Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos,Meillä oli kohtukuolemaVoimia Jemilia myös! Ja Heitsulle tsemppiä hoitoihin, kamalaa, että teilläkin km takana...
Mrs. Smith, mulla edelliset alkanu just näin, että tuntunut, että menkat alkaa, muttei oo alkanutkaan. Ja sit on oireet loppunu kokonaan.
Jännä tunne ollut alavatsalla pari päivää, ihan kuin joku kevyesti painaisi kokoajan. Mutta lämmöt ei kyllä ole pysyneet ylhäällä vaan tänäänkin oli 36,5. On se jännä miten itselle kuvittelee kaikkia mahdollisia oireita. Eiköhän se täti kurvaa paikalle viimeistään maanantaina... Nyt dpo 8.
Olin väärässä, kp1...
Outoa, olin IHAN varma, että oli tärpännyt. Ei oo koskaan ennen ollut tommosta oloa.
No nyt on dpo18 ja lämpötila putosi coverlinelle ei kyllä edelleenkään pisaraakaan verta tai edes tummempaa vuotoa vaan ihan kirkasta/valkosta...
Vatsaa kiristää ja polttelee. Rinnatkin kind of arat...
Ja pelkuri ei uskalla testata!! Laskeskelin tossa että maaliskuusta lähtien oon tehny yhteensä vähintään 40 negatiivista testiä...