Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jospa se Alinah nyt tärppäisi ihan luomusti kun ootte kerenneet jo hoitoihinkin hakeutua. Eikö sitä vastaavia tarinoita aika usein kuule? :) Ainahan sitä saattaa toivoa että niin kävisi :rolleyes: Eihän sillä loppuunsa oo mitään valtakunnan merkitystä missä kuussa vauva syntyy (kunhan syntyy maassa, heheh:grin) , kunhan joskus alulle saadaan ja syliin asti. Kaikkihan me sitä pientä ihmettä toivomme :Heartred

Rintta, mukava kuulla että sieltä löytyy sielunsisko! :hello Me miehen kanssa ollaan puhuttu näistä tärppipäivien oireista siltä pohjalta mitä muutoksia olen/hän on kropassani huomannut ja mitä on netistä luettu. Juuri tuosta finnien ilmaantumisesta tärppipäivien lähenemisen huomaa ja mies mulle sanoikin että (anteeksi sanantarkka lainaus) "sitten oot vaan reippaasti munaa vailla" laughing7 Sanoinkin että ei huolta, kyllä olen :grin Meillä vaan menee työt välillä NIIIIIIN ristiin, mulla epäsäännöllinen 3-vuorotyö ja miehellä säännöllinen 2-vuoro. Välillä tuntuu että mun pitää työvuorotkin suunnitella tän yrittämisen tiimoilta. Jos sattuu esim. yövuorot just tärppipäivien aikaan niin kierto on hukkaan heitetty. Ei nimittäin mitään toivoa että jaksaisin siinä välikoomassa innostua seksistä :confused:


Mun mies tekee vkl yötöitä ja mä teen kaksvuorotyötä. Mies viimeistelee yliopistotutkintoa. Stressiä riittää siis. Välillä tuntuu että suorituspaineet on ihan ylivoimaisia. Aikataulut ku menee ristiin ni ei sille mitään voi... Paskasti nainen suunniteltu kun munasolu elää vaan vuorokauden, tulee niin toivoton olo jos koko kierto menee hukkaan:shifty: Viimekierto oli vaikein, tässä kierrossa ovis ohitettiin suht kivasti:woot:o_O Nyt loppukierto tarttis olla zen ja relata:smug:
 
Täällä starttasi juuri kp14, oviksen tikuttelun aloitin eilen. Masujomoja on ollut nyt kuluneen vuorokauden aikana aika paljon. Aikanaan vuosi takaperin Nuvaringin aikana ei koskaan ollut oviksen aikaan jomoja, vain menkkojen yhteydessä. Noh, ovis siis jokatapauksessa pitäis osua lähipäiviin. Tikuttelut jatkuu siis :) Keskiviikkona aloitan kolmannen Terolut-setin. Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin voisin kans kokeilla Royal geleä. Onko siinä minkä kokoisia ne kapselit? Mun on hankala niellä isoja :( 13.11. ensimmäinen käynti Naistenklinikalla. Jänskää.
Geleet on ison herneen kokoisia liukaspintaisia kapseleita, sellaisia soikion mallisia.
 
Mietin et uskaltaako nyt sitten niitä geleitä aloittaa kun kp10 nyt täällä mulla menossa.. hmmm.
 
Me käytiin tänään toisella lapsettomuuslääkärikäynnillä. Miehen siittiötulokset oli hyvät, niissä ei ollu mitään ongelmia. Mun viimenen verikoetulos ei ollu tullut, koska se tulee paperilla postissa, wtf! Siitä on kuitenkin yli viikko, kun kävin sen antamassa. No, lääkäri soittaa siitä sitten viikon päästä.

Lääkäri laitto nyt lähetteen Naikkarille tosta endosta, josko pääsisin tähystykseen. Sieltä vissiin ensin arvioivat laittavatko vai eikö.

Viime käynnillä lääkäri oli sitä mieltä, että aukiolotutkimus on turha meidän kohdalla ja nyt sano, että koska muuta ei tällä hetkellä oo tehtävissä niin kannattaa sitäkin harkita.

Kilppariarvo oli 2,72 ja vaikka se oli viitearvoissa (eli alle 5) niin sano, että ois parempi et se ois alle 2,5 joten siitä otetaan vielä seuranta-arvo ja jotkut vasta-aineet. Mutta sano, että vaikka ois toi sama seuraavassakin testissä niin lääkitystä siihen ei määrätä. Sit otetaan jotain muitakin veriarvoja. Ja nää ens kierron alussa sit taas. Toivottavasti raskaudun tästä kierrosta ettei tarvi mennä noita ottaan, kun oon niin piikkikammonen :D
 
Me käytiin tänään toisella lapsettomuuslääkärikäynnillä. Miehen siittiötulokset oli hyvät, niissä ei ollu mitään ongelmia. Mun viimenen verikoetulos ei ollu tullut, koska se tulee paperilla postissa, wtf! Siitä on kuitenkin yli viikko, kun kävin sen antamassa. No, lääkäri soittaa siitä sitten viikon päästä.

