Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäs luulette! Onko mahdollista että ovuloin nyt kp9? Vihloo kummallisesti ja pitkään vasemmalla puolella... ja edelliset kierrot on ollu 22pv ja 23pv eli lyhyitä. Ihan outoo! Onneksi mittaan lämpöjä niin huomennahan sen sitten tietää varmasti :)
Onko kukaan muu ovuloinut aikaisin??
 
Mitäs luulette! Onko mahdollista että ovuloin nyt kp9? Vihloo kummallisesti ja pitkään vasemmalla puolella... ja edelliset kierrot on ollu 22pv ja 23pv eli lyhyitä. Ihan outoo! Onneksi mittaan lämpöjä niin huomennahan sen sitten tietää varmasti :)
Onko kukaan muu ovuloinut aikaisin??

Mulla on aina aikainen ovis ja vähän keskimääräistä lyhyemmät kierrot. Ovisoireet alkaa mulla yleensä jo ennen kuin menkat loppuu. Viimeksi lämpöjen mukaan kp10 (ja huonojen ovistestien mukaan kp11-12) ja siitä nyt menossa rv30 joten ihan hyvään lopputulokseen voi aikainenkin ovis johtaa :) voihan sitä varmistella vahvistamalla kohdun limakalvoa jollain, en nyt muista mikä kaikki siihen vaikuttaa...
 
Ne ”oviskivut” voi olla myös munasolunkasvukipuja :) mä luulin aiemmin että ovuloin tosi aikasin, mutta kunn aloin tikuttaa niin huomasin että ne olikin vaan kasvukipuja ja oviskipu oli paljon myöhemmin :) ne kivut alko/alkaa yleensä menkkojen jälkeen .. mut oviskivun oon osannut jo alkaa tunnistaa kun oon kymmenisen kiertoa jo tikuttanut :)

Taitaa pitää sanoa ääneen, että viimenen terolut kp28 ja tänään jo siis kp32 eikä menkoista tietoakaan. Testi nega. Dpo14. Yleensä alkaa dpo13 kellontarkasti. (Ja paketin kyljessä luki että viimeistään 3pvä viimesestä pilleristä). Jos ne nyt tänään tai huomenna viimeistään saapuisi kun ääneen tässä ihmettelen :D yleensä käy juuri niin :P
 
Nyt menossa 2kp ja fiilis tämän kierron osalta hyvä.Into pinkeänä odotan mitä tämä kierto tulee tullessaan.Perjantaina pistokset alkaa ja ens viikolla on follikkeliultra.Viime kerralla viimeinen inseminaatio toi toivotun tuloksen ja tässä kierossa kans on viimeinen inseminaatio.Fiilis hoidon suhteen toiveikas ja välissä oli välikierto että sekin ehkä auttanut kohdunlimakalvon paksuuntumiseen plus yritän juoda greippimehua.Kysyin apteekkista ja lääkäriltä onko ook juoda sieltä sanoivat että ei ole estettä.
 
Näin viime viikonloppuna unta, että tein positiivisen raskaustestin. Ja nyt on nännit turkasen kipeät. Menkkojen aikaan tissit ovat kyllä kipeät, mutta ei koskaan nännin alue. Nyt on tosin vasta kp18, että eiköhän tämä ole vain psyykkinen valeraskaus :rolleyes:
 
Moi!

Kirputar, mulla on tissikipua noin viikko oviksen jälkeen. Voisko sulla olla nyt sama "vaiva"?!?

Unicornille peukut et nega muuttuisi plussaksi!

Tsempitykset piinailijoille joko ovikseen tai r-testien tekoon?!? Kuka seuraavana aikoo plussata?!?

Kp 25/25-28, ylikirkas nega testattu, vituttaa jälleen kuin pientä oravaa!!! Meikäläisen lidääntymistaidot on tainneet muuttaa sinne Vegasiin tai Ambomaalle, sen verran hukassa ovat! Fuck!
 
Moi!

Kirputar, mulla on tissikipua noin viikko oviksen jälkeen. Voisko sulla olla nyt sama "vaiva"?!?

Unicornille peukut et nega muuttuisi plussaksi!

Tsempitykset piinailijoille joko ovikseen tai r-testien tekoon?!? Kuka seuraavana aikoo plussata?!?

