Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi halloween, toiset juhli nyt viikonloppuna ja toiset viikon päästä. Osassa baareissakin on jotain "paras asu palkitaan" skaboja ensi viikonloppuna.. Mitä oon seurannut, mutta ei itsekään oo tullu sitä juhlittua mitenkään erityisemmin. Saattoi lapsena olla jotain lasten halloween kekkereitä.

Ehkä mä nyt vielä testaan sit tolla geleellä et napsin sen 2 nappia päivään niin katotaan oisko enemmän hyötyä.
 
Ostin eilen gelee kaupasta ja pohdin että kannattaako se aloittaa kun on kp1 vai voiko aloittaa kesken kierron? :rolleyes:

Yritin myös lukea mahdollisia sivuoireista. Mitään julkaistua tutkimusta royal gelen vaikutuksista (hyvässä ja se pahassa) ei oo mutta ajattelin että ei kai haittaakaan. :D :cool:
 
Tänään kp 1. Viime kierto venyi 31-päiväiseks. Kaks edellistä oli 26-päiväisiä. Tässä mennään vielä Clomifen 1tbl kp 3-7. Kauheet kivut. Mut ehkä mä selviän.:silent
 
Ostin eilen gelee kaupasta ja pohdin että kannattaako se aloittaa kun on kp1 vai voiko aloittaa kesken kierron? :rolleyes:

Yritin myös lukea mahdollisia sivuoireista. Mitään julkaistua tutkimusta royal gelen vaikutuksista (hyvässä ja se pahassa) ei oo mutta ajattelin että ei kai haittaakaan. :D :cool:

Mä alotin kesken kierron, kp 3. Tuskin siitä haittaa on, lähinnä varmaan että kerkeekö vaikuttaan just siihen kiertoon mikä on kesken.

Kannattaa googlata englanniks, sillä löytyy paremmin! Royal jelly study löyty jotain, mutta mitään suurempaa negatiivista ei löytynyt.

Mä otan nyt eka ton 1/pv niinku purkissaki lukee. Pelkään koko ajan et kierto menee sekasin :D

Kiva et moni testaa samaan aikaan! :)
 
Varovaiset onnittelut siska!

Tsemppiä Mrs. Smith toivottavasti kierto lähtee pelittämään.

Testit loppuivat, mutta vielä lauantaina oli vilkkuva hymynaama. Kp 26/30.
 
Tänään kp 1. Viime kierto venyi 31-päiväiseks. Kaks edellistä oli 26-päiväisiä. Tässä mennään vielä Clomifen 1tbl kp 3-7. Kauheet kivut. Mut ehkä mä selviän.:silent
Itsellä tuli alkuun kovaa vihlontaa munasarjojen kohdalla, kuumia aaltoja ja päänsärkyä. Onneksi helpottivat loppu kiertoa kohden.
 
Varovaiset onnittelut siska!

Tsemppiä Mrs. Smith toivottavasti kierto lähtee pelittämään.

Testit loppuivat, mutta vielä lauantaina oli vilkkuva hymynaama. Kp 26/30.

Oliko sulla ollu teroluteja käytössä? Jos ovulaatio mietityttää niin kannattaa alkaa mittaamaan aamulämpöjä :) ovistestit ei kaikilla ymmärtääkseni toimi..
 
Aiemmin mietin, että enpä taida ovulaatiota tikutella. Noh, ostin sitten ovistestejä. Ja greippimehuakin on tullut litkittyä tämän kierron ajan. Katsotaan jeesaako :confused:

Mä kans aattelin etten sellaseen testailuun ja poppakonsteihin rupea...terveisin se joka tilas ovistestit heti tokaan kiertoon ja syö nyt toista liertoa gelee kapseleita:woot: Vannoin myös etten testaa raskautta ennen ku menkat on myöhässä, kuitenki viimeistään dpo 12 löydän itseni kusemasta tikkuun, joka kierrossa. Oletin myös ettei tää ois näin rankkaa, luulin et pystyn olee coolisti. No en pystyny. Mut liikunta auttaa ja puhuminen:happy:
 