Lääkäri laitto nyt lähetteen Naikkarille tosta endosta, josko pääsisin tähystykseen. Sieltä vissiin ensin arvioivat laittavatko vai eikö.

Viime käynnillä lääkäri oli sitä mieltä, että aukiolotutkimus on turha meidän kohdalla ja nyt sano, että koska muuta ei tällä hetkellä oo tehtävissä niin kannattaa sitäkin harkita.

Kilppariarvo oli 2,72 ja vaikka se oli viitearvoissa (eli alle 5) niin sano, että ois parempi et se ois alle 2,5 joten siitä otetaan vielä seuranta-arvo ja jotkut vasta-aineet. Mutta sano, että vaikka ois toi sama seuraavassakin testissä niin lääkitystä siihen ei määrätä. Sit otetaan jotain muitakin veriarvoja. Ja nää ens kierron alussa sit taas. Toivottavasti raskaudun tästä kierrosta ettei tarvi mennä noita ottaan, kun oon niin piikkikammonen :D
Mikäs fiilis jäi muuten käynnistä ? :) Ajattelitko mennä aukiolotutkimukseen ? Jos se putsais paikkoja ja plussa pärähtäis :dummy::angelic:Meillä makso se 219e, ei nyt niiin paha :)
 
Me käytiin tänään toisella lapsettomuuslääkärikäynnillä. Miehen siittiötulokset oli hyvät, niissä ei ollu mitään ongelmia. Mun viimenen verikoetulos ei ollu tullut, koska se tulee paperilla postissa, wtf! Siitä on kuitenkin yli viikko, kun kävin sen antamassa. No, lääkäri soittaa siitä sitten viikon päästä.

Lääkäri laitto nyt lähetteen Naikkarille tosta endosta, josko pääsisin tähystykseen. Sieltä vissiin ensin arvioivat laittavatko vai eikö.

Viime käynnillä lääkäri oli sitä mieltä, että aukiolotutkimus on turha meidän kohdalla ja nyt sano, että koska muuta ei tällä hetkellä oo tehtävissä niin kannattaa sitäkin harkita.

Kilppariarvo oli 2,72 ja vaikka se oli viitearvoissa (eli alle 5) niin sano, että ois parempi et se ois alle 2,5 joten siitä otetaan vielä seuranta-arvo ja jotkut vasta-aineet. Mutta sano, että vaikka ois toi sama seuraavassakin testissä niin lääkitystä siihen ei määrätä. Sit otetaan jotain muitakin veriarvoja. Ja nää ens kierron alussa sit taas. Toivottavasti raskaudun tästä kierrosta ettei tarvi mennä noita ottaan, kun oon niin piikkikammonen :D
Toivotaan että aika tulee pian Naikkarille endoa varten ja plussaat tästä kierrosta että verikokeita ei tarvisi :)
 
Täällä starttasi juuri kp14, oviksen tikuttelun aloitin eilen. Masujomoja on ollut nyt kuluneen vuorokauden aikana aika paljon. Aikanaan vuosi takaperin Nuvaringin aikana ei koskaan ollut oviksen aikaan jomoja, vain menkkojen yhteydessä. Noh, ovis siis jokatapauksessa pitäis osua lähipäiviin. Tikuttelut jatkuu siis :) Keskiviikkona aloitan kolmannen Terolut-setin. Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin voisin kans kokeilla Royal geleä. Onko siinä minkä kokoisia ne kapselit? Mun on hankala niellä isoja :( 13.11. ensimmäinen käynti Naistenklinikalla. Jänskää.
Tsemppiä lääkäriin!
 
Mul alko taas vuoto/menkat! Nää on jo toiset tässä kuussa ton keskenmenon jälkeen. Tunsin ovulaation et oon ihan varma et ovuloin. Miten tää kroppa on näin sekasi? Mielialat heitelly muutenki sen keskenmenon jälkeen kun häränpylly oikeesti. Huhhuh!
 
