Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei me tänäänKÄÄN sitten enään touhuttu. No olkoot, asennoidun jo valmiiksi uuteen kiertoon. :D :P

Alinah kp24 dpo1
 
Jonka pitäis alkaa flo sovelluksen mukaan ensi viikon perjantaina silloin on yhdet bileet tiedossa vielä.
 
Kurja tilanne Mrs. Smithillä. :( Nyt joko se plussa tai täti kehiin, toki mieluummin tuo ensimmäinen.

Alinah, minusta sunnuntain tallettelu voi olla oikein hyvin riittävä, jos ovuloi eilen/tänään. :) Ja samaa mieltä noista lämmöistä, että ovulaation aikaan voi vähän heitellä/laskea.

Täällä haikeat ajatukset pinnassa, huomenna olisi laskettu aika keväisellä plussalla. :( Voisi jo olla pieni tuhisija sylissä... Huomenna myös dpo 12 ja testipäivä. Ei tunnu, että olisi tärpännyt. Tissit kipeytyivät kummasti pari päivää ovulaation jälkeen, mutta nyt arkuus tuntuu vähentyneen. Pissahätä on herkistynyt, mutta sitä se voi muutenkin olla. Alavatsalla tuntuu teräviä nipistyksiä välillä, mutta nekin voivat olla mitä vain. Vielä pari päivää sitten olin hyvinkin toiveikas, mutta nyt enää ei jaksa usko riittää.
 
Kurja tilanne Mrs. Smithillä. :( Nyt joko se plussa tai täti kehiin, toki mieluummin tuo ensimmäinen.

Alinah, minusta sunnuntain tallettelu voi olla oikein hyvin riittävä, jos ovuloi eilen/tänään. :) Ja samaa mieltä noista lämmöistä, että ovulaation aikaan voi vähän heitellä/laskea.

Täällä haikeat ajatukset pinnassa, huomenna olisi laskettu aika keväisellä plussalla. :( Voisi jo olla pieni tuhisija sylissä... Huomenna myös dpo 12 ja testipäivä. Ei tunnu, että olisi tärpännyt. Tissit kipeytyivät kummasti pari päivää ovulaation jälkeen, mutta nyt arkuus tuntuu vähentyneen. Pissahätä on herkistynyt, mutta sitä se voi muutenkin olla. Alavatsalla tuntuu teräviä nipistyksiä välillä, mutta nekin voivat olla mitä vain. Vielä pari päivää sitten olin hyvinkin toiveikas, mutta nyt enää ei jaksa usko riittää.
Tiedän tunteen <3 Mullakin ois ollu la parin viikon päästä, jos kaikki ois menny hyvin.. toivottavasti kuitenkin tärppäis :)
 
Testasin äsken. JA HIISI VIE, SIELLÄ NÄKYY JOTAIN!!! Hiukan kävi kädet tärisemään, kun vilkaisin Pregcheckiä, että näytäpä nyt se nega, sitten siinä kurkistaakin haamun alku! Pc:t aina ennen minulla ihan vitivalkoisia ilman viivanpaikkoja, jos ei nyt ole oudossa kulmassa valoa vasten tihrustanut... Ja One Stepin halppisliuskassa kanssa jotain, mutta se epäluotettavampi, kun pissa ei käynyt kulkemaan tikussa ennen kuin sen uitti pitkälle yli max-viivan. Piti tehdä toinenkin pc, jos vaikka eka olisi valehdellut minulle, samanlainen haamu sielläkin. Niin haaleita kyllä, ettei taida näkyä huonolla kameralla otetussa kuvassa ollenkaan, mutta tässä tihrusteltavaksi.

