut :)

Tervetuloa kuumeilemaan :) Toivottavasti tärppää pian!
 
Onnea Magnusti! Ihana juttu.
Mä en yleensä näe mitään viivoja jos ei oo kunnon viiva ja nyt en saanu Puh kunnolla katsottua testejsi, kun suurensi niin meni niin sameaksi ja silti näkyi. Mukavaa nähdä plussia. Tulis nyt muillekin vaikka ihan ryppäänä.

Täällä ei mitään oloja, normi olo, epänormaalissa tilanteessa. Dpo 9. Tai väsyttää mut johtuu tästä lämmöstä ja normaalia aktiivisemmasta elämästä.
 
Mrs. Smith, joko on testi tuloksia? En malta odottaa :wink

Täällä ei mitään sen kummempia tuntemuksia.. Kolmepäivää sitte oli sellanen kaikki ärsyttää -päivä, nyt ollu jotenki tasasempaa. Vuodossa ja kohdunnapukassa ei mitään sellasta mikä ei tarkottais myös menkkojen alkamista. Iltasin pissattaa, ja kokopäivän turvottaa alavatsaa, mutta sekin on normaalia loppukierrosta. Tätiä odotellessa. kp 26/24-29


Muoks.. Mrs. Smith. oltiinkin samaa aikaa linjoilla :D
 
Takaisin
Top