Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se alkais olla kohta kp 27/24-29 käsillä.
Kävin vähän kuntoilees ja vedin itteni kyllä ihan piippuun, vaikka ei sen nyt normaalia rankempaa pitäny olla.
Ne vähäiset juilimiset on hävinny mitä viime päivinä on ollu. Vai häviääkö ne aina ennen menkkoja ja alkaa sitte vuodon kera uudestaan? En muista..

Etenki työ "vanhat", meinaatteko siirtyä ens vuoden ryhmään jos ei tänä vuonna onnista? Miä haluisin jatkaa täällä samassa jos porukkaa vaan on..
 
Mä purin mun energiaa tekemällä Karjalanpiirakoita, harmi vaan ettei mun ruokavalio salli näitä nyt kun karppaan. Jouluna sitte!
Paino junnannu viikon mut tänää oli tippunut -200g. Hurjaa!
5.10-17.11 -5.8kg.

d04d4ad2414cee162dd64d2a4c075c7d
 
Se alkais olla kohta kp 27/24-29 käsillä.
Kävin vähän kuntoilees ja vedin itteni kyllä ihan piippuun, vaikka ei sen nyt normaalia rankempaa pitäny olla.
Ne vähäiset juilimiset on hävinny mitä viime päivinä on ollu. Vai häviääkö ne aina ennen menkkoja ja alkaa sitte vuodon kera uudestaan? En muista..

Etenki työ "vanhat", meinaatteko siirtyä ens vuoden ryhmään jos ei tänä vuonna onnista? Miä haluisin jatkaa täällä samassa jos porukkaa vaan on..

En pysty menee uuteen ryhmään mis on niit nopeesti raskautuvia :)
 
En pysty menee uuteen ryhmään mis on niit nopeesti raskautuvia :)
Sitä miäkin ajattelen. Äkkiä tulee muutama sata sivua tekstiä kun porukka tulee kertomaan että tarkoitus olis loppu vuodesta ja seuraavassa viestissä että puol vahingossa tärppäskin heti :woot: Jäädää myö katkeroituneet tänne :shifty:
Yritän nyt jotenki löytää huumoria tästä asiasta..

Mulla on kyl yhtä toiveikas olo kuin niin monta kertaa ennenkin tässä kohta 1,5 vuoden aikana. Lasketaak sitä nyt enää toiveikkuudeks kun ennenkin se on ollu pelkkää harhaluuloa :hilarious: Ei mitään oloja, paitsi vähän särkee päätä, eilen tais treeneistä jäädä nestehukkaa.. kp 27/24-29
 
Onpas taas poikkeuksellisen piinaavat päivät. En näköjään pysty muuta ajattelemaankaan. Huomasin yhen hupsun oireen vai onko se "oire", en tiedä. Jotenki kyljellä makoillessani rapsutin alavatsaa ja se aiheutti sellasen lievän supistuksen tunteen ja vielä lievemmän kuvotuksen.
Tulis täti nyt jo niin vois lopettaa tän sekoilun :banghead::hilarious:
 
5185e3714a6795053d5b588b2304ad68

Sain silloin kp22 sen hymynaaman ja tossa sunnuntain kohdalla oli toi pallo pisteillä, nyt se on yhtäkkiä tossa maanantailla.
Syytön aamulämpöjen merkkausta. Koska olen satavarma että eilen vielä oli sunnuntain kohdalla.. Onpa kummallista!

a4cb931d1c6dbf53d2de5d6f228ae684


Tossa vielä käyrää..

Alinah kp28 (dpo5?)
 
Joo samaa mieltä tosta uuteen ryhmään liittymisesta kun mrs.smith. Täällä tovin jo yrittäneiden puolesta kun kerennyt hieman ”tutustua”, pystyy olemaan oikeasti onnellinen toisen puolesta kun plussaa ja toivookin muille myös sitä :)

Täällä lähti yk5 käyntiin.
 
5185e3714a6795053d5b588b2304ad68

Sain silloin kp22 sen hymynaaman ja tossa sunnuntain kohdalla oli toi pallo pisteillä, nyt se on yhtäkkiä tossa maanantailla.
Syytön aamulämpöjen merkkausta. Koska olen satavarma että eilen vielä oli sunnuntain kohdalla.. Onpa kummallista!

a4cb931d1c6dbf53d2de5d6f228ae684


Tossa vielä käyrää..

Alinah kp28 (dpo5?)

Flo siirtelee ovista lämpöjen mukaan. Valitettavasti lämpökäyrästä saa usein tolkkua vasta loppukierrossa kun näkee kokonaisuuden :)
 
3ced470dd901e88dea7da53e301fbb60


Voi apua :D nyt se FF:kin luovutti ja poisti arvionsa ovulaatiosta!!

Mulla oli kesällä myös kaksi tällaista mehakiertoa mutta sillä erotuksella et menkkojen aikaan tuli ohan mini tiputtelua. Nyt ei oo ollu ees sitä.

Nimim. Luumupuuni on kukkinut?

:D :D mäki siirryn epätoivosta hysteriaan!
 
Jaa, no samapa tuo. :)
Varmaan kohta poistan nää kuukautiskierto sovelluksetkin kun tuntuu turhilta.. hahah!
 
Ite olen myös samaa mieltä että itse en halua siirtyä ens vuoden ryhmään jos täällä nyt on eloa.Täällä tietää ihmiset eikä ylläri pylläri raskauksia ylläty.
 
Takaisin
Top