Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Magnustille onnea :Heartred Marcelle pahoittelut :Heartred
Mulle kelpais että tänne foorumille tulis semmonen super plussa tuuli että kaikki pamahtaa paksuks.
Omanapa: Itse oon nyt yrittänyt olla stressaamatta ja laskematta päiviä... menkat oon vaan merkinnyt ylös. Kaikki meni siihen asti hyvin kunnes sukulainen joka vähät välittää lapsestaan niin ilmoitti olevansa TAAS raskaana ja kun kuuntelin taas niitä sen käsittämättömiä juttuja niin meni herne syvälle nenään. Sen lisäksi KAIKKI ympärillä lisääntyy... paitsi tietty me. Anopilta sain ohjeita kovasti ja kovin oli pahoillaan mutta optimistinen meidän suhteen. Itselläni oli juuri silloin semmoinen itsesääli paska päivä ja kun kuulin että se sukulainen on taas raskaana niin tuntui että teki mieli mennäpihalle ja kaataa kaikki pihapuut. Ystäväni yritti lohduttaa että tuntee kaksi paria joiden ei pitänyt ollenkaan saada lapsia ja kuitenkin olivat siinä onnistuneet.... moni on kertonut pitkästä yrittämisestä. Työkaveri kertoi että ensimmäistä yrittivät 5 vuotta... ja sitten saivatkin 7 lasta vuoden välein. Jospa minä nyt kaivan optimisti housut ylös kaapista ja koitan taas tsempata. :glasses9
 
Voi harmitus Mrs. Smithin puolesta :(

Dpo 11 täällä ja negaa näyttää edelleen. Tissikipukin on melkein kadonnut, mutta lämmöt olivat 36,7. Pffff. Turhauttavaa.
 
Hei naiset! Oon seurannu sivusta tätä keskustelua nyt muutaman päivää, koska täällä kuumeilen ihan julmetusti. E-pillerit on käytössä edelleen. Miekkosen kanssa oli puhetta että mietitään vauva asiaa molemmat. Mies mua muutaman vuoden vanhempi, itse 22v. Tässä kun asiaa tosiaan miettinyt niin epäilyttää miten pärjäisin, osaisinko jne. Naiset help! Onko ensimmäinen aina tämmöstä empimistä vai kuuluuko asiaan? :o Oon aina halunnu olla nuorinuori äiti!

Ja niin puhallan täältä valtavan plussatuulen liikkeelle ❤
 
Hei naiset! Oon seurannu sivusta tätä keskustelua nyt muutaman päivää, koska täällä kuumeilen ihan julmetusti. E-pillerit on käytössä edelleen. Miekkosen kanssa oli puhetta että mietitään vauva asiaa molemmat. Mies mua muutaman vuoden vanhempi, itse 22v. Tässä kun asiaa tosiaan miettinyt niin epäilyttää miten pärjäisin, osaisinko jne. Naiset help! Onko ensimmäinen aina tämmöstä empimistä vai kuuluuko asiaan? :o Oon aina halunnu olla nuorinuori äiti!

Ja niin puhallan täältä valtavan plussatuulen liikkeelle [emoji173]

Se on aina semmosta :) vauvalle ei myöskään ole ikinä "oikeaa aikaa"! Aina olisi jokin este esim epävakaa työtilanne, remontti, pieni asunto jne.

Jos parisuhde on kunnossa niin hommiin vaan :) muut asiat ratkeaa sitten omalla painollaan.
 
Se on aina semmosta :) vauvalle ei myöskään ole ikinä "oikeaa aikaa"! Aina olisi jokin este esim epävakaa työtilanne, remontti, pieni asunto jne.

Jos parisuhde on kunnossa niin hommiin vaan :) muut asiat ratkeaa sitten omalla painollaan.

Meillä ois kyllä täydellinen aika just nyt! :D Toki sitä kyllä ensin seittemän vuotta oltiin yhdessä, ennenkö siihen tulokseen tultiin.

Kyllä mää uskon, että sen tietää kun tietää. Ja raskausaika kasvattaa vanhemiks. Jos parisuhde ja talous on kunnossa niin kaikki muu menee omalla painollaan! :)
 
Kiitos vastauksista Molemmat ollaan töissä käyviä ja omakotitalokin on alla. Suhdekkin hyvässä kunnossa. No mut onhan se lapsi nii suuri muutos että pitääkin vähän mietityttää. Sit taas itte en ehkä alkais tekemällä tekee, mut tulee sit ku tulee tyylillä. Mulla myös pelko lapsettomuudesta, koska äitilläni niin monta keskenmenoa. Huh. Kaikki mietityttää niin kovin.
 
