Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
2 taitaa olla, mutta ihan paskoja kun ei mun kierrot ja oviksen mee noiden kanssa yks yhteen.
 
Onko teillä muilla ollut yhtään stressiä tämän yrittämisen aikana? Meillä on töissä hommat levällään ja on meneillään tosi stressaavaa elämänvaihe. Sit kotona heittelee fiilikset ympäriämpäri. Oman kropan ja korvienvälin tuntoja kun yrittää tulkita, niin on kyllä välillä vähän liikaa kaikkee mielessä. Puuh. Olen kyllä luonnostaan stressiin taipuvainen, huolehdin ja mietin vähän liikaa kaikkea. Mut ei kiva yhtään yhdistettynä lapsihaaveeseen. Varsinkin nyt kun on piinapäivät menossa ja tällä viikolla pitäis matkustaja kiinnittyä jos on kiinnittyäkseen. Tuntuu että omalla stressillä pulaan taas varmaan kaiken. Voi mööh :(

Kyllä tässä on kahteen vuoteen monenlaista stressiä mahtunu. Työkuviot lukuisine yt-neuvotteluineen ja viimeisimpänä konkurssi -> työt loppu kokonaan, parisuhde”kriisit” ja muut ihmissuhteet, oman terveyden kans ollu ongelmia tähän lapsettomuuteen liittyen ja muutenki. Vieläköhän oli jotain :grin En vaan jaksa uskoa, että stressi kenenkään kohdalla on tärppäämättömyyden syy, kun esim. sotaolosuhteissakin syntyy lapsia. Itse oon kans helposti stressaava ihminen, ja oikeastaan aina on mielenpäällä jotain vatvottavaa. Ymmärrän kyllä, että se huolestuttaa ja ei sitä stressiä saa pois vaikka kuinka yrittäisi rentoutua ja miettiä muita asioita. Toivottavasti piinasi päättyy pian hyviin uutisiin :rolleyes:
 
Nyt on muuten itseluottamus kohdillaan :D tilasin just imetyspaidan ja raskausmekon :D :D ja siis ei tietookaan raskaudesta täällä :D en jaksa enää ees testata ku käy vaan harmittamaan :D

Mä oon jo niiiiiin monta kertaa katellu H&M:n alesta ja kirppareilta raskausvaatteita ku halvalla sais, mutta toistaseksi oon saanu itteni järkiin enkä oo ostanu mitään :grin Vauvalle oon kyllä yhen bodyn ja haalarin ostanu, ne oli niin söpöt että en voinu vastustaa.
 
Mulla on 2 appia, mutta aika lailla vain toinen käytössä :)

Mäkin ihailin tänään citarissa bodyjä jotka oli alessa ja mietin että voiskohan... jätin sit kuitenkin vielä sinne :D sunnuntaina testaan ekan kerran, sinne asti saa vielä jännätä!
Pää kyllä keksii oireita, eilen aivastelin koko illan ja nenä vuoti solkenaan, tänään ei enää mitään tuollaista, mutta tänään aamulla häntäluu ihan mielettömän kipeä. Vasemmalla alamahassa tuntuu nippailuja ja kuplintaa, ja repäisykipuja aivastaessa :D

Tsemppiä kaikille! :)
 
Mulla 2 appia käytössä. Toinen saa ennustaa tietojen pohjalta ja toiseen esim tässä kierrossa laitoin oman arvion ovispäivästä.. saa nähdä kumman mukaan mennään :D

Täällä tunnustautuu raskaus- ja imetysvaate ihastelija/ostaja :D oli niin huonot vaatteet esikoisen imetysaikana, ni nyt alkanut koluamaan jo valmiiksi seuraavaan kertaan :D hullua touhua
 
Mulla oli esikoisen odotuksen aikana vaan yhdet äitiyshousut käytössä ja sillä mentiin.. :D paidat mitä käytin antoi periksi, topit ja hupparit oli käytössä.
Mut joo kyllä sitä vois itsekin parit hiusut ostaa talteen jotta ei tarvi sitten metsästää kun ois tarve.
 
Mulla ei oo yhtään appia. Yritysstressiä on ollu pitkin matkaa, välillä ei oo huvittanut olla miestä lähelläkään. Nyt ajatus raskaudesta olis vaan "positiivista plussaa ", nyt jo osaa nauttia kaikesta elämässä eikä vauva ole ykköstavoite. Itseä helpotti kun lopetti väkisin yrittämisen. Ihana viettää välillä rentoa elämää ja nautiskella viiniä tyttöporukalla. Nytkin on viikonloppureissu kaveriporukalla tulossa marraskuussa.

Rennosti, mutta silti tosissaan vauvaa haaveillaan.

Kp 26/25-28. En testannut tänään.
 
Yksi appi käytössä. Välillä on yritys stressiä. Välillä jos kierto pitkittyy saattaa iskeä stoppi makuuhuoneessa. Olen koittanut ottaa rennosti. Nyt odotan pääsyä gynelle. Hiukan jännittää miten menee.
 
Mulla on senkin takia noi että merkkaan sinne vaan noi menkkojen alkamispäivät. Muulla ei niin väliä.
 
