Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiinan ovistesti

3059531e2f5e7115e39d418c2f8a7428


Raskauskeijun ovistesti, tämän herkkyyden tiedänkin.

d5031aac0188aaba543da3ff3e558e93


Oviksen tikutus taas alkakoon!

Kp7 YK ihanhitostiliikaa.
 
Mulla on ollu lähiaikoina joku outo foorumin välttely kausi. Ei sillä että nää vauvakuumeilut sillä helpottais. Mut nyt sit on ihan pakko tulla kirjoittamaan! Koska mä sain haalean plussan raskaustestiin aamulla! Ja siis ei oikein uskalla vielä innostua, kun on mulla tällänen tuolta yrityksen aloitusajoilta joka olikin sit vaan kemiallinen.. tosin tämä on jo vahvempi viiva kuin silloin yksikään niistä!

Mut siis en tiiä onks tää just tätä kun oot vihdoin varaillut ajat tutkimuksiin ja sit naps, plussa testiin.. tosin on tätä puolitoistavuotta jo yritetty ja odotettukin. En kässää miks pää ei nyt millään meinaa uskoa aidoksi tota testitulosta :nailbiting:
 
Mulla on ollu lähiaikoina joku outo foorumin välttely kausi. Ei sillä että nää vauvakuumeilut sillä helpottais. Mut nyt sit on ihan pakko tulla kirjoittamaan! Koska mä sain haalean plussan raskaustestiin aamulla! Ja siis ei oikein uskalla vielä innostua, kun on mulla tällänen tuolta yrityksen aloitusajoilta joka olikin sit vaan kemiallinen.. tosin tämä on jo vahvempi viiva kuin silloin yksikään niistä!

Mut siis en tiiä onks tää just tätä kun oot vihdoin varaillut ajat tutkimuksiin ja sit naps, plussa testiin.. tosin on tätä puolitoistavuotta jo yritetty ja odotettukin. En kässää miks pää ei nyt millään meinaa uskoa aidoksi tota testitulosta :nailbiting:

Hienoa!!!! Usko pois vaan!! Ja onnea :) :)
 
5d2ef1b95022443df10ec35212d83f80


Mulla on nyt eka kierto (takana) sitten kahden terolut-kierron ja lämpötilat näyttää tältä.
En ole kuitenkaan täysin luopunut toivosta koska kuopus sai alkunsa ovulaatiosta kp25 ja tämän kierron kp26 tuli eggwhitea ihan hyökyaaltona :D
Jos siis huomennakin lämmöt koholla niin silloin lienee mahdollista et ovis oli nytkin myöhään :)

Oli niin tai näin olen saavuttanut nyt henkisesti hyvän tasapainon kaiken tän kipuilun jälkeen ja uskon vakaasti että vauva meille vielä tulee :) mahdollisesti jo ensivuonna. Tai sitten myöhemmin. Tsemppiä kaikille :)
 
Alinah, mulla ei mitään käryä noista kiinan testien herkkyyksistä :confused:

Siska, varovaiset onnittelut ja paljon vauvaliimaa ja tiukat vyöt pienelle kyytiläiselle :love017

Mrs. Smith, I feel you sister! :Heartred (Aika mahtava oli toi kuva, repesin!!:laughing005) Mut ihana asenne sulla, pidetään kovasti peukkuja josko sunkin kierrot alkaisi tasoittumaan! Itsellä meinaa välillä jonkinasteinen epätoivo ottaa valtaa päänupista kun ei vieläkään tärppiä näy eikä kuulu. :sad001 Omalla kohdalla kuitenkin vaikuttaisi siltä että kierrot on lähteneet tasoittumaan. Tai en ehkä vielä uskalla iloita kun takana kohtsilleen vasta tämä yksi terojen jälkeinen kierto :grin

Nipsuliini, samma här! :) Kovasti jouluksi minäkin plussaa oottelen.. Vielä ois mahkuja tässä kierrossa, piinapäivät parhaillaan menossa... kp 27/30-33, dpo 9 :p Jotenkin se ois ollu niin ihana esitellä ultrakuvaa perheelle joulun aikaan :) Saas nähdä mitä tapahtumaan tulee tai on tulematta, tänään on alkanut oikeavoittoinen alaselkäkipu jota mulla ei ole koskaan ennen ollut missään kierrossa :confused:
 
Muokattu viimeksi:
53d1975cd149edaf1794c8a7481d32d5


Jokos on muut avanneet glögikauden? :)
Ei vielä glogiä mut punkkua tuli eilen juotua sen verran et tänään oli melko voimaton olo...

