Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tuolla pidempään yrittäneidenkin ketjussa on aikas hiljasta. Täytyy sit tonne facen puolelle mennä keskusteleen muutamiin ryhmiin.
 
Onko kukaan myöhäinen ovuloija? Mulla kp17 ja vituttaa massiivisesti!!! Tosi siistii kun on 7kk yritetty ja vahvasti epäilen et en ovuloi/oo ovuloinu koko aikana!! Fuck :( ai miksikö? Koko aikana en ole saanut yhtäkään o÷ vaikka olen testannut kolme kertaa päivässä kierron keskivaiheilla! Viimekierron lämpötilat oli rohkaisevat mut ehkä ne johtu vaan siitä terolutista?
 
Onko kukaan myöhäinen ovuloija? Mulla kp17 ja vituttaa massiivisesti!!! Tosi siistii kun on 7kk yritetty ja vahvasti epäilen et en ovuloi/oo ovuloinu koko aikana!! Fuck :( ai miksikö? Koko aikana en ole saanut yhtäkään o÷ vaikka olen testannut kolme kertaa päivässä kierron keskivaiheilla! Viimekierron lämpötilat oli rohkaisevat mut ehkä ne johtu vaan siitä terolutista?

Mulla ovis ollut kp18-23.. sain nuo terot säännöllistämään kiertoa. Aikaisemmin ovis oli normisti kp 13-15. En tiiä mikä on sekottanu ..
 
Onko kukaan myöhäinen ovuloija? Mulla kp17 ja vituttaa massiivisesti!!! Tosi siistii kun on 7kk yritetty ja vahvasti epäilen et en ovuloi/oo ovuloinu koko aikana!! Fuck :( ai miksikö? Koko aikana en ole saanut yhtäkään o÷ vaikka olen testannut kolme kertaa päivässä kierron keskivaiheilla! Viimekierron lämpötilat oli rohkaisevat mut ehkä ne johtu vaan siitä terolutista?
Mulla kans ovis kp 18-22, nyt letrot testissä :)
 
8d4c331463ae9292c3039a4adad25c68


Aamulämpögurut: mitä sanotte tästä????????!
 
Musta näyttäisi siltä, että ovulaatio tulossa. Lämmöt laskee ainakin itselläni vähän alemmas ennen ovulaatiota ja nousee sitten ylös.
En ole mikään guru, mutta omien kiertojen kokemuksella sanoisin ovis tulossa.

Ei siis näytä ihan sekoboltsilta vaikka lämpö sahaakin alkukierrossa?
 
Onko kukaan myöhäinen ovuloija? Mulla kp17 ja vituttaa massiivisesti!!! Tosi siistii kun on 7kk yritetty ja vahvasti epäilen et en ovuloi/oo ovuloinu koko aikana!! Fuck :( ai miksikö? Koko aikana en ole saanut yhtäkään o÷ vaikka olen testannut kolme kertaa päivässä kierron keskivaiheilla! Viimekierron lämpötilat oli rohkaisevat mut ehkä ne johtu vaan siitä terolutista?

Mitä jos kokeilisit tikuttaa koko kierron? Silloin näkis milloin LH nousee eikä ainakaan missaisi sitä.
 
Olen tehnyt juuri niin. Tikuttanut kp8-27 ja kp10-18 useita kertoja päivässä :( :( negaa negaa negaa. Siitä tämä negatiivisuuskin kumpuaa :D
Siinä tapauksessa ymmärrän täysin sun turhautumisen. Ehkä kannattaa mennä käymään vielä lääkärissä jos se ei kohta ala tulla.
 
Suosittelen kokeilemaan vielä niitä clearbluen kaksoishormooni ovulaatiotestejä kun niitä mullekin suositeltiin naikkarilla ku noi liuskat oo niin luotettavia.
 
Onko kukaan myöhäinen ovuloija? Mulla kp17 ja vituttaa massiivisesti!!! Tosi siistii kun on 7kk yritetty ja vahvasti epäilen et en ovuloi/oo ovuloinu koko aikana!! Fuck :( ai miksikö? Koko aikana en ole saanut yhtäkään o÷ vaikka olen testannut kolme kertaa päivässä kierron keskivaiheilla! Viimekierron lämpötilat oli rohkaisevat mut ehkä ne johtu vaan siitä terolutista?

Minä! Ovuloin 15-19 välillä. Mun kiertokin on 30-33 välillä.
 
Meille tuli tänään follikkeliultrassa semmonen tuomio, että inssejä ei enää tehdä. Päästiin ivf-jonoon ja eka hoito helmi-maaliskuussa. Eli on aika epätodennäköstä, että tälle vuodelle enää raskaaksi tulen, mutta jatkan varmaan tänki ketjun seuraamista ja satunnaista höpöttelyå täällä. Plussatuulia kaikille! :p
 
Takaisin
Top