Rinttastiina
Sukkela juttelija
Jospa se Alinah nyt tärppäisi ihan luomusti kun ootte kerenneet jo hoitoihinkin hakeutua. Eikö sitä vastaavia tarinoita aika usein kuule? :) Ainahan sitä saattaa toivoa että niin kävisi Eihän sillä loppuunsa oo mitään valtakunnan merkitystä missä kuussa vauva syntyy (kunhan syntyy maassa, heheh) , kunhan joskus alulle saadaan ja syliin asti. Kaikkihan me sitä pientä ihmettä toivomme
Rintta, mukava kuulla että sieltä löytyy sielunsisko! Me miehen kanssa ollaan puhuttu näistä tärppipäivien oireista siltä pohjalta mitä muutoksia olen/hän on kropassani huomannut ja mitä on netistä luettu. Juuri tuosta finnien ilmaantumisesta tärppipäivien lähenemisen huomaa ja mies mulle sanoikin että (anteeksi sanantarkka lainaus) "sitten oot vaan reippaasti munaa vailla" Sanoinkin että ei huolta, kyllä olen Meillä vaan menee työt välillä NIIIIIIN ristiin, mulla epäsäännöllinen 3-vuorotyö ja miehellä säännöllinen 2-vuoro. Välillä tuntuu että mun pitää työvuorotkin suunnitella tän yrittämisen tiimoilta. Jos sattuu esim. yövuorot just tärppipäivien aikaan niin kierto on hukkaan heitetty. Ei nimittäin mitään toivoa että jaksaisin siinä välikoomassa innostua seksistä
Mun mies tekee vkl yötöitä ja mä teen kaksvuorotyötä. Mies viimeistelee yliopistotutkintoa. Stressiä riittää siis. Välillä tuntuu että suorituspaineet on ihan ylivoimaisia. Aikataulut ku menee ristiin ni ei sille mitään voi... Paskasti nainen suunniteltu kun munasolu elää vaan vuorokauden, tulee niin toivoton olo jos koko kierto menee hukkaan Viimekierto oli vaikein, tässä kierrossa ovis ohitettiin suht kivasti Nyt loppukierto tarttis olla zen ja relata