Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans pistää vihaksi nämä jotka kitisee kun vauva on ”väärää” sukupuolta. Oon toki itekki aikoinaan haaveillu, että haluaisin yhden pojan ja kaks tyttöä, mutta enää en mieti muuta kuin että jos edes yksi ihme saataisiin, niin ihan sama kumpi se olisi.

Nipsuliini, mulla ei kovin tarkkaa tietoa tuosta progearvosta oo, kun multa ei koskaan sitä koetta otettu, mutta muistelisin jossain toisessa ketjussa jonkun maininneen että olisi hyvä olla yli 25 noin viikko oviksesta. Oiskohan sulla seuraavassa kierrossa mahollisuutta ottaa koe uudestaan?
 
Tää ei nyt meinaa saada laitettua kuvaa - toivottavasti näkyy kun lähetän tän.

Mut joo, kai se on nyt kolmanteen testiin uskottava kun vahvistunut viivakin ekasta testistä hurjasti. Tosi vaikee uskoa et vihdoin olis esikoinen tulossa - kunhan pysyy mukana. En ees uskalla lakskea kuin monta tikkua oon pissassa uittanut ilman toivottua tulosta tässä puolentoista vuoden aikana. Kiitos onnittelijoille.

Tosi paljon tsemppiä tänne ja plussa tuulia ja kaikkea! Ja lohdutukseksi kaikille ovisplussaansa metsästäville, että tässä(kään) kierrossa en ovista kovalla yritykselläkään bongannut, mut osui vihdoin ns arpaonni kohdalle :)
 

Liitteet

  • 20171102_170813.jpg
    20171102_170813.jpg
    623 KB · Katsottu: 198
Tää ei nyt meinaa saada laitettua kuvaa - toivottavasti näkyy kun lähetän tän.

Mut joo, kai se on nyt kolmanteen testiin uskottava kun vahvistunut viivakin ekasta testistä hurjasti. Tosi vaikee uskoa et vihdoin olis esikoinen tulossa - kunhan pysyy mukana. En ees uskalla lakskea kuin monta tikkua oon pissassa uittanut ilman toivottua tulosta tässä puolentoista vuoden aikana. Kiitos onnittelijoille.

Tosi paljon tsemppiä tänne ja plussa tuulia ja kaikkea! Ja lohdutukseksi kaikille ovisplussaansa metsästäville, että tässä(kään) kierrossa en ovista kovalla yritykselläkään bongannut, mut osui vihdoin ns arpaonni kohdalle :)

Onnea!!! :) ja olipa mukavaa kuulla et ilman sitä hemmetin ovisplussaakin voi raskautua!!
 
Onnea, Siska! :) Vähään aikaan ei ole plussia täällä kuulunutkaan, tuokoon onnenpotkusi onnea muillekin!

Ja tosiaan ihan järkyttävää, miten joku voi tahtoa lapsestaan eroon kuultuaan sen olevan ei-toivottua sukupuolta. Tai tuo ylimielinen "ehkä teille ei ole tarkoitettu enempää" -kakka, mitä jotkut päästelee. Pisti myös vihaksi eräs nainen, jolle kertomansa mukaan oli tehty "noin viisi aborttia"... Eli niin monta, ettei hän itsekään pysynyt/kiinnostanut pysyä laskuissa. Ja siis ihan terveet raskaudet olisivat olleet, pitää siis ilmeisesti aborttia parhaana "ehkäisykeinona". Kannattaisin niin moisten ihmisten pakkosterilisaatiota tai jotain...
 
Onnittelut siska!

Olen aina haaveillut pojasta kun sukulaiset on 85% tyttöjä. Esikoista odottaessani mua pelotti että miten osaan suhtautua jos saadaankin tyttö. Poikahan sieltä tuli mutta nyt viisastuneena sillä ei oo mitään väliä kumpaa sukupuolta toinen on. Ja pikku kakkonen saa olla ihan kumpi vain, joka tapauksessa kauan kaivattu .

Täti jo pakkailemassa laukkujaan. Ja nyt pitäs päättää tilatako ovistestejä vai mennäkö vaan ilman. Kuis nopea toimitus tossa Wish:llä on? Raskauskeijulta ainakin tullu tosi nopeaan.

