Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä taas :/

Muutama päivä plussasta ja vuoto alkoi. Raskaushormoonin määrä oli liian alhainen epäilivät kemiallista. Niin kuulemma käy kun herkästi testaillaan. Mä sentään tein testin kun menkat melkein viikon myöhässä. Perjantaina katsotaan, että hormooni jatkaa laskua.
 
Mun tilanne että ollaan nyt täällä etelän lämmössä eikä tuu kauheasti mietittyä tätä yritysjuttua. On niin paljon kaikkea kivaa. Nyt on dpo jotain...ens viikolla menkat kaiketi. Tosin ei oo km jälkeen ollu vielä menkkoja mut jos o plussaan luotto niin tosiaan ens viikolla alkaa.
 
Aamulämmöt ne sahaa 35.91-35.75 välillä..... Eikö se jo pitäs nousta jos ovis on tapahtunut su/ma...

Tai sitten mulla ei vaan lämmöt nouse, se on yks vaihtoehto. Taidan kyllä sen punkun hakea tänään.
 
Halaukset marcelle <3

Joo-o, kyllä ne lämmöt vaan on ja pysyy tasaisesti 36,5 edelleen :( Kuviteltuihin oireisiin voi lisätä hirveän kuvotuksen herätessä. Dpo 10 ja RFSU:n herkkä testi oli negatiivistakin negatiivisempi - ei edes viivan paikkaa.
Noh, pitänee asennoitua pikkuhiljaa jo uuteen kiertoon.
 
a2678bb234c503dfe7c74bfa7c66ff67


Jep jep, ennallaan on.

Lisäksi mua on kummastuttanut jo reilun viikon jatkunut todella runsas ja ovismainen valkovuoto!?!??! Huomenna testaan taas (negan) mutta tottakai raskaus pyörii mielessä... ja toiveissa.
 
a2678bb234c503dfe7c74bfa7c66ff67


Jep jep, ennallaan on.

Lisäksi mua on kummastuttanut jo reilun viikon jatkunut todella runsas ja ovismainen valkovuoto!?!??! Huomenna testaan taas (negan) mutta tottakai raskaus pyörii mielessä... ja toiveissa.
Voi että oishan sr aika jo saada ratkaisu asiaan mieluummin se plussa testiin tietenkin :)
 
Voi kurjuus, Marce! :( Voimia! <3

Ja Smithillekin voimia, kyllä on sinulla nihkeä ja kummallinen tilanne. Toivottavasti pian ratkeaa, tietysti toivottavimmin plussa ilmestyy.
 
Minäkin seurailen täällä edelleen. Ketjun alusta saakka ollut mukana, välillä pitäny taukoa ja sit taas palannu.

Meillä opiskelu-/työ-/lapsiperhe-elämä jatkuu entisellään. Nyt on taas sellanen fiilis että olisko voinu tärpätä.. Kp 25/24-29

Jaksuja kaikille yrittäville omaan tilanteeseen <3
 
Takaisin
Top