Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jemna, Raskauskeijulta tulee tosi nopeasti, joskus tullut jo seuraavana päivänä! Huippu nopea toimitus siis. :)

Mä en tiedä toimiiko mulla noi raskauskeijun ovistestit kuten pitäis kun näyttää tosi tummaa viivaa melkein läpi kierron. Tosin plussakin on myös sitten räikeä. Ajattelin itse kokeilla pc ovistestejä seuraavassa kierrossa! Niitä käytin ennen esikoista ja ne oli tosi selkeät ja halvat myös.

Noh niinhän siinä kävi että otin sen yhden lasillisen viiniä ruoan kanssa ja muutaman muun sen jälkeen.. Empä nyt pode huonoa omaatuntoa koska en kuitenkaan ollut edes lähelläkään humalaa :D

Joillakinhan on lh-taso läpi kierron korkeampi ja toisilla matalampi. Ja ovistestien herkkyyksissä on eroja. Jos lh-taso on korkeampi ja testaa herkillä testeillä, voi ne näyttää tummaakin viivaa läpi kierron.

Jos lh-taso on matala, voi lh-huippua olla vaikea nähdä vähemmän herkällä testillä.

Isintyttö Juu ihan normaalia on että on vielä ihan haaleat viivat jos ovis tuloillaan vaikkapa tiistaina vasta. Ovistestit voi olla ihan ovisplussaan asti ihan haaleita. Tai sitten ne voi tummua hiukan ja taas haalentua, eestaas, kunnes se plussa lopulta tulee.

Edit: korjattu sana hcg > lh

Muokattu viimeksi:
Joillakinhan on hcg-taso läpi kierron korkeampi ja toisilla matalampi. Ja ovistestien herkkyyksissä on eroja. Jos hcg-taso on korkeampi ja testaa herkillä testeillä, voi ne näyttää tummaakin viivaa läpi kierron.

Jos hcg-taso on matala, voi lh-huippua olla vaikea nähdä vähemmän herkällä testillä.

Isintyttö Juu ihan normaalia on että on vielä ihan haaleat viivat jos ovis tuloillaan vaikkapa tiistaina vasta. Ovistestit voi olla ihan ovisplussaan asti ihan haaleita. Tai sitten ne voi tummua hiukan ja taas haalentua, eestaas, kunnes se plussa lopulta tulee.

Ei kai ovulaatiotestit ja hcg ole missään yhteydessä..? Mun käsittääkseni ovulaatiotestit sisältää vasta-ainetta lh:lle (ja tuplahormonitestit myös estradiolille).

Roze, Hmm.. Ehkä mulla on sit korkea lh pitoisuus. Raskauskeijun ovistestit ovat kai herkkiä eli 20mlU?

Paljonkohan esim pc ovat? Tai Cb? En ole koskaan tullut ajatelleeksi asiaa että niissäkin eroa herkkyyksissä..

Miitu, esim. clearbluen digitaaliset taitaa olla herkkyydeltään 40 tai 50, eli sieltä vähiten herkimmästä päästä, jos näyttää muuten tikut kokoajan plussaa :) O-testit saattaa näyttää kokoajan plussaa myös jos on pcos, oliko sulta sitä tutkittu? Mulla raskauskeijun testit taitaa näyttää kokoajan jotain viivaa mutta ei lähellekään niin tummaa kuin sitten plussa on, eli jos löydät sen huipun niin en usko että lähtötasolla on niin paljoa väliä :)

Villisilmä, Ei ole itse asiassa tutkittu tuota pcos, itse joskus pohdiskelin sen mahdollisuutta kun kierrot ovat olleet pitkiä ja vuodot epäsäännöllisiä.. Ei mulla silti koko ajan plussaa sentään näytä. :grin Mutta, ei tosiaan muilla testeillä ole vastaavaa ollut kun raskauskeijun.

Kiitos vastauksista!:) jospa niitä ei tarvis alkaa tilaamaan.;) tai sit jos tilais nyt ison satsin, niin jos ei tulisikaan käyttöä. Toimis niinkuin viinit ja kuukupit, ja jäis menkat tulematta.:)

Joo nää raskauskeijun ovistestit näyttäis olevan herkkiä eli 20mIU.

Lumikello, tsemppiä siirtymiseen raskauspuolelle foorumia, kyllä se hieno plussa on <3
Ihanasti onkin tässä ketjussa jo iloisia plussatuulia nähty ja vuosi on vasta loppiaisessa :-)

Mäkin tuumin tilaavani Raskauskeijulta ovistikkuja sitten kp1 ollessa päällä. Kyllä mä siihen asti elättelen toivoa! Vaikka munkin ovislimat oli kummallisia kuten Jemnallakin tässä kierrossa, torstaina laskin the dayn olevan mut eilen tuli uudet eggwhitet :O no, pitää illalla vielä heilutella peittoja, perjantai ja lauantai menikin erillään mut nyt oon matkalla kotiin. Vähän kipeänä kylläkin, kuumetta tuntuu olevan :/

Jemna suosittelen tilaamaan. :wink Mä tilasin 60 ovistestiä ja heti ekasta testauskierrosta tuli plussa raskaustestiin. :p Sielläpähän notkuvat kaapissa.

Mulla kävi niin etten ehtinyt käyttää noita cb:n ovistestejä ollenkaan. Voin myydä ne sitten täällä kunhan tää raskaus etenee [emoji4]

Elma Auroora, mulla kans sama tilanne kuin sulla. Torstaina kuvittelin olevan the dayn ja tänään taas limaillaan :p Mulla tosin vasta pillerit jäi, joten uskon kiertojen olevan vielä pitkään outoja.

Minäkin ainakin voin ostaa Herttarouvan ovistestit sitten :D

Ilmeisesti greippimehu on tehnyt tehtävänsä, kun nyt kp8 ja himmeet ovislimat... Muutenkin fiilis että ovis lähenee. Testit on kuitenkin nyt kp 5-8 olleet ihan yhtä haaleita.

MayDay88, mä join kakkosen aikaan greippimehua ja joko se tai maca-jauhe teki kyllä mun silloin muutoin varsin Saharaa muistuttavista paikoistani melkoiset luistinradat. Ja kesti pitkään.
Hyvinpä selitetty, mutta ehkä ymmärsit :)

Piinojen piina... En tiedä tarkkaa ovispäivää joten en voi laskea tarkkaa menkkojen alkamispäivääkään (ennen kkm oli luteliaalivaihe 13 päivää tarkalleen) joten myös dpo:t hakusessa millä mennään. Sen verran tiedän että ensi viikolla pitäisi alkaa menkat jos on alkaakseen. Tein eilen negan mutta on fiilis ettei se ehkä ole lopullinen, koska tänäänkin rinnat on kipeillyt ja on vaan semmonen olo että jotain on mukana. Toki olen koittanut myös ajatella että milloin seuraava ovis on jos oonkin väärässä tuntemuksieni kanssa ja jos menkat alkaa niin alkaa myös kova kuntotreeni. Kkm jälkeen ja jouluna tullut kiloja liikaa...

Mietin jos huomenna tai tiistaina testasi uudestaan... Tsemppiä muillekin testaajille!

Neita kp 27/28-29?

Heippa! [emoji4] Täällä on yritetty 10/2016. Kierto vielä heittelee melko lailla 30-38 päivän välillä. Tänään kp 2

Takaisin