Kiitos napakasta mielipiteestä.Viime ultrien peruusteella aina ollut jonkun kokoista follikkeleita ja nyt ei tähän kierron ajankohtaan nähden.Tänään en ole juonut greippiä.Mun mielipide: jätä greippi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos napakasta mielipiteestä.Viime ultrien peruusteella aina ollut jonkun kokoista follikkeleita ja nyt ei tähän kierron ajankohtaan nähden.Tänään en ole juonut greippiä.Mun mielipide: jätä greippi.
kirputar, väriä en minäkään kyllä näe että viivanpaikka taitaa olla, ikävä kyllä Mikä dpo sulla on?
Heips kanssasisaret!
Haluaisin nyt kuulla, että miten tää voi olla mahdollista: Edellispäivänä alkoi jomotella molemmin puolin alavatsaa munasarjojen kohdalta (kasvukipuja?), eilen pieni kipu jatkui vasurivoittoisena ja limat olivat kerrankin ihan silmin havaittavissa. Lämmöt edellispäivänä 36.4 ja eilen 36.8. Tikutettaessa vahvaakin vahvempi ovisplussa tänään, muutoin ollut negaa. Limoista ei enää tietoakaan! Lämpö 36.7. Mihin mää oikein luotan?
Mä joudun palata tänne. Keskeytynyt keskenmeno, huomattiin nt-ultrassa.
Mulla olis 13.11 vasta verikoe, mutta sain aikaistettua sitä kun lähdemme etelään lomalle. Pelkään että jos kohtu ei tuhjentynytkään kunnolla ja tulehtuu siellä reissulla. Raskaustesti näytti reilu viikko sitten haaleeta mut selvää plussaa ja on haalennu siittä. Eilen selvä nega. Voikohan siittä päätellä et luultavasti on tyhjentynyt? Onko kellään kokemuksia?