Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä joudun palata tänne. Keskeytynyt keskenmeno, huomattiin nt-ultrassa.

Mulla olis 13.11 vasta verikoe, mutta sain aikaistettua sitä kun lähdemme etelään lomalle. Pelkään että jos kohtu ei tuhjentynytkään kunnolla ja tulehtuu siellä reissulla. Raskaustesti näytti reilu viikko sitten haaleeta mut selvää plussaa ja on haalennu siittä. Eilen selvä nega. Voikohan siittä päätellä et luultavasti on tyhjentynyt? Onko kellään kokemuksia?

Mä en käyny verikokeissa tai missään. Mulle neuvottiin vaan niin et pitää testata. Jos on nega niin kaikki on kunnossa.
 
Hempuliini oliko sulla millainen keskenmeno? Tyhjennys? Mä oli sairaalassa lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Mut jos tuota sun ohjetta uskominen ja mulla nega niin kaikki kunnossa. Kauanko sulla vuotoa? Ja onko yleistä et kahden viikon päästä jo nega? Varoittelivat että voi kestää kauan ennenkuin laskee...
 
Greipistä. Mä oon kaks viime kertaa kun oon raskautunut juonu greippiä ja punkkua. Taitaa olla ihan sattumaa mutta ehkä kokeilen seuraavallakin kerralla, ehkä en uskalla olla juomatta :hilarious:
 
Aamusta alkoi se tiputtelu, eikä vieläkään oo hanat auki. Kummallinen juttu! Katotaan jos yön aikana alkais kunnolla vuotaa.
 
Hempuliini oliko sulla millainen keskenmeno? Tyhjennys? Mä oli sairaalassa lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Mut jos tuota sun ohjetta uskominen ja mulla nega niin kaikki kunnossa. Kauanko sulla vuotoa? Ja onko yleistä et kahden viikon päästä jo nega? Varoittelivat että voi kestää kauan ennenkuin laskee...

Mul oli siis kuukaus sit todettiin keskeytyny keskenmeno (eli sikiön kehitys loppunu ja on edelleen siel). Sain lääkkeet kotiin ja tein kotona. Eka vuoto ei lähteny joten kävin päivystykses. Mut sit lähti, vuodin 10pvä ja sit 5pvän jälkeen alko uudestaan. Soitin päikkää ja käskivät seurailla. Mut jälkimmäinen oli sit menkat koska vuotoa ei tullu äärettömän paljoa ja kesti vaan muutaman pvän niiku menkoissa. Itse en testannu koska tiesin et noi oli menkat eikä siel enää mitään olis. Kun sillon ku kävin päikäs. Niin ei ollu muuta enää kun verihyytymät. Kaikki tavara oli tullu jo ulos. Tosin en ihan usko siihen kun sit muutama päivä siitä luulen et tuli se pikku kaveri pihalle kun vuodin ku seula ekaa kertaa ja kun menin vessaa kuulu plomps. Muuten mun vuoto oli aika menkan olosta et suurin vuoto oli vaan pari päivää.
 
Menkka finnikin komeilee leuassa ja otsassa, hyi että ihminen voi näyttää rumalta. No onneksi täti kurvaa pois mahdollisesti 5 päivän päästä.
Jomottaakin, mut en halua turhaan napsia särkylääkkeitä.
 
Kp22 ja eiiii tietoakaan ovulaatiosta :( menkkajomo ja vituttaa... eiköhän tää ollu tässä. Mikä se ihmepilleri on nimeltään jolla saa munasolun irtoamaan :( :(
 
Tässä kierrossa mä testaan taas sitä punaviiniä.

Mä luulen että mulla kans alkaa menkat kuitenkin keskiviikkona (olo ei kyllä oo semmonen että menkat alks mutta en usko että saatas ekalla clomi kierrolla vauvaakaan aikaseks) niin on millanen ohjeistus tohon punaviiniin, koko kierto lasi päivään vai miten? Mites sen greippimehun kanssa menikään neuvo? Ja mikä greippimehumerkki on hyvä
 
Kp22 ja eiiii tietoakaan ovulaatiosta :( menkkajomo ja vituttaa... eiköhän tää ollu tässä. Mikä se ihmepilleri on nimeltään jolla saa munasolun irtoamaan :( :(

Ootko käyny kartottamassa verikokeilla kuukautiskiertoo? Plus ootko vielä testannu sylkitestillä?