Oliko sulla ollu teroluteja käytössä? Jos ovulaatio mietityttää niin kannattaa alkaa mittaamaan aamulämpöjä :) ovistestit ei kaikilla ymmärtääkseni toimi..
Alkuun oli primolut kuuri jotta kierto lyhenisi silloin kierto oli kaikkea 120-45 välillä. Niitä söin 3 kk. Tämän jälkeen oli clomifenit käytössä 6 kk ja seuraavaksi letrot käyttöön. Taitaa olla kroppa sekaisin jo kaikista lääkkeistäkin. Mittarin ostoa taidan seuraavaksi harkita.
 
Rintta, mä kans aattelin etten tikuta kun max pari kiertoo että pääsee kärryille oviksesta. No, nyt yk 6 lopuillaan ja joka kierrossa tikuttanut :p Kai se on osittain tämän forumin ansiota kun oon hurahtanu tohon oviksen tikuttamiseen :laughing002 On edes sieltä kiva se plussa testiin saada (jos niin on tullakseen!) Toisaalta oon miettinyt sitä, että vaikka musta ei siltä tunnukaan, niin aiheuttaakohan toi oviksen tikutus alitajuntaisesti stressiä..? Mikä taas voi vaikeuttaa tärppiä.. Miehelle en oo kertonut ovista tikuttavani, oon ajatellut sen luovan liikaa paineita ajoituksen suhteen. (Mies tosin tietää että tärppipäivät on käsillä silloin, kun emännällä naama kukkii ja alakerta kostuu :grin) Samaa myös itselleni lupailin kuin sinä r-testien suhteen. Että aikaisintaan vasta dpo 14 testaan, mutta hevon*** :grin Tässäkin kierrossa eka testi, mitä, ööö, dpo 9! :grin:rolleyes:

Tämä yritys on kyllä ollut ajoittain aika henkisesti raastavaa, vaikka vasta näin vähän tätä matkaa tallattu. Itsellä oli yrityksen alkaessa toive tammi-helmivauvasta, toiveeksi jäikin. Nyt toiveena ollut se, että plussaisi siten, että jouluna voisi ultrakuvaa perheelle esitellä kun yhdessä kokoonumme :Heartred En voisi kuvitella parempaa joululahjaa vanhemmilleni, etenkin äiti on odottanut omaa mummotettavaa "jo kauan", omien sanojensa mukaan :happy: Mutta tässä kierrossa pitäisi tärpätä ja vähän on sellainen kutina että menkat alkaa piakkoin,nimittäin eilen illalla seksin aikana/jälkeen tuli veristä vuotoa ja hieman tänäänkin. Nähtäväksi jää milloin hanat aukeaa.. Tulipas taas pitkä avautuminen :shy: Kyllä tää forumi on mahtava paikka näille teksteille ja vertaistuelle, kun julkisesti omassa elämässä ei tästä yrityksestä halua puhua. Meillä tietää vaan yksi mun kaveri joka ilmoitti olevansa raskaana samoihin aikoihin kun meillä oli yritystä takana pari kk:tta. Hänelle silloin kerroin asiasta.

Tsemppiä kaikille meille kierron eri vaiheisiin, jaksamista piinailuun ja plussatuulia! ++++ :smiley-angelic003
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ollu itellä vähän haave et jos tää toinen ois ollu joku kesävauva mut paskat mitään semmosta tulla ikinä saamaan. Jos edes tärppäisi niin olisin ikionnellinen, kunhan se toinen ei synny tammikuussa niin fine..

Mutta kyllä, mä toivon et tapahtuisi ihme ja tärppäisi vielä tämän vuoden puolella.

Mä joudun ovista tikuttelee nyt varsinkin kun ollaan tuolla tutkimuksissa.
 
