Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs. R, pahoittelut että jouduitte käymään läpi keskenmenon <3 inhoittavaa varmasti vielä tuo sen jälkeinen epätietoisuus.. onko ovis tuloillaan yms. Tsemppiä! Toivottavasti keho siitä heräilee ja pian saisitte ennenkaikkea pienen syliin asti :)

Ja kiitos kokemuksen jaosta, toivotaan että enteilisi hyvää, ja saataisiin pieni tästä kierrosta mukaan. :)
 
Itellä tänä vuonna nyt ollut sponttaani keskenmeno rv 8 ja tuulimuna raskaus. Molemmista kierto lähti normaalisti heti käyntiin. Tuulimunan jälkeen oli yks ehkä ovuloimaton kierto ja nyt perjantaina plussattu isänpäivän kunniaks. Onneks tästä pääsee kunnalliseen ar ultraan nii jos taas on paska tuuri ja tuulimuna nii ei tarvii odottaa nt ultraan.
 
Voimia Mrs. R ja suuret pahoittelut keskenmenosta :(

Mrs. Smith, toivottavasti se plussa tulis huomenna.

On: Mä kuvittelen tietäväni, että nyt on tärpännyt. Kp 29 vasta, mutta menkat ei oo alkanu, vaikka sitä nippailua ollut monta päivää. En tiiä, oonko ihan hölmö, mutta on ihan varma olo. Eilen ei näkynyt testissä mitään, ehkä huomenna uus?
 
Mrs R, minulla kkm todettiin syyskuun alussa, nyt siis noin 10vk sitten. Se hoidettiin lääkkeillä. Tällä hetkellä elän epätietoisuudessa. Olen joko uudelleen raskaana tai sitten hcg on koholla siitä syystä, että kohtuun on jäänyt jotain. Todella ärsyttävää kun ei tiedä. Parin viikon päästä selvinnee tämä tilanne.

Tsemppiä ovulaation metsästykseen.
 
Mrs.Smith,Tammikuussa tehtiin kaavinta minulle se kierto oli 44päivää säännöllinen kierto yleensä sen jälkeen jälkeinen kierto oli normaalin pituinen siis heti säännöllistyi.Kaavinnan jälkeen vuoto on ollut kuukautisten aikaan niukkaa ja kohdunlimakalvo on ohut koko kierron ajan.
 
Voimia Jemilia myös! Ja Heitsulle tsemppiä hoitoihin, kamalaa, että teilläkin km takana...

Mrs. Smith, mulla edelliset alkanu just näin, että tuntunut, että menkat alkaa, muttei oo alkanutkaan. Ja sit on oireet loppunu kokonaan.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1510593678.219139.jpg


Mä sit siirryn tonne odottajien puolelle varovaisesti, keskiviikkona käytiin varmistaa ja elämää löyty, en voi uskoo että kahen vuoden yritys takana ja eka plussa, kiitos clofenin. Jännittää meneekö kaikki hyvin...
 
Jäi tänään tallettelut tekemättä kun ei ehditty ja mies lähti töihin. Tekee yötä.. Täytyy toivoa että joku ihmesiittiö siellä ois uinu perille.

Alinah dpo0
 
Meillä oli viime viikolla ti, to, la, su seksiä. Vähän mua kyllä tää päivä harmittaa, mutta ei tästä kierrosta varmaan muutenkaan tärppää.. :D
 
No nyt on dpo18 ja lämpötila putosi coverlinelle :( ei kyllä edelleenkään pisaraakaan verta tai edes tummempaa vuotoa vaan ihan kirkasta/valkosta...

Vatsaa kiristää ja polttelee. Rinnatkin kind of arat...

Ja pelkuri ei uskalla testata!! Laskeskelin tossa että maaliskuusta lähtien oon tehny yhteensä vähintään 40 negatiivista testiä...
 
Ymmärrän hyvin mrs.smith että ei halua testata. Sen negan näkeminen on vaan nii perseestä. Ainoo millon siitä hihkuu on keskenmenon jälkeen kun pääsee uudestaan yrittään.
 
Takaisin
Top