Tänään saat surkutella huomenna tai ylihuomenna olo alkaa jo kohenemaan :) raskausviikko 1 on aika väsyttävä ainakin aluksi
Joo, näinhän se menee. Väsyttävä on. Kiitti piristyksestä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään saat surkutella huomenna tai ylihuomenna olo alkaa jo kohenemaan :) raskausviikko 1 on aika väsyttävä ainakin aluksi
Joo niin mä aattelin että pitää pääni ja testata aikasintaan sunnuntaina ja yritän jos saisin pidettyä etten testais ollenkaan, nehän menkat tulee kuitenkin keskiviikkona viimestään... välillä on tosiaan semmonen olo että oon raskaana tai silleen alitajuntaisesti kuten aiemmin kerroin tilasin ajatuksissani vauvanvaatteita ja raskaushousuja ja vaatteita ostaessa ajattelin ettei kyl tarttis neutraaleja ostella kun on niin poika olo, tilauksen tehtyä tajusin myöhemmin että enhän mä ees oo raskaana. Mieskin tokas yks päivä että on varma että oon raskaana, mä en oo varma muusta kun että kyllä ne menkat tulee vaikka niin outo olo on ollukkin... toiset 2vuotta tullaan kuitenkin viel olemaan tässä tilanteessa..
EDIT. Mulla tosiaan eka kierto clomeilla, kolme kiertoa kokeillaan ja sit väli kierto ilman ja taas jatkuu, ovulaatio tuli piiiitkästä aikaa nyt kun clomit oli käytös.
Ehkäisyn lopettamisen jälkeen mulle on ilmaantuneet tämä vuonna tiputteluvuodot ennen menkkoja. Ärsyä. Mistäköhän johtuu? Liittyikö ne nyt jotenkin keltarauhashormoniin? Nuvaringin kanssa ei tiputellut koskaan ja oli oppikirjan mukaan kierto säännöllistäkin säännöllisempi :) Nuvaringin lopettamisen jälkeen kierrot lähti heittelemään ja tuli vähän miten sattuu. Mitä enemmän stressasin, sitä pidemmäksi kierto venyi. Sain Terolutit 3 kierron ajaksi. Nyt 2 takana ja tässä kierrossa (nyt kp2) kolmas setti. Mulla on ollut ennen Teroja (Nuvaringin aikaan ja jälkeen) vuoto määrällisesti ihan normaalia ja kesto 4-5 päivää. Nyt Terojen kanssa on mullakin vuoto kuitenkin lisääntynyt. Ja tuntuu, että alkaa nopeammalla tahdilla. Nyt vuotopäivät 1-2 on runsaimmat, kun aiemmin ne oli päivät 2-3.
Mitenköhän pitkään keskimäärin ihmisillä menee raskautumiseen? Eihän tää 6 yrityskertaa nyt vielä ihan kamalan kauan ole, eihän?
Ehkäisyn lopettamisen jälkeen mulle on ilmaantuneet tämä vuonna tiputteluvuodot ennen menkkoja. Ärsyä. Mistäköhän johtuu? Liittyikö ne nyt jotenkin keltarauhashormoniin? Nuvaringin kanssa ei tiputellut koskaan ja oli oppikirjan mukaan kierto säännöllistäkin säännöllisempi :) Nuvaringin lopettamisen jälkeen kierrot lähti heittelemään ja tuli vähän miten sattuu. Mitä enemmän stressasin, sitä pidemmäksi kierto venyi. Sain Terolutit 3 kierron ajaksi. Nyt 2 takana ja tässä kierrossa (nyt kp2) kolmas setti. Mulla on ollut ennen Teroja (Nuvaringin aikaan ja jälkeen) vuoto määrällisesti ihan normaalia ja kesto 4-5 päivää. Nyt Terojen kanssa on mullakin vuoto kuitenkin lisääntynyt. Ja tuntuu, että alkaa nopeammalla tahdilla. Nyt vuotopäivät 1-2 on runsaimmat, kun aiemmin ne oli päivät 2-3.
