Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unicorn17 ei mullakaan oo ennen näin näyttäny kun vaa oikeasti ovis hetkellä mutta kun tätä on jatkunu viikon jo.. mikähän o-testeissä on se horminimäärä mihin se reagoi? R-testit näyttää puhdasta negaa..
 
Ehkä sulla on jäänyt se LH piikki päälle. Tai sitten joku on vialla sun kehossasi, vaikee tietää. :)
Pitäskö sun käydä gynellä?
 
Tää on kyllä outoa. Mä odotan nyt viikonloppuun asti ja teen r-testin,jos nega ja edellee ovistestit näyttää tasavahvaa/vahvaa niin otan maanantaina yhteyttä neuvolaan/lääkäriin asiasta.
 
Ehkä sulla on nyt sitten vaan hormoonit sekasin kun kierukan poistostakin niin vähän aikaa. :)
Mutta toivotaan että asiat pian siitä selvenee.
 
alinah,voi olla. Kierukan poiston jälkeen o-testi tasavahva,sen jälkeen oli hetken hailakka ja viime tiistaista asti ollu tasavahva tai vahva.
 
Alinah, mulle on kahdesti tehty aukiolotutkimus. Otin panadolin ja buranan puoli tuntia ennen sitä. Ei sattunut yhtään, en varmaan olis edes tarvinnut särkylääkettä, mut olin myös kuullut, et tekee kipeetä. Mulla oli reitit auki, joten ehkä siksi ei sattunut..
 
Alinah, mulle on kahdesti tehty aukiolotutkimus. Otin panadolin ja buranan puoli tuntia ennen sitä. Ei sattunut yhtään, en varmaan olis edes tarvinnut särkylääkettä, mut olin myös kuullut, et tekee kipeetä. Mulla oli reitit auki, joten ehkä siksi ei sattunut..

Okei, joo niin tossa paperissa lukee että pitäs ottaa ennen toimenpidettä särkylääkettä. Eiköhän se hyvin mee.
 
Mä vetäsen ne jos ei 2 viikon päästä r testi näytä positiivista että saan kierron käyntiin.

Joulukuus sit taas tulee hormooni verikokeet ja se aukiolotutkimus. Jännää! Se vissiin on kivulias toimenpide.

Toisilla ei tunnu missään toi aukkari ja toisilla ollu kuulemma melkeen kamalampaa ku synnytys :bookworm: Mulla teki aika kipeää, voi johtua siitä että toinen johdin kaartu kohdun taakse eikä tullu selvyyttä onko se auki vai ei. Tosin ei vetäny vertoja mun pahimmille menkkakivuille, joten aika rauhallinen siinä pystyy olemaan kun ajattelee että se kestää niin vähän aikaa :cool: Ja mitä luin siitä keskusteluja, niin kivulla ja sillä onko auki vai tukossa ei tuntunu olevan selkeää yhteyttä.
 
Moikka! Mä oon ollu tauolla koska sovellus teki tenän :)

Oon kyl lukenu teiän jutut.

Mulla kp 16 ja lämmöt edelleen alhaalla eli ovulaatiota odottelen. Kaksi terolutkuuria takana. Toivottavasti tärppäisi tästä kierrosta!
 
Ei mitään ihmeellistä tapahdu tässä vaiheessa kiertoa kp 13/30 menossa. Yritän olla ottamatta suurempaa stressiä. Todellisuudessa töissä ei ehdi pohtia ja ilta menee kotona nopeasti. Tämä on lääkkeetön kierto ja ellei onnista niin aloitan letrot. Odotan postista ovistesteja jotta pääsen hymynaamoja bongaamaan. Hiukan masentaa ajatuksena, että tää on viimeinen "kevyt" hoito gynen kautta. Seuraavaksi on enää vaihtoehtona yksityinen lapsettomuus klinikka. Lähimpään on matkaa reilu 100 km eikä mies ole kovin innokas lähtemään hoitoihin. Voi olla, että keskitytään näihin kahteen.
 
Kävi miten tahansa niin täytyy olla onnellinen, että olen nuo kaksi rakasta saanut :) Kiitos kovasti tsempeistä ja plussa tuulia kaikille. Jos tästä kierrosta tärppää niin la on viikko kuopuksen synttäreiden jälkeen.
 
On täällä meno hiljentynyt. Itsekkin oon pitänyt taukoa kun stressi iski päälle. Oon sekä menkkojen et oviksen aikaan aika tunteikas ja itku jos joku on seksikästä...:woot: Viimekierrossa oli jo jotain oireita, ehkä joku yritti kiinnittyä mutta niin vain täti kurvasi sovitusti paikalle! Nyt yritän pysyy tyynenä mut on kyl yosi vaikeeta. Lapsi ois niin toivottu ja asia pyörii kokoajan päässä. Tuntuu et kaikki muut saa lapsia!!:banghead:

Kp2/30 yk5:shifty:
 
Takaisin
Top