Kp 25/25-28, ylikirkas nega testattu, vituttaa jälleen kuin pientä oravaa!!! Meikäläisen lidääntymistaidot on tainneet muuttaa sinne Vegasiin tai Ambomaalle, sen verran hukassa ovat! Fuck!

:( :( voi ei!! Tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti sitten tärppää, jospa nega muuttuisi vielä plussaksi ja kaikki muut asiaan kuuluvat kommentit.
Kun yritystä on takana jo pidempään, tuntuu että sanat ei riitä :(
Siksi sanon vaan: mitä muuta kuuluu? Miten töissä menee? Onko mitään kivaa tiedossa viikonloppuna? Bileet? :) just oli juttu hesarissa mitä mahtavia Ripasso punaviinejä on tullut hyllyyn! Ripasso tuo Amaronen veikeä sukulainen :) :) :)
Nyt ois myös hyvä hetki testata kaikki alueen sushi-ravintolat ja pitää ranskalainen ilta juustoineen! Sepäs sopiikin pimenevään syksyyn kuin nenä päähän :)

Siitä se taas lähtee <3
 
Moi!

Kirputar, mulla on tissikipua noin viikko oviksen jälkeen. Voisko sulla olla nyt sama "vaiva"?!?

Unicornille peukut et nega muuttuisi plussaksi!

Tsempitykset piinailijoille joko ovikseen tai r-testien tekoon?!? Kuka seuraavana aikoo plussata?!?

Kp 25/25-28, ylikirkas nega testattu, vituttaa jälleen kuin pientä oravaa!!! Meikäläisen lidääntymistaidot on tainneet muuttaa sinne Vegasiin tai Ambomaalle, sen verran hukassa ovat! Fuck!

Ainakin aiemmin "ovulaatiotissikipu" on ollut "menkkatissikivun" kanssa samanlaista :D Toki tämä hyvinkin voi olla ihan vaan sitä, kun niin kovasti toivoo että tärppäisi.. Noh, pitää vaan odotella.. Alavatsaa juilii myös, mutta sekin voi hyvin liittyä ihan vain menneeseen ovikseen.

Toivottavasti siellä tärppäisi pian!
 
Onko teillä muilla ollut yhtään stressiä tämän yrittämisen aikana? Meillä on töissä hommat levällään ja on meneillään tosi stressaavaa elämänvaihe. Sit kotona heittelee fiilikset ympäriämpäri. Oman kropan ja korvienvälin tuntoja kun yrittää tulkita, niin on kyllä välillä vähän liikaa kaikkee mielessä. Puuh. Olen kyllä luonnostaan stressiin taipuvainen, huolehdin ja mietin vähän liikaa kaikkea. Mut ei kiva yhtään yhdistettynä lapsihaaveeseen. Varsinkin nyt kun on piinapäivät menossa ja tällä viikolla pitäis matkustaja kiinnittyä jos on kiinnittyäkseen. Tuntuu että omalla stressillä pulaan taas varmaan kaiken. Voi mööh :(
 
Mrs.Smith se löytää kyllä oikeat sanat joka tilanteeseen, ei voi kuin arvostaa ja hattua nostaa!:dance011Olen taas ollut vähän sivustaseuraajina tässä ketjussa, sen verran on ollut hässäkkää töissä ja jopa pitkästä aikaa muutakin ajateltavaa kuin raskautuminen.

Pakko ehkä itsekin tsekata noi kilppariarvot, jos löytyis jotain selittävää. Ainakin voin sitten syyttää väsymyksestäni jotain muuta vaivaa kuin vajaatoimintaa.:yuck:

Tsemppiä kaikille kohtalotovereille! Täällä kp 5 ja yk 3. Greippimehua ja Ripassoa koneeseen siis!:grin
 