Tänään kirkas ovisplussa, mies viettää vapaapäivää omissa oloissaan kahden työyön jälkeen ja aikamoinen ihme saa tapahtua et tallettelemaan päästäis. No ehkä huominenki riittäisi. Edellisestä on jo kolme päivää, ei varmaan riitä. Nyt menossa toinen kierto geleiden kanssa. Täytyy sanoa et herranjumala mitkä ovislimat, nyt vaan ku innoistuis mies vielä

Pieni kummityttömme tekee tuloaan, muutama päivä pitäisi malttaa vielä odottaa syntymää. Iloinen ja innostunut olo, ehkä sitten munki kohtu ymmärtää ottaa kyytiläisen...<3

Kp14, dpo-1, yk5
 
Jokos on muut avanneet glögikauden? :)

Täällä yks glögin suurkuluttaja! On mennyt jo niin monta purkkia, että ei pysy laskuissa :D Talvi on mun lempivuodenaika ja starttasin virallisesti joulunodotuksen alkaneeksi tällä viikolla :D

Vetää vaan samalla mielen haikeeks, kun pysähtyy miettiin et jos me ei ikinä saadakaan lasta niin en ikinä pääse järjestään omalle lapselle sitä kaikkien aikojen joulua :(

Me otettiin nyt tähän kiertoon testiin paljon hypetetyt gelee royalet! Otetaan miehen kans molemmat yks per päivä ovikseen asti.

Kp 3/29-35, yk 9
 
KP 8. Nyyh, nyt loppu nää raskauskeijun ovistestit. Kai mä selviän muutaman päivän ilmankin.. heh!

fb68e3989605ad6631c161bbb0a3e3ce
 
Niin mä ostan tiistaina varmaan kans tota geleetä et kokeilen vielä uudestaan. Mulla se ei kyllä vaikuttanut mihinkään mitenkään. Mutta johtuko sitten siitä että vedin koko kierron vaan 1 tabletin päivässä. Tiedä sitten, mut katotaan..
 
Siska paljon onnea plussasta <3
Oon käynyt lueskelemassa taas teidän juttuja :)

Mulla on tänään dpo8 ja ihan outoja asioita tapahtuu kropassa. Mulla on jotkut kesto pms oireet jotka jatkunu oviksesta. Lisäksi limat on samanlaiset kuin oviksen aikaan eli tulee ja vuotaa koko ajan. Lisäksi seksihalut on ihan kamalat :D aikasemmin ennen kk on ollu kuiva kausi. Nyt ei tietoakaan. Nii ja menkkamaiset jomot. :D
 
Muokattu viimeksi:
Täällä yks glögin suurkuluttaja! On mennyt jo niin monta purkkia, että ei pysy laskuissa :D Talvi on mun lempivuodenaika ja starttasin virallisesti joulunodotuksen alkaneeksi tällä viikolla :D

Vetää vaan samalla mielen haikeeks, kun pysähtyy miettiin et jos me ei ikinä saadakaan lasta niin en ikinä pääse järjestään omalle lapselle sitä kaikkien aikojen joulua :(

Me otettiin nyt tähän kiertoon testiin paljon hypetetyt gelee royalet! Otetaan miehen kans molemmat yks per päivä ovikseen asti.

Kp 3/29-35, yk 9

Nipsuliini: kyllä se nyytti teidänkin tupaan saadaan :) toimitusaika on vain hieman pidempi.

Ite oon myös himo jouluhullu! Mut mua rajottaa tää Halloween :D nyt vielä vahvasti kurpitsaa ja hämähäkinseittiä joka paikka tulvillaan :D
 
Täällä kans yks jouluhullu. Ootan jo 1.11. koska sillon kuulemma saa alkaa jo ripustelemaan joulukoristeita :D :P hihiii!

Halloweeniä en oo koskaan ymmärtäny ja luulin että nytkin se on vasta ens vklp.. :D mutta taisivat juhlia jo nyt? Pojalla hoidossa halloween bileet ens viikon pe :)

Mä syön 2/pv geleetä. Koko kierron. Mut jostain luin että 2 ovikseen asti ja loppu kierto 1/pv olis suositeltu.. vai olisko täällä joku joskus sanonut. Mä oon popsinut kokoajan :’D
 
Takaisin
Top