Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos onnitteluista <3 toivotaan että yli kahden vuoden jälkeen ilman mitään tuloksia tämä ensimmäinen raskaus sen aikana pysyis loppuun asti. Vähän vieläkin epäuskonen oonko oikeesti nyt raskaana, varmaan ultrassa vasta uskon :D oon aika oireetonkin, vain turvotus, tissit kipeet, finnejä kauheesti ja tänään ekan kerran oksensin, ja sit ettei oo menkkoja.
 
Pistin tilukseen ebaysta clearbluen kaksoishormooni ovulaatiotestejä. Hintaa tuli 28 euroa(10kpl paketissa) että kai se vähän halvemmaksi tuli tuolta tilata toimitus jännittää että tuleeko perille asti.. Silti tuo hinta kirpasee, kun jäi tilille 30e ja ensi viikolla tulee lisää rahaa. (maksoin myös yhden laskun tossa pois..) Ihanaa ensi viikolla taas lisää laskuja maksettavana. On tää eläminen kallista sanon vaan!
Täytyy niitä vitamiineja ja liuskaovistestejä katsella ensi viikolla sitten kun on enemmän rahaa. :)
Täytyy sitä elääkin vielä tämän viikon jotenkin.

Mun rakas mussukka tänään muuten 1v9kk. :Heartred:Heartred
 
Mullekki lääkäri kerto naisesta, joka oli raskautunu peräti seitsemän kertaa sillä tavalla, se on jo aikamoinen määrä :)

Nipsuliini, mikä dpo sulla muuten on, ootko ajatellu testailla ? :)

Piti oikein laskee, kun en tiennyt! :D Nyt ois dpo 10-11, en oo ihan varma edes päivästä. Ei tosiaan päästy ovista hyödyntämään, kun mies oli kuumeessa ja oksennustaudissa, joten oon vaan julistanut tän kierron pois pelistä. Talleteltiin sitä ennen ehkä kolme neljä päivää aiemmin, että kai siinä pieni mahdollisuus on, mutta ite odotan vaan seuraavaa kiertoa!

Menkkojen pitäis alkaa maanantaina ja jos ei ala niin ehkä sit testaan ennen tiistain lapsettomuuslääkäriä. Muuten en :)
 
Mitäköhän tämä voisi olla. Söin viimeisen minipillerin 17.9 ensimmäiset menkat alkoi 19.10 ja kesti sen neljä päivää. Maanantaina ja tiistaina ei tullut siis enää vuotoa. Mutta nyt sitten eilen tuli paperiin kirkasta verta ja päivällä myös ja siteeseen tarttui vähäsen,mutta illalla js yöllä ei ollut sitten enää mitään, ja tänä aamunakaan ei ollut ja nyt päivällä taas paperiin tarttui. :o Voikohan kroppa olla vaan vielä sekaisin minipillereitä vai mitä tämä on? Ja lisään vielä että imetän kuopusta.
 
Mitäköhän tämä voisi olla. Söin viimeisen minipillerin 17.9 ensimmäiset menkat alkoi 19.10 ja kesti sen neljä päivää. Maanantaina ja tiistaina ei tullut siis enää vuotoa. Mutta nyt sitten eilen tuli paperiin kirkasta verta ja päivällä myös ja siteeseen tarttui vähäsen,mutta illalla js yöllä ei ollut sitten enää mitään, ja tänä aamunakaan ei ollut ja nyt päivällä taas paperiin tarttui. :o Voikohan kroppa olla vaan vielä sekaisin minipillereitä vai mitä tämä on? Ja lisään vielä että imetän kuopusta.

Voi olla mahdollista et minien lopetuksen jälkeen tulee tiputtelua. Mul ainakin tuli viel aika pitkää kun lopetin pillerit.
 
Okei. Hyvä tietää. Onko tiputtelevassa kierrossa mitään saumaa että ovuloisi ja voisi tulla raskaaksi?

No ite en oo ovuloinu niissä kieroissa, koska väli jää liian lyhyeks. Mä ite vaan uskon et ne väli vuodot on siks kun hormoonit on ihan sekasi. Eikä sillon keholla oo valmiuksia ottaa raskautta vastaan. Mut kai se voi olla mahdollista joillakin? :)
 
Mun kaveri ilmotti tossa hetki sitten että saattaa tulla lähtö yöllä synnärille, että supistelee kipeesti. Sanoin sille maanantaina jo että ihan varmasti baby syntyy loppuviikkoon mennessä. Ja niinhän se siltä vähän vaikuttas, voi että odotan pienen pojan näkemistä. :)
Vaikka samalla oma lapsettomuus varjostaa tässä, mutta olen iloinen kaverini puolesta. Meidän esikoisilla on kuukausi ikäeroa.
Hänen poika 1v8kk nyt.
 
Mä heräsin menkkajomoihin ja mietin, että onks tää taas yks uus oire endossa, että kipuilu alkais näin paljon aiemmin (menkkojen pitäis alkaa maanantaina). No, vessassa tulikin verta ja oon nyt hämilläni, että alkoko mulla menkat jo nyt!

Jos lh-huipusta menkkoihin on vaan 10-11 päivää, onko se haitallisen lyhyt? Tää on mulla tosi epänormaalia. Toki kierrot sais lyhentyä, mutta ei ehkä tosta kierron vaiheesta :( Onneks on lääkäri tiistaina!
 
Mulla oli tossa kesällä luteaalivaihe 10 päivää ja kun kerroin tosta tuolla naikkarilla niin lääkäri sanoi et se on ihan OK, vaikka se onkin siinä rajoilla. Jos se ois alle 10 niin sit ei oo hyvä.

Silti ihmettelen kun esim clearbluen sivuilla lukee et 12-16 ois hyvä luteaalivaihe.. Tiedä sitten, täytyykö sitä kysyä vielä uudestaan naikkarilla joulukuussa et pystyisikö tolle mun luteaalivaiheelle tekee jotakin.
 
Mulla oli tossa kesällä luteaalivaihe 10 päivää ja kun kerroin tosta tuolla naikkarilla niin lääkäri sanoi et se on ihan OK, vaikka se onkin siinä rajoilla. Jos se ois alle 10 niin sit ei oo hyvä.

Silti ihmettelen kun esim clearbluen sivuilla lukee et 12-16 ois hyvä luteaalivaihe.. Tiedä sitten, täytyykö sitä kysyä vielä uudestaan naikkarilla joulukuussa et pystyisikö tolle mun luteaalivaiheelle tekee jotakin.

Tossa 12-16 käsityksessä mäkin oon ollu.
 
Täällä foorumillakin silloin kesällä joku sanoi et se on just siinä rajoilla... No täytyy kysyy vielä asiaa koska kyllä mä haluisin sen olevan edes sen 12 päivää.
 
Toiveajettelua kaksi vuotta on pitkä aika odottaa odotusta. Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin! Onnea! Mukava nähdä täälöä plussia!
 
Takaisin
Top