Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu: mä käytin viime raskautta yrittäessäni ja siitä oli apua. Söin ihan hedelmänä sitä. Ekan 6kk mentiin ns. Ilman Mitää kikka kolmosia eikä tärpänny. 7 yritykseen otin greipin ja vehnäalkioöljyn niin tärppäs ja poitsu nyt 8.5kk:tta siitä kierrosta.
 
Mä käytän nyt toista kiertoa säännöllisesti greippimehua (kuukautisten alusta ovulaatioon, lasi-pari päivässä) ja on vaikuttanut selkeästi ovislimoihin, ne olleet todella selvästi havaittavissa. Muuten mulla oviksen aikaan ovislimat aika olemattomat. Eli mulla ainakin toimii :) Nytkin tärppipäivien selvästi lähestyessä on alakerrassa ollut todella kosteaa, mieskin asian huomannut ja koettu se hyvänä asiana :) Ei tarvii liukkarin kanssa läträtä :grin Eikai se greippi muuten vaikuta kuin juurikin siten, että tekee limakalvoista siittiöille suotuisammat?
 
Greippi ym. sitrushedelmät jonkun lähteen mukaan myös parantaa kohdun limakalvon kuntoa auttaen myös kiinnittymisessä, eli kannattanee jatkaa myös ovulaation jälkeen. :)

Täällä dpo 5, talletukset o+:n aikaan. Senkin jälkeen tullut kuitenkin hyvin ovumaista eggwhitea parina päivänä, että vähän epäilyttää, tuliko ovu vasta silloin. Mutta nyt keskellä alavatsaa selkeää paineentunnetta ja joitain vihlaisuja nivusiin asti, voiko jo olla mahdollista toivoa, että olisi kiinnittymisestä? :shy: Testata aion dpo 12, katsoo, miten malttaa...
 
Mä en oo kyllä huomannut yhtään mitään vaikutusta greipistä ja greippimehusta vaikka vetänyt tässä 2 kiertoa... Ja syöny ja juonut ihan läpi kierron.
 
Muokattu viimeksi:
Siis löytyy hyviä kokemuksia.Minulla on tuohon ovulaation jälkeen tukilääkitys.Mietin pitäisikö käyttää silti?Mielipiteitä....
 
Greippi ym. sitrushedelmät jonkun lähteen mukaan myös parantaa kohdun limakalvon kuntoa auttaen myös kiinnittymisessä, eli kannattanee jatkaa myös ovulaation jälkeen. :)

Täällä dpo 5, talletukset o+:n aikaan. Senkin jälkeen tullut kuitenkin hyvin ovumaista eggwhitea parina päivänä, että vähän epäilyttää, tuliko ovu vasta silloin. Mutta nyt keskellä alavatsaa selkeää paineentunnetta ja joitain vihlaisuja nivusiin asti, voiko jo olla mahdollista toivoa, että olisi kiinnittymisestä? :shy: Testata aion dpo 12, katsoo, miten malttaa...
Kiitos Mangusti tiedosta! Mä en tuollaista asiaa tiennytkään, että greippi voisi edesauttaa myös kiinnittymistä. Mehun lipitys jatkuu siis oviksen jälkeenkin :p

Tsemppiä sulle piinailuun! :)
 
Itse olen kahden vaiheella jatkanko vai en tuon oviksen/inseminaation jälkeen koska lääkitys on mikä auttaa kiinnittymiseen.Kyseinen lääke ei onneksi haittaa greipin vaikutusta mitenkään.
 
Heitsu, jos greippi ei haittaa lääkkeen vaikutusta, mikset käyttäisi greippiä koko kierron ajan? Itse olisin enemmän huolissani nimenomaan greipin vaikutuksesta lääkkeen imeytymiseen jne. kun sillä on sellaista vaikutusta. Mulla ei tosiaan ole kokemusta insseistä ja niistä lääkityksistä, mutta tuskin greipin käytöstä haittaakaan on jos hoitopaikasta niin kerran sanoivat. Lääkäriltä tietty kannattaa varmistaa asia. Mutta jos tuntuu että epäilyttää niin ei kannata sit käyttää jos haluaa pelata mahdollisimman "varman päälle" :)
 
