Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla noi lämpöjen mittailutki on niin epäuskottavat. Eka mittasin 8 aikaa ja silloin oli 36.01 ja nukahdin sänkyyn uudestaan. Sitten mittasin uudestaan 9 pintaa kun heräsin ja se oli 36.21 ja tämän jälkimmäisen lämmön mukaan jos menisi niin olis käyrä justiin katkoviivan kohdalla. Mutta sitten jos menee ton ekan aamulämmön mukaan niin oviksesta ei hajuakaan.

Se eka lukema on se "oikea". Älä välitä niistä muista :)
 
Joo, kuopus pääs yllättämään todella pahasti! Tein testin kun menkat oli viikon myöhässä ja pidin negaa luotettavana koska oletin et kierto ei oo lähteny käyntiin.
No ovis olikin ollut kp25... eli siis yli viikon myöhässä!

Tätä en silloin voinut ymmärtää. Tuijotin vain edellisten menkkojen alun päivämäärää!

Nyt viisaampana :D teen huomenna dpo 17 uuden testin :)
 
No sit lämpöjen suhteen mulla ei edes ovista pitäis olla lähimainkaan.
Mä en usko yhtään mihinkään, en lämpöjen mittailuun enkä testeihin....
 
Toinen viivoista mittaa lh:ta ja toinen estrogeenia. En muista kumpi oli kumpi :) kontrolliviivaa tuossa kaksoishormooniliuskassa ei ole ollenkaan.

Kiitos vastauksesta! :D Rupesin tämän innoittamana tutkimaan enempi ja tosiaan löysin tuon tiedon myös. Tietoa löyty enempi CB hedelmällisyysmonitorista, mutta mittaavat ja toimivat nähtävästi samalla periaatteella.
Tuo minun tumma viiva olisi vissiin LH-hormonia mittaava, joka tummuu tosiaan huippua kohden, ja sen vieressä oleva olisi estrogeenia mittaava. Se puolestaan voi jopa haalistua, mitä enempi estrogeenia havaitsee.
Monilla toimineet viivat näin ja osalla taas ei. Eli aika arvuuttelua ja turhaa tihrustusta, mutta mielenkiintoista silti :D itselläni nähtävästi toiminut juurikin noin.

Vitsi jännittää puolestasi! Tulisipa sieltä nyt se plussa! :)
 
Mel kiitos,toivotaan parasta sillä en oo imetystä vuosiin lopettamassa. Edellisen muksun teossa/saamisessa kesti 7kk:tta kunnes tärppäs. Jos samaa kaavaa mennään niin tässä käy myös niin.
Olen useasti miettinyt että kunpa raskautuminen olisi helppoa,tuppaan vaan ja pam paksuna kerrasta..mutta liikaa odotettu että se niin olisi-niitäkin onnekkaita on kyllä.
Yritän foorumilla pyöriskellä hengessä mukana menkoista huolimatta :)
Parempia onnistumisia muille ♡
 
Herttarouva, joo mulla on siis ollut vain yhdet menkat, jota edelsi ovulaatio. Katellaan, mitä tästä tulee :) ei paineita!
Mun mies haluais lämmitellä mua alkionsiirtoon, mutta en kyllä ole ihan palautunut tosta edellisestäkään rutistuksesta (raskaudesta/synnytyksestä). Ehkä 2-3 kuukauden päästä oon toista mieltä :D
Katjusha kp 17, aamulämpö kainalosta 35,8 (valvottu yö, ukko kuorsas kipeenä)
 
Mä lopetan aamulämpöjen mittailut varmaan tähän, koska mulle tästä ei ole mitään hyötyä. Enemmänkin harmia! Turhaa huolta ja stressiä saa vaan aikaan ja se ei oo hyväksi.

Eilinen aamulämpö 36.01 ja tänään 35.78. Tuntuu että suusta mittaaminen ei ihan oo nyt mitenkään järkevää..

Kp23 dpo0?
 
Toivotaan että kuukautiset loistaa poissaolonaan niillä keillä se on ajankohtaista.Alinah,Toivotaan että saat verikokeen siirettyä.
 
Tsemppiä Heitsu <3

Mites Mrs. Smithin testit? :)

Mulla on ollu nyt pari päivää nännit kipeet. Tosi outoo, koska mulla ei oo tissi- tai nännikipua ikinä! Mietin että voisko tää olla ovisoire? Kun tässä kierrossa söin niitä gelee royaleja. Tänään on ollut tosi huono olo. Jouduin oikein jättään salin välistä. Maha on turvonnu ku ilmapallo.

