Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kukaan muu käyttänyt Flo-appia kuukautiskierron ja hedelmällisyyden seuraamiseen?

Mulla on menossa toinen kierto Flo:n kanssa mutta hämmentää tosi paljon miten ovulaatio pomppii vaikka en esim tee suurempia muutoksia oireisiin. En tikuttanut tässä kierrossa ovista joten senkään takia appi ei varmaan anna tarkkaa dataa.

Tykkään kuitenkin appin ulkoasusta ja selkeydestä, fertility friend vaikuttaa hieman liian tekniseltä ja sekavalta vaikka varmaan ennustaisi paremmin.

Muilla kokemuksia? Tai vinkkejä muista appeista? :rolleyes:

Nyt kp 26, dpo epävarma (joko 12 tai 7, mihin nyt sitten on uskomista) :P
 
Mullq käytössä flo, mutta oviksen arvioidut ajankohdat ei itellä pidä paikkaansa kun mulla heittelee kiertojen pituudet niin ovis tapahtuu millon tapahtuu. (Jos tapahtuu...)
Nyt meen tosi tylsässä kierron vaiheessa.
Kp13
 
Mullakin käytössä flo ja se on kyllä hyvä sovellus! Kannattaa kirjata sinne vanhatkin kierrot ja ovikset. Ja muuttaa oviksen ajankohtaa jos se ennustaa väärin! Hyvin on mulla toiminu :)
 
Aamulämpö 35.96, eilisen aamulämpö on kai nyt sitten aika epäluotettava. Mutta noh, kylläpä heittelee! Tästä jatkuu aina silmät ristissä mittari kielen alle tyynyn alta.. :)

Kp13

Eikös eilinen ollut 36.0?
8b85e197003aa0e09e54461dec8d49cc


Tässä on esimerkiksi mun aamulämpöjä. Kyllä ne kaikilla heittelee :) netistä löytyy hakusanoilla bbt cct lisää
 
Mullakin Flo. Samaa mieltä tosta ulkoasusta, se on kivannäkönen ja helppokäyttöinen. Oviksen ennustanut suunnilleen oikeeseen aikaan, en oo pahemmin mittaillu lämpöjä tai testaillut mutta limat osuu samaan aikaan kun ennustus :)
 
Mullakin käytössä flo ja se on kyllä hyvä sovellus! Kannattaa kirjata sinne vanhatkin kierrot ja ovikset. Ja muuttaa oviksen ajankohtaa jos se ennustaa väärin! Hyvin on mulla toiminu :)

Muutetaanko oviksen ajankohtaa vain merkkaamalla positiivinen ovistesti vai onko siellä jokin muukin asetus tälle? T. Aloittelija
 
Miten teillä ajottuu kivut oviksen nähden? Eilen tuli pysyvä hymynaama ja menkkamaista kipuilua ollut eilisestä aamusta (jo ennen ylösnousemista) ja edelleen jatkuu. Ni onko ovis tänään vai jo eilen, ku ekat oireet oli?
Limat mulla ei mee mitenkään tän kanssa yksiin, ku mielestäni ovislimaa oli eniten maanantaina ja yleensäki menee näin... Mitään vatsatuntemuksia ei ennen eilistä ollu.
 
Mulla tulee ens yhtenä päivänä ihan valtavasti limaa ja ovis muutama päivä sen jälkeen. Jolloin toki myös limaa mut ei niin paljon.
 
Huonosti nukuttu yö takana.... Huoh, no mut mittasin silti aamulämmön ja se oli taas 36.00.

Kp14
 
Muokattu viimeksi:
Ihan älyttömän mielenkiintoista tuo lämpöjen mittaus ja nuo sovellukset!

Mel, mulla oviskivut on ovispäivänä tai sitä edellisenä päivänä. Tikulla oon sen monesti varmistanut.

Tässä kierrossa olikin niiiiiiiin järkyt oviskivut et piti ottaa särkylääkettä ja pitää lämpöpussia alavatsalla. Eilen oli nipistelyä kohdussa ja nyt on kiva paineen tunne samalla suunnalla. Kaksi päivää oon ollut ihan musertavan väsynyt. Dpo 9(?). Jännää!!
 
