Rintta, mä kans aattelin etten tikuta kun max pari kiertoo että pääsee kärryille oviksesta. No, nyt yk 6 lopuillaan ja joka kierrossa tikuttanut
Kai se on osittain tämän forumin ansiota kun oon hurahtanu tohon oviksen tikuttamiseen
On edes sieltä kiva se plussa testiin saada (jos niin on tullakseen!) Toisaalta oon miettinyt sitä, että vaikka musta ei siltä tunnukaan, niin aiheuttaakohan toi oviksen tikutus alitajuntaisesti stressiä..? Mikä taas voi vaikeuttaa tärppiä.. Miehelle en oo kertonut ovista tikuttavani, oon ajatellut sen luovan liikaa paineita ajoituksen suhteen. (Mies tosin tietää että tärppipäivät on käsillä silloin, kun emännällä naama kukkii ja alakerta kostuu
) Samaa myös itselleni lupailin kuin sinä r-testien suhteen. Että aikaisintaan vasta dpo 14 testaan, mutta hevon***
Tässäkin kierrossa eka testi, mitä, ööö, dpo 9!
Tämä yritys on kyllä ollut ajoittain aika henkisesti raastavaa, vaikka vasta näin vähän tätä matkaa tallattu. Itsellä oli yrityksen alkaessa toive tammi-helmivauvasta, toiveeksi jäikin. Nyt toiveena ollut se, että plussaisi siten, että jouluna voisi ultrakuvaa perheelle esitellä kun yhdessä kokoonumme
En voisi kuvitella parempaa joululahjaa vanhemmilleni, etenkin äiti on odottanut omaa mummotettavaa "jo kauan", omien sanojensa mukaan
Mutta tässä kierrossa pitäisi tärpätä ja vähän on sellainen kutina että menkat alkaa piakkoin,nimittäin eilen illalla seksin aikana/jälkeen tuli veristä vuotoa ja hieman tänäänkin. Nähtäväksi jää milloin hanat aukeaa.. Tulipas taas pitkä avautuminen
Kyllä tää forumi on mahtava paikka näille teksteille ja vertaistuelle, kun julkisesti omassa elämässä ei tästä yrityksestä halua puhua. Meillä tietää vaan yksi mun kaveri joka ilmoitti olevansa raskaana samoihin aikoihin kun meillä oli yritystä takana pari kk:tta. Hänelle silloin kerroin asiasta.
Tsemppiä kaikille meille kierron eri vaiheisiin, jaksamista piinailuun ja plussatuulia! ++++