Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on aukiolotutkimus tehtynnä, epämiellyttävän tuntuinen toki ja jälkeenpäin alavatsan jomotusta ja verenvuotoa, mutta kyllä sen kesti :) Jäljellä oleva munan johdin oli auki, piti useamman kerran laittaa nestettä,mutta läpi se lopulta meni :) Ultrassa todettiin kypsyvä follikkeli sillä puolella, mistä munanjohdin on poistettu, eli ei tule vauvaa ainakaan heinäkuussa :( Taidan siis liittyä punaviinin lipittäjien kerhoon ;)
 
Nyt on aukiolotutkimus tehtynnä, epämiellyttävän tuntuinen toki ja jälkeenpäin alavatsan jomotusta ja verenvuotoa, mutta kyllä sen kesti :) Jäljellä oleva munan johdin oli auki, piti useamman kerran laittaa nestettä,mutta läpi se lopulta meni :) Ultrassa todettiin kypsyvä follikkeli sillä puolella, mistä munanjohdin on poistettu, eli ei tule vauvaa ainakaan heinäkuussa :( Taidan siis liittyä punaviinin lipittäjien kerhoon ;)
Miten teillä tästä eteenpäin.Vieläkö letroja?
 
Hyvä pipsu että oli auki! :) Kertooko se jostain, että piti laittaa nestettä useemman kerran että meni läpi vai onks se tyypillistä tossa tutkimuksessa?

Ja varmaan raskasta vielä toikin, että tulee kiertoja, kun ei voi edes yrittää :( Mutta onneks sait tietää niin ei tarvitse piinailla turhaan! Nyt vaan nautit täysillä kaikesta mikä muuten olis kiellettyä ja rentoudut kohti seuraavaa kiertoa <3
 
Miten teillä tästä eteenpäin.Vieläkö letroja?
Nyt kaks kiertoa vielä nuilla letrozoleilla ja kontrolli ultrat, jos ei siinä viimeisimmässä ultrassa oo vieläkään vasemmalla puolella tulossa follikkelia aloitetaan vielä siihen jotku pistokset, en hoksannu kysyä lääkkeen nimeä :) Oon kyllä tosi tyytyväinen tuohon klinikkaan, ollaan nyt yksityisellä, mutta nuista kontrolli ultrista ei tartte maksaa mitään :) Nuita lääkkeitä voi käyttää ilmeisesti vaan 6kk:ta ja sen jälkeen lähete ivf:ään.. toivottavasti nyt sais tuon toisenki puolen ovuloimaan :)
 
Hyvä pipsu että oli auki! :) Kertooko se jostain, että piti laittaa nestettä useemman kerran että meni läpi vai onks se tyypillistä tossa tutkimuksessa?

Ja varmaan raskasta vielä toikin, että tulee kiertoja, kun ei voi edes yrittää :( Mutta onneks sait tietää niin ei tarvitse piinailla turhaan! Nyt vaan nautit täysillä kaikesta mikä muuten olis kiellettyä ja rentoudut kohti seuraavaa kiertoa <3
En oo oikeen varma, se lääkäri tuntu olevan hetken vähän hämmentyny, että mihin se neste oikeen menee ja itekki jo vähän huolestuin, ehkä siinä saattoi olla joku tukos, joka lähti auki, koska sitten vihlas oikeen kunnolla, kun se neste lopulta meni läpi :D
Totta kyllä tuo, että nyt välttää piinailu stressin ja ei tartte miehen työmatkastakaan stressata, ehtiikö ovulaatiota ennen sitä tulla :) Vaikka harmittaa kyllä ! Onneksi munasarjat on kuulemma hyvin virkeät, että ikä ei vielä ainakaan paina :D
 
Ehkä siellä tosiaan oli joku tukos jos ensin ei meinannut ulos tulla. Tsemppiä pipsu tuleviin kiertoihin!
 
100% ymmärrys täältä! Ite oon kiukutellu ihan mentaalimonsterina täällä myös! Mies oli hyvin ymmärtäväinen kun kerroin syyn. Oon 100% et menkat alkaa ihan just. Itseasiassa jotain tulee jo nyt. :( :(

Mä en pääse edes tohon piinailuun. Oon ihan alku ruudussa :( en ovuloi. Vittu. Punaviiniä!!!!!!!!!

