Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ollu lähiaikoina joku outo foorumin välttely kausi. Ei sillä että nää vauvakuumeilut sillä helpottais. Mut nyt sit on ihan pakko tulla kirjoittamaan! Koska mä sain haalean plussan raskaustestiin aamulla! Ja siis ei oikein uskalla vielä innostua, kun on mulla tällänen tuolta yrityksen aloitusajoilta joka olikin sit vaan kemiallinen.. tosin tämä on jo vahvempi viiva kuin silloin yksikään niistä!
Mut siis en tiiä onks tää just tätä kun oot vihdoin varaillut ajat tutkimuksiin ja sit naps, plussa testiin.. tosin on tätä puolitoistavuotta jo yritetty ja odotettukin. En kässää miks pää ei nyt millään meinaa uskoa aidoksi tota testitulosta
Ei vielä glogiä mut punkkua tuli eilen juotua sen verran et tänään oli melko voimaton olo...
Jokos on muut avanneet glögikauden? :)
Jokos on muut avanneet glögikauden? :)
Täällä yks glögin suurkuluttaja! On mennyt jo niin monta purkkia, että ei pysy laskuissa :D Talvi on mun lempivuodenaika ja starttasin virallisesti joulunodotuksen alkaneeksi tällä viikolla :D
Vetää vaan samalla mielen haikeeks, kun pysähtyy miettiin et jos me ei ikinä saadakaan lasta niin en ikinä pääse järjestään omalle lapselle sitä kaikkien aikojen joulua
Me otettiin nyt tähän kiertoon testiin paljon hypetetyt gelee royalet! Otetaan miehen kans molemmat yks per päivä ovikseen asti.
Kp 3/29-35, yk 9