Heitsu, jos greippi ei haittaa lääkkeen vaikutusta, mikset käyttäisi greippiä koko kierron ajan? Itse olisin enemmän huolissani nimenomaan greipin vaikutuksesta lääkkeen imeytymiseen jne. kun sillä on sellaista vaikutusta. Mulla ei tosiaan ole kokemusta insseistä ja niistä lääkityksistä, mutta tuskin greipin käytöstä haittaakaan on jos hoitopaikasta niin kerran sanoivat. Lääkäriltä tietty kannattaa varmistaa asia. Mutta jos tuntuu että epäilyttää niin ei kannata sit käyttää jos haluaa pelata mahdollisimman "varman päälle" :)
Hoito paikasta sanoivat ettei olisi haittaa lääkkeillä ja greipillä eikä tuolla tukilääkityksellä.Jospa käytän tuohon folliultraan asti ja kysyn sitten että mitä mieltä ovat nyt siihen hetkiseen tilanteseen.
 
Täällä menossa nyt dpo8/kp27, menkat varmaan alkaa hetkenä minä hyvänsä. Tässä kierrossa oli tokan kerran Terolut käytössä. Vehnänalkioöljyä ja greippimehua on täälläkin käytetty. Greippimehua noin lasillinen, joskus vähän vajaa, per päivä. En erityistä eroa ole huomannut alakerrassa. Ehkä olen juonut liian vähän sitä. Jos ei taaskaan tapahdu sitä mitä toivon, niin ensi kierrossa jos kokeilis litkiä sit enemmän. Yrityskerta 6 menossa. Kuukauden päästä aika Naistenklinikalle. Mies kävi jo antamassa simppanäytteen. Toissapäivänä oli kunnon kipeät jomot ja vähän tiputteli. Varmaan kiinnittymisestä. On tää ihmeellistä, jännää, ihanaa ja turhauttavaa. Kaikkea yhtäaikaa. Kivaa viikon alkua ja plussatuulia piinailuun kaikille <3
 
Kp 2, yllättävän vähän harmitti tädin tulo. Huomenna pitää taas aloittaa letrot, niistä tulee karmea päänsärky pariksi päiväksi. En oo koskaan kokeillut tuota greippiä, mut taidan ostaa tänään. Aion myös vähentää sokerin syöntiä, herkuttelu on karannut ihan lapasesta taas!

Ja nyt niitä kesävauvoja meille kaikille tästä kierrosta, eikös juu?!?!
 
Me odotellaan lääkärille pääsyä täällä naistenklinikalla, aika oli 9.45 joku muu ravaa edestakaisin siellä huoneessa. Se tyyppi meni odotus aulaan ja sit haettiin takasin ja meille tultiin sanoo et voi mennä tässä ainakin 15min mies lähti nyt sitten autolle joka on jossain honolulussa niin ostaa uuden pysäköinti lapun kun aika loppuu 10.45 siinä. Toivotaan et se kerkee tulla takasin ennenku kutsu huoneesee käy.

Hoitajalla käytiin niin kerro vaan että meiltä otettiin HIV ym verikokeet silloin pari viikkoa sitten ja multa otettiin myös joku AMH joka oli normaali, miehen simpat kuulemma normaalit sano hoitaja mut lääkäri kertoo sitten enemmän.
 
Täällä menossa nyt dpo8/kp27, menkat varmaan alkaa hetkenä minä hyvänsä. Tässä kierrossa oli tokan kerran Terolut käytössä. Vehnänalkioöljyä ja greippimehua on täälläkin käytetty. Greippimehua noin lasillinen, joskus vähän vajaa, per päivä. En erityistä eroa ole huomannut alakerrassa. Ehkä olen juonut liian vähän sitä. Jos ei taaskaan tapahdu sitä mitä toivon, niin ensi kierrossa jos kokeilis litkiä sit enemmän. Yrityskerta 6 menossa. Kuukauden päästä aika Naistenklinikalle. Mies kävi jo antamassa simppanäytteen. Toissapäivänä oli kunnon kipeät jomot ja vähän tiputteli. Varmaan kiinnittymisestä. On tää ihmeellistä, jännää, ihanaa ja turhauttavaa. Kaikkea yhtäaikaa. Kivaa viikon alkua ja plussatuulia piinailuun kaikille <3

Mulla pisti silmään toi, että sulla dpo8 ja odotat jo menkkoja. Jääköhän sulla luteaalivaihe liian lyhyeksi :wideyed: Missä vaiheessa kiertoa sulle on ohjeistettu Terot alotettavaksi?
 