Onko teillä muilla ollut yhtään stressiä tämän yrittämisen aikana? Meillä on töissä hommat levällään ja on meneillään tosi stressaavaa elämänvaihe. Sit kotona heittelee fiilikset ympäriämpäri. Oman kropan ja korvienvälin tuntoja kun yrittää tulkita, niin on kyllä välillä vähän liikaa kaikkee mielessä. Puuh. Olen kyllä luonnostaan stressiin taipuvainen, huolehdin ja mietin vähän liikaa kaikkea. Mut ei kiva yhtään yhdistettynä lapsihaaveeseen. Varsinkin nyt kun on piinapäivät menossa ja tällä viikolla pitäis matkustaja kiinnittyä jos on kiinnittyäkseen. Tuntuu että omalla stressillä pulaan taas varmaan kaiken. Voi mööh :(

On stressiä täälläkin liikkellä. Itselle syksy on monesti stressaavaa aikaa. Nyt onneksi toinen työ joka ei ollut mun päätyö niin loppui ja saan täysillä keskittyä omiin hommiin :) se vähän jelppaa kyllä. Onko sulla jotain kivaa juttua jota ootat tai voisitko keksiä sellaisen? :) sit jaksaa usein painaa ton vaiheen yli. Itelle annoin "palkinnoksi" matkan kovasta työstä , jonne lähden muutaman päivän pitemmälle reissulle tuossa keväämmällä
 
Jes! Kroppa toimii. Nyt ne alko! 6päivää terolutista. Järkyttävien kipujen saattelemana! :S

Eilen pc haamunpoikanen, mutta taisi olla viallinen tai sitten taas kemiallinen.

Nyt kuitenkin pidettävä oikeasti taukoa siemenien kylvämisestä.. häät 18.8.18 , ni ei mee juhlasuunnitelmat ihan uusiks. X)

Unicorn kp1/28-36 , yk 17?? En tiiä x)
 
Unicorn onnea tädistä sen merkkinä että kroppa toimii ja ennenkaikkea ensivuonna häämöttävistä häistä! :) Siinä sitä onkin puuhaa ja suunnittelua niin ettei välttämättä ehdi stressata tärppejä...ette varmaan kuitenkaan aloita ehkäisyä enää tähän väliin? Ehkä universumilla on niin kiero huumorintaju että tärppi tuleekin nyt kun olisi muuta suunnitteilla seuraavan vuoden varalle...:D
 
Unicorn onnea tädistä sen merkkinä että kroppa toimii ja ennenkaikkea ensivuonna häämöttävistä häistä! :) Siinä sitä onkin puuhaa ja suunnittelua niin ettei välttämättä ehdi stressata tärppejä...ette varmaan kuitenkaan aloita ehkäisyä enää tähän väliin? Ehkä universumilla on niin kiero huumorintaju että tärppi tuleekin nyt kun olisi muuta suunnitteilla seuraavan vuoden varalle...:D

Ei oteta ehkisyä käyttöön.. me ollaan ehkäisty viimeksi 2010 eikä tässä ole kuin esikoinen -16 ja km 7/17. Ja esikoinen ilmoitti tulostaan just kun oli kehkeillä muita projekteja.. :D mutta ei onneksi haitannut.. <3

Jännittäähän se vähän että taas kun vähiten odottaa niin tärppi päsähtää.. x) mutta tämä on elämää <3
 
Onko kenelläkään muulla pidempään yrittäneellä ongelmia turnauskestävyyden kanssa? Tuntuu että vihdoin on kierto suunnilleen kunnossa mutta lämpötila makuuhuoneessa on parhaimmillaankin viileä +5C! Ei siis mitään riitoja vaan yksinkertaisesti alkaa tympiä koko juttu!
 
Onko kenelläkään muulla pidempään yrittäneellä ongelmia turnauskestävyyden kanssa? Tuntuu että vihdoin on kierto suunnilleen kunnossa mutta lämpötila makuuhuoneessa on parhaimmillaankin viileä +5C! Ei siis mitään riitoja vaan yksinkertaisesti alkaa tympiä koko juttu!

Meillä välillä.. joka toinen päivä yleensä haluttaa menkkojen jälkeen muutenkin.. mutta sit jos ovis ei ookaan kp 15-18 vaan odotuttaa kp20-25 niin eipä sillon enää jaksa mitenkään joka toinen päivä töitten jälkeen :D ite simahan jo melkein heti kun saa pojan nukkumaan.

Turhauttaahan se välillä :/

Ja tää kierto meni muutenkin vähän hälläväliä.. ei oikein huvittanu.
 
Takaisin
Top