Mulla vaan yks appi käytössä, Womanlog. Siinä on tosi laajat ne oirelistat, ja mä merkkaan kaikki mun oireet ja kivut sinne. Menkat, oviksen, ovistestit ja raskaustestit ym. Sinne sais lämmötki laitettua. En oo muita ees kokeillu, kiinnostas kyllä mutta ku tuossa on nyt kahden vuoden ajalta kaikki niin ei jaksas ”alottaa alusta”.
 
Täältä joltain bongasin aikoinaan sen Headspace appin ja voin allekirjoittaa saman, mitä joku muu suositteli. Ladatkaa, ja koittakaa, itse oon saanu omiin stresseihin sieltä 100% apua <3
 
Mulla käytössä kaksi kuukautiskierto sovellusta, Period Calendar Pro ja Flo :) Ensiksi mainittu aktiivisemmassa/ensisijaisessa käytössä, Flota päivitän sitten ikään kuin toisen sovelluksen pohjalta :grin

Meillä ei vielä ole yrityksestä tullut stressiä (en ainakaan ole omalla kohdalla noteerannut), kun vasta maaliskuussa jätetty ehkäisy ja rennoin ottein menty. Tänmöistä normaalia tasapaksua elämää meillä ollut :grin Vaikka vauvakuume (meikäläisellä miestä enemmän) takaraivossa kolkuttaa..

Siihen liittyen, kun oli puhetta noista pienistä hankinnoista vauvaa/raskautta varten :rolleyes: Mä oon ostanut kirpparilta säkillisen unisex vauvan vaatteita, sukat H&M:ltä ja kaksi vauvakirjaa + odotuskalenterin :shy: Että jospa se vauvakin sieltä tulisi jossain vaiheessa, no ainakin vielä on luottavainen olo :p
 
Muokattu viimeksi:
Tässä kierrossa on ollu vähän lattee ja väsyny tunnelma, ollaan touhuiltu koko kierron aikana 2kertaa, tavallisesti ollaan 2-3päivän välein.. Ovulaatio onneks osua just silleen että molemmilla oli haluja, että ei menny hukkaan kauan odotettu ovis. Mutta tänään ollu niin kummallinen olo, tilasin ajatuksissani kahet raskauspöksyt ja kolme vauvanvaatetta ja 3-veelle isosisko tekstillä paidan, samalla ajattelin että tilaan neutraalit vaatteet vaikka oonkin varma että poika tulee[emoji15] kun tilauksen olin tehny tajusin että enhän oo edes raskaana että mitäs tää nyt on, sit muistin että unta taisin nähä viimeyönä siitä että oon raskaana..

Kp 20/28-32 yritystä 7/15 asti
 
Käynti meni hyvin. Lievää pco:ta oikealla puolella. Limis oli jo nyt hyvin kasvanut 5mm. Letro resepti kourassa lähdin. Millaisia kokemuksia/oireita teillä on ollut? Ellei tällä tärppää niin suuntana on yksityinen lapsettomuus klinikka. Kp 8/30 yk 21.
 
Täällä käytössä vain yksi sovellus (My days) ja sekin vaan oikeastaan kalenterin ja oirepäiväkirjan virkaa toimittamassa. Jostain kumman syystä kesän tapahtumien seurauksena oviskivut olleet niin jäätäviä, että ei ole voinut olla huomaamatta, joten ei tarvitse sitä ainakaan laskeskella.

Ja stressiä on kyllä tullut asiasta otettua turhan paljon, johtunee siitä että syli huutaa tyhjyttään, vaikka muutama kuukausi takaperin oli vielä onnellisesti raskaana. Olen päättänyt, että jatkossa meillä tiedän vaan minä ovulaation, muuten stressi asiasta on molemmilla ja makuuhuoneessa pahimmillaan lämpötila nollan alapuolella, kun molempien päässä takoo ajatus siitä, että nyt tai seuraavaksi sitten kuukauden päästä. Tässä kierrossa mennään rennolla meiningillä, joten uskon petipuuhienkin luistavan omalla painollaan.:)
 
Meillä on kans nyt ollu seksin suhteen hiljaisempaa kun ei tässä kierrossa oo haluttanut itteä yhtään. Mut on siis kuitenkin muutaman kerran viikossa ollut kun yleensä on useammin.

KP34?
 
Herkkänä hetkenä sorruin testaamaan. Onko teillä kokemusta Apteekin Ultrasta?!? Joku haalea viivanpaikka siinä on(ei väriä). Liekö tyypillistä tuolle testille?

Iteekin tekis mieli jo testata, oon ollu pitkään kuivilla testaamisesta kun oon vaan ollu sillä asenteella että ei tuu.. Sunnuntaina oli ovulaatio ja tuskin näkyis pitkään aikaan viel, mut tää päivä on herättäny toiveet ja tekis mieli testata.. Toisaalta suuremmaks osaks ajasta ajattelen että ei se onnistu vielä vuosiin... Tsemppia sulle piinailuun! Toivotaan plussa tuulia tänne!
 
Takaisin
Top