Hempuliini
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Anteeksi tyhmänä kysyn! Mikä on luteelivaihe? Ai se vaihe mikä on oviksesta menkkoihin? Mul jää se ainakin aika lyhkäseks. Et mul ei useinkaa oviksesta tuu sitä 2vkoa kun menkat alkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lääkkeitä on olemassa mitkä pidentää luteaalivaihetta.Mulla oli tossa kesällä luteaalivaihe 10 päivää ja kun kerroin tosta tuolla naikkarilla niin lääkäri sanoi et se on ihan OK, vaikka se onkin siinä rajoilla. Jos se ois alle 10 niin sit ei oo hyvä.
Silti ihmettelen kun esim clearbluen sivuilla lukee et 12-16 ois hyvä luteaalivaihe.. Tiedä sitten, täytyykö sitä kysyä vielä uudestaan naikkarilla joulukuussa et pystyisikö tolle mun luteaalivaiheelle tekee jotakin.
6 päivä putkeen vilkkuvaa . Testit taitaa loppua ennen kuin tulee pysyvää hymynaama tai sitten se jää saamatta.
Mulla on luteaalivaihe n. 10 päivää.
Päätin näitä testata, mutta en ole yhtään viisaampi. Pari testiä enää jäljellä. Ensi kierrosta sitten letrot käyttöön. Kp 23/30.Mulla tuli 6 päivää vilkkuva ja sen jälkeen tuli pysyvä naama kun ekan kerran testasin niitä kaksoishormooni ovulaatiotestejä. :)
Sit ne jäi kun vähän liian hintavia mun kukkarolle, mut pakko niitä on nyt alettava ostaa ettei mee ovis hukkaa.
Tuliko ollenkaan pysyvää hymynaamaa? Voi tietty omalla kohdalla olla jotain muuta häikkää. Tai sitten lievä pco häiritsee kiertoa. Mistä näistä tietää :/Koin itse saman niillä clearbluen kaksoushormoonitesteillä... tsemppiä!!
Tuliko ollenkaan pysyvää hymynaamaa? Voi tietty omalla kohdalla olla jotain muuta häikkää. Tai sitten lievä pco häiritsee kiertoa. Mistä näistä tietää :/
Voimia ja tsemppiä lääkäriin kun sen aika koittaa.Täällä siis täti tuli maanantaina, vuoto epätavallisen niukkaa, mutta tiputtelemaan jäänyt pitempään kuin normaalisti. Pakkomielteisenä piti vielä testata menkkojen aikanakin, negahan siellä.
Tämän kierron tärppäämättömyys oli vaikein tähän asti. Oli niin lupaavat oireet, haaveita, miten jouluna kerrottaisiin perheelle, lisäksi veli ilmoitti, että heille neljäs muksu tulossa... Ja se hankalin - 15.11. olisi ollut laskettu aika kesken menneestä. Oli älyttömän kova tarve saada pieni alulle ennen tuota päivää, tiedän, että tulee olemaan kamalaa aikaa, kun mitään toivoa lapsesta ei ole ollut tuon jälkeen.
Varattiin aika lapsettomuustutkimuksiin, kun kohta meilläkin vuosi yritystä täynnä. Aika on marraskuun lopulla, vielä olisi juuri aikaa pamauttaa plussat ennen sitä. Mutta epäilen.
Täällä siis täti tuli maanantaina, vuoto epätavallisen niukkaa, mutta tiputtelemaan jäänyt pitempään kuin normaalisti. Pakkomielteisenä piti vielä testata menkkojen aikanakin, negahan siellä.
Tämän kierron tärppäämättömyys oli vaikein tähän asti. Oli niin lupaavat oireet, haaveita, miten jouluna kerrottaisiin perheelle, lisäksi veli ilmoitti, että heille neljäs muksu tulossa... Ja se hankalin - 15.11. olisi ollut laskettu aika kesken menneestä. Oli älyttömän kova tarve saada pieni alulle ennen tuota päivää, tiedän, että tulee olemaan kamalaa aikaa, kun mitään toivoa lapsesta ei ole ollut tuon jälkeen.
Varattiin aika lapsettomuustutkimuksiin, kun kohta meilläkin vuosi yritystä täynnä. Aika on marraskuun lopulla, vielä olisi juuri aikaa pamauttaa plussat ennen sitä. Mutta epäilen.
Mitä luulette... tilasin just kahden desimaalin tarkkuudella näyttävän lämpömittarin aamulämmön mittaamista varten...
Olen aiemmin käyttänyt vanhaa digimittaria joka näyttää vain yhden desimaalin tarkkuudella ja tulokset ovat aika vaihtelevia.
Millaisia mittareita käytätte?