Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ertza, Minkä takia miehesi on luopunut halusta yrittää lasta? :sad001

Lumikello ja Herttarouva, Tuota taktiikkaa kokeilen että tilaan kaapit notkumaan testejä, niin toki se plussa voisi silloin tulla. :wink

Toisilla greippimehu tuntuu toimivan ja toisilla taas päin vastoin.. Täällä tarvis ainenkin limoihin boostailua, huonommaksi tuskin voi enää mennä. :joyful:

Neita, Toivottavasti seuraavassa testissä olisi jo mieluisampi ja odotettu tulos! :)

-

Poika piti mua tuttina tuossa levottomuuksissaan ja sai aikaan melkoiset menkkajomot, tai ainenkin imettäessä pahentui. Mulla on ollut nyt useamman päivän menkkatuntemuksia, testit negaa.. Missä se täti luuhaa kun ei sitä plussaakaan tuu? :arghh:

Miitu kp 40/?, dpo 14. (Jos koko ovista on ollut tässä kierrossa, vaikka niin räikyvä plussa oli etten toista oo nähny :shifty:)

Täällähän onkin monta jo plussannut, mahtavaa ja tuhannesti onnea!:dummy1: Suomi100-juhlavauvoja vaan lisää! :love7

Mulla kp 42,menkkoja ei näy... Sofin one stepit antaa harmahtavia viivanpaikkoja kuivuessaan lähes tulkoon jokainen :mad: oon niin kypsä niihin testeihin että taidan tilata joitain muita tilalle. Antoi punertavaa selkeätä haamuviivaa jo kp 25, eikä siitä vahvistunut.

Nyt vois jo kyllä alkaa ne menkat :shifty:

Ertza, miehesikö ei halua enään yrittää? :( anna hänelle vaikka vähän aikaa ja keskustele miksi ei halua jatkaa yritystä ja puhu omasta toiveesta ja yms.

Tervetuloa Mirellan

Neita toivon mukaan plussa tulis. :)

Ertza, toivotaan että aika tekee tehtävänsä ja miehesi heltyy. Meillä ainakin niin kävi, muistuttelin ja otin puheeksi silloin tällöin, mutta en painostanut. Tein kuitenkin selväksi että itse ehdottomasti haluan vielä ainaki yhden lapsen. Sitten kun tuli kierukan poiston/vaihdon aika, kerroin etten uutta enää halua. Että nyt on hänen vuoronsa huolehtia (tai mielummin olla huolehtimatta) ehkäisystä mikäli tahtoo seksiä harrastaa. ;) Illalla kertoi jo kuitenkin olevansa valmis kolmannen yritykseen. :) Oli varmaankin tehnyt päätöksen päänsä sisällä jo aiemmin, mutta tuttuun tyyliinsä sulattelee asioita aikansa ja kertoi päätöksen vasta kun oli pakko ja oli siitä aivan varma. Toivotaan, että sinunkin miehesi muuttaa mielensä. :)

Täällä dpo12 ja vihdoin toinen viiva näkynee teillekin:

ImageUploadedByVau Foorumi1483944268.372495.jpg

Olen niin onnellinen! <3 Ja niin peloissani. Viime kierron (varhainen) keskenmeno liian tuoreessa muistissa. Mutta yritän työntää pelot taustalle ja pysyä positiivisena. Tulipahan taas todistettua sekin, että km:n jälkeinen kierto on hedelmällinen. :) Viiva toki vielä aika haalea, mutta jospa se siitä pikkuhiljaa vahvistuu. Eilen jo näin toisen hailakan viivan tikussa, mutta koska mieheni ei sitä nähnyt, enkä saanut sitä näkymään tänne liittämässäni kuvassa, päätin pysyä hiljaa kunnes viiva on vahvempi. Testitikkuja taitaa olla jäljellä vielä 3 + digi, käyn kertomassa niiden tulokset sitten täälläkin.

Laskettu aika on suunnilleen 20.9. Siirryn pikkuhiljaa tuonne syyskuisiin ja toivon että mahdollisimman moni teistä tulee sinne seurakseni. :)

Iloinen I L O N A
3+5

Miitu, voi harmi, alkas sitten ees ne menkat jos ei sitä plussaakaan tule.:/ ootko tänään vielä testannut, varmaan?:D
Mullakin ollut monta päivää menkkakipuja ja nivuskipuja. Ja nyt kuvittelen kuvottavaa oloa, vaikka todellisuudessa mulla on nälkä kun en ole vielä aamupalaa syönyt:D ei vaan tee mieli mitään. Mut "oireita" kuvittelen koko ajan enemmän mitä lähemmäs menkkojen alkamispäivää mennään.

Toiveilijallakin tympeä tilanne, tulis nyt jompi kumpi, menkat tai toki mieluummin plussa testiin.

