Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nousee tatti otsaan kun 1,5kg tullu takasin painoa kun hissiremppa loppus ja käytetty nyt sitä hissiä sitten, eikun vaan takas portaita kävelee. (Asutaan 6krs)

047fa6b1d7a187211186e01dc39bc93f


Käyräkin on ihan p**kaa!
 
Ite ajattelen lämpöjen mittaamista niin että se kertoo eilisestä. Eli vaikka alinah sulla eilen ei ehkä ollutkaan ovis, se voi ihan hyvin olla tänään. :) tsemppiä! Käyrän tulkinnasta on paljon tietoa netissä :)
 
Voimia Jemilia myös! Ja Heitsulle tsemppiä hoitoihin, kamalaa, että teilläkin km takana...

Mrs. Smith, mulla edelliset alkanu just näin, että tuntunut, että menkat alkaa, muttei oo alkanutkaan. Ja sit on oireet loppunu kokonaan.
Kiitos,Meillä oli kohtukuolema
 
En jaksa perehtyä niihin, huono enkku joten ei pysty ainakaan ulkomaisia nettisivuja selata. Siksi en myöskään pysty lataa mitään ulkomaisia apseja.

eefa2239151130e2f03b90628356ef9c


Tässä vielä näkee, että kp22 aamusta tullu vahvat viivat mutta sitten jo illasta on tullut haalea. Kohta pitäs ton hymynaamankin hävitä testistä kun on kulunut se 48h justiinsa.

Tämän aamun ovistesti toi yksi irtonainen, mutta enempää en testaile. Varuiksi kaadan ton ukon vielä tänään.. Vaikka myöhästä se varmaan on!

Odotellaan siis maanantaita. :)

Alinah dpo1?
 
Jännä tunne ollut alavatsalla pari päivää, ihan kuin joku kevyesti painaisi kokoajan. Mutta lämmöt ei kyllä ole pysyneet ylhäällä vaan tänäänkin oli 36,5. On se jännä miten itselle kuvittelee kaikkia mahdollisia oireita. Eiköhän se täti kurvaa paikalle viimeistään maanantaina... Nyt dpo 8.
 
Jännä tunne ollut alavatsalla pari päivää, ihan kuin joku kevyesti painaisi kokoajan. Mutta lämmöt ei kyllä ole pysyneet ylhäällä vaan tänäänkin oli 36,5. On se jännä miten itselle kuvittelee kaikkia mahdollisia oireita. Eiköhän se täti kurvaa paikalle viimeistään maanantaina... Nyt dpo 8.

Oliko sulla jossain apissa ne lämmöt? Olis kiva kuulla mimmosia lukemia sulla on ollu :)
 
No nyt on dpo18 ja lämpötila putosi coverlinelle :( ei kyllä edelleenkään pisaraakaan verta tai edes tummempaa vuotoa vaan ihan kirkasta/valkosta...

Vatsaa kiristää ja polttelee. Rinnatkin kind of arat...

Ja pelkuri ei uskalla testata!! Laskeskelin tossa että maaliskuusta lähtien oon tehny yhteensä vähintään 40 negatiivista testiä...

Mä varmaan 40 negaa per kierto xD joteeeeen.... yk19 x 40 on semmoset 760 kpl xD oishan nuihin uponneet rahat voinu paremminkin sijottaa . :D

Tsemppiä!
 
Mrs.Smith: mulla tosin lämpöjen mittaus on ollut nyt vähän epäsäännöllistäkin, kun päivittäin ei ole mukamas ehtinyt että tiedä sitten voiko näihin luottaa?

Ainakin tallettelujen olisi pitänyt osua aika nappiin tässä kierrossa. Oviksen sain tosiaan tikulla kiinni.
80e6c9ee4ef7863946dce2bba2ce629a
 
Ok :)
Jos sait oviksen tikutettua niin sitten lämpökäyrä on aika selkeä. Toivottavasti lämmöt nousee takas ylös! Dpo8 tapahtuva notkahdus voi nimittäin johtua kiinnittymisestä....
 
