Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alinah, mun kierrossa ei tapahdu mitään mistä voisi mitään päivitellä. Viikon päästä pääsee testaamaan, siihen asti vaan piinailua.

dpo7 kp19/26-28
 
Mulla on tiputellut nyt 3 päivää ihan vähän. Ekana tiputtelupäivänä oli kipua aika paljon ja arvelin sen johtuvan mahdollisesta kiinnittymisestä. Nää tiputtelut on alkaneet vasta Nuvaringin poisjättämisen jälkeen. Renkaan kanssa ei ikinä tiputellut. Toistaiseksi tiputtelu on aina johtanut menkkoihin, niin jotenkin sitä on jo luovuttajafiilis tän kierron suhteen. Menkkojen tuloon olen valmistautunut henkisesti siksi, että viime kierrossa alkoi menkat kierron päivänä 28 mikä mulla tässä kierrossa osuu nyt tiistaille. Terot on mulla määrätty päiville 15.-24. Ja jostain luin, että on ihan yleistä, että menkat alkaa noin 3 päivää Terokuurin jälkeen.

Onko kellään koskaan käynyt niin, että kiinnittymisen jälkeen olisi tiputellut pikkuisen ja kierto olisi silti johtanut raskauteen? *Toiveajattelua* :)

Joo kyllähän tuo sitten ihan normaalilta kuulostaa, jos muutama päivä terojen jälkeen alkaa menkat :) Ja siis kiinnittymisvuotoahan voi tulla vasta kiinnittymisen jälkeenkin, tssmppiä että ois kyytiläinen matkassa!
 
Mulla ainakin teroista on heti seuraavana päivänä alkanut vuoto kun viimeisen tabletin oon ottanut.
 
kirppu , joskus enne menkkoja kai estrogeeni (?) nousee ja näkyy ovistestin viiva siksi vahvana... itsellä usein näin. Joskus näyttää myös easkauden, mutta sillon yleensä viiva on tosi vahva ja vahvempi kuin controlli.. joskus sit taas ovis ei ole tapahtunut aiemmalla lh-huipulla ja keho yrittää nostaa lh:ta uudelleen ittottaaksen munasolun.. ja jotkut ovuloi kahdesti :D niiiiin monta syytä. Mutta toivotaan että olisi tärpännyt ;)

Paranemisia mangusti!

miss butterfly toivotaan että olisi kiinnittymistä! Itsellä ei ole ollut kummassakaan raskaudessa kiinnittymisvuoyoa. Jälkimmäisen raskauden ainut vuoto oli km vuotoa.. :/ toivotaan että siellä olisi tärpännyt! Lupaavalta kuullostaa!!

toiveajattelua testihän kannattaISI tehdä vasta kun menkat ovat myöhässä.. eli päivä sen jälkeen kun olisi pitänyt alkaa.. välttyy pettymyksiltä :) mutta dpo 10-12 saattaa jo näyttää plussan.. mutta voi näyttää myös kemialliset.. itsellä ollut niin monta kemiallista että uskallan luottaa vasta kun menkat on kunnolla myöhässä ja viivat näkyy kilometrin päähän. Edellisissä raskauksissa näkynyt vasta kun oli vkon myöhässä ja km-raskaudessa dpo12-13 näkyi vasta tosi haalea haamu..

alinah siltä mustakin vähän tuntuu.. :/ ennen tuli sata viestiä päivään ja kaikki vastas kaikille.. nyt aktiivisemmat tainnut jo plussata ja siirtyä muualle.. :P

on:

Itellä alko menkat 5 pvä viimesestä terolutista. Taitaa olla aika yksilöllistä. Ohjeissa luki ”kolmen päivän sisällä”..

Täällä menkat loppu ja kp6. Tosi huono olo yöllä ja aamulla herätessä. Hiotti koko yön. Rinnoista tulee puristamalla nestettä. Vatsassa outoja tuntemuksia.. vähänniinkun olis ovis just ollut ja munasarjoja jomottelee... jos ei ois just menkat ollu niin olisin satavarma raskaudesta :D taidan olla kuitenkin tulossa vaan kipeeksi.. :S

Terolutit alkaa taas kp15.

