Alinah, mun kierrossa ei tapahdu mitään mistä voisi mitään päivitellä. Viikon päästä pääsee testaamaan, siihen asti vaan piinailua.
dpo7 kp19/26-28
dpo7 kp19/26-28
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on tiputellut nyt 3 päivää ihan vähän. Ekana tiputtelupäivänä oli kipua aika paljon ja arvelin sen johtuvan mahdollisesta kiinnittymisestä. Nää tiputtelut on alkaneet vasta Nuvaringin poisjättämisen jälkeen. Renkaan kanssa ei ikinä tiputellut. Toistaiseksi tiputtelu on aina johtanut menkkoihin, niin jotenkin sitä on jo luovuttajafiilis tän kierron suhteen. Menkkojen tuloon olen valmistautunut henkisesti siksi, että viime kierrossa alkoi menkat kierron päivänä 28 mikä mulla tässä kierrossa osuu nyt tiistaille. Terot on mulla määrätty päiville 15.-24. Ja jostain luin, että on ihan yleistä, että menkat alkaa noin 3 päivää Terokuurin jälkeen.
Onko kellään koskaan käynyt niin, että kiinnittymisen jälkeen olisi tiputellut pikkuisen ja kierto olisi silti johtanut raskauteen? *Toiveajattelua* :)
Unicorn17: ai,en oo tiennytkään sillä ei mulla koskaan ole näin ennen ollut,ihan eka kerta ja siks hämmästelenkin asiaa. Mulla kun noita o-testejä riittämiin on ja himotestaajana niitä teen useita päivässä,aina sama lopputulos,yhtä vahvat tai jopa vähä tummemmpi testiviiva;riippuen onko pissa laimeaa vai ei mutta siis pointtini on ettö normaalisti ilman ovista mulla on testiviiva haalea,että sen just ja just näkee. Seuraavat r-testit teen la tai su vasta. Sitte pitäs jo näkyä jos näkyäkseen,jos näyttää negaa niin pakko jo jostai kysyy että miks o testit näyttää noin.
Moi!
Kyllä tuntuu täällä hiljentyneen! Mäkin käyn monta kertaa päivässä katsomassa oisko tullu uusia juttuja.
Mä oon ihan pihalla noista teroista? Miten ja mihin niitä käytetään?!?!
Tylsääkin tylsempi vaihe täällä. Kp 3 ja letrot aloitettu tänään. Tietää siis kolmen päivän megapäänsärkyä. Mut nyt mä plussaan tästä kierrosta. Olis niiiiiiiin ihana ylläri isänpäiväksi!
Jos ovulaatio oli 8.10 niin millon uskaltais raskaustestin tehä aikasintaan että vois ees näyttää plussaa, menkkojen PITÄS alkaa ens viikon keskiviikkona viimestään... mutta mulla on ihan outo olo.. heräilen yöllä jatkuvaan vessaan mitä en tavallisesti tee, muutenkin nukun levottomasti, herään ennen kukonlaulua vaikka yleensä nukun niin pitkään kun mahollista ja sen takia nukun sit päikkäreitä kun oon niin väsyny... eilen myös vihloi alamahaa aika reippaasti.. hmmm..