Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikä se oli se punaviini? Kikka raskautumiseen. Kaikki kikka kolmoset mulle nyt kiitos.. oon epätoivon partaalla ja uskon että kierto alkaa taas ja aion kokeilla kaikki kikat kun kierto alkaa.

Kävin tänään kontrolli ultrassa. Inssiä ei voida tehdä koska herra isä mulla on ovis jo nyt :O kp14-15 ! Siellä uiskenteli 22mm folli kerrankin VASEMMALLA puolella. Joten ovis tänää tai huomenna. :) mut onneks ollaan makkari hommia tehty. Su ti ja eilen :) limakalvo oli tällä kertaa hyvä 1cm paksuinen :)

Mahtavaa Lume!! Onnea oviksesta ;D
Nyt toivotaan, että kaikki osuisi kohdilleen, ja saisitte pienen kyytiin ihan näin<3 Lupaavaa limakalvon ja oviksen tilanne sitten jos seuraavaan inssin mennään.

Mikä se oli se punaviini? Kikka raskautumiseen. Kaikki kikka kolmoset mulle nyt kiitos.. oon epätoivon partaalla ja uskon että kierto alkaa taas ja aion kokeilla kaikki kikat kun kierto alkaa.
Tuolla Perhesuunnittelun sivuilla (http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.php ) on mun mielestä ihan hyvin koottu erilaisia vinkkejä raskauden maksimointiin :)
ja tuolta forumin Vinkkejä raskautumiseen-osiosta löytyy kans paljon keskustelua kikkakolmosista jne. :) Ite en oo punaviiniä käyttäny kun en tykkää mut mietin että pitäskö tässä käydä ihan uhallakin ostamassa :grin

Kiitos :) mulla on ollu tässä viime inssin jälkeen vähä mieli maassa ja matalalla. Mutta sairaan hyvä että ovis on letrojen avulla aikaistunut , ennen kp16-17 :) ja kaikki vaikuttaa hyvältä ! Pitää pitää peukkua ! Mutta onhan tässä kyllä hässitty pian 5 vuotta ilman ehkäisyä ja vauvoja 0 :D

Ostaisin Punkkua, mutta nyt ei kykene rahatilanne ei anna periksi. Ehkä seuraavassa kierrossa sitten. [emoji85]

Täällä näemmä muillakin epätoivon hetkiä. En voi muuta kuin hattua nostaa teille jo pidempään yrittäneille! Ootte kyllä rautaisia muijia (jos sallinette käyttää tätä termiä)!:love2 Täällä yritystä takana vasta muutama hassu kuukausi, mutta usko on aivan nollissa. Kierto toimii, joten miksi ei vaan voi tärpätä? Yhtään ei asiaa auta lähipiiristä kantautuvat vauvauutiset. Olen onnellinen muiden puolesta joo, mutta aina päällimmäisenä on kuitenkin oma tuska ja turhautuneisuus. Huoh, täällä nyt kp 14 ja ovista odotellaan viikonlopulle. Pitää panna menemään, ettei ainakaan siitä jää kiinni!:D

Tsemppiä kaikille!:hello

Täällä käytiin tänään folliultrassa.Limakalvo oli 5,5mm ja kaikki follikkelit alle 8mm.Annosta pistelyn osalta nostettiin ja uusi ultra sovittu tiistaille.Tässä vaiheessa kierto follikkelit on jo ainakin10mm tai lähelle 15mm olisikohan sittenkin greippimehulla ollut osaa asiaan.Limakalvoa se ei ainakaan ole parantanut.Taidan jättää niikseen tuon greipin ja en osta nyt loppuneiden tilalle uutta.

Muokattu viimeksi:
En ihan malttanut huomiseen testaamisen kanssa. :oops: Äsken siis kaunis nega kolmella eri halppistestillä. Tosin päiväpissasta. Katsotaan, testaanko huomenna, viikonloppuna vieraita käymässä, eikä haluta paljastaa, että yritetään. Ja siis nyt dpo 11.

Lume, jee oviksesta! Talletusonnea!

Alinah, mä tulin ekan aukiolotutkimuksen jälkeen raskaaksi (heti seuraavana päivänä)! Toinen tehtiin ehkä reilu vuosi sitten. Yritystä nyt takana niin v_;-sti, etten oo edes perillä yykoosta. Keväällä tulee kolme vuotta. Näillä kilometrillä on jo niin turtunut pettymyksiin ja toisten plussiin, ettei tunnu missään. Yrityksen pituuden huomasi taas konkreettisesti siinä kun kaveri odottaa jo toista lastaan ja me ollaan edelleen yritysvaiheessa.

Sain miehen kellistettyä ;) Tosin ehkä huippu oli nopeasti ohi kun en kaksoishormooni testillä saanut positiivista enää tänään. Tänään nautin lasin punkkua jos vaikka auttaa asiaan :)

Mielipiteitä kaipaan eilisen ultran tulos oli tuota mitä kirjoitin eilen.Pitäisikö jättää greippimehut pois nyt kun eilinen ultra tulos oli tuon luokkaa.Ehkä se sittenkin greippimehu hieman vaikuttanut lääkkeen vaikutukseen.

Mielipiteitä kaipaan eilisen ultran tulos oli tuota mitä kirjoitin eilen.Pitäisikö jättää greippimehut pois nyt kun eilinen ultra tulos oli tuon luokkaa.Ehkä se sittenkin greippimehu hieman vaikuttanut lääkkeen vaikutukseen.

Mun mielipide: jätä greippi.

Takaisin