Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamulämpö 35.90, tätä nyt sitten mittaillaan ja toivottavasti joka aamu muistan tämän ennenku sängystä nousen.
Tilasin muuten illalla puoli 12 aikaa 20kpl ovistestejä raskauskeijulta kun oli vielä lauantaina voimassa raskauskeijun -10% alennus. :)

Alinah Kp15
 
Nyt kysyn ihan vaan omanapaillen apua... tänään dpo15 ja pc näyttänyt pari kolme päivää viivoja tänään aamupissistä ja aamun toisesta tälläistä. Mutta miksi esim rfsu joka on herkempi näyttää negaa ja pc viivat haalistuu kuivuessa. Menkat päivän myöhässä :|

ImageUploadedByVau Foorumi1509880524.589149.jpg


Ja toisesta

ImageUploadedByVau Foorumi1509880549.195184.jpg


Ja sit rfsu

ImageUploadedByVau Foorumi1509880561.097447.jpg
 
Lume, kyllä tossa pc:ssä on jotain. Rfsu on ihan susi, joten huomenna uutta testiä vaan! Jännä tilanne! Kunpa plussaisit!

Alavatsapainetta on edelleen ja outoa kipristelyä myös. Ke tai to pitäis menkkojen alkaa, tiistaille jos malttaisi odottaa ennen testausta!
 
Lume, kyllä tossa pc:ssä on jotain. Rfsu on ihan susi, joten huomenna uutta testiä vaan! Jännä tilanne! Kunpa plussaisit!

Alavatsapainetta on edelleen ja outoa kipristelyä myös. Ke tai to pitäis menkkojen alkaa, tiistaille jos malttaisi odottaa ennen testausta!

Eli rfsu ei kannata uskoa ? Argh vihaan tätä odottelua :D mut aamulla taas :) kunpa se vahvistuisi !
 
Mulla limat tulee kolme päivää ennen ovista, päivää ennen nipistelee vähän ja ovispäivänä tuntuu usean tunnin repäiseviä kipuja, limat loppuu yleensä oviksen jälkeisenä päivänä.

Täällä myös piinapäivät, dpo 6. Ollut pari päivää lieviä tuntemuksia. Eilen join muutaman lasin viiniä ja yhden lonkeron. Toivottavasti mahdollinen matkalainen ei pahastunut:woot:

Mun veli sai perjantaina tytön. Eilen päästiin häntä katsomaan. On vastasyntynyt kyllä niin ihana:happy: Tuli kyllä vielä suurempi toive omasta esikoisesta myös. Eilen kolmen ystävän kanssa juteltiin paljon tästä yrityksen stressistä, oli helpottavaa kyllä.
 
6f5695b55ca30a2494190cf26a9a39a9


Kp15 ja ovistikku näyttää tältä. Tosin oli vähän laimea näyte, mutta aiemmissa tikuissa ei ole näkynyt kyllä yhtään mitään.
Nyt sattui aikataulut miehen kanssa yksiin sen verran kivasti, että eilen ja tänään on päästy tallettelemaan ja huomennakin pitäisi onnistua :D
 
Heissan vaan! Itse pienen tauon jälkeen ilmaannun takaisin tänne :) Oli erinäisiä juttuja ja esteitä, jonka takia aloitin pillerit uudestaan silloin kesken yk4 ja sitten lopetin ne taas.. Nyt menossa eka kierto jälleen ilman pillereitä, kp15. Enää en kyllä noita myrkkyjä aio syödä, sen verran pistää kropan sekaisin.. Katsotaan nyt miten pitkään kestää että tärppää:banghead: Flo ennustaa nyt ovulaatiopäivää, mitään tuntemuksia ei kylläkään ole, enkä tikkujakaan nyt ostanut.
 
Täällä on nyt 10dpo/10päivää inseminaatiosta.Olen lukenut paljon foorumia mutta en niinkään paljon keskustellut enkä kyttäilyt oireita ja jokaista nipistelyä.Jotain pientä olen haivainnut mutta nekin on hyvin voineet olla lugesteronin aiheuttamia.Siis en kokonaan foorumia jättänyt.Torstaina loppuu lugesteronit ja sitten 2-3pvä kuluttua pitäisi alkaa kuukautiset.Viikon päästä testailen jos ei kuukautisia näy ja soittelen tuloksia Naikkarille/Naistenklinikkalle.
 
Mäkin oon miettiny tota lämpöjen testausta, mutta se tuntuu aika työläältä :D Mä taidan toistaseks tyytyä pissaan tikkuun, kun ne näyttää lh-huipun aina mulla niin selkeesti.

Flo ennustaa ovista vasta ens viikolle, joten tässä vaan ootellaan ja ootellaan..

Kp 11/29-39, yk 9
 
No mähän en EDELLEENKÄÄN oo saanu ovista tikkuun :(

:( Mut onneks on näitä, jotka plussaa ilman et on ovista saanut kii ollenkaan! Mut toi on varmasti raskasta! Kyllä mää tossa ymmärrän, että kaikki keinot käyttöön! Tsemppiä :)

Ja joko oot aatellu sitä kierron kartottamista verikokeilla?
 
En vielä :) oon ollu tyytyväinen tähän lämpötilan seurantaan. Se muuten ei oo hankalaa jos on säännölliset työajat :) sillon se on koukuttavaa ja helppoa. Ajattelin myös ens kierrossa ottaa taas vanhan mikroskoopin käyttöön. Toivottavasti se ei enää näytä koko ajan jääkukkia!
 
En vielä :) oon ollu tyytyväinen tähän lämpötilan seurantaan. Se muuten ei oo hankalaa jos on säännölliset työajat :) sillon se on koukuttavaa ja helppoa. Ajattelin myös ens kierrossa ottaa taas vanhan mikroskoopin käyttöön. Toivottavasti se ei enää näytä koko ajan jääkukkia!

Sitä koukuttavuutta pelkäänkin :D
 
Voih, mulla ovis vasta ties millon ja sama kp16 täällä menossa. Ihan perseestä kun itellä ovikset tapahtuu kp28-32 ja kierto sit sen takia niin pitkä. Niiiiiin buuuu hommaa! :/
Toivon että kuitenkin uusi kierto alkaa heti joulukuun vaihteessa tai alussa niin pääsee sit sinne aukkariin (toivon mukaan) :)
 
Komeat ovisviivat, kirputar! Talletusonnea!

Mikä Lumella on meininki?!?!

Dpo 11 ja nega. Mä en kyllä tunne omaa kroppaani enää yhtään. Edelleen sama paine alavatsalla ajoittain ja vähän menkkajomoja. Olin niiiiiiiin varma, et edes joku hailura piirtyis tikkuun. Paskat, vaihdevuosioireita varmaan :wtf:

Vituttaa silti yllättävän vähän. Viikonloppuna voi siis nauttia punkkua ja juustoja :dead:
 
Takaisin
Top