Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ajattelin tänne taas päivitellä. Jos Flo-appi ennustaa oikein niin ovulaatio on ensi maanantaina jolloin tietty lähden aamulla varhain neljäksi päiväksi työmatkalle. Voihan sitä tietty tärpätä jo nyt viikonloppuna (paitsi että mies on kaverin mökillä mut kunhan tulee huomenna takaisin) jollei ovis siirry eteenpäin. :confused:

Yritän kyllä olla aika rennosti ja antaa kaiken mennä omalla painollaan. Tietty helpommin sanottu kuin tehty. Nyt kp13.

#oispavauva
 
Nannarii: täällä täysin sama tilanne! Mies lähtee keskiviikkona varhain aamulla reissuun muutamaksi päiväksi ja flo ennustaa ovista torstaille :/ eli tiistaina kerkee vielä talletella, mut jotenkin aina tulee niin sellanen kurja olo että koko kierto menny ”hukkaan” jos just ovisaikaan tulee jotain tällästä.. :(
 
Tiiättekö... mul on jo kp21 ja lämpöjen mukaan ei ovista!! No tänään sitten sukelsi lukemat ihan pohjaan joten toivon toivon toivon että se vihdoin tulisi!!!! Sormet ristiin!!
 
891bcef6712eae2337cc1afd2a794c46
 
Kp43 ja testasin kohdunnapukkaa niin limansekasta vaaleanpunaista verta jäi sormeen. Menkat alkaa näköjään, ei oo taas mitään oireita siihen suuntaan että ne alkaa. Eipä tarvi siis tehdä testiä viikon päästä. Eikä syödä teroja.
Onneks tämä kierto nyt sitten jäi lyhyemmäksi kun mitä edellinen kierto oli. Edellinen kierto oli 65 päivää.

Kn oli pehmeä ja auki.
 
Muokattu viimeksi:
357103aae1402fc7dbde504414102be0


Ovistestinkin kerkesin tehdä ennenkun hiplasin alakertaa, kun luulin että ois ovis kun tuntu niin märältä. Mutta täti se näköjään tulossa vierailulle.

En tiedä miten ehdin tilaa ne CB digitaaliset ovulaatiotestit kotiin jos nyt lähtee uus kierto käyntiin ja pystyn tilaa ne viimeinen päivä tätä lokakuuta..
 
Heips kanssasisaret!

Haluaisin nyt kuulla, että miten tää voi olla mahdollista: Edellispäivänä alkoi jomotella molemmin puolin alavatsaa munasarjojen kohdalta (kasvukipuja?), eilen pieni kipu jatkui vasurivoittoisena ja limat olivat kerrankin ihan silmin havaittavissa. Lämmöt edellispäivänä 36.4 ja eilen 36.8. Tikutettaessa vahvaakin vahvempi ovisplussa tänään, muutoin ollut negaa. Limoista ei enää tietoakaan!o_O Lämpö 36.7. Mihin mää oikein luotan?
 
Sieltä se kp1 sitten tuli :( toisaalta olisi ollut melkoinen ihme, jos kiinnitys olisi onnistunut ja pysynyt menossa mukanakin. Sen verran mahtava stressi on ollut päällä ovulaation jälkeen..
Noh, uusi kierto - katsotaan onnistuuko.
 
Hopeareunus, limat tulee monesti ovulaatiota edeltävästi, minusta kuulostaa tilanteesi ihan normaalilta ovikselta. :) Luottaisin testiin.

Minulla tissikipu pahenee koko aika (tai no, muuttaa muotoaan, aluksi rintarauhasessa kipuja, nyt enemmän nänneissä), eilen alkoi tulla nälkäkuvotusta, testit loistaa kirkasta negaa. Tänään ei kyllä ollut kuin Mamin alennuksesta puikko ja Onestep-liuska, hiukan noiden tarkkuus epäilyttää, plus pissa laimeaa. Niin ja hajuaisti tehostunut niin, että mieskin sitä ihmetellyt. Eilen kaupan pesunainehyllyllä teki pahaa voimakkaan hajun vuoksi, kuten aiemmassa alkuraskaudessa. Tai sitten sinne oli kaatunut joku vahvasti hajustettu puteli... Mutta vähän taas luulotautinen olo, kun on kaikki raskausoireet, mutta testit täysin negatiivista. :sour: Dpo 13.
 