Ei tosiaan taida lapselle olla sitä täysin oikeaa aikaa olemassakaan.. mutta kyllä ne asiat järjestyy. Me kun alettiin meidän mielestä hyvään aikaan tekemään ensimmäistä lasta , niin eipä se niin vaan tullutkaan.. neljä vuotta meni ja aikaa kului ja vieri.. ja kun lapsi ilmoittikin vihdoi tulostaan, oli asiat kyllä niin mykkyrällään , että ei varmaan huonompaa saumaa olisi raskaaksi tuloon osannut ehtiä.. sitä vaan oli jo asian kanssa luovuttanut ja tullut siihen uskoon ettei lasta tulla koskaan saamaan... meillä oli taloudellinen tilanne vähän huono, oltiin molemmat töissä kokoajan, laihdutusprojektia, tallillinen poneja hoidettavana, saliharrastus ja fitness-suunnitelmia.. mutta kaikesta selvittiin , ja näin jälkeenpäin ajateltuna taisi ollakin oikeastaan ihan täydellin ajoitus <3 kaikella on tarkoituksensa.. ja vauva tulee kun on sen aika. :) yleensä silloin kun on alkanut suunnittelemaan jo jotain muuta :D

Välillä meinaa usko loppua tämän kakkosen yrityksen kanssa... 1,5v , monta kemiallista ja yksi km.. mutta uskon edelleen, että vauva tulee kun on sen aika. :) nytkin oon alkanut suunnitella ihan jotain muuta... joten :D x)

Plussatuulia !
 
14f650b5b978fa4abe4d4dbca0a088b2


No kun se tässä hulluinta onkin!
 
Mä facessa esikoisen lasketunajan ryhmässä just kirjotin näin :

" Mä ajattelin tän ryhmän osalta hetkeksi hiljentyä koska en vaan anteeksi pysty tänne mitään kirjoittelee kun meillä niin pitkä yritystaival ja sitä omaa plussaa niin odotetaan. En halua pahaamieltä aiheuttaa muille, mutta itelä on vaan niin pahaolla kun ei tärppää. Tsemppiä kaikille ja katsellaan.. <3 " - joka toinen siellä päiväketjussa joko hehkuttaa raskautta tai valittaa kun ei enään jaksa. Melkein kaikki jo uudelleen tosiaan raskaana ja muutamat synnyttänyt uudestaan. Mä en vaan pysty siellä nyt keskustelee koska oma olo vaan pahenee kun siellä ei juuri kovinkaan moni tiedä miltä musta tuntuu..

Mutta toivotaan että ei tarvis sitä omaa plussaa enään kovin kauaa odotella..
 
Mitähän kummaa :confused: eilen ja tänään on ollut nenäverenvuotoa ja mulla ei _ikinä_ vuoda verta nenästä, ellen ole onnistunut törmäämään johonkin.

Ja juu, kannattaa blokata sellaiset faceryhmät yms. mistä itselle syystä tai toisesta tulee huono mieli :) Jokaisella on oikeus omiin tuntemuksiinsa, oli ne sitten mitä vaan.
 
Tänään kävin kontrolli labroissa ja nyt raskaustesti negatiivinen. 1.5 viikkoa sitten hcg oli veressä koholla, noin 8-9 viikoa kkm lääkkeellisestä tyhjennyksestä.

Noh nyt taas edelleen odotellaan josko se kierto käynnistyisi. Onneksi ensi viikon lopulla on lääkärille aika varattuna. Turhauttavaa odotella kun haluais jo päästä alottamaan ns puhtaalta pöydältä uudesta kierrosta.

Jemilia kp 70
 
Jemila,Tsemppiä uuteen yrittämiseen toivotaan että plussaa ei tarvitse pitkään odottaa ja seuraava plussa tuo syliin asti vaavin.
Alinah,Olen muiden kanssa samaa mieltä ei kannata olla sellaisissa ryhmissä mikä vain aiheuttaa pahaa mieltä eikä edes lukea sellisia juttuja :)
 
Heitsu1996, hienoa että teillä on tiedossa päivä mitä odottaa.

Pidetään porukalla peukkuja pystyssä sitten helmikuussa.
 
Heipparimoikkarimoi!

Olen syysmasiksessani kyennyt vain seurailemaan keskustelua. Nyt olen viikonlopun kunniaksi jälleen aktivoitunut. Onnittelut plussanneille ja sympatiat, empatiat ja lämpimät ajatukset teille, joilla matkaan on mahtunut pettymyksiä!<3 Ja hienoa Heitsu, että homma etenee ja pääsette jatkamaan hoitoja.:)

Tähän väliin hiukkasen omaa napaa: Täällä on viimeiset viikot olleet melkomoista tunteiden vuoristorataa. Meidän enkelipojan laskettu aika lähenee ja vaikka kuinka yrittää, niin päivittäin tulee pohdittua, että mun pitäisi olla nyt onnellisesti aloittelemassa äitiyslomaa. Varmaan toi asioiden vatvominen yhdstettynä tähän perussuomalaiseen ilmastoon ovat aiheuttaneet sen, että munkin ovis on tainnut matkata Vegasiin. Lämmöt sahaa ja limoista ei oo tietoakaan. Testit on puhdasta negaa. Ja kalenterin mukaan oviksen pitäisi olla ylihuomenna!:confused: Oon nyt tässä kierrossa ottanut Geleet käyttöön, en tiedä voisko niillä olla osuutta asiaan?

Ja tosiaan, ei sitä sopivaa aikaa lapselle varmasti ole, ennen kuin se ensimmäisen kerran ilmoittaa tulostaan. Me oltiin ainakin ihan äimänä, kun tuli vielä ihan puskista keväinen raskaus. Alku meni oikeastaan lähinnä panikoidessa, että mitenkähän hommasta selvitään. Ensin piti rauhoittaa itsensä ja sitten vielä mies.:grin Nyt, kun ollaan valmiita ja aika on täysin oikea, niin eihän se p*rkele sitten onnistu!:hilarious:

Hopeareunus, yk 4 (tai 5), kp 13
 
Takaisin
Top