Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon miettinyt pitäisikö testailla pe-la aikoihin vai jättää alku viikkoon?Viikonlopun aikaan pitäisi kuukautisten alkaa.Oireita jotain on:Sydämmen tykytystä,finnejä naamassa finnit ollut jo 6dpo lähtien,vatsa ongelmia erilaisia ja nipistelyä vatsassa.Tänään 13dpo kohdalla hieman rinnat kipeät.Viime raskaudessa oli alkuraskaudessa juuri työtä sydämmen tykytystä ja syke oli koko ajan korkealla mieskin tietää tästä alkuraskaus tykytyksestä ja nyt tykytyksestä.Mies sitä mieltä että testaan kun hän tietää että pian vuoto pitäisi alkaa.Tietään näiden oireiden takia ja kun lauantaina päivän kestävä matka niin oli kerrottava.
 
b74cae28a53b6ccf69117499fc1a9b69


Missä kuppaat vitsin ovis....
Alinah, toi näyttää samalta kun mun toukokuinen oviksen metsästys epistola! Ite tein samalla tavalla et teippasin paperille kuivuneet testit, ja se rimpsu oli pitkä kuin nälkävuosi! :grin (Ihan niinku sullakin :confused:) Omalla kohdalla kyseinen kierto oli sen lähemmäs 90 päivää ja teroluteilla käynnistettiin. Ultran perusteella ovis tapahtu sillon ehkä vasta jossain kp 60-70 välillä? Itse tikutin johonkin kp 30 asti ovista kunnes luovutin :p
 
Joo tässä saa siirtyä jo toiselle A4 paperille. :D
Mä toivon kyllä että ei venyis yli 60 päivään kierto.. kyllä mä hankin ne hitsin clearbluen kaksoishormooni ovistestit kun niillä saan oviksen kiinni. Makso mitä maksoi.
 
Täällä testattu nega ja oireet eivät viittaa kyllä kuukautisiin.Yleensä kuukautiset alkaa aamulla ja paperiin tarttuu jo tuhrua.Nyt menossa siis 15dpo 29kp.Kierto yleensä 28-33kp.Katellaan tämä viikonloppu mitä tuo tullessaan ja alkaako vuoto.
 
Tsemppiä Heitsulle täältäkin :) Täällä menossa kp 17, ovista olen tässä tikutellut ja eilen sain kunnon leffaviivat. Melkeinpä milloin vain pitäis siis oviksen tapahtua. Jomoja on, mutta ei vielä selkeää repäisyfiilistä, minkä olen oppinut tunnistamaan ovikseksi itsellä. Talleteltua on tullut miehen kanssa viime päivinä ahkerasti ;) Illalla jos vielä innostuisi :P Plussatuulia kaikille <3
 
Kävin siellä labrassa ja joo 4 putkea verta ottivat sekä minulta että mieheltä taas. Ei kuulemma ollu samoja mitä otettiin 8.9 meiltä.
 
Takaisin
Top