Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllähän sitä stressiä pukkaa.. Sain kuulla, että määräaikainen työsuhde ei jatku (taas vaihteeksi). Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin viimeistään muutaman viikon päästä soitetaan, että tuletko taas töihin.. Pitäisi yrittää hakea töitä muualta, niin saisi todennäköisesti vähän pidempiä pätkiä eikä aina vaan muutamaa viikkoa, joita sitten venytetään viikko kerrallaan. Vakityöpaikasta en edes haaveile tai ole haaveillut vuosiin. Kyllä minä tiedän, että tällainen n. 30-vuotias lapseton nainen on varsinkin pienyrittäjälle punainen vaate.
 
Kyllähän sitä stressiä pukkaa.. Sain kuulla, että määräaikainen työsuhde ei jatku (taas vaihteeksi). Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin viimeistään muutaman viikon päästä soitetaan, että tuletko taas töihin.. Pitäisi yrittää hakea töitä muualta, niin saisi todennäköisesti vähän pidempiä pätkiä eikä aina vaan muutamaa viikkoa, joita sitten venytetään viikko kerrallaan. Vakityöpaikasta en edes haaveile tai ole haaveillut vuosiin. Kyllä minä tiedän, että tällainen n. 30-vuotias lapseton nainen on varsinkin pienyrittäjälle punainen vaate.

:( :( voi kurja.. pienyrittäjän vaimona näen kolikon molemmat puolet... valtion pitäisi tukea paremmin lastentekoa! Maksut kaatuvat edelleen liikaa äidin työnantajalle :(
 
Herkkänä hetkenä sorruin testaamaan. Onko teillä kokemusta Apteekin Ultrasta?!? Joku haalea viivanpaikka siinä on(ei väriä). Liekö tyypillistä tuolle testille?

Hirmu moni on saanut harmaata viivanpaikkaa ko testillä.. itekin sain useaan otteeseen ihan heti kastettua punaisen, mutta harmaaksi viivanpaikaksi meni sen muutaman min jälkeen.. monesti erehdyin luulemaan plussaksi mutta muut testit oli sit samasta pissasta negaa.. ja aina tuli menkat :| myös tuolla fb puolella ryhmässä moni laittelee kuvia ko testistä ja samalta näyttää.. ja menkat alkaa. :/ itse en tuohon enää luota ja testaisin toisella testillä.

Mutta voihan se olla että siellä sulla plussa kurkkii. Toivotaan vahvistumista :)
 
Käynti meni hyvin. Lievää pco:ta oikealla puolella. Limis oli jo nyt hyvin kasvanut 5mm. Letro resepti kourassa lähdin. Millaisia kokemuksia/oireita teillä on ollut? Ellei tällä tärppää niin suuntana on yksityinen lapsettomuus klinikka. Kp 8/30 yk 21.
Minulla oli inseminaation kaverina letrot ja parin kierron ihan letrot vain.Päänsärkyä letrozoleista tuli ja itellä ei ainakaan johtofollikkeleita isoja tullut jotain 18mm olin suurin saavutus Miten monta kiertoa käytät letroja?
 
Minulla oli inseminaation kaverina letrot ja parin kierron ihan letrot vain.Päänsärkyä letrozoleista tuli ja itellä ei ainakaan johtofollikkeleita isoja tullut jotain 18mm olin suurin saavutus Miten monta kiertoa käytät letroja?
Munki pitäis aloittaa nyt alkavaan kiertoon nuo letrot, onko niillä ovulaatiota aikaistavaa vaikutusta ? Laskeskelen miehen työmatkan vuoksi mahd.tärppipäiviä ja mietin kannattaako vielä ees aloittaa, jos joka tapauksessa menis hedelmälliset päivät hukkaan :/
 
Hola! Espanjasta kotiuduttu, erittäin levänneenä. :)

Vähän selailin kirjotuksia, mutta ei vissiin plussia tällä välin?

Meillä oli eilen meidän kohdunulkosen laskettuaika. Oltiin ystävien kanssa reissussa niin ei kerennyt paljoa miettimään. Enemmän ahdisti, kun kuulin että veljelle tulee poika. Vaikee olla ilonen.

Ei muuta kuin kohti uutta yritystä. En oo kerennyt ovista tikutteleen vielä ollenkaan, mut flo ennustaa sitä jo sunnuntaille ja merkit on kyl ilmassa :)

Kp 16/33-39, yk 8
 
Dpo 6.. näkeekö muut mitään?
 