Tuli omalle äidille kerrottua että pikku kakkosta ollaan yritetty jo vuosi eikä oo kuulunu. Onneksi ei ruvennut surkuttelemaan vaan oli sopivan tukeva (vaikea selittää :hilarious:).

PauliinaS kp4 yk15
 
Ja niin, ihanaa, että täällä on niin monta jouluihmistä, täälläkin yksi jouluhörhö ilmoittautuu! :santa Minulla on omana sääntönä, että marraskuussa saa laittaa koristeita, kuunnella joululauluja ym joulujuttuja käydä tekemään. Olikin glögi ja piparit heti esillä, kun kello tuli kaksitoista 1.11. aloittavana yönä. :hungry: Talvivalotkin jo ripustin. Miehen tyynnyttämiseksi ne muuttuvat jouluvaloiksi vasta joulukuussa. :wink Mies ei siis ole yhtään jouluihminen, mutta suloisesti sietää höyryämistäni. :Heartbigred Joulukalenteriksi olen jo ostanut Mauri Kunnaksen kirjakalenterin, katsoo, mitä muita kivoja kalentereita tarttuu vielä matkaan.

Jottei ihan offtopiciksi mene, niin täällä kp 11 ja ovutesti lähes positiivinen. Juuri sopivaan aikaan sain VIHDOIN virtsatulehduksiin estolääkkeen, uskaltaa pupuilla pelkäämättä uutta tulehdusta! :hello2
 
Määki jo tossa viime viikonloppuna ripustin jouluvalot parvekkeen kaiteeseen. Mies tykkää myös niistä siinä kun muuten on niin pimeää. :)

Sisälle täytyy myös saada jouluvalot.. :)

Tulevana viikonloppuna oltais haluttu käydä sexhibition messuilla miehen kanssa, mutta eipä saada lasta hoitoon minnekään (yökylään) niin ei sit tarvitse lähteä. Ollaan viimeksi käyty kaksin ulkona silloin 1.9 kun vietettiin mun syntymäpäiviä siellä laivalla. No vaikka harmittaa ettei päästä nyt minnekään niin kyllä myös ihan hyvä vaan niin ei ite pääse taas kerryttää nestettä kehoon.
 
Itekin aina haaveillut tyttölapsesta, mutta ihan sama kumpi kuhan sais vaan sen oman vauvan <3

Ja tosta virtsatietulehduksesta tuli mieleen, tuleeko muilla herkästi tulehduksia kun pupuilee paljon ja saattaapi jäädä vielä hetkeks makoileen ennenku menee pesulle? Tuntuu, et hetken aina ilman tulehdusta kerkee olla ennenku joku bakteerivaginoosi ym tulee taas :/ käytättekö jotain intiimipesunesteitä, oiskohan niistä apua?
 
Itekin aina haaveillut tyttölapsesta, mutta ihan sama kumpi kuhan sais vaan sen oman vauvan <3

Ja tosta virtsatietulehduksesta tuli mieleen, tuleeko muilla herkästi tulehduksia kun pupuilee paljon ja saattaapi jäädä vielä hetkeks makoileen ennenku menee pesulle? Tuntuu, et hetken aina ilman tulehdusta kerkee olla ennenku joku bakteerivaginoosi ym tulee taas :/ käytättekö jotain intiimipesunesteitä, oiskohan niistä apua?

Voi hitsi miten kurjaa :( mulla ei tuu mitään tulehduksia mutta tosi usein käyn kyllä pissalla seksin jälkeen ihan sattumalta. Muita niksejä ei oo.
 
Itekin aina haaveillut tyttölapsesta, mutta ihan sama kumpi kuhan sais vaan sen oman vauvan <3

Ja tosta virtsatietulehduksesta tuli mieleen, tuleeko muilla herkästi tulehduksia kun pupuilee paljon ja saattaapi jäädä vielä hetkeks makoileen ennenku menee pesulle? Tuntuu, et hetken aina ilman tulehdusta kerkee olla ennenku joku bakteerivaginoosi ym tulee taas :/ käytättekö jotain intiimipesunesteitä, oiskohan niistä apua?