Mitenköhän pitkään keskimäärin ihmisillä menee raskautumiseen? Eihän tää 6 yrityskertaa nyt vielä ihan kamalan kauan ole, eihän?
Mulla oli ennen terolutkuureja todella super niukat menkat. Kolme päivää pientä tuhrua. Mut mul oli myös aika epäsäännöllinen kierto.
Nyt terolutkuurien jälkeen on ollut meininki kuin huonossa kauhuelokuvassa: verta tulee kaatamalla 6-7pv :D
Te joilla ovuloimisen kanssa ongelmia niin millaiset kuukautiset teillä on? Mulla ei tuu ovistesteillä vahvaa plussaa ja menkat on todella niukat, mutta kuitenkin säännölliset. Onkohan ovulaatio kuitenkin normaalisti? :)
Rintta, jostain eilen nettiä selatessa satuin lukemaan että raskautta yrittävillä TSH tulisi olla alle 2,5? Lienee ihan paikkansa pitävää tietoa, osaatko sanoa? Jospa tosiaan nämä uudet arvot edesauttaisi hedelmöittymistä, pidetään peukkuja :) Lisäksi pystyn hyvin samaistumaan sun tunteisiin kaverin raskaushehkutukseen liittyen.. Mun kaveri sai kk sitten vauvan ja tarkoitus on ollut joku päivä lähteä heillä kylässä käymään ja vauvaakin vähän katsomaan, mutta jotenkin on nyt tullut sellainen tunne ettei vaan pysty.. Kun itsellä on kova oman pienen kaipuu eikä tärppiä näy.. No, oli hekin yrittäneet reilut puoli vuotta ennenkuin oli tärpännyt. Lisäksi meidän taloyhtiössäkin näkyy ihmiset vaan lisääntyvän, kolme naapurin naistakin on raskaana.. Joka puolella näkyy vauvoja ja/tai raskausmasuja..
Miss_Butterfly, pahoittelut kp1 takia Jaksuhalit seuraavaan kiertoon, oon samaa mieltä kuin Mrs. Smith että menkkojen alettua eka viikko on aina pahin mut siitä se lähtee taas uuteen nousuun :) Mullakin oli Nuvaringin kanssa tosi oppikirjanmukainen kierto,sama oli aikanaan pillereidenkin kanssa eikä mitään tiputtelua ole koskaan ollut. Nyt kun oli 3 terolut avusteista kiertoa niin vähintään 3 päivää tiputtelua joka kierrossa ennen menkkojen alkua, ja vuoto on myös ollut runsaampaa, etenkin ekana kahtena päivänä, kuukautiset kestäneet sen normaalin 4 päivää mitä aina ennenkin ehkäisynkin kanssa. Samaa mieltä olen kuin Unicorn, että vahvistaa myös limakalvoa, joten ol loogista että sit vuotaakin enemmän :) Ja täällä myös 6 yrityskierto meneillään
ON: täällä kp 17/30-33, yk 6. Eilen illalla klo 21 sain siis digiin ja liuskatestiin ovisplussan, viiva hieman haaleampi kuin mitä mulla yleensä. Tänä aamuna sit testasin aamun tokasta pissasta ja siinä oli jo ihan mulle normaalin näköinen ovisplussa. Ehkä kuitenkin lasken eilisen ovisplussaksi kun digikin niin eilen näytti? Oheisessa kuvassa ylimmät testit kp 16 eli eiliseltä päivältä klo 10 ja 16, toiseksi alin klo 21 ja alin tältä aamulta (kp 17). Nännikipua alkoi viime kierrossa päivää ennen ovisplussaa, nyt ei mitään tuntemuksia. Lisäksi jännä juttu, eilen aamulämpö 35,9 astetta ja tänään 36,5??
Pitäskö sun ronskisti vaan varata aika lääkäriin jos tuntuu ettet ovuloi? En nyt muista että oliko sulla tutkittu tilannetta mitenkä(än)? Todella hanurista tuo oviksen odottelu ja ihmettely JaksuhalitJa mulla *huoh kp 19 ja ruumiinlämpö sama ku kuolleilla lämmöt ei vaan nouse.