IMG_20171115_132110.jpg
 
Itsellä vapaapäivä ja mies koulussa, en halua kertoa tästä ennen kuin tulee kotiin. Hiukan piti valikoida viestissä sanojaan, kun pyysin tuomaan apteekista tarkan testin, jolla voi nämä hailurat ehkä varmistaa vielä tänään... :p

Nyt vaan kauheasti pelottaa, että onkin vain kemiallinen... :\
 
Toivotaan mangusti!!!! :) :) mikä sulla on dpo?
Dpo 12 nyt. Mies tuli kotiin ja hänkin näkee viivat testeissä! Malttamattomana tein Apteekin ultran nyt laimeammasta pissasta, samanlaista haamua kuin nuo aiemmat (jotka tummahkosta aamupissistä). Koitan nyt pantata nesteiden kanssa ja illempana yrittää saada tikkuun sen verran vahvaa viivaa, että kuvaankin yltäisi. :D
 
Mää sain tänään ajan Naistenklinikalle gynekologiseen magneettitutkimukseen. Odotin lähetettä tähystykseen ja tulikin tommonen. Endoo siis yritetään selvittää. Onko kellään kokemusta?

Mulla on ihan hirvee ahtaanpaikankammo, joten sain heti paniikin, että miten mää muka voin maata siellä putkessa 30-60 minuuttia! Sit luin ohjetta pidemmälle ja siellä kerrottiin, että laitetaan neuloja käsiin, että voi laitta varjoainetta ja suolta pysäyttävää lääkettä. Mää ja mun piikkikammo. Pikkusen on tarvinnu tänään hengitellä ja koittaa mantrata, että tää on kaikki eteenpäin ja hyvä juttu. Aika on joulukuussa.

Onks kellään muuten näkemystä, että onks tosta magneettikuvauksesta haittaa oviksen suhteen? Se ois nyt mahdollisesti päivää ennen.

Mää niiiiiiin toivon, että ens viikolla pärähtää plussa tikkuun, että voin perua ton :D
 
En mä käyny hakee vielä sitä punkkua, katotaan nyt. Oon kahden vaiheilla...
 
En mä käyny hakee vielä sitä punkkua, katotaan nyt. Oon kahden vaiheilla...

Mä vetelin punaviiniä yksissä juhlissa aika urakalla (en raskautumistarkoituksessa) kun ajattelin et kierto meni ohi suun kun ovis sattui työmatkalle ja muutenkin hommat ei aikatauluttunut oikein. Noh, testasin kuitenkin tästä kierrosta plussan ja nyt mennään 5+2. En tosin tiedä mihin punkun juominen perustuu mutta jos tämä auttaa tekemään päätöksen. :) Ei ehkä kannata urakalla tosin vetää.... :rolleyes:
 
Ihan lasi päivässä tarkoitus oli. Mutta juu katsotaan jos huomenna käyn hakemassa.
 
Dpo 12 nyt. Mies tuli kotiin ja hänkin näkee viivat testeissä! Malttamattomana tein Apteekin ultran nyt laimeammasta pissasta, samanlaista haamua kuin nuo aiemmat (jotka tummahkosta aamupissistä). Koitan nyt pantata nesteiden kanssa ja illempana yrittää saada tikkuun sen verran vahvaa viivaa, että kuvaankin yltäisi. :D

Ootko kokeillu testata päivän toisesta pissasta.
Mulla tuli tämmöset dpo11.
Ylempi on aamun ekasta ja alempi 2,5h myöhemmin. Aikamoinen ero
Testi on sofin 25miu.
 

Liitteet

  • 1510761354096.jpg
    1510761354096.jpg
    50.4 KB · Katsottu: 222
Nipsuliini, suostuisivatkohan antamaan jotain rauhoittavaa lääkettä tuohon kuvaukseen, jos kerrot peloistasi? Jos kerta hammaslääkäripelkoonkin annetaan, niin miksei tuohon sitten.

Ja Mamma84, onpa noissa testeissä kyllä valtava ero! Itse juon aamupalalla paljon, niin laimenee liiaksi pissa. Päivän tokasta pissasta tein sen Ultran, eikä mainittavasti vahvempaa viivaa tullut. Koitin nyt vähän nesteitä rajoittamalla vielä Apteq-testiä kolmannesta pissistä, mutta yhtä laimealta näytti pissa kuin edellinenkin. Ja tuli haalempi viiva kuin edelliset. Jospa malttaisin seuraavien testien kanssa huomiseen.

Koitin saada paremman kuvan nyt - ylinnä Ultra, alempana aamuiset pc ja os.
 

Liitteet

  • IMG_20171115_180857.jpg
    IMG_20171115_180857.jpg
    437.9 KB · Katsottu: 205
Takaisin
Top