Mä toivoisin kans tyttöä, mutta oikeesti ei oo mitään väliä, tulis vaa vauva :joyful:
Liika pesukaan ei oo hyväksi. Itse käytän jotain rfsu intiimipesuainetta.
 
Mulla on kaks poikaa ja molemmilla kerroilla olen odottanut tyttöä. Etenkin esikoisen kanssa olin niin varma tytöstä että kun sain tietää odottavani poikaa oli siinä aluksi sulattelemista. Ymmärrättehän, jouduin orientoitumaan uusiksi vauvan työnimeä myöten kaiken. Mutta kun totuin ajatukseen olin ikionnellinen. Ja tietysti kun hän syntyi <3 se oli parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut.
 
Bakteerivaginoosia estämäänhän on apteekeissa moniakin maitohappo- ym. valmistetta. Tehosta en tiedä, itse kun olen enemmän paininut sen virtsapuolen ongelmien kanssa. Plus en tiedä, kannattaako emätintä voimakkaasti happamoittaa, kun siittiöt sitten kärsivät; ei ne kyllä siellä emättimessä kauhean pitkään hengaile, vaan ne, joilla on toivoa hedelmöittää munasolu, ampaisee heti kohdunkaulasta sisään.

Virtsatulehduksia tuli vähemmän minulla, kun join karpalo-puolukkamehua (100-prosenttista, makeuttamatonta). Tuo hävisi kaupoista. :( Myöhemmin ainoat löytämäni makeuttamattomat, vahvat mehut ovat tosi kalliita erikoistuotteita. Pesut, pissaamiset on tehty pitkään huolella, ei tunnu olevan vaikutusta tulehdusherkkyyteen.
 
Ensimmäistä odottaessa mulle oli sama kumpi tulee. Tyttö tuli. Toista oottaessa ei myöskään ollu väliä, tyttö tuli ja tuntu et niin sen kuulu mennäkin. Kolmannesta olisin varmaan ollu hämilläni jos olis tullu poika, olin jo niin tottunut tyttöihin. Neljännestä toivoin miehen puolesta poikaa, tyttö tuli. Nyt jos vielä raskaudun niin oudolta aluks varmaan tuntuis jos poika olis, mut sama kumpi kun vain yhden vielä saisin...
 
Muska77, Mullakin km vuoto loppui ensin ja viikon päästä tiputteli muutamana päivänä. Oli hermoja raastavaa kun välillä vuoti ja välillä ei.
 
Bakteerivaginoosia estämäänhän on apteekeissa moniakin maitohappo- ym. valmistetta. Tehosta en tiedä, itse kun olen enemmän paininut sen virtsapuolen ongelmien kanssa. Plus en tiedä, kannattaako emätintä voimakkaasti happamoittaa, kun siittiöt sitten kärsivät; ei ne kyllä siellä emättimessä kauhean pitkään hengaile, vaan ne, joilla on toivoa hedelmöittää munasolu, ampaisee heti kohdunkaulasta sisään.

Virtsatulehduksia tuli vähemmän minulla, kun join karpalo-puolukkamehua (100-prosenttista, makeuttamatonta). Tuo hävisi kaupoista. :( Myöhemmin ainoat löytämäni makeuttamattomat, vahvat mehut ovat tosi kalliita erikoistuotteita. Pesut, pissaamiset on tehty pitkään huolella, ei tunnu olevan vaikutusta tulehdusherkkyyteen.

No just toi et kannattaako niitä sit käyttää raskautumista ajatellen.. pöh :/

Voi kurja! Virtsatietulehdukset on kyllä niin inhottavii ja kivuliaita :(

Onpa naisen elämä hankalaa kun tulee kaikkia tulehduksia niin herkästi.
 
Aamulämpö 35.96, eilisen aamulämpö on kai nyt sitten aika epäluotettava. Mutta noh, kylläpä heittelee! Tästä jatkuu aina silmät ristissä mittari kielen alle tyynyn alta.. :)

Kp13
 
Mullakin tämän vuoden puolella ollut 2 virtsistä oisko väliä ollut n. 4kk ja ihan seksin aiheuttamaa on ollut..
 
Takaisin
Top