Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo täältäkin voidaan ”vaan” ovisplussaa tarjoilla, mutta onhan sekin jo jotain.
Aamulämmöt pitää vielä seurata ja huomenna testata, jos sais testiviivan kontrolliviivaa vahvemmaksi.
ImageUploadedByVau Foorumi1510489530.588341.jpg

Katjusha kp 16 / veikkaus kierron pituudeksi 28 :)
Edit: pahoittelut negoista ja menkoista!! Uuteen kiertoon ja parempaa onnea!!
 
Mun aamulämmöistä en tiedä kun 8 aikaa heräsin ja mittasin sängyssä oli 36.01 ja nukahdin uudestaan ja heräsin 9 pintaa ja se oli sitten 36.21 mutta jos merkkaan ton 8 pintaan otetun niin en tiiä. Onko sit ovista tapahtumassa vai ei... Hmmph. Esim toi 36.21 jos sen merkkaan niin sit viiva flo:n käyrällä just on siinä katkoviivan päällä.
 
Ja mun pitää ilmeisesti soittaa naikkarille että tuo progesteroni verikoe siirrettäisiin viikon päähän ?! Kun jos nyt ovuloin niin eihän se näy huomenna verikokeessa..
 
Täällä testasin isänpäiväplussantoivossa, vaikka on aikaista ja ihan menkkaolo, mutta nega oli :( Ois vaan ollu niin super hienoa isänpäivänä plussata.

Kp28, dpo 9. Parin päivän sisään pitäis alkaa menkat, jos on normikierto. Menkkaolo ollut jo kolmatta päivää.
 
Täällä kaikki negaa ja nyt viime oviksen jälkeen o-testitki ollu negaa eli ei ees näy kunnolla toista viivaa. Dpo 12 nyt. Housuun oli tullu vähä verta ja pyyhkiessä jäi paperiin että eiköhä täti tuu lähiaikoina.
 
View attachment 62426 View attachment 62427
Itse sain hymynaaman toissapäivänä ja sisällä olevan liuskan viiva ihan hullun tumma ja kontrolli haalea.. o_O vai onko se edes kontrolli :D yleensä näkee vain viivojen tummuuden toisin päin (niinkuin alinah:lla)

(vaikka eihän niistä saisi mitään päätellä :grin )
Oispa joku superovis :D

Toinen viivoista mittaa lh:ta ja toinen estrogeenia. En muista kumpi oli kumpi :) kontrolliviivaa tuossa kaksoishormooniliuskassa ei ole ollenkaan.
 
75d8c77e73f31e74645b782060954c83


Mä pelkään kovin että se ovis ei oikeesti tapahtunut. Että tuo CB kusettaa mua!

Katotaan parin viikon päästä!

Kp22 dpo0 ? Vai miten näitä nyt laskettiin kun aina ei muista.
 
Mrs Smith toi on kyllä vakuuttava tuo sun lämpökäyrä! Raskaustestiä kehiin asap :)
Mullahan lässähti viime kierrossa lämmöt jo 5 dpo, ja menkat 7 dpo - että suunta vaan ylöspäin.
Alinah, Mä en enää usko mihinkään ilman lämpömittaria. Tosin viimeksi näin lämmönnousun 5 päivää LH-plussan jälkeen. Että tiiä siinä sitten, että milloin ovuloi.
 
Katjusha, oliko niin että sulla alkoi menkat vasta imetyksen takia?
Meinaan mulla alkoi just noin pikkuhiljaa kierto kierrolta pitenemään toi luteaalivaihe. Ekat menkat kun alkoi niin luteaalivaihe oli 5pv. Seuraava jo 7 jne. Plussa tuli neljänsistä menkoista, mutta olikin tuulimuna. Kaavinnan jälkeen pysyvä plussa tuli toisella kierrolla.
Mä taustailen täällä edelleen. Vauva kohta 3kk vanha. Jospa sitä pääsisi vaikka uudestaan jännäilemään ihan aktiivisesti raskaaksi 2018 tai 2019 ryhmään.
 
Mulla noi lämpöjen mittailutki on niin epäuskottavat. Eka mittasin 8 aikaa ja silloin oli 36.01 ja nukahdin sänkyyn uudestaan. Sitten mittasin uudestaan 9 pintaa kun heräsin ja se oli 36.21 ja tämän jälkimmäisen lämmön mukaan jos menisi niin olis käyrä justiin katkoviivan kohdalla. Mutta sitten jos menee ton ekan aamulämmön mukaan niin oviksesta ei hajuakaan.
 
Hyvältä näyttää Mrs. Smith, peukut pystyssä! Eikös sulla edellisestäkin tullut plussa vasta myöhään?

Täälläkin toivo nostaa päätään, kun menkkoja ei näy ja mielestäni napukkakin on taas korkeemmalla ja pehmeempi kuin eilen. Ja nippailukin on liventynyt. Piinapäivät todellakin! Toivottavasti ei huomenna tiputa maan pinnalle :(
 
Takaisin
Top