Salainensydän: Veit jalat suustani! Tekstisi olis voinut olla mun kirjoittama.

Meillä mies kans tietää et on tärppipäivät kun vaimo kiehnää ympäri vuorokauden kimpussa, ihan vaa koska tekee mieli. Tänään sain kellitettyä miehen, onneks koska ovis on tännän. Oli kyllä tekemistä fiiliksen kanssa, no mitta vaikeuksien kautta voittoon :wink:woot:

Mä oon kans jotenkin tykänny tikuttaa ovista kun on ees jossain tikussa kaks viivaa :D

Meidän yrityksestä tietää mun äiti, muutama ystävä ja lähimmät työkaverit. En tiiä miten selviäisin jos en vois jollekkin puhua. Jossain kohtaa tuntu et tää foorumikin toi lisää stressiä, mut en tiiä. Toisaalta vertaistuki on parasta!:p
 
Jospa se Alinah nyt tärppäisi ihan luomusti kun ootte kerenneet jo hoitoihinkin hakeutua. Eikö sitä vastaavia tarinoita aika usein kuule? :) Ainahan sitä saattaa toivoa että niin kävisi :rolleyes: Eihän sillä loppuunsa oo mitään valtakunnan merkitystä missä kuussa vauva syntyy (kunhan syntyy maassa, heheh:grin) , kunhan joskus alulle saadaan ja syliin asti. Kaikkihan me sitä pientä ihmettä toivomme :Heartred

Rintta, mukava kuulla että sieltä löytyy sielunsisko! :hello Me miehen kanssa ollaan puhuttu näistä tärppipäivien oireista siltä pohjalta mitä muutoksia olen/hän on kropassani huomannut ja mitä on netistä luettu. Juuri tuosta finnien ilmaantumisesta tärppipäivien lähenemisen huomaa ja mies mulle sanoikin että (anteeksi sanantarkka lainaus) "sitten oot vaan reippaasti munaa vailla" laughing7 Sanoinkin että ei huolta, kyllä olen :grin Meillä vaan menee työt välillä NIIIIIIN ristiin, mulla epäsäännöllinen 3-vuorotyö ja miehellä säännöllinen 2-vuoro. Välillä tuntuu että mun pitää työvuorotkin suunnitella tän yrittämisen tiimoilta. Jos sattuu esim. yövuorot just tärppipäivien aikaan niin kierto on hukkaan heitetty. Ei nimittäin mitään toivoa että jaksaisin siinä välikoomassa innostua seksistä :confused:
 
Onhan noita juu että on tärpännyt heti kun tutkimukset aloitettu. Mä en vaan itse oikeen usko että tässä tärppäis ennenku saa jotain apuja suunkautta otettavilla napeilla tai jollain muulla.

Toki toivossa on hyvä elää..
 
Täällä starttasi juuri kp14, oviksen tikuttelun aloitin eilen. Masujomoja on ollut nyt kuluneen vuorokauden aikana aika paljon. Aikanaan vuosi takaperin Nuvaringin aikana ei koskaan ollut oviksen aikaan jomoja, vain menkkojen yhteydessä. Noh, ovis siis jokatapauksessa pitäis osua lähipäiviin. Tikuttelut jatkuu siis :) Keskiviikkona aloitan kolmannen Terolut-setin. Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin voisin kans kokeilla Royal geleä. Onko siinä minkä kokoisia ne kapselit? Mun on hankala niellä isoja :( 13.11. ensimmäinen käynti Naistenklinikalla. Jänskää.
 
Onkohan haittaa, jos söis noita royal gelejä vaikka on jo letrozolkin käytössä ? Jätin nyt tässä kierrossa vehnänalkioöljynki pois, ehkä taas ens kierrossa vois kokeilla kaikkea :) Jee, dpo 2 jo meneillään, odotan vaan seuraavaa kiertoa ja follikkelia oikeaan paikkaan..
 
Takaisin
Top