Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos Mangusti tiedosta! Mä en tuollaista asiaa tiennytkään, että greippi voisi edesauttaa myös kiinnittymistä. Mehun lipitys jatkuu siis oviksen jälkeenkinGreippi ym. sitrushedelmät jonkun lähteen mukaan myös parantaa kohdun limakalvon kuntoa auttaen myös kiinnittymisessä, eli kannattanee jatkaa myös ovulaation jälkeen. :)
Täällä dpo 5, talletukset o+:n aikaan. Senkin jälkeen tullut kuitenkin hyvin ovumaista eggwhitea parina päivänä, että vähän epäilyttää, tuliko ovu vasta silloin. Mutta nyt keskellä alavatsaa selkeää paineentunnetta ja joitain vihlaisuja nivusiin asti, voiko jo olla mahdollista toivoa, että olisi kiinnittymisestä? Testata aion dpo 12, katsoo, miten malttaa...
Hoito paikasta sanoivat ettei olisi haittaa lääkkeillä ja greipillä eikä tuolla tukilääkityksellä.Jospa käytän tuohon folliultraan asti ja kysyn sitten että mitä mieltä ovat nyt siihen hetkiseen tilanteseen.Heitsu, jos greippi ei haittaa lääkkeen vaikutusta, mikset käyttäisi greippiä koko kierron ajan? Itse olisin enemmän huolissani nimenomaan greipin vaikutuksesta lääkkeen imeytymiseen jne. kun sillä on sellaista vaikutusta. Mulla ei tosiaan ole kokemusta insseistä ja niistä lääkityksistä, mutta tuskin greipin käytöstä haittaakaan on jos hoitopaikasta niin kerran sanoivat. Lääkäriltä tietty kannattaa varmistaa asia. Mutta jos tuntuu että epäilyttää niin ei kannata sit käyttää jos haluaa pelata mahdollisimman "varman päälle" :)
Täällä menossa nyt dpo8/kp27, menkat varmaan alkaa hetkenä minä hyvänsä. Tässä kierrossa oli tokan kerran Terolut käytössä. Vehnänalkioöljyä ja greippimehua on täälläkin käytetty. Greippimehua noin lasillinen, joskus vähän vajaa, per päivä. En erityistä eroa ole huomannut alakerrassa. Ehkä olen juonut liian vähän sitä. Jos ei taaskaan tapahdu sitä mitä toivon, niin ensi kierrossa jos kokeilis litkiä sit enemmän. Yrityskerta 6 menossa. Kuukauden päästä aika Naistenklinikalle. Mies kävi jo antamassa simppanäytteen. Toissapäivänä oli kunnon kipeät jomot ja vähän tiputteli. Varmaan kiinnittymisestä. On tää ihmeellistä, jännää, ihanaa ja turhauttavaa. Kaikkea yhtäaikaa. Kivaa viikon alkua ja plussatuulia piinailuun kaikille
Missä vaiheessa kierto? Jos ekan ovisplussan aikaan ei vielä irronnutkaan munasolu ja keho nostattaa lh:ta uudelleen? Ovistikku reagoi myös raskaushormoniin, jos sellainen olisi ajankohtaista.Mitä tää on? Mulla näin näyttäny viime tiistaista asti ovistestit? Yleensä näyttää haaleaa ellei oo ovis..
Mulla pisti silmään toi, että sulla dpo8 ja odotat jo menkkoja. Jääköhän sulla luteaalivaihe liian lyhyeksi Missä vaiheessa kiertoa sulle on ohjeistettu Terot alotettavaksi?