Unicorn kp6/28-36 yk 17??
 
Unicorn17: ai,en oo tiennytkään sillä ei mulla koskaan ole näin ennen ollut,ihan eka kerta ja siks hämmästelenkin asiaa. Mulla kun noita o-testejä riittämiin on ja himotestaajana niitä teen useita päivässä,aina sama lopputulos,yhtä vahvat tai jopa vähä tummemmpi testiviiva;riippuen onko pissa laimeaa vai ei mutta siis pointtini on ettö normaalisti ilman ovista mulla on testiviiva haalea,että sen just ja just näkee. Seuraavat r-testit teen la tai su vasta. Sitte pitäs jo näkyä jos näkyäkseen,jos näyttää negaa niin pakko jo jostai kysyy että miks o testit näyttää noin.
 
Moi!

Kyllä tuntuu täällä hiljentyneen! Mäkin käyn monta kertaa päivässä katsomassa oisko tullu uusia juttuja.

Mä oon ihan pihalla noista teroista? Miten ja mihin niitä käytetään?!?!

Tylsääkin tylsempi vaihe täällä. Kp 3 ja letrot aloitettu tänään. Tietää siis kolmen päivän megapäänsärkyä. Mut nyt mä plussaan tästä kierrosta. Olis niiiiiiiin ihana ylläri isänpäiväksi!
 
Mä vetäsen ne jos ei 2 viikon päästä r testi näytä positiivista että saan kierron käyntiin.

Joulukuus sit taas tulee hormooni verikokeet ja se aukiolotutkimus. Jännää! Se vissiin on kivulias toimenpide.
 
Unicorn17: ai,en oo tiennytkään sillä ei mulla koskaan ole näin ennen ollut,ihan eka kerta ja siks hämmästelenkin asiaa. Mulla kun noita o-testejä riittämiin on ja himotestaajana niitä teen useita päivässä,aina sama lopputulos,yhtä vahvat tai jopa vähä tummemmpi testiviiva;riippuen onko pissa laimeaa vai ei mutta siis pointtini on ettö normaalisti ilman ovista mulla on testiviiva haalea,että sen just ja just näkee. Seuraavat r-testit teen la tai su vasta. Sitte pitäs jo näkyä jos näkyäkseen,jos näyttää negaa niin pakko jo jostai kysyy että miks o testit näyttää noin.

Mullakin normaalisti ennen ovista hyvä kun näkyy mut pari kiertoa on näyttänyt tosi vahvaa ennen menkkoja (vahvempi kub kontrolli) vaikka yleensä o+ ei oo niin vahva edes... ja yhdessä kierrossa näytti raskauden ja sillon oli samanvahvuiset pitkään. :) tosi vaikea sanoa mitä enteilee. Itekin testailin himona ovistesteillä ”raskaustestinä” :D nyt onneks kaikki testit loppu x)
 
Moi!

Kyllä tuntuu täällä hiljentyneen! Mäkin käyn monta kertaa päivässä katsomassa oisko tullu uusia juttuja.

Mä oon ihan pihalla noista teroista? Miten ja mihin niitä käytetään?!?!

Tylsääkin tylsempi vaihe täällä. Kp 3 ja letrot aloitettu tänään. Tietää siis kolmen päivän megapäänsärkyä. Mut nyt mä plussaan tästä kierrosta. Olis niiiiiiiin ihana ylläri isänpäiväksi!

