Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on niin hyvä fiilis tästä kierrosta, että oikein pelottaa! En oo moneen kiertoon saanu fiilistä, että kyllä tää vielä tästä, mut nyt on jotenkin niiiiin luotto korkeella! Kahden viikon päästä on pikkujoulut ja sanoinkin miehelle et se on tosi hieno saada samana iltana tietää, jos on nega, voi sitä kiukun, pettymyksen, surun ja masennuksen tunnerataa :D

Kp 16/29-39, yk 9, dpo 0
 
Jes nipsuliini!! Oikea asenne!

Ja mä... oon taas niin varma et oon raskaana :D aika hyvin noin niinku negatestin tänä aamuna tehneenä naisena!

Varmaan tässä eniten tuntuu se kun lämpötilat pysyy koholla.
 
Mulla oli viimeksi kun raskauduin joka menikin kesken jo viikkoa ennen niin rento ja seesteinen olo josta päättelin olevani raskaana. Samoin viikkoa ennen hampaita pestessä alkoi tahna yhtäkkiä ällöttää. Siis viikkoa ennen kuin menkkojen kuulu alkaa. Muita oireita ei ollutkaan ennen plussaa.
 
Voikohan luteaali vaihe olla liian pitkä ja mistä se johtuu ? Nyt pelkään, että nuo letrozolit on saanu aikaan jonku vaihdevuosia muistuttavan tilan :D
 
6b86d75ea39addaf2169221f7606ec15


Kattokaa tätä!!!!!!! :) :) :)

Mutta missä luuhaa pos testi?
 
Täällä 16päivää inseminaatiosta eikä kuukautisia.Tässä vaiheessa vuoto olisi jo pitänyt alkaa.Eilinen testi oli nega.Itku herkässä ja suru tästä kaikesta.
 
f9dd30d2d671f3a504c217a2b01b00c2


Alin tämän aamun ovistesti, kp22. En tehnyt CB kaksoishormooni testiä kun ajattelin ettei se vielä näytä vilkkuvaa naamaa ja mietin pitäskö kuitenkin testaa sillä. No katsotaan mitä sanoo huomenna aamusta, mitään limoja ei kyllä oo ainakaan vielä näkynyt. Mietin voiko toi olla virheellinen tulos kun aamun toinen pissa oli semmonen pieni liru minkä sain sillä että hanasta laskin vettä kun ei muuten meinannut tulla..

No mutta katsotaan, kyllä mä toivon että se ovis tapahtuisi lähipäivinä.
 
Tein sitten kuitenkin sen kaksoishormooni testin kun se aamun toinen pissa oli jäänyt mulla purkkiin, mitään oireita tai venyvää limaa en kyllä oo bongannut. Voiko tää antaa oikeesti vääriä tuloksia? No se selviää huomenna progesteroni verikokeessa.. Uitin ohjeen mukaan 15sek siinä kupissa.

Eilen illalla on talletettu varuiksi ja tänään täytyy myös ja huomenna!

Kp22.

335d328a877b203050a1d2f38ea76147
 
Halaukset Heitsulle! <3

Nyt Dpo6 ja heräsin yöllä siihen, että alavatsaa jomotti. Mutta tuskinpa tuo on mitään.
Nyt vaan pitää malttaa odottaa testaamisen kanssa...
 
FF6C90AF-14EB-4369-ACCA-8EF2EBE4C68E.jpeg D039D65B-C202-4E0A-82FB-33AE8EFCC923.jpeg
Itse sain hymynaaman toissapäivänä ja sisällä olevan liuskan viiva ihan hullun tumma ja kontrolli haalea.. o_O vai onko se edes kontrolli :D yleensä näkee vain viivojen tummuuden toisin päin (niinkuin alinah:lla)

(vaikka eihän niistä saisi mitään päätellä :grin )
Oispa joku superovis :D
 
Liuskan viivoista ei voi päätellä paljoakaan :) mulla silloin kun on tyhjä pallo tuolla testillä, niin toinen viiva on tosi tosi haalea, tummimmillaan tuli aika saman vahvuiseksi kuin sulla tuossa :) sielä ohjeissa taisi lukeakkin ettei liuskan viivoista saa tulkita tulosta vain ainoastaan näytöltä. Itekki noita kattelin ja parikymmentä tikkua kun kerkesi kastella niin huomasi kyllä eron, on paljon haaleampi o- päivinä, ja vähän tummempi ovispäivinä, mutta tuohon ei tule tasavahvaa viivaa ollenkaan :)
 
Kiitos taas Meemis vastauksesta :D tää on liian jännää, niin tulee kytättyä kaikkea mitä ei saisi/kannattaisi kytätä :shy: hihi.
Pääasia että naama hymyili ja talleteltu on<3
 
Mä olin ihan varma et tää oli meidän kierto, mutta ei. Tänään isänpäivän kunniaksi täti kurvasi paikalle erittäin näyttävästi. Muutenkin paska päivä, mies lähti anoppilaan, mä jouduin varalta töihin sairastumisen takia ja menkat alko(2 päivää ennen ku piti?). :banghead: Ihana työkaveri toi karkkipussin mulle lounastauolla:rolleyes: Se lohdutti yllättävän paljon...

Ei muuta ku etiäpäin sano mummo lumes!

Kp1/28-30, yk6
 
Takaisin
Top