ON: Kävin tänään antamassa toisen ja viimesen verinäytteen kuukautiskierron kartottamiseks ja nyt vois alkaa varaileen uutta aikaa lapsettomuuspolille. Miehen spermanäyte annettiin kolme viikkoo sit, mut ei oo vieläkään valmistunu. Piti kestää maks. kaks viikkoo!

Nyt on taas myöskin tullu ruskeeta tuhrua neljä päivää ja oletan et se on tää endo :( Ei vaan jaksa enää.

Kp 26/33-38, yk 8, dpo 7
 
Ootko käyny kartottamassa verikokeilla kuukautiskiertoo? Plus ootko vielä testannu sylkitestillä?

ON: Kävin tänään antamassa toisen ja viimesen verinäytteen kuukautiskierron kartottamiseks ja nyt vois alkaa varaileen uutta aikaa lapsettomuuspolille. Miehen spermanäyte annettiin kolme viikkoo sit, mut ei oo vieläkään valmistunu. Piti kestää maks. kaks viikkoo!

Nyt on taas myöskin tullu ruskeeta tuhrua neljä päivää ja oletan et se on tää endo :( Ei vaan jaksa enää.

Kp 26/33-38, yk 8, dpo 7

En oo koska laiskuus. Mutta varaan huomenna uuden ajan gynelle :) en oo testannu syljellä koska mul on ollu lähes jatkuvasti ne saniaiset linssissä koska mul heittää hormoonit.

Koita vaan jaksaa :) <3 ota pari huilipäivää, juo punkkuu ja älä aattele asiaa. Sitten keräät vauhtia ja koetulokset kourassa taas uuteen nousuun tuulta päin!
 
Mä luulen että mulla kans alkaa menkat kuitenkin keskiviikkona (olo ei kyllä oo semmonen että menkat alks mutta en usko että saatas ekalla clomi kierrolla vauvaakaan aikaseks) niin on millanen ohjeistus tohon punaviiniin, koko kierto lasi päivään vai miten? Mites sen greippimehun kanssa menikään neuvo? Ja mikä greippimehumerkki on hyvä

Mä juon Godmorgonin verigreippi tuoremehua löytyy kylmähyllystä. Tai sitten on tropicana greippi tuoremehu.
Sitten mä saatan syödä tavallista greippiä. Nyt mulla on Life myymälästä foolihappolisä ollu käytössä maaliskuusta asti.
Pitikö sitä punkkua juoda tyyliin lasi päivässä oviksen jälkeen tms...
 
Voimia hempuliini.

Itsellä hormoonit tai testit sekoilee. Torstaina tuli ovis testissä hymynaama. Kaksoishormooni testi näytti O perjantaina ja lauantaina. Sunnuntaina ja tänään oli vilkkuva hymynaama. Womanlog ennusti ovista sunnuntaille. Varmuuden vuoksi pupuiltu joka toinen päivä ja olen koittanut juoda puoli lasia punaviiniä. Kp 19/30.
 
Täytyy taas käydä vitamiini ostoksilla kun loppuu d vitskut ja vehnänalkionöljy loppuu kohta..
Mietin myös että pitäskö testaa sitä geleetä vielä...
 
En oo koska laiskuus. Mutta varaan huomenna uuden ajan gynelle :) en oo testannu syljellä koska mul on ollu lähes jatkuvasti ne saniaiset linssissä koska mul heittää hormoonit.

Koita vaan jaksaa :) <3 ota pari huilipäivää, juo punkkuu ja älä aattele asiaa. Sitten keräät vauhtia ja koetulokset kourassa taas uuteen nousuun tuulta päin!

Uutta aikaa vaan! Suosittelen verikokeita niin saatte selville mitä siellä tapahtuu vai tapahtuuko mitään ja saatte kenties toimintaa tehostavan pillerin :)

Ja kiitos. Kyllä voi tuntemattoman ihmisen sanat helpottaa <3
 
Hitto ku mietin pitikö mun tästä kierrosta käydä jo hormooni verikokeissa vai siitä joulukuun... No toivotaan et se oli se joulukuun, että siinä sitten se aukkari ja hormooni verikokeita kp3-5.
 
Hitto ku mietin pitikö mun tästä kierrosta käydä jo hormooni verikokeissa vai siitä joulukuun... No toivotaan et se oli se joulukuun, että siinä sitten se aukkari ja hormooni verikokeita kp3-5.

Ainakin aiemmin kirjoitit että joulukuussa hormoniverikokeet :) sillon sen lääkärikäynnin jälkeen :)
 
Takaisin
Top