Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voih, mulla ovis vasta ties millon ja sama kp16 täällä menossa. Ihan perseestä kun itellä ovikset tapahtuu kp28-32 ja kierto sit sen takia niin pitkä. Niiiiiin buuuu hommaa! :/
Toivon että kuitenkin uusi kierto alkaa heti joulukuun vaihteessa tai alussa niin pääsee sit sinne aukkariin (toivon mukaan) :)

Ovis kp26 :(
 
Komeat ovisviivat, kirputar! Talletusonnea!

Mikä Lumella on meininki?!?!

Dpo 11 ja nega. Mä en kyllä tunne omaa kroppaani enää yhtään. Edelleen sama paine alavatsalla ajoittain ja vähän menkkajomoja. Olin niiiiiiiin varma, et edes joku hailura piirtyis tikkuun. Paskat, vaihdevuosioireita varmaan :wtf:

Vituttaa silti yllättävän vähän. Viikonloppuna voi siis nauttia punkkua ja juustoja :dead:

Mulla myös raskausoireet mutta ainakin tänään dpo10 nega testissä
 
Mä just meinasin kysellä täällä et vieläkö jollain on käytössä mikroskooppi ku oli mielenkiintonen seurata miltä kuviot näyttää.
 
Täällä starttaa ihan kohta dpo3, pupuiltua tuli sopivaan saumaan 7 kertaa ;) Ei pitäisi ainakaan määrästä olla kiinni! Nyt sit vain odotellaan ja ihmetellään taas tapahtuuko mitään. Joku mainitsi jossain vaiheessa joulukalenteri-ideasta. Kuulosti kivalta, vois miettiä jos tekis :) Viikon päästä ihka ensimmäinen käynti Naistenklinikalle. Jänskättää. Täytettiin miehen kanssa tänään esitietolomakkeet. Mä runoilin tarkkaan kaikki jutut, mies selvisi tehtävästä pelkillä rukseilla. Kirjoitin muistiin kaikkea mitä mieleen tuli liittyen omiin menkkoihin, oviksiin, jomoiluihin jne. Oli huvittavaa settiä laskea yhteen tämän vuoden kaikki pupuilut :D
 
Tämän aamuinen aamulämpö nyt ei tullu mitattua noin samaan aikaan kuin muina päivinä. Tänään esikoinen heräsi seiskan pintaan, kun yleensä puoli 9 aikaa normaalisti herää. Ite olin pyörinyt sängyssä jo jostain puoli 7. Kyllä tänään otan itsekin päiväunet jos kotona olemme.
 
Lääkäri soitti siitä mun progesteroniarvosta, joka oli 16,7. Sano, että ei siitä voida nyt tulkita oikein muuta kuin että ovulaatio on tapahtunut, mutta koska sen arvon ottamisen ja seuraavien menkkojen välissä ei ollut tarpeeks aikaa niin ei se kerro oikein mitään muuta.

Tuntuu et se lääkäri on vähän luovuttanu meidän suhteen. Se määräs mulle viime kerralla lisää verikokeita, mutta niiden tulosten perusteella ei kuulemma tehdä mitään. Nyt vaan odotellaan lähetettä Naistenklinikalle tähystykseen ja ”toivotaan, että raskaus alkaa”. Mä oisin valmis vaihtaan lääkäriä, mut miehen mielestä toi on hoitanu kaiken hyvin. Mulla taas on sellanen fiilis et ei oo selkeestä näkymää ja suunnitelmaa. Ne lisäverikokeet varsinkin. Se vaan määräs ne ja sano vielä, että ei niiden perusteella kuitenkaan tehdä mitään. Eikä puhuttu kertaakaan edes hoitovaihtoehdoista. Tajusin kun tultiin kotiin, että ei me edes keskusteltu mitä muita vaihtoehtoja meillä on, jos tää ei tärppää itellään.

Tulipahan taas avauduttua.
 
Voihan persaus, mrs. Smith..Punkkua ja kynttilöitä suosittelen akuuttiin vitutukseen myös!

Dpo 12 ja nega. Kaikki (kuvitellut) oireet ovat kadonneet, tuttuakin tutumpi pms-ketutus tuli tilalle. Nyt kyllä keitän kahvit ja syön suklaata!
 
Joo... takaisin piirrustuspöydän ääreen.

Oliko täällä muuten jollain tietoa kilppariarvoista? Mulla on viitearvoissa eli tsh 2.6 ja t4v 13.
 
Nipsuliini mua kans ärsyttää kun mun gyne oli vähän samoilla linjoilla ettei ”näiden tietojen perusteella tehdä mitään”.. :| ja ootetaan että raskaus alkaa ”muutaman kk sisään”.. no siitä käynnistä on jo puoli vuotta ja yritystä yhteensä 1,5v tätä kakkosta yrittäessä. Esikoisesta en ees käynyt missään gynellä, jota yritettiin siis yli 4v.. juurikin tämän takia kun mua pelotti ettei mua oteta todesta tai en saa mitään konkreettista apua :( niin turhauttaa jo!! Soittoaika oli 2kk sitten ja sain terolutit käyttöön , mutta nyt oon tullu siihen tulokseen että kun ne pitää alottaa kp15 niin mä en kerkee edes ovuloida. Joten onko siitäkään pilleristä mulle mitään hyötyä ? Ovis ollut normaalisti kp16-23 välillä. Nyt en oo tikuttanut ees kun oon noita terolutteja syönyt, mut fiilispohjalta ja tuntemuksista oon bongannut...

Paitsi nyt luulin tunteneeni oviksen kp 16-17 mutta eilen oli kn tosi alhaalla ja kova ja sormelle auki kun tunustelin :o onkohan ihan normaalia?? Ei oo ennen ollu noin auki tollein että sinne vois vaikka sormi mennä.. (en kylä uskaltanu sen tarkemmin tutkia kun säikähdin ihan).. mut limat on runsaammat eggwhitet kun kp17 ”oviksen” aikaan ja tuntuu ettei tällasia limoja oo ihan äsken ollutkaan.. mietin että ovuloinuohan kuitenkin vasta nyt?? Kp27 xD Alavatsakipuja oli eilen ja tänään kans. Vähän kuin oviksessa. Ja alkkarit on kokoajan märät :S luulin että on dpo10-11.. käyn tänään ovistestin apteekista, josko ehtisin saada sen kiinni. Raskaustestit ollu nyt negaa :)

Mrs.Smith pahoittelut :(
 
Muokattu viimeksi:
Tilasin eilen joulukortit, esikoinen tietty tonttupuvussa niissä. :P
 
Joo... takaisin piirrustuspöydän ääreen.

Oliko täällä muuten jollain tietoa kilppariarvoista? Mulla on viitearvoissa eli tsh 2.6 ja t4v 13.
Kuokkimassa:)
Tsh olis hyvä olla alta 2.5 jo ennen raskautta ja raskausaikana. Odottajan viitearvot on hieman erit kuin ei odottajan.
 
Kp 34/ 30/34. Menkat uupuu, mutta en ole testiäkään uskaltanut tehdä. Tullut lievä nega kammo Positiivista, että posti toi useamman pullon punaviiniä Jospa joku niistä ois hyvän makuinen.

Joo!! Negakammo on paha! Mullakin tänään ihan kädet tärisi kun katsoin sen hcg-tuloksen :)
 
Mulla flo ja fertility friend ennustaa huomenna menkkoja ja glo on jo ihan game over ja itsepäisesti uudessa kierrossa eli toivottavasti tämä kierto päättyy pian!!
 
Takaisin
Top