Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä joudun palata tänne. Keskeytynyt keskenmeno, huomattiin nt-ultrassa.
Mulla olis 13.11 vasta verikoe, mutta sain aikaistettua sitä kun lähdemme etelään lomalle. Pelkään että jos kohtu ei tuhjentynytkään kunnolla ja tulehtuu siellä reissulla. Raskaustesti näytti reilu viikko sitten haaleeta mut selvää plussaa ja on haalennu siittä. Eilen selvä nega. Voikohan siittä päätellä et luultavasti on tyhjentynyt? Onko kellään kokemuksia?
Hempuliini oliko sulla millainen keskenmeno? Tyhjennys? Mä oli sairaalassa lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Mut jos tuota sun ohjetta uskominen ja mulla nega niin kaikki kunnossa. Kauanko sulla vuotoa? Ja onko yleistä et kahden viikon päästä jo nega? Varoittelivat että voi kestää kauan ennenkuin laskee...
Tässä kierrossa mä testaan taas sitä punaviiniä.
Kp22 ja eiiii tietoakaan ovulaatiosta menkkajomo ja vituttaa... eiköhän tää ollu tässä. Mikä se ihmepilleri on nimeltään jolla saa munasolun irtoamaan
Ootko käyny kartottamassa verikokeilla kuukautiskiertoo? Plus ootko vielä testannu sylkitestillä?
ON: Kävin tänään antamassa toisen ja viimesen verinäytteen kuukautiskierron kartottamiseks ja nyt vois alkaa varaileen uutta aikaa lapsettomuuspolille. Miehen spermanäyte annettiin kolme viikkoo sit, mut ei oo vieläkään valmistunu. Piti kestää maks. kaks viikkoo!
Nyt on taas myöskin tullu ruskeeta tuhrua neljä päivää ja oletan et se on tää endo Ei vaan jaksa enää.
Kp 26/33-38, yk 8, dpo 7
Mä luulen että mulla kans alkaa menkat kuitenkin keskiviikkona (olo ei kyllä oo semmonen että menkat alks mutta en usko että saatas ekalla clomi kierrolla vauvaakaan aikaseks) niin on millanen ohjeistus tohon punaviiniin, koko kierto lasi päivään vai miten? Mites sen greippimehun kanssa menikään neuvo? Ja mikä greippimehumerkki on hyvä
En oo koska laiskuus. Mutta varaan huomenna uuden ajan gynelle :) en oo testannu syljellä koska mul on ollu lähes jatkuvasti ne saniaiset linssissä koska mul heittää hormoonit.
Koita vaan jaksaa :) ota pari huilipäivää, juo punkkuu ja älä aattele asiaa. Sitten keräät vauhtia ja koetulokset kourassa taas uuteen nousuun tuulta päin!
Hitto ku mietin pitikö mun tästä kierrosta käydä jo hormooni verikokeissa vai siitä joulukuun... No toivotaan et se oli se joulukuun, että siinä sitten se aukkari ja hormooni verikokeita kp3-5.