Ertza, ikävä tilanne teillä. :/ Janniliinia komppaan, että anna aikaa, yritä keskustella ja kertoa omista toiveista, vaikka varmasti olet niin jo tehnytkin. Mutta en oikein muuta neuvoa osaa antaa.:/ Onko teillä entuudestaan lapsia? Itselläkin piti vuosia odottaa että mies on valmis, eikä siinä auttanut muu kuin aika, ja että välillä yritti avata keskustelua aiheesta. Mutta välillä se meni siihen että jankutin ja itkin vaan asiasta kuumeissani, ja se vaan pahensi molempien mieltä.:/ Toista lasta ei ole tarvinnut houkutella, ollaan onneksi oltu samaa mieltä pienestä ikäerosta ja että kaksi lasta olisi sopiva määrä. Mies tuskin haluaa sitten enää kolmatta, ja itse EHKÄ jossain vaiheessa haluaisin...

Oii, onnea I L O N A!!:) toivotaan että perässä tullaan!:)

Toiveilija, Oletko kokeillut muilla testeillä? Mullakin Sofit antoivat viivanpaikkaa, ikävä kyllä. Täälläkin kp 41 ja edes menkkoja odotan alkaviksi kerta testit eivät näytä mitään..

Onnittelut Ilona, kyllähän siinä viiva näkyy jo tännekin toiselle puolelle ruutua! :)

jemna, Tänään en ole vielä kerinnyt testata. Tutulta kuulostaa! Tai tulee jotain poikkeavaa ja heti googlaa voisiko se liittyä mahdolliseen raskauteen. :grin Meillä on muuten sama juttu, että kun mies oli valmis lapseen otin myös puheeksi että toivoisin tälle sitten sisarusta. Mies oli sitä mieltä että yksi riittää, mutta nyt jossain vaiheessa kuitenkin muutti mielensä ja on nyt vielä minuakin innokkaampi ehkä. Mutta kolmatta ei kuulemma tule. Olin itsekin sitä mieltä että kolme olisi meille liikaa, mutta sitten aloin elätellä toiveita siitäkin... :shy: Ehkä mies on yhtä "varma" päätöksestään kolmesta kuin oli yhdestäkin, haha.

Vihdoin mulla alkaa tää kkm vuoto loppumaan. Melkein Kaks viikkoa jo kestänytkin. Saa vaan nähdä kuinka sekaisin kierto on. Ennen tammikuista kierto oli 24-35 päivää. Nyt ennen tätä raskautta joka meni sitten kesken oli mulla kerennyt tulemaan kolmet joiden kierto oli 27-30 päivää.

Onnea ja tarrasukkia ILONA ! :):Heartpink

Tsempit kaikille piinailijoille ja paljon plussia niin ovis- kuin raskaustesteihinkin kaikille! :wav

Aamulla haamu pc testiin! Katsotaan nyt vahvistuuko vai kuin käy.. Kuvaan en oikein saanut vangittua.

Miitu kp 41/?, dpo 15.

Liitteet

• 20170109_115828.jpg
    20170109_115828.jpg
    238.3 KB · Katsottu: 206
En malttanut odottaa huomiseen ja tänäänkin nega :bored: Luovutin jo, mulla ei oo kokemusta että näin lähellä menkkoja nega muuttuisi plussaksi. Vaikkakin olin ihan varma aamulla että hanat aukeaa mutta olo katosi! Mulla yleensä alkaa aamuisin ja jomottaa lantiolla, nyt alavatsalla. Uskon että huomenna aukeaa jos ei poikkeuksellisesti jo illalla. Silti outo eka kierto (kkm vuodon jälkeen). Mulla ei taida olla sen hedelmällisempi tila päällä vaikka onkin kkm ollut vasta.

Ehkä mä alan uskoa vihdoin tohon plussaan ja siirryn odottajien puolelle ainakin taustailemaan. Varmaan täytyy vielä joku testi tehdä muutaman päivän päästä, jotta saisin leffaviivat mut oon tähän nyt tyytyväinen. Tänään dpo 14 :)

Tulkaahan kaikki joukolla perässä sitten! :)

Liitteet

• IMG_3305.JPG
    IMG_3305.JPG
    386 KB · Katsottu: 183
YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa&amp;lt;3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx/yritystä 6/16
MayDay88 / esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86 yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina /yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_ yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85 yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Helmiäinen90, toinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)

Siirsin itseni plussanneisiin :) - toivottavasti tää oli viimeisin lista...

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa&amp;amp;lt;3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx/yritystä 6/16
MayDay88 / esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86 yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina /yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_ yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85 yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Helmiäinen90, toinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9.

Ihania plussia! Onnea! :) paljon plussatuulia ketjuun.

Itsellä on limoista päätellen ovis lähellä, toivotaan tärppiä. :)

Takaisin