Kp 18/29-39, yk 9, dpo 2
 
No en oo vielä kerenny kauppaan mutta nyt taas ajattelen että oon iha sekopää! Jos mul oli lauantaina dpo14 nega pissatesti... niin ... eiks oo aika todennäköistä et EN oo raskaana. :(
Eli siis mua pelottaa testata. En tiiä miten hyvin kestän jos tulee nega...

Huomenna on dpo18 ja joka tuutissa lukee et jos lämmöt on silloin vielä koholla raskaus on todennäköinen. Eli ehkä huomenna rohkaisen mieleni... ymmärrätte varmaan miltä musta tuntuu?
 
Mrs. Smith ymmärrän täysin! Mulla on joka kuukausi fiilis, että malta oottaa että sais jo testata, mut sit kun se päivä on täällä, en halua testata, koska se nega pelottaa! Ootko kuin varma oviksesta? Jos se olikin myöhemmin ja dpo:t ois vähemmän ja siks ei näkyny vielä? Ja kuten tossa aiemmin todettiin, niitäkin on joilla verikoe oli nolla ja viikon päästä testi näytti 2-3 viikkoo. Kaikki on mahdollista niin kauan ku menkat ei ala! Tsemppiä piinapäiviin <3
 
Mrs. Smith ymmärrän täysin! Mulla on joka kuukausi fiilis, että malta oottaa että sais jo testata, mut sit kun se päivä on täällä, en halua testata, koska se nega pelottaa! Ootko kuin varma oviksesta? Jos se olikin myöhemmin ja dpo:t ois vähemmän ja siks ei näkyny vielä? Ja kuten tossa aiemmin todettiin, niitäkin on joilla verikoe oli nolla ja viikon päästä testi näytti 2-3 viikkoo. Kaikki on mahdollista niin kauan ku menkat ei ala! Tsemppiä piinapäiviin <3

Kiitti :)
Oviksesta en oo varma kun en sitä oo koskaan saanu tikkuun :( lämpöjen mukaan se olis ollu kp26... ja nyt siis dpo17 ja kp...43? :(
 
Kiitti :)
Oviksesta en oo varma kun en sitä oo koskaan saanu tikkuun :( lämpöjen mukaan se olis ollu kp26... ja nyt siis dpo17 ja kp...43? :(

Sit se voi olla et se oli myöhemmin! Mä pidän peukkuja ja toivon todella, että teillä ois tärpänny! <3 Eiköhän se kuule auttanu ku se ovis kävi irrotteleen siellä Vegasissa ;)
 
Mä tulen nyt kirjoittelemaan pitkästä aikaa tänne. Oon välillä käynyt lukemassa, mutta oman tilanteen takia en ole vielä innostunut tänne kirjoittamaan. Tein siis elämäni ensimmäisen plussatestin elokuussa, mutta se päättyi rv 10+1 todettuun keskeytyneeseen keskenmenoon. Mulle tehtiin kaavinta neljä viikkoa sitten ja nyt odottelen menkkoja tai ovulaatiota. Saas nähdä, kumpi tulee ensin. Vuoto kaavinnan jälkeen loppui noin kaksi viikkoa sitten ja viikko sitten sain negan raskaustestiin. Nyt olen reilun viikon mittaillut lämpöjä ja viime tiistaina aloitin oviksen metsästyksen. Cb digi näyttää pelkkää tyhjää ympyrää ja mulla on vaihtelevasti menkkajomotuksia selässä ja mahassa, eilen myös jomottelua oikealla munasarjojen kohdalla. Lämmöt on niin alhaalla, että mitään ovista on vielä tuskin tapahtunut. Ärsyttää, kun en yhtään osaa sanoa, mitä nyt on tulossa vai tuleeko mitään. Kuulisin mielläni myös muiden keskenmenon ja kaavinan kokeneiden kokemuksia kierron käynnistymisestä, kun kaikki nää oireet tuntuu niin oudolta.

Täällä on paljon tuttuja nimimerkkejä, mutta mukavasti näyttää niitä plussiakin tulleen:) Toivottavasti tänne kirjoittelu toisi mullekin pian uuden plussan (tosin tässä kohtaa pelkkä ovisplussakin tuntuis jo voitolta). Tsemppiä myös kaikille uusille ja erityisesti teille pettymyksiä kokeneille ja pidenpään yrittäneille!

Vainan ovistestistä sen verran, että mulla näytti toi sama CB:n testi just tolta siinä kierrossa, josta tuli tää keskenmennyt plussa, eli oman kokemuksen perusteella sanoisin sen enteilevän hyvää:)
 
Takaisin
Top