Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon käynyt 31.8. terveyskeskuksessa, tutkittiin perusjutut alakerrasta ja sain lähetteen labraan + Naistenklinikalle. 6.9. kävin labrassa verikokeessa. Testattiin jotkin yleisimmät mahdollisesti lapsettomuutta aiheuttavat jutut verestä. 14.9. lääkärin kanssa puhelinyhteys tuloksista, kaikki fine, ei löytynyt mitään selittävää syytä sille, ettei ole vielä tärpännyt. 13.11. on aika miehen kanssa Naistenklinikalle. Nyt mietin, että pitikö vielä jotain testata ennen tuota käyntiä. Pitää varmaan varmistaa asia soittamalla, kun mietityttää.
 
Pahoittelut negoista! Aina on mahdollista niin pitkään kun tätiä ei näy!

Onpas monella hoitoja tai hoitojen käynnistelyjä menossa! :wideyed: Miten hitossa tää voi olla osalle niin hankalaa?!?! Tsemppiä kaikille, tiedän sen tunteen kun plussaa ei näy! Mä oon ollu jo raskaaksi 2015, - 2016 ja - 2017 ryhmissä! Seuraavaan en aio enää osallistua!

Kp 20. Unettomuus vaivaa muakin! Ja nipistelyä ja kaikkee muuta outoutta ilmassa. Niin on tosin näinä vuosina ollu monesti, joten en anna niiden luoda ennakko-odotuksia! Silti toiveikkaana kohti ensi viikkoa. Dpo 7-9. Viikon päästä testaan aikaisintaan! :wink
 
Ohhoh. Me käytiin terveyskeskuksen kautta lääkärin luona 6.9 joka pisti lähetteen labraan ja käytiin sitten 8.9 labrassa miehen kanssa. Otettiin ne perus verenkuvat, kilpparit, paasto sokeri, ja virtsanäyte ja jotain muita. Noista tuloksista ois ollu soittoaika vasta 28.9 mutta sain soittamalla siirrettyä sen ajan aikaisemmaksi. 15.9 soittoaika sit oli ja lääkäri sanoi pistävänsä lähetteen eteenpäin naikkarille ja 18.9 naikkarilla oli otettu vastaan se lähete, kutsu tuli naistenklinikalle aika nopeasti. 16.10 on meillä hoitajalle ja lääkärille ajat ja mulla varmaan sit ultraan munasarjat tai vastaavaa. Mies kävi eilen torstaina antamassa simppa näytteen naistenklinikalla ja tänään sitten käytiin taas tuolla labrassa antamassa lisää verikokeita.. :)

10 päivää enään tohon ensi käyntiin!
 
Oon lukenu teiän juttuja mut en oo jaksanu kommentoida. Töissä on kova kiire ja iltaisin väsyttää :) niin ja harmittaa tietysti myös. Viime kierto oli teroluteilla kesti vain 23pv!! Nyt kp5 menossa ja toiveet alkaa heräämään. Tsemppiä kaikille :)
 
Oon lukenu teiän juttuja mut en oo jaksanu kommentoida. Töissä on kova kiire ja iltaisin väsyttää :) niin ja harmittaa tietysti myös. Viime kierto oli teroluteilla kesti vain 23pv!! Nyt kp5 menossa ja toiveet alkaa heräämään. Tsemppiä kaikille :)
Mrs. Smith, täällä kp4 eli perästä tullaan! :wink Terolutit mullakin viime kierrossa, nyt ei niitä enää ole jäljellä. Pitää lääkäriin soitella ja informoida mitenkä kierrot on lähtenyt käyntiin. Mielenkiintoista nähdä, miten tämä kierto tulee menemään kun ei enää niitä teroja ole jäljellä :wideyed: Saa nähdä tuleeko ovistestiin plussa ja minkä pituinen kierto tulee olemaan. Pitää ehkä lääkärille mainita että saisiko kuitenkin varuilta terolutista reseptin takataskuun :grin

Tsemppiä minunkin puolesta kaikille lääkäriin menijöille, toivotaan että asiat alkavat etenemään itse kullakin toivotulla tavalla! Niin ja tsemit kaikille myös niin ovistestailuihin, talletteluhommiin kuin piinapäiviinkin :) Plussatuulia, puut puuh! ++++:happy:

kp4/29-33, yk6
 
Täällä loppui piinailu yön aikaan alkoi vuoto 1kp.Tämä tarkoittaa sitä että tässä kierossa on meidän viimeinen inseminaatio.
 
Mun toivo meni kakkulan kaivoo kun tää vuoto alko uudestaan tästä tyhjennyksestä. Huomenna takas päivystykseen sit. Nyt piti olla mun ovulaatio viikko....murrr:(
 
Heitsu toivotaan että seuraava inseminaatio onnistuisi! Mitäs sen jälkeen tulee jos vieläkään ei tärppää? :/

Täällä kp2 ja yk4, pieni masennus miksi ei taaskaan onnistunut :(
Toivotaan että tärppää ettei tarvitse miettiä niitä asioita.Jos ei tärppää niin sitten on vuorossa IVF hoito siis koeputkihedelmöitys hoito rankempi hoito tiedossa sitten.Toivon vaan että sinne asti ei tarvisi mennä.
 
Heitsu, voi itku :banghead: Ja samaa muuten mietin kuin vauvahaaveissa2018 että mites sit jatkot? Edit: vastaus tulikin jo :)

Vauvahaaveissa2018, I feel you, oon miettinyt itsekin ihan samaa :oops: Vaikka omalla kohdalla vaikuttaa oman osansa varmasti tuo ylimääräinen elopaino.. Tuntuu vaan että ei millään meinaa lähteä paino laskusuuntaan.. :banghead:Meillä nyt yk 6 menossa. Mikä ehkäisy teillä oli käytössä ennen yrityksen aloitusta?

