Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpas tänne tullut paljon viestejä, onnea kaikille plussanneille!!

Mulla ei kierto on ollut aivan ihmeellinen. Nyt kolme viimeisintä kiertoa ennen tätä olleet 28pv ja sen pohjalta aloitin ovulaation stiksailut ja laskennallisesti ovulaation siis piti olla jouluaattona. Noh, heitin kirveen kaivoon koska meillä jouluna välissä 400 km. Stikseissä ei kuitenkaan plussaa näkynyt ennenkuin vasta Tapanina joten ehdittiin hyödyntää ilmeisesti tämä ovulaatio. Nyt sitten oon odottanut ja odottanut, tällä hetkellä siis kp 30/28 ja testit näyttää negaa. Alamaha kipuja on ollut nyt 3pv, mut menkat ei tosiaan ota tullakseen. Onko mahdollista, että tosta myöhästyneestä ovulaatiosta johtuen plussa olis vasta myöhemmin tai jotenkin tämä kierto on vaan venähtänyt? Tympeää tämmöinen, kun ei tiedä mitä odottaa.. :/

Kampela, on mahdollista. Myöhäinen ovulaatio myöhentää yleensä menkkojen alkuakin. Keskimäärin ovulaatiosta 12-14 päivän päästä alkaa menkat. (Ja näin ollen plussakin näkyis myöhemmin)

Eli näin ollen tsäänssejä plussaan vielä olisi :happy:pitää nyt vielä pari päivää odottaa ennen uutta testiä :) Sitä vain on niin kovin malttamaton!

Kampela, tosiaan naisen kroppa tuppaa olemaan niin herkkä (tai-siis-ainakin-mun), että just joku 'poikkeustila' (matka, sairastelu jne) voi siirtää ovulaatiota. Hyvinkin siis on mahdollista, että vielä tästä kierrosta plussankin saisit <3.

Menipä sumeeksi kuva ku piti rajailla pienemmäks :( mutta onko mulla vaan viivakiikarit vai näättäkö muutki?

Liitteet

• IMG_20170109_160009.jpg
    IMG_20170109_160009.jpg
    386.3 KB · Katsottu: 220
Mursumauu, tohon mitään kiikareita tartte, näkyy kilometrin päähän ilmankin! :joyful:

Kampela, todellakin voi vielä plussaksi muuttua! Tsemppiä piinailuun!

Kp 18, eikä merkkiäkään oviksesta, wtf?!?!? Tikut loppui jo kun niitä ahkeraan testailin, silti meni ohi tai en ovuloinut ollenkaan! Ovis olis pitänyt olla viimeistään viime viikon to tai pe. Nyt voi siis ottaa löysin rantein loppukierron ja valmistautua plussaamaan sit seuraavassa!

Ihanan paljon jo syysvauvoja tulossa tähän ketjuun! :smiley-bounce016

Huomenna uutta testiä kehiin, tänään kp 42/33-42, lauantain testi siis oli nega
Onnea Mursumauu! :) ja kerkeskös tässä joku muukin plussailla? niin nopeaa tahtia on keskustelu käynyt ettei oo kartalla :D

Onnea Mursumauu!

Tuli kurkkailemaan mitä ketjuun kuuluu. Mulla on tänään ihan p*ska päivä. Ja dpo4. Jatkan taustailua, ei kulje juttu nyt.

Odottelen innolla sun testiä, kirahvi36 :) Itsellä kun olo on nyt mitä on (eli ei mitään oloja), niin kiva kun toisilla on jo testiaika :) Ärsyttää oma pää, kun ei oikeasti ole mitään hirveitä mahiksia/oduksia tähän kiertoon, niin silti miettii, että millon ostais testejä ja laskee päiviä, että millon vois testailla.:p

Mulla on ihan semmonen olo et ovis ois tänää. Silleen vihlo mahaa aamulla ja kosteat kelit. Kuitenki eilen aamulla r.testissä viel hailukka haamulainen, joten liekkö mahdollista? Kp/kmvuodostalaskettu päivä ois tänään 19/? Varmaan vois menkkoja oottaa n. kp35 Ja jos olis ovis nyt ni tää olis sit Dpo0, eikö?

Heippa kaikille! Päätin liittyä foorumille, en tosin tiedä kirjoitanko nyt oikeaan paikkaan. Kokeillaan :)

Puhuttiin tossa loppuvuodesta miehen kanssa, että tänä vuonna voisi esikoinen olla tervetullut. Eilen oikeastaan tuli lopullinen päätös, kun jätettiin ehkäisy pois (pelkkä kumi ollut käytössä, muuta ehkäisyä ei yli vuoteen).

Jännittää, ajattelin että olisi kiva päästä jakamaan ajatuksia jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, siksi nyt tänne liityin. Aiempaa kokemusta mistään näistä foorumeista ei ole..

Täytän itse tänä vuonna 28 ja mieheni 33.

En ole yhtään perillä mistään kierroista tms. enkä ajatellut mitään stressiä ottaakaan. Tulee jos on tullakseen :)

Tervetuloa Justme, ihan taidat olla oikeessa paikassa kirjoittelemassa!:)
Mukava kun ootte rennolla asenteella yrittämässä, toivotaan teille pikaista plussaa! :)

Justme, tervetuloa <3 Täältä myös toivotellaan plussatuulia :) Ihailen tjot-asennettanne!

Kampela, Kyllä voi olla että plussa näkyisi vasta myöhemmin, joten toivoa ei todellakaan ole menetetty! :)

Mursumauulla on niin kirkuva plussa ettei tarvinnu ees kuvaa avata, eikä mitään suurentavia laseja huh! :grin Onnittelut :)

Kirahvin testiä odottelen, pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä sulle ja tulen aamulla vilkuilemaan kuin käy! :wink

Tazzy, Tuo on niin tuttua että vaikka mahdollisuudet raskauteen olisivat tyyliin olemattomat, sitä jostain niitä oireita kehittelee ja testit polttelee! Miehelle joskus sanoinkin että kuvittelen välillä kai sikiseväni "pyhästä hengestä" vain. :grin

Helynä, Muuta en tiedä mutta täällä on minulle neuvottu että ovis kun on niin olisi dpo -1? Ainenkin jos ovistesti näyttää plussaa.. Voisihan sulla hyvinkin ovis olla!

JustMe89, Tervetuloa kirjavaan joukkoomme! :) Teilläpä on ihanan rento asenne vauvapuuhiin! Toivotaan pikaista plussaa sinne. :happy:

Takaisin