Mikäs fiilis jäi muuten käynnistä ? :) Ajattelitko mennä aukiolotutkimukseen ? Jos se putsais paikkoja ja plussa pärähtäis :dummy::angelic:Meillä makso se 219e, ei nyt niiin paha :)

Jäi vähän pettynyt fiilis. En tiedä mitä odotan, ehkä jotain ihmepilleriä mikä vaan fiksais kaiken! Jotenkin tuntu vaan, että lääkäri ei nyt ollu ihan perillä meidän jutuista, siltä puuttu mun verikoetulokset, mitkä oli tullu jo yli kaks viikkoo sit, koska se ei kuulemma ollu kerinny kattoon postiaan. Onneks toin ne ite. Sit viimeks se sano, että se aukkari ois meidän kohdalla turha ja nyt sano, että voishan sen tehdä. Tuntu myös et ne lisäverikokeet otetaan huvin ja urheilun vuoks, koska sano moneen kertaan, että vaikka niissä näkyis mitä niin mitään ei kuitenkaan tehdä niiden pohjalta.

Jäi vähän sellanen fiilis et kuhan huidotaan johonkin suuntaan :(

Ehkä jos teillä tärppää nyt heti sen aukkarin jälkeen niin harkitsen sitä ;)
 
Jäi vähän pettynyt fiilis. En tiedä mitä odotan, ehkä jotain ihmepilleriä mikä vaan fiksais kaiken! Jotenkin tuntu vaan, että lääkäri ei nyt ollu ihan perillä meidän jutuista, siltä puuttu mun verikoetulokset, mitkä oli tullu jo yli kaks viikkoo sit, koska se ei kuulemma ollu kerinny kattoon postiaan. Onneks toin ne ite. Sit viimeks se sano, että se aukkari ois meidän kohdalla turha ja nyt sano, että voishan sen tehdä. Tuntu myös et ne lisäverikokeet otetaan huvin ja urheilun vuoks, koska sano moneen kertaan, että vaikka niissä näkyis mitä niin mitään ei kuitenkaan tehdä niiden pohjalta.

Jäi vähän sellanen fiilis et kuhan huidotaan johonkin suuntaan :(

Ehkä jos teillä tärppää nyt heti sen aukkarin jälkeen niin harkitsen sitä ;)
Kävittekö samalla lääkärillä ? Tuntuu, että nuissa lääkäreissäkin on aika paljo eroja, joskushan vois kokeilla mitä mieltä joku toinen on :) Mullekki jäi vähä hätänen kuva viimekäynnistä, mutta ainaki nyt pääsen tsekkailee sen missä se follikkeli on, jos nyt ei muuta hyötyä..tuntuu vähä turhalle syödä nuita letrozolejakaan, kun ei sillä tuntunu olevan mitään mainittavaa vastetta. Pitää nyt nukkua vasemmalla kyljellä, jos se munis siirtys sinne :D ;)
Tuo verikoe homma kuulostaa kyllä vähä erikoiselle, mitä järkeä niitä kokeita on sitte ees ottaa, höh!
Piti vielä kommentoida, että mulle sanottiin kans tosta kilpparista, että jos se on yli 2.5 lääkitys aloitetaan siellä heti, mieluummin jopa lähempänä 2.
 
Muokattu viimeksi:
Ekat joululahjat ostin tänään, miehelle jotain vielä ja lopuille teen sinappia tai vastaavaa. Paras joululahja ois positiivinen raskaustesti. :P

ee11306fcd86e6c6389429f3260f8fea
 
Alinah, joulu ihanaaaaa!!!! <3
Mä normaalisti olisin ostanut jo kaapillisen lahjoja mutta nyt oon tosiaankin myöhässä omasta aikataulustani..... ja yleensä meillä on jo kuusi 1.11. mutta nyt aattelin että ehkä säästää vähän hermoja kun ei vielä laita sitä 1,5v taaperon ihmeteltäväksi x)

Mä niin rakastan joulua <3 <3 mäkin aattelin tehdä jotain hilloa tai hyydykettä muille lahjaksi :)
 
Onko teillä jotain joulukalentereita perintesten suklaa- ja kuvakalentereiden tilalle ?

Mä tein viime vuonna paperipusseihin oman.. laittelin kaikkea kivaa tekemistä yhdessä , arpoja, vauvalle muutaman valmiin luomu sosepussin silloin tällöin (muulloin ei niitä saanut, tein kaikki muutoin itse)..jne.. mut nyt vähän ideat vähissä... isännän kanssa olis kiva joku yhteinen kalenteri jonka avais vuorotellen ja siellä olis jotain ”pussaillaa tänään mahdollisimman paljon” tms kivoja juttuja ;) mutta en tiiä onko mulla tarpeeks ideoita jokaiselle päivällä x)
 
Me ostetaan yleensä Veikkauksen joulukalenterit ja raaputellaan yhdessä :D Facessa on myös sellanen sivusto, kun Parisuhteen joulukalenteri (sori, jos ei saa mainostaa!) ja se antaa jokaiselle päivälle parisuhdetehtävän! Me tehtiin se ekaa kertaa viime vuonna ja oli kyllä hauska :)
 
Takaisin
Top