Tsemppiä alinah odotteluun! :happy:

Täällä vähän innostuttu Ebaysta ostelemaan, nyt on ovis-ja raskaustestejä joka lähtöön :grin Josko näillä vähän aikaa pärjäisi.. :p
Nimim. vauvakuumeinen shoppailufriikki :shy:

IMG_20171005_163143.jpg

IMG_20171005_163154.jpg
 
Mitä muuten maksaa ebayssä esim. Cb digi kaksois paketti?
Ei suurta eroa Suomen hintoihin. Itse tuote noin 9-10€ myyjästä riippuen+ toimitus kulut. Hinnoissa reilusti eroja, joten kannattaa vertailla. Isoin hintaero Clearbluen tuotteissa oli toi kaksoishormoni ovistesti 20kpl, joka kyllä jo kannattaa Ebayn kautta ostaa :)
 
Muokattu viimeksi:
Heitsu: toivotaan niin! :) Kiinnostuksesta vaan kyselin kun en oo vielä itse perehtynyt lapsettomuushoitoihin tarkemmin.

Salainensydän: aiemmin e-pillerit ja sitten jonkinaikaa kondomi ennen yrityksen alkua. Mikä teillä ollut ennen? Toivottavasti teilläkin tärppäis pian, on tää vaan niin masentavaa aina kun menkat alkaakin vaikka loppujenlopuks tosi vähän aikaa vasta yritetty :(
 
Heitsu: toivotaan niin! :) Kiinnostuksesta vaan kyselin kun en oo vielä itse perehtynyt lapsettomuushoitoihin tarkemmin.

Salainensydän: aiemmin e-pillerit ja sitten jonkinaikaa kondomi ennen yrityksen alkua. Mikä teillä ollut ennen? Toivottavasti teilläkin tärppäis pian, on tää vaan niin masentavaa aina kun menkat alkaakin vaikka loppujenlopuks tosi vähän aikaa vasta yritetty :(
Ok :) Meillä ollut hormoniehkäisy käytössä yhteensä noin 6 vuotta mitä miehen kanssa ollaan yksissä oltu, ensin oli pillerit jotka sitten vaihdoin ehkäisyrenkaaseen. Se kerkesi olla käytössä aikalailla kaksi vuotta, sen poisjätön jälkeen annettiin suoraan vauvalle lupa tulla. Pari kiertoa mulla oli sen jälkeen säännölliset mutta sitten oli yks melkein 90päivän ja uusi kierto aloitettiin teroluteilla. Ne oli nyt 3kk ajan käytössä ja tää kierto mennään toistaiseksi ilman. Jospa se nyt ois tasannu kierron ja se tärppi jossain vaiheessa tulisi :happy: Tosiaan raastavaa tämä jokakuinen pettymys vaikka yritystä tosiaan vasta näin vähän takana.
 
Lyöttäydyn tännekkin mukaan, jos jostakin sais tukea..

Meillä on lapsi 12/14, lapsi ei ollu suunniteltu, tuli pillereistä huolimatta.
Kesällä 2015 heräs haaveet toisesta kuitenkin. Yritys alkoi tjottailulla 7/15, jätin vain pillerit pois. Kierto ei toiminutkaan enää normaalisti, kp 15-50... puolen vuoden jälkeen jo menin lääkäriin kun kierto heitteli niin pahasti ja oli paljon ollu mahakipuja, tekivät vaan virtsatulehustestin ja raskaustestin, ei muuta.. kävin monen monta kertaa lääkärissä ja aina sama homma, raskaustesti ja virtsatulehustesti... Vasta 1/17 sain ensimmäisen terolut kuurin, auttohan se hieman kierto 21-35 päivää, söin 6kk, ei edes kuurin aikana ollu tasan samanpitusia kiertoja, en ovuloinut myöskään ollenkaan, en kuurin aikana enkä sen jälkeen.. Heinäkuun lopussa valinnanvapauden myötä olin terveystalon kirjoilla ja siellä huolestu lääkäri ja laitto samantien gynelle lähetteen, 2-vuoden jälkeen vihdoin gynelle! Siellä sain vielä 1kk terolutin ja clomifenin seuraavaan kiertoon, gyne oli elokuun lopussa. 23.9 alkoi kierto johon sain clomifenin ottaa, ja vihdoin piiitkään aikaan ovuloin.. mutta jotenkin usko on kuitenkin kallellaan, ja pelkään että vielä muutama vuos ootellaan ennen kuin mitään tapahtuu..
 
Heitsu: toivotaan niin! :) Kiinnostuksesta vaan kyselin kun en oo vielä itse perehtynyt lapsettomuushoitoihin tarkemmin.

Salainensydän: aiemmin e-pillerit ja sitten jonkinaikaa kondomi ennen yrityksen alkua. Mikä teillä ollut ennen? Toivottavasti teilläkin tärppäis pian, on tää vaan niin masentavaa aina kun menkat alkaakin vaikka loppujenlopuks tosi vähän aikaa vasta yritetty :(
Ei se mitään.
 
Tervetuloa toiveajattelua! Toivotaan kovasti että nyt alkaisi homma toimimaan ja saisitte pienen kyytiläisen :) tsemppiä ja plussapuhuria!++++
 
Takaisin
Top