Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana lukea, kun täällä haamut vahvistuu plussiksi ja muutenkin mukavaa, kun olette aktiivisia <3 Oon täällä taustalla kahden taaperon kanssa (s.-12 ja -13) ja pillerit jätin vasta nyt pois eli mitään sen suurempia toiveita ei tässä kierrossa ole, mut näitä teidän juttuja lukiessa muistan taas kp:t, dpo:t, maca-jauheet, greippimehut, ovistikut ja -limat :p

Kirahvi36 mulla näkyy ovis testissä vaan puoli päivää. Eli on tosi ajotuksesta kiinni, et saanko sitä näkyviin. Kaks kertaa oon sen bongannut molemmilla kerroilla n.12 aikaan päivällä. Sitten illalla on jo ihan puhdas nega.

Voiko muuten jossain käydä testaamassa onko sen tokson saanut jo? Jolloin ehkä välttyisi isoimmalta stressiltä, jos kissoja kotoa löytyy?

Tänään tuli tällänen ihan tavis testistä. Tein nyt kuuden aikaan. Illalla, ilman kummempia pidättämisiä. Kai se nyt täytyy uskoa :) . Nyt dpo12. Olotkin on kyllä sellaset että. Huono olo ja vatsakipee kokoajan. Mies ei jotenkaan tajua yhtään. Tänäänkin loppuen lopuks kun aamupäivällä uskaltauduin ekan kerran syömään, nioksennushan siitä tuli. Loppupäivän koittanut syödä jotain pientä vähän kokoajan. Mies oli vielä suunnitellut että tekee huomenna päivällä pihahommia ja lähtee sit laskettelmaan. Koitin nätisti sanoa, et pikkasen vois ehkä jeesiä minuakin. Ruoka-ateria on selkeesti liikaa kerrallaan, mut napostelut onnistuu. Nyt kolme päivää syönyt todella vähän.

Mä siirryn näillä puheilla tonne odottajien puolelle. Toivon viivojen vahvistumisia kaimoille ja onnea tulevaan kiertoon muille. Toivottavasti itse saan pysyä odottavissa ja nähdä teidät kaikki taas siellä <3

Liitteet

• 1483816175549.jpg
    1483816175549.jpg
    66.9 KB · Katsottu: 220
Ihanaa, onnea danonina!:)

Miks ihmeessä tulee nyt, kp22/28 näitä lähestulkoon kananmunanvalkuaislimoja? Ei mulla yleensä tule tähän aikaan kuusta tämmöstä näin runsasta ja ihan kuin ovulaation aikaan. Kun sillon kp11 aikoihin oli kans tämmöset samanmoiset limat. En minä ymmärrä tätä kroppaa!:/ koitappa tässä oireiden perusteella bongata ovulaatio!:D

Danonina mä oon vähän arkajalka, mutta toivottavasti tuun pian perässä. :) Seurailen vielä hetken viivan vahvistumista. Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa kärvistelylle! Ehkä odotusajan kurjin juttu. :sad001Toivottavasti ei kestä sulla kauaa! :)

Pahoinvointi oli kyllä tosi kurjaa mullakin ekassa raskaudessa.:/ tsemppiä tosiaan sen kestämiseen danonina, toivottavasti ei kestä pitkään.

Mayday eipä tullut ees mieleen! Hyvinkin mahdollista on että oli se!

Muokattu viimeksi:
Lumikello, Kiva kun spämmäät, ihana katella näitä vahvistuvia viivoja! :p

Hyvin vahvistuu Lumikellolla viiva!:)

Mä oon miettinyt että tilaisin ovulaatiotestejä, mitä suosittelette? Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta niistä. Tuleeko kuinka pian postissa, vaikka tuolta raskauskeijulta? Ehtiiköhän seuraavaan kiertoon, jos tilaan esim. kp1? Kun en kehtaa turhaan tilata, JOS olisinkin raskaana, jota en kyllä usko.

Jemna mä sain raskauskeijun liuskoilla ekan ovisplussani tässä kierrossa. :) Peukku niille. Ja tulivat tosi nopsaan. Tilasin itse 60 mutta lähetyksessä oli vain 50, mutta reklamoin ja he korjasivat asian huippuhienosti.

Mie kans tilasin raskauskeijun kautta viime kuussa ovistestit, elämäni ekat sellaset. Kaks päivää tilauksesta tipahti postiluukusta eli nopeesti tulee. Siihen en ota kantaa onko hyviä/luotettavia. Tällä viikolla testasin ekaa kertaa; keskiviikkona ei minkäännäköstä viivaa, lauantaina hailura ja tänään ei minkäännäköstä viivaa vaikka kuinka ois viivalaseilla tihrustanu. Oma arvio ovulaatiosta tulevana tiistaina eli siks ei ehkä viivaa ookaan.. Mut en siis tarkota et testit ois huonoja, ei vaan vielä omaa mielipidettä niille:) luulishan noitten toimivia olevan ku ihmiset niitä paljon käyttää:)

En saa näköjään mitään samaan kommenttiin, ni pistän taas perästä. Mulla oli esikoisen aikaan pahoinvointia alusta loppuun. Kuopuksen kanssa oli paljon helpompaa. Jospä tää olis edes jostain siitä välistä :) . Kiitos tsempeistä :)

Mäkin mietin et tilaisko ovistestejä. Mä yleensä tuun niistä vaan kiukkuseksi, kun en ikinä oo niihin plussaa saanu, vaikka todistettavasti ovuloinkin.
Onnea plussan saaneille!
Itse odottelen raskaustestin muuttumista negaksi ja tänään aamupissasta oliki enää ihan haamu jälellä. Mitä luulette, jatkanko testaamista puhtaaseen negaan vai riittääkö tämä ja testaan seuraavaks oikeaa plussaa? Torstaina aika gynelle ultraan, jossa tarkistetaan kohdun tilanne. Jospa ovulaation alkuki näkys siellä? Ainaki nyt tuntuu et muniksia polttelee, voiko ovulaatio olla jo? Vai jotain muuta. Ja kerkeekö tänään vielä sit kellistää miehen ku edellinen oli torstaina. Eilen oli tarkotus kellistää, mut alotinki mököttämisen sen sijaan [emoji14]

Helynä mulla on ollu ihan sama, en oo saanu ovisplussaa oikein millään muulla kuin näillä raskauskeijun liuskoilla nyt kun testasin 2 kertaa päivässä. Edellisillä testeillä sain vain hailuroita niissä kahdessa kierrossa, joissa raskauduin edellisvuonna. Kyllä niissä testeissä vaan on eroja.

Mä varmaan lopettaisin testaamisen jo, kun oot kuitenkin menossa gynelle. Hältä tietty kannattaa kysyä mielipidettä.

Takaisin