Mullakin eka ovulaatio koko yrityksen aikaan nyt kun sain tässä kierrossa clomit käyttöön, käytettiin tilaisuus kyllä mutta en usko että mitään tapahtuu..
 
Nyt on aukiolotutkimus tehtynnä, epämiellyttävän tuntuinen toki ja jälkeenpäin alavatsan jomotusta ja verenvuotoa, mutta kyllä sen kesti :) Jäljellä oleva munan johdin oli auki, piti useamman kerran laittaa nestettä,mutta läpi se lopulta meni :) Ultrassa todettiin kypsyvä follikkeli sillä puolella, mistä munanjohdin on poistettu, eli ei tule vauvaa ainakaan heinäkuussa :( Taidan siis liittyä punaviinin lipittäjien kerhoon ;)

Tervetuloa! Tänne mahtuu :)
 
Mun olis niinku pitänyt käydä siinä progesteroni verikokeessa heti sen ensikäynnin jälkeen, mutta mulla joku ajatuskatkos ollut enkä tyhmänä sit soittanut sinne kysyäkseni tätä asiaa, mut onneks nyt sit käyn 13.11 siellä.. Siihen mennessä ei kyllä oo ovista tapahtunut mutta se on voivoi. Tolla vaa ois voinu just viime viikolla selvittää et olinko mä ovuloinut.

'' Kiva kun omakannassa luki että ei oo käyny sovitusti progesteroni kokeessa. ''
No turhaan mä nyt mieltäni tolla vaivaan, sattunu nyt näin mutta varmistan jatkossa asiat kahteen kertaa tai pistän paperille kaiken ylös.
 
Nyt kaks kiertoa vielä nuilla letrozoleilla ja kontrolli ultrat, jos ei siinä viimeisimmässä ultrassa oo vieläkään vasemmalla puolella tulossa follikkelia aloitetaan vielä siihen jotku pistokset, en hoksannu kysyä lääkkeen nimeä :) Oon kyllä tosi tyytyväinen tuohon klinikkaan, ollaan nyt yksityisellä, mutta nuista kontrolli ultrista ei tartte maksaa mitään :) Nuita lääkkeitä voi käyttää ilmeisesti vaan 6kk:ta ja sen jälkeen lähete ivf:ään.. toivottavasti nyt sais tuon toisenki puolen ovuloimaan :)
Hyvät suunnitelmat.Toivotaan että ivf hoitoa ei tarvisi :)
 
Ultrassa todettiin kypsyvä follikkeli sillä puolella, mistä munanjohdin on poistettu, eli ei tule vauvaa ainakaan heinäkuussa :(

On mahdollista että munasolu siirtyy toiseen munasarjaan (älkää kysykö että miten se itsensä teleporttaa) ja sitä kautta munanjohdinta pitkin kohtuun. Mun kaveri juuri itseasiassa odottaa ja tällä tavoin sai alkunsa. :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1508985741.324173.jpg


Kuvassa ei niin tumma mitä luonnossa, mutta sanokaa mitä näette. Oon järkyttyny, ja epävarma että keksin tämän nyt[emoji51]
 
No siinähän on ihan selvä, ihmissilmällä havaittava PLUSSA!!! +++++++++++++++++++++++ ONNEA!! :) :) :)

Niin munkin mielestä, varsinkin kun kuvassa on paljon haaleempi toinen viiva kuin oikeesti on.. En voi uskoo, mä olin niin varma että menkat tulee, mut tänä aamuna kun ei ollu alkanu niin päätin vain kokeilla.

Kiitos!! Toivottavasti vihdoin saadaan tää kotiin asti[emoji173]️
 
Oon [MayDayn] kanssa samoilla linjoilla. Mulle lääkäri sano kans et kyllä munasolu tiensä kohtuun löytää. Mulla on toinen johdin tukossa niin kysyin kans et onko mahikset huonommat. Eli jotain kautta se pystyy käyttämään sitä avointa johdinta.
 
Oon [MayDayn] kanssa samoilla linjoilla. Mulle lääkäri sano kans et kyllä munasolu tiensä kohtuun löytää. Mulla on toinen johdin tukossa niin kysyin kans et onko mahikset huonommat. Eli jotain kautta se pystyy käyttämään sitä avointa johdinta.

Rakettitiedettä. Ei voi muuta sanoo :D
 
Takaisin
Top