Huh, oon kuulemma just ovuloinut en muista enään kummalta puolelta. En kyllä tiennyt yhtään kun en oo saanu tikutettua mutta sanotiinkin että niihin tikku testeihin ei kannata luottaa vaan ostan seuraavaksi niitä clearbluen digitaalisia ovistestejä.
Sit mä soittelen joulukuussa kun toiset menkat alkaa että pääsen munatorvien aukiolotutkimukseen ja muutamiin verikokeisiin.

Mun pitää 2 viikon päästä tehdä raskaustesti jos se on nega niin aloittaa terolut.
 
Mitä tää on? Mulla näin näyttäny viime tiistaista asti ovistestit? Yleensä näyttää haaleaa ellei oo ovis..
 

Liitteet

  • 1508146437017.jpg
    1508146437017.jpg
    83.8 KB · Katsottu: 189
Mitä tää on? Mulla näin näyttäny viime tiistaista asti ovistestit? Yleensä näyttää haaleaa ellei oo ovis..
Missä vaiheessa kierto? Jos ekan ovisplussan aikaan ei vielä irronnutkaan munasolu ja keho nostattaa lh:ta uudelleen? Ovistikku reagoi myös raskaushormoniin, jos sellainen olisi ajankohtaista. ;)

Täällä dpo 7, eilen kipeytyi tissit, ovat ainakin kierron vaiheeseen nähden ihan poikkeuksellisen arat. Koitan malttaa lauantaihin testaamisissa. Ja uusi pissatulehdus puski tänään ilahduttamaan päivää. :( Tk-päivystyksessä olivat onneksi oikein mukavia, sai nopeasti näytteen annettua ja Selexidin reseptille. Jospa tällä kertaa saadaan pöpö kiinni, niin saa estolääkityksen. Saattaa toistuvat tulehdukset vaikeuttaa raskautumistakin.
 
Mulla pisti silmään toi, että sulla dpo8 ja odotat jo menkkoja. Jääköhän sulla luteaalivaihe liian lyhyeksi :wideyed: Missä vaiheessa kiertoa sulle on ohjeistettu Terot alotettavaksi?

Mulla on tiputellut nyt 3 päivää ihan vähän. Ekana tiputtelupäivänä oli kipua aika paljon ja arvelin sen johtuvan mahdollisesta kiinnittymisestä. Nää tiputtelut on alkaneet vasta Nuvaringin poisjättämisen jälkeen. Renkaan kanssa ei ikinä tiputellut. Toistaiseksi tiputtelu on aina johtanut menkkoihin, niin jotenkin sitä on jo luovuttajafiilis tän kierron suhteen. Menkkojen tuloon olen valmistautunut henkisesti siksi, että viime kierrossa alkoi menkat kierron päivänä 28 mikä mulla tässä kierrossa osuu nyt tiistaille. Terot on mulla määrätty päiville 15.-24. Ja jostain luin, että on ihan yleistä, että menkat alkaa noin 3 päivää Terokuurin jälkeen.

Onko kellään koskaan käynyt niin, että kiinnittymisen jälkeen olisi tiputellut pikkuisen ja kierto olisi silti johtanut raskauteen? *Toiveajattelua* :)
 
Jos ovulaatio oli 8.10 niin millon uskaltais raskaustestin tehä aikasintaan että vois ees näyttää plussaa, menkkojen PITÄS alkaa ens viikon keskiviikkona viimestään... mutta mulla on ihan outo olo.. heräilen yöllä jatkuvaan vessaan mitä en tavallisesti tee, muutenkin nukun levottomasti, herään ennen kukonlaulua vaikka yleensä nukun niin pitkään kun mahollista ja sen takia nukun sit päikkäreitä kun oon niin väsyny... eilen myös vihloi alamahaa aika reippaasti.. hmmm..
 
Mangusti. Itseasiassa en tiedä. 6.10 poistettiin kierukka,pari päivää vuoti. 8-9pvä oli ovis oireita ja näytti aikalailla tasavahvaa mutta näytti o-plussaa reilusti myös 11.10 ja sen jälkeen ollu tuota tasavahvaa ja äskenki tein niin tasavahvat pärähti heti. Mitkään r-testit ei näytä mitään. Yhden kerran näytti haamun tai viivanpaikan ja sen jälkeen ei mitään. Oon tehny erimerkkisillä.
 
Onko tää foorumi vähän hiljentynyt kun minusta tuntuu siltä. :P

Ettei enää tule niin paljoa tekstiä kun aikaisemmin..

Mulla itellä on niin tylsä elämä että roikun täällä päivisin muutamaan otteeseen ja kurkin onko viestejä. :D
 
Takaisin
Top