Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mami tätä en lähde varsinaisesti suosittelemaan kun en nyt tiiä onko kovin terveellistä, mutta mä pudotin joku vuosi sitten 20kg cambridgellä ja vain kahdessa kuukaudessa. Ja oli yllättävän helppoa. Siis painonpudotuprojektina.

Magnusti monesti kuullut esikoisen tärpänneen vuoden yrityksen jälkeen, toivottavasti teilläkin viimeistään näin. Me yritettiin ekaa noin vuosi. Sit toinen lähti yk2 ja kolmas yk1. Uskomatonta. Sit miehen vaihdos ja neljäs tärppäs yk9. Nyt viidettä yritetty öö enpä edes muista olikohan kesäkuusta. Tärppäs yk2 mut meni kesken.
 
Ei ole tänne kirjoittaminen tuonut tätiä käymään. Jospa huomenna muistaisin aamulla testata tai viimeistään sunnuntaina. Kp 36/30-34. Kotona odottaa digitesti niin ei tarvitse arpoa tulosta. Onko kellään tietoa onko kohdun napukka eri asennossa raskaana kuin normaalisti?
 
Menkkojen alkaessa mulla se on aika alhaalla ja auki, netistä lukenut et raskaana ois ylhäällä korkealla ja kiinni ja kova.. Mutta tiedä sitte. ;)
 
Muska, onko ne tuotteet saman tyylisiä ku nutrilet ym? Mulle ei vaan uppoo ne, ei ees mitkään mis on suklaata ja oon ihan suklaa holisti :grin En tiiä miten saisin alas noita, koska siitä sais ainakin sen alkuspurtin, tai jos ees osan korvais noilla. Oon varmaa liian perso ruuallle ja niitten koostumuksille :rolleyes:
 
Mä en oikeen tiedä mitä aatella tästäkään kierrosta. Dpo 4 oli polttavaa tunnetta keskellä alavatsassa ja oikealla. Siitä lähtien on ollu tuntemuksia alavatsassa päivittäin. Tänään touhuilun jälkeen sattui aikalailla. Nännikipu loistaa poissaolollaan. Sain räikyvän ovisplussan aikataulun mukasesti ja limat oli valtaisat. Tarttis odottaa tiistaihin saakka, silloin pitäis alkaa menkat. Kauheesti tekis mieli testata isänpäivänä :happy:
 
Kiinnittymisestähän saattaa tulla pientä tuhruvuotoa :) toivottavasti olisi kyse siitä!
Vähän epäilen että kyse olisi siitä, viikko sitten tosiaan oli menkat, tuhrutelua oli ennen ja jälkeen niitä mutta varsinainen vuoto oli kyllä ihan runsasta. Lämpöjä oon mittaillu ja alhaalla ovat olleet. O+ sain kiinni viime kierrossa kp 16 ja kierto oli 29pv, samaa oottelen tässäkin kierrossa, että en oikein tiedä.. Mutta ainahan sitä saattaa toivoa :) Kunhan ei oo mistään vakavasta kyse.

Kp9/29-30 yk7
 
Vois salainensydän olla ihan vaikka sitä et verta jääny johkin emättimen mutkaa ja ny kun alkaa puskeen ovis limoja nii tulee pois.
 
Mä oon ollut paljon poissa täältä / taka -alalla ja tuntuu, että me samat täällä pyöritään kuin keväällä :/ Toivottavasti plussa-aalto nappais pian!

Täällä nippailee ja kp 25. Varmaan menkat alkamassa viimeistään ma....
 
Mies meinas lannistaa fiilikset seksin aikana kun tokas että hirvee määrä valkovuotoa. Sanoin sille että ainakin liukuu! Hahahaaa! :D No saa nähdä tapahtuisiko se ovis pian kun vuoto runsastunut näin.
Kp19
 
Eikä vieläkään mitään :( missä ne menkat viipyy?? En kai voi olla raskaana kun dpo11 oli verikoe NIIN matala!! Mikä on myöntäisin plussa mitä ootte saanu??
 
Kyllähän se testi kannattaa tehdä niin on sit se raskaus suljettu pois jos nega. :)
Facessa joku kirjoitti yks kerta et hänellä normaalia plussata vasta dpo 15-16, tai että esikoisestaan plussasin niin myöhään.
 
Saada nähdä koska aamulämmöt pomppaa ylös..
Kp20

b3aba6dd34e3277fb0adf45131ff6db5
 
Joo.. mullahan siis ovis ilmeisesti kp 26 ja kuopuksella (ovis kp25) näytti pissatesti negaa vielä dpo11... mutta se oli herkkyys 25.
Toi veritesti oli numeerinen ja arvo tosiaan se pysäyttävä alle 0.1 :D

Ajattelin testata huomenna koska olis ravintola illallinen luvassa ja viiniä tottakai jos negaa näyttää edelleen :) kai dpo 15 on jo luotettava aika testata :)
 
Takaisin
Top