Ei tullu ne CB kaksoishormoonitestit tällä viikolla vaikka toimitusajaksi oli laitettu 2. Marraskuuta. Näinköhän mun rahat meni tuhka tuuleen, katsotaan tuleeko ensi viikolla.
 
Ihan älyttömän mielenkiintoista tuo lämpöjen mittaus ja nuo sovellukset!

Mel, mulla oviskivut on ovispäivänä tai sitä edellisenä päivänä. Tikulla oon sen monesti varmistanut.

Tässä kierrossa olikin niiiiiiiin järkyt oviskivut et piti ottaa särkylääkettä ja pitää lämpöpussia alavatsalla. Eilen oli nipistelyä kohdussa ja nyt on kiva paineen tunne samalla suunnalla. Kaksi päivää oon ollut ihan musertavan väsynyt. Dpo 9(?). Jännää!!

Koska raskaustestiä ajattelit tehdä? Kuulostaa lupaavalta oireet! ;)
 
RouvaKettunen, ilmeisesti siis tavallista voimakkaampia ovukipuja on liikkeellä, minullakin eilen ihan ihmeen kovat.

Tai siis ovulaatiokivuiksi tulkitsin. Jo muutaman päivän oikealla ihan alavatsalla tuntunut pientä vihlontaa ja alamahalla painetta niin, että pitänyt housunkaulusta nostaa. Eilen töitten jälkeen sitten tuli ihan kumma paineentunne ja vihlova kipuilu, tuntui keskellä alavatsaa ja oikealla, hiukan vihlaisuja vasemmallakin. Kipu ei ollut kauhean voimakasta, mutta paineentunne oli. Mietin jo umpparinkin mahdollisuutta. Oireet kuitenkin helpottivat alle 2 tunnissa, sen jälkeen oikea alavatsa vain vähän hellältä tuntunut.

Ja siis ovutesti toissapäivänä (kun aloin testata) ihan melkein positiivinen, eilen jo haaleampi. Eggwhitea alkoi tulla n. 3 päivää sitten. Ja tänään jo postovulatoriset lämmöt ja tissit ihan kummallisen kipeät verraten edellisiin ovulaatioihin. Tiedä lie sitten, mikä superovis nyt oli. Vai kenties oisko voinut olla joku kystan puhkeaminen tms, sekin käy järkeen, kun oikealla alavatsalla jo pidempään ollut epämääräisiä kipuja. Mutta talleteltu on toissayönä sen lähesplussan aikaan. Olisin eilen tahtonut varmistella, mutta mies oli huonossa kunnossa. :( Nyt lienee jo myöhäistä, ei auta kuin aloittaa piinailu.

Edelliset menkat ja nyt ovu molemmat pikkuisen etuajassa, mikä meinaa sitä, että pääsen testaamaan jo 15.11. dpo 12. Joka sattuu olemaan kesken menneen la. Toisaalta hirvittää, kun päivä jo muutenkin varmasti vaikea, toisaalta olisi niin runollisen ihanaa, jos silloin saisi plussan.
 
Kp14 ja ovulaatiotestit on näyttäneet negaa tähän asti (kp10 taisi olla ensimmäinen tikutuspäivä). Tänään aamulla oli alavatsassa kipuja, mutta tiedä sitten olivatko ne mitään. Lämmöt 36,7.
 
Kp14 täälläkin ja ovistestissä näkyvissä vain yksi viiva.
Rfsu ovistestit käytössä, täytyy tilaa raskauskeijun....
 
Piinapäivät pahimmillaan 31/30-34. Saa nähdä miten käy.
Samalla yritän tukea ystävää jolla vaikea lapsettomuus ja hoidoilla sai plussan. Ilmeisesti kipuilee ja pelkää pahinta en oikein tiedä mitä sanoisi. Parhaani koitan.
 
Takaisin
Top