Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä alko tääl tapahtumaan. Katsotaan mitä tapahtuu!:)
Onko kukaan myöhäinen ovuloija? Mulla kp17 ja vituttaa massiivisesti!!! Tosi siistii kun on 7kk yritetty ja vahvasti epäilen et en ovuloi/oo ovuloinu koko aikana!! Fuck ai miksikö? Koko aikana en ole saanut yhtäkään o÷ vaikka olen testannut kolme kertaa päivässä kierron keskivaiheilla! Viimekierron lämpötilat oli rohkaisevat mut ehkä ne johtu vaan siitä terolutista?
Mulla kans ovis kp 18-22, nyt letrot testissä :)Onko kukaan myöhäinen ovuloija? Mulla kp17 ja vituttaa massiivisesti!!! Tosi siistii kun on 7kk yritetty ja vahvasti epäilen et en ovuloi/oo ovuloinu koko aikana!! Fuck ai miksikö? Koko aikana en ole saanut yhtäkään o÷ vaikka olen testannut kolme kertaa päivässä kierron keskivaiheilla! Viimekierron lämpötilat oli rohkaisevat mut ehkä ne johtu vaan siitä terolutista?
Eli ehkä mullakin on vielä toivoa...
Mitä letrot tekee?
Kiitos :) :)
Aamulämpögurut: mitä sanotte tästä????????!
Musta näyttäisi siltä, että ovulaatio tulossa. Lämmöt laskee ainakin itselläni vähän alemmas ennen ovulaatiota ja nousee sitten ylös.
En ole mikään guru, mutta omien kiertojen kokemuksella sanoisin ovis tulossa.
Onko kukaan myöhäinen ovuloija? Mulla kp17 ja vituttaa massiivisesti!!! Tosi siistii kun on 7kk yritetty ja vahvasti epäilen et en ovuloi/oo ovuloinu koko aikana!! Fuck ai miksikö? Koko aikana en ole saanut yhtäkään o÷ vaikka olen testannut kolme kertaa päivässä kierron keskivaiheilla! Viimekierron lämpötilat oli rohkaisevat mut ehkä ne johtu vaan siitä terolutista?
Mitä jos kokeilisit tikuttaa koko kierron? Silloin näkis milloin LH nousee eikä ainakaan missaisi sitä.
Siinä tapauksessa ymmärrän täysin sun turhautumisen. Ehkä kannattaa mennä käymään vielä lääkärissä jos se ei kohta ala tulla.Olen tehnyt juuri niin. Tikuttanut kp8-27 ja kp10-18 useita kertoja päivässä negaa negaa negaa. Siitä tämä negatiivisuuskin kumpuaa :D
Suosittelen kokeilemaan vielä niitä clearbluen kaksoishormooni ovulaatiotestejä kun niitä mullekin suositeltiin naikkarilla ku noi liuskat oo niin luotettavia.