Kirputar ei niitä lämpöjä tarvitse välttämättä joka päivä mitatakaan. Mä ite en esim. lähes koskaan mittaa viikonloppuna, kun nukkuminen on silloin ihan mitä sattuu. Luotettavuuteen riittää ihan hyvin, että mittailee n. 3-4 krt viikossa ja aina mahdollisimman samaan aikaan, et oppii tuntemaan oman vaihtelun ja tavalliset lämpötilat ennen ja jälkeen oviksen.

Mit tulee testeihin tuhlaamiseen, niin mä olen vähän tällanen nörtti, enkä halua jättää mitään sattuman varaan, joten olen hankkinut kaapit täyteen jos jonkinlaista testiä. Ei muuten tuu halvaksi tää lapsen teko. Keskenmenon hoidosta ja sitä edeltävistä kahdesta varhaisultrasta yksityisellä kertyi myös mukava usean sadan euron lasku. Kohta tää vauvaprojekti on syönyt jo oikeasti varmaan tonnin:shifty:

Mun omituinen menkkajomotus on kadonnuto_O Outoa, koska sitä on ollut vähän joka päivä tässä viikon ajan ja eilen ihan kunnolla. Elin jo toiveessa, että menkat alkais, mutta ei näköjään sittenkään. Nyt on iltapäivällä on jotenkin ollut vähän sellanen olo, että lämmöt vois olla noususuunnassa, vaikka ne oli tänä aamuna vielä ihan normaalisti alhaalla. Tai sitten ne kuitenkin on laskusuunnassa ja kohta alkaa menkat. Nyt vähän ärsyttää, kun olin aamulla pihi, enkä tehnyt CB:n digitaalista ovistestiä, kun en uskonut sen muuttuneen siitä tyhjästä ympyrästä mihinkään suuntaan.
 
Alinah vielä tosta sun lämpökäyrästä: on aika tavallista, että lämpö vähän notkahtaa tossa oviksen aikoihin ja lähtee sitten ylöspäin. Komppaan siis Mrs.Smithiä, eli ihan normaalilta näyttää tähän mennessä. Jos se nyt parin päivän päästä kohoaa jonnekin tonne 36,12 tuntumaan ja yli, uskoisin, että sulla on ollu ihan normaalisti ovulaatio.
 
Mulla kävi niinki hassusti että olin perjantaina vissiin tehnyt CB ovistestin ennen tota sunnuntain pysyvää hymynaamaa, mutta ei ilmestynyt mitään vilkkuvaa hymynaamaa silloin perjantaina niinku kesällä mulla tuli ensin 6 päivää putkeen vilkkuva jonka jälkeen pysyvä. Nyt mä tuhlannut vain 3 tikkua tosta 10 kpl paketista ja ne 2 tosiaan tuli testattua niin että niihin tuli tyhjä ympyrä.
Jää siis ensi kiertoonkin niitä. [emoji106]
 
Nyt kun täällä on ollut keskustelua ja kuvia noista CB ovistesteistä, niin pakko jakaa tämän aamun kuva kaksoishormoni testin tikuista. Vaikka näitä nyt ei saisi tulkita ja silleen :rolleyes: niin koskaan mulla ei oo toi oikean puoleinen viiva noin vahva!!:woot: Ja tota vasemman puoleista ei sitten juuri näykään (vaikka kyllä siinä hyvin haalea sellainen on) :grin Tänään kp14 ja ovisplussa antaa odottaa itseään. Ei vieläkään vilkkuvaa hymynaamaa vaikka viime kierrossa tässä vaiheessa oli kolmas päivä vilkkuvaa.. Ja o+ oli viime kierrossa kp 16 ja sitä edellisessä kp15. Mietin että nytkö nää kierrot alkaa taas pitenemään, pitäskö soittaa lekuriin ja pyytää uusimaan terolut resepti varuilta :p Lämmöt edelleen olleet matalalla, vaikka Fertility Friend ennusti lämpöjen perusteella ovista jo kp 9 mitä en kyllä usko :grin
 

Liitteet

  • IMG_20171114_172029.jpg
    IMG_20171114_172029.jpg
    934.5 KB · Katsottu: 148
Jjoo... negan tein päiväpissasta. Alkaa jo tosissaan vituttamaan! Ei raskautta, ei menkkoja ja KAIKKI oireet :(

Alkaa toi blossa 17 näyttää aika hyvältä...
 
Takaisin
Top