Liitteet

  • 1507906525673.jpg
    1507906525673.jpg
    32.2 KB · Katsottu: 179
:( :( voi kurja.. pienyrittäjän vaimona näen kolikon molemmat puolet... valtion pitäisi tukea paremmin lastentekoa! Maksut kaatuvat edelleen liikaa äidin työnantajalle :(

Joo, mä ymmärrän hyvin työnantajan näkökulmankin. Alkaa vain kyrpiä, kun itselle luvataan max kuukaudeksi töitä, joita sitten venytetään viikko kerrallaan ja samaan aikaan vastavalmistuneet miehet allekirjoittelevat puolen vuoden soppareita samaan firmaan. Mä en jaksa uskoa, että kyse on mun tavasta tehdä töitä, koska aina uudestaan ja uudestaan soitetaan, että tuutko takaisin taas hetkeksi. Tiedä sitten paranisiko tilanne yhtään firmaa vaihtamalla :rolleyes:
 
Eiku tänään on KP34, flo ennustaa oviksen tapahtuvan sunnuntaina (kp36) mut en tiiä, en usko. Tänään on tullut tahmeaa ja semmosta käsivoidemaista valkovuotoa.. kohdunnapukkaa pehmeä ja auki vähä mun mielestä tunnusteltaessa.
 
Munki pitäis aloittaa nyt alkavaan kiertoon nuo letrot, onko niillä ovulaatiota aikaistavaa vaikutusta ? Laskeskelen miehen työmatkan vuoksi mahd.tärppipäiviä ja mietin kannattaako vielä ees aloittaa, jos joka tapauksessa menis hedelmälliset päivät hukkaan :/
Ei minun mielestä ole aikaistavaa vaikutista.
 
Munki pitäis aloittaa nyt alkavaan kiertoon nuo letrot, onko niillä ovulaatiota aikaistavaa vaikutusta ? Laskeskelen miehen työmatkan vuoksi mahd.tärppipäiviä ja mietin kannattaako vielä ees aloittaa, jos joka tapauksessa menis hedelmälliset päivät hukkaan :/

En tiedä, mietin että jos ois normaalisti pitkät kierrot ja letrot buustaa follikkeleita, niin nehän kasvaa nopeemmin ja oviskin sit vois olla aiemmin? Omaa kokemusta ei oo, ku muutenki lyhkäset kierrot ja varmaa ovisplussaa en oo saanu koskaan ilman letroja.
 
Minulla oli inseminaation kaverina letrot ja parin kierron ihan letrot vain.Päänsärkyä letrozoleista tuli ja itellä ei ainakaan johtofollikkeleita isoja tullut jotain 18mm olin suurin saavutus Miten monta kiertoa käytät letroja?
Kolmeen kiertoon on lääkkeet :)
 
Clearbluen kaksoishormoni ovistesti näytti tänäaamuna ensimmäistä vilkkuvaa hymynaamaa, hedelmälliset päivät alkakoon! :grin
Tällä viikolla ollaan talleteltu ahkeraan, jospa sama tahti jatkuisi vielä h-hetkeen asti! :angelic: Ovisplussaa odottelen kp15-16.

Kp 12/30 yk6
 
Mulla ei oo yhtään appia. Yritysstressiä on ollu pitkin matkaa, välillä ei oo huvittanut olla miestä lähelläkään. Nyt ajatus raskaudesta olis vaan "positiivista plussaa ", nyt jo osaa nauttia kaikesta elämässä eikä vauva ole ykköstavoite. Itseä helpotti kun lopetti väkisin yrittämisen. Ihana viettää välillä rentoa elämää ja nautiskella viiniä tyttöporukalla. Nytkin on viikonloppureissu kaveriporukalla tulossa marraskuussa.

Rennosti, mutta silti tosissaan vauvaa haaveillaan.

Kp 26/25-28. En testannut tänään.

Ihana asenne sulla! toivon että joskus ite osaisin ottaa yhtä rennosti. Sitä kohti tässä koko ajan menossa:)
 
Mulla ei äsken toiminut foorumi ollenkaan, oli heittänyt pihalle ja herjas että käyttäjätunnus tai salasana väärin. Mutta nyt sit taas vörkkii. En tiiä mikä häiriö oli.
 
Kuinka moni on käyttänyt tuota greippimehu kikkaa? Miten ootte juoneet sitä?Koko kierron?Ennen ovista?Onko vaikuttanut mihinkään?Oon juonut nyt 1kp alkaen ja nyt menossa 6kp.Tänä aikana on ollut aika liukasta siellä alueella kahtena päivänä.Eihän tuo greippi iteksensä voi tuottaa ovulaatiota noiden lääkkeiden kanssa mitä käytän inseminaatiossa?Kysyin apteekista ja meidän hoito paikasta onko haittaa jos käytän nyt greippiä tässä kierossa sanoivat että ei haittaa.Tässä kierossa tehdää inseminaatio. Siellä sanoivat että sitten kannattaa miettiä uudelleen jos raskautuu nyt.Mitä mieltä ootte kannattaisiko hoidon jälkeen lopettaa mehut piinauksen ajaksi?Vai nyt lopetta?Vai odottaa ekaa folliultraa ja katsoa tilanne että onko oikeasti hyötyä?
 
Takaisin
Top