Kiitos Mangusti_ informaatiosta!:) Jospa noi sun oireet nyt kuitenkin kielisi tärpistä. Toivotaan, että plussa pärähtää ruutuun vielä tässä kierrossa!:)
 
Hopeareunus, samaa mieltä olen Mangustin kanssa :) Mulla esim. alkoi tässä kierrossa selvät limat noin viiikko enen ovista, ja lisäksi greippimehu vaikuttaa mulla aika hyvin sillä saralla :grin

Pidetään peukkuja Mangusti, että sun oireet johtuisi tärpistä :happy:

Täällä olevinaan dpo 3tai sinnepäin, mutta ei nännikipua.. Aiemmissa kierroissa joissa oon ovisplussan saanut, nännikipu alkanut selkeästi 1-2 päivää ennen plussaa. Nyt ei mitään.. Mieti jo että oonkohan edes ovuloinut vaikka testit näytti plussaa kolmena päivänä? Lämmöt on ollu koholla (36,5 astetta) nyt neljättä aamua eikä alakerran kuivuudesta tietoakaan (tosin jatkoin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa greippimehua oviksen jälkeenkin, voi vaikuttaa asiaan). Mietin jo että pitäsköhän soittaa lääkäriin ensi viikolla ja pyytää progesteroni labroja? :p Mutta ehkä maltan mieleni, kuitenkin kun nuo lämmötkin on koholla. No, voisi asiasta kysyä kun ensi viikolla pitää kuitenkin soittaa lääkäriin ja raportoida kierron kulusta (nyt eka luomu kierto 3 kk:n terolutien jälkeen) niin tietää sit miten edetään.
 
Heips kanssasisaret!

Haluaisin nyt kuulla, että miten tää voi olla mahdollista: Edellispäivänä alkoi jomotella molemmin puolin alavatsaa munasarjojen kohdalta (kasvukipuja?), eilen pieni kipu jatkui vasurivoittoisena ja limat olivat kerrankin ihan silmin havaittavissa. Lämmöt edellispäivänä 36.4 ja eilen 36.8. Tikutettaessa vahvaakin vahvempi ovisplussa tänään, muutoin ollut negaa. Limoista ei enää tietoakaan!o_O Lämpö 36.7. Mihin mää oikein luotan?

Tällaisissa tapauksissa on varminta vaan sekstailla kuin huomista ei olisikaan!! :D kukaan ei oo vielä raskautunut lämpöjä mittaamalla tai tikkuun pissimällä :D :D
 
Hopeareunuksella tuli lämmöt aika etupainotteisesti plussatestiin nähden. Täällä päinvastainen tilanne, että ovistesti plussalla viime torstaina, eikä vieläkään lämmöt oo noussu... mutta rauhassa on odoteltava. Joskus testiin piirtyy plussa ja ovis tulee vasta 72 tunnin päästä, toisaalta taas lämmöt voi nousta 1-2 päivää oviksesta.
No, sekstailtu on. Tänään ei näy enää ovulaatiolimaa..
Katjusha kierron alkua odotellen, synnytyksestä pian 11 kk
 
91d40a9d3081bc40fcb0db49a1a67a1a


Keskimäärin mun kierron pituudet on 41-47 mutta välillä heittää ja loppu kesästä oli se 65 päivää kestävä kierto. Nää kuukautiskalenterit on mulle vähän huonoja kun ei tosiaan oo tarkkaa kiertoa niin ei sit pysty mitään näillä oikee tekee. Tai minusta tuntuu etten näistä mitään irti saa. Oviksenkin aina arvioi miten sattuu enkä edes välttis ovuloi, mut mietin et jos mä oon ovuloinut toissa viikolla niin en tiiä kuinka pitkä luteaalivaihe ollu kun maanantaina se lääkäri siellä naikkarilla ultratessa sanoi et on just ollu ovis..
 
Mä joudun palata tänne. Keskeytynyt keskenmeno, huomattiin nt-ultrassa.

Mulla olis 13.11 vasta verikoe, mutta sain aikaistettua sitä kun lähdemme etelään lomalle. Pelkään että jos kohtu ei tuhjentynytkään kunnolla ja tulehtuu siellä reissulla. Raskaustesti näytti reilu viikko sitten haaleeta mut selvää plussaa ja on haalennu siittä. Eilen selvä nega. Voikohan siittä päätellä et luultavasti on tyhjentynyt? Onko kellään kokemuksia?
 
Mulla ei pidä ainakaan noi paikkaansa. Mulla on womanlog ja flo käytössä.
 
Mä joudun palata tänne. Keskeytynyt keskenmeno, huomattiin nt-ultrassa.

Mulla olis 13.11 vasta verikoe, mutta sain aikaistettua sitä kun lähdemme etelään lomalle. Pelkään että jos kohtu ei tuhjentynytkään kunnolla ja tulehtuu siellä reissulla. Raskaustesti näytti reilu viikko sitten haaleeta mut selvää plussaa ja on haalennu siittä. Eilen selvä nega. Voikohan siittä päätellä et luultavasti on tyhjentynyt? Onko kellään kokemuksia?

:( <3 voi ei!
 
Takaisin
Top