Mä sain ainakin terolutit kierron säännöllistämiseen kun ovis tulee millon sattuu kp13-23 välillä ja kierrot venyy 27-39... vaikea raskautua. On siis keltarauhashormonivalmiste. Ja taitaa se limakalvojakin vähän parantaa. Itellä ainakin tän ekan terolut-kierron jälkeen oli tosi kivuliaat kuukautiset.. :S
 
On tullut kirjoiteltua enempi nyt piinaviikkoilijoihin. Taitaa kierto olla vielä sekaisin imetyksen lopetuksesta. Kahdet kk tullut sen jälkeen ja samoilla päivillä. Viime kierto oli 31päivää ja nyt mennään jo kp34. Eilen testattu nega ja tätioireet kadoksissa. Vihloo johonkin vasemmalle kohdussa/munasarjoissa. Voihan plääh.
Loppuviikosta taas testaan, jos mitään ei tapahdu. :)
 
Jos ovulaatio oli 8.10 niin millon uskaltais raskaustestin tehä aikasintaan että vois ees näyttää plussaa, menkkojen PITÄS alkaa ens viikon keskiviikkona viimestään... mutta mulla on ihan outo olo.. heräilen yöllä jatkuvaan vessaan mitä en tavallisesti tee, muutenkin nukun levottomasti, herään ennen kukonlaulua vaikka yleensä nukun niin pitkään kun mahollista ja sen takia nukun sit päikkäreitä kun oon niin väsyny... eilen myös vihloi alamahaa aika reippaasti.. hmmm..

2vkoa oviksesta on kaikista varmin tai menkat myöhässä. Ennen sitä jos testailee ei oo niin varmoja. Mut toki testaat sillon kun susta tuntuu siltä. Riippuu ihmisestä miten nopeesti ne raskaushormoonit nousee siks kannattaa odottaa oviksesta ainakin se 2vkoa.
 
Niin mullekin eilen sanoi siellä naikkarilla lääkärit kun ilmeisesti juuri olen ovuloinut että teen raskaustestin 2 viikon päästä. Että eiköhän se oo ihan hyvä aikaväli sitten. Mutta mä tiedän että se on nega koska meillä oli tosiaan seksiä ehkä 2 kertaa viime viikolla. Tai ainakin kerran oli ja himot ollu täysin kadoksissa mulla.. Täytyy nyt seuraavaan kiertoon skarpata ton seksin suhteen.
 
Mullakin ollu himot kadoksissa.. en tiiä johtuuko noista teroista.. mutta sillon kun joskus 10v sitten söin e-pillereitä niin oli vähän sama juttu.. oli tosiaankin ehkäsypillereitä kunnei tehny mielikään :D vitsailtiin miehen kanssa että tais lekuri määrätä nytkin ennemminkin e-pillerit xD jospa se tästä tasottus. :| mutta kyllä se vähän ärsyttää kun menee pakkopullaksi välillä.. :/
 
joo en tiiä yhtään miks ollu koko lokakuu ainakin itellä täysin tämmönen haluton kuukausi. Täytys varmaan keksiä jotain uutta makkarin puolella niin ehkä sit piristyis.. heh.
 
Mä löysinkin yhden ovistestin jonka oon tehnyt viime viikolla, päivää en muista. Enkä ole siihen mitää kiertopäivää merkannut. Mutta vähän muistelisin että ois tehty to tai pe aamun toisesta pissasta. En oo satavarma. Voi olla että oli ehkä keskiviikko. Huoh! On tää kyllä yks saatanan työmaa! Hahah! Ostan sieltä ebayst loppukuusta niitä clearbluen ovistestejä niin ainakin saa selvät tulokset ovuloinnista.
 
a2533df42ddcd87025bfcedc72c829ee


nii joo kuva ois varma ihan hyvä, minusta tää oli kyllä tehty myös aika tummasta (vahvasta) pissasta.
 
Mäkin voisin tännekin kommentoida kun oon ketjua pitkään seurannut mutten koskaan kirjoittanut.

Ollaan siis molemmat kohta 30-vuotiaita ja yrityksessä ensimmäinen. Nyt yk2 ja kp9. Viime kierrossa oli ihan hulluja oireita jotka kuvittelin raskaudeksi mutta varmaan vain halusin kuvitella kaiken. Nyt yritän olla rennompi.

Vauvahaaveet on kuitenkin mielessä koko ajan, olisi ihana jos ensi vuonna olisi jo äiti. Aloitin greippimehun (lempimehu!) säännöllisen juomisen ni eiköhän tää tästä. ;)
 
Takaisin
Top