Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä jomottelee alavartaloa,hiki on ja haisee kokoajan hieltä,janottaa kokoajan... teen vasta ekan testin la tai su. En jaksa kokoajan olla testaamassa ku tietää että negaa sieltä tulee päivästä toiseen..
 
Ite hypännyt tälle puolelle 2.1.2017 mukaan, kirjottelin myös raskaaksi 2016 ketjussa, mutta tähän ketjuun hypännyt mukaan sivulla 66..
 
Minä oon seurannut ketjua alusta asti mutta kirjoittelin aiemmin pelkästään Toinen toiveissa-ketjussa ja alkuun vielä eri nimimerkillä. En muista missä kohtaa uskalsin ekan kerran tänne kirjoittaa.. Kaikki tutut oli etusivulla.. byääää ja minä vieläkin täällä :D
 
Joo... takaisin piirrustuspöydän ääreen.

Oliko täällä muuten jollain tietoa kilppariarvoista? Mulla on viitearvoissa eli tsh 2.6 ja t4v 13.

Mulle lapsettomuuslääkäri just sano, että tsh olis hyvä olla alle 2,5. Mulla oli 2,72 ja sitä ei kuitenkaan aleta lääkityksellä laskemaan. Sanoi myös, että vaikka se olis isompikin niin ei alettais, koska se voi sotkee enemmän.
 
Mami91 nimimerkkisi tutun oloinen, taisit kirjoitella -ei tää voi olla niin vaikeeta ketjuun. Järkyttävän pitkä aika teillä. Olettko hoidoissa jo?
 
Huomenna lähtee viimeiset lugesteronit ja siitä vuoto 2-3pitäsi tulla.Viikonloppu-tiistai aikoihin meinaan testailla.Lugesteronista tai ihan raskaudesta tullut aaltoilevia oireita kuvotusta,vatsan nipistelyä,wc ravaamisia,rintojen kipuilua ja väsymystä.
 
Muska, joo siellä kirjottelin aiemmin. Nyt oon vähä taukoillu kun sama kaava jatkuu, eikä oo mitään jännäiltävääkään :)

Kesällä käytiin polilla, Miehellä kaikki ok, niinkun ajattelinkin. Mulla labrat muuten tosi hyvät mut kortisoliarvo korkee, ei kuitenkaan vielä lääkitystä siihen, pitäs vaan koittaa ottaa lunkisti ja ottaa joka päivä hetki omaa aikaa ym, että laskis. Varmaan kyllä vaan noussu kun esikoisen kaa rampattu Taysissa neurologisella mm aivosähkökäyrässä,poika täyttää siis jouluna 4 eikä siis puhu, ymmärtää kyllä ja on muuten lahjakas.
Ovulaatiokin tapahtuu, yks lääkäri sano että vähä pco tyyppinen toinen puoli ja toinen sano että johtuu vaan ylipainosta. Sit myös kohdun limakalvo on tosi paksu, siihen ei pysty alkio kiinnittymään. Oon koittanu ettiä tietoo et miten sais ohennettua mutta löytyy vaan keinoja joilla paksuntaa :hilarious: Painoo pitäs saada pudotettua kaiken muun keskellä ja ens kesänä kontrolli polilla. Mietin että tekiskö yksityinen esim aukkarin kun julkisella eivät tee edes sitä kun bmi on liian korkee.
 
Mulle tehdään se aukkari vaikka silloin kun se lääkäri niin päätti niin mun BMI oli 33, jotain. Kiloja tippunut siitä käynnistä lisää!

Tänään tuli ne raskauskeijun ovistestit ja piti se yks tehdä, toivotaan et ei sitä ovista tarvis kahta viikkoa enään odottaa! :)
Että lähtis testin viiva vahvistuu ja o+ pärähtäis pian tikkuun.

Alinah Kp18

7e09a496f9b1ce03ff991ff7ad18bcb6
 
Minä liityin mukaan tammikuussa. Edelleen esikoisen tärppiä odotellessa. Viikon päästä olisi elämän ekasta (ja tähän asti vikasta) tärpistä laskettu aika. :(

Dpo 5, nänneissä edelleen kipua ovulaatiosta. Alavatsalla tänään alkanut paineentunne, mutta sitä nyt on ollut varmaan joka kierrossa jonkin verran.
 
Hiukan alle kaksi vuotta olen tänne kirjoitellut. Tosin alussa hiukan harvemmin. Näköjään sivulta 131 asti kirjoitellut.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top