Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Tintuska ja tsemppiä migreeniin Alinah! Mullakin särkenyt päätä nyt kaks päivää, mutta ei voi ottaa särkylääkettä.

Mrs. Smith voi jeesus noita sun kiertoja! Kyllä jo sais tulla yks normaalikin väliin, onko muka niin paljon pyydetty?! :D Jaksamista!!
 
39aefdfcf0086fc6a74f372d244a88ae


En usko et ovista tulee tapahtuu hetkeen. Välillä näyttää vähän tummemmalta viivat ja sit taas välillä haaleampi, mut pistän pissan piikkiin. Kun välillä on ollu ehkä 3h rakossa ja välillä vähemmän aikaa tai sitten ei oo muistanut sitä että on juomatta 2h ennen testin tekoa niin varmaan sekin vaikuttanut myös. Kun laimeista tehnyt, mutta viimeisin testi tehty pissasta joka varmaa ollu rakossa 4h.
 
39aefdfcf0086fc6a74f372d244a88ae


En usko et ovista tulee tapahtuu hetkeen. Välillä näyttää vähän tummemmalta viivat ja sit taas välillä haaleampi, mut pistän pissan piikkiin. Kun välillä on ollu ehkä 3h rakossa ja välillä vähemmän aikaa tai sitten ei oo muistanut sitä että on juomatta 2h ennen testin tekoa niin varmaan sekin vaikuttanut myös. Kun laimeista tehnyt, mutta viimeisin testi tehty pissasta joka varmaa ollu rakossa 4h.

Ootko mittaillu aamulämpöjä? Mulla on nyt toista päivää lukemat koholla ja uskallan jo toivoa että ovulaatio tuli tässä kierrossa!!!!! :) :)

Ajattelin vielä huomenna mitata ja sitten aloitan taas terot. Varmuuden vuoksi :)

kp 16 nyt :)
 
Nessi :) pari kysymystä!

Miten sait peruslinjan ja ovulaatioviivan Glown karttaan?

Ja olen yrittänyt kaivella viestejä taaksepäin mutta en millään löydä sun viestejä/muista! Ootko plussannu vai miksi et tarvitse sovellusta!? Sori! :) menee nimimerkit sekasin
 
En ole, koska mä en vaan muista joka aamu heti kun silmäni auki saan niin mitata. Muutaman kerran yrittänyt, on ollu mittari vieressä mut ei. Kun nousen esikoisen kanssa touhuumaan niitä näitä.
 
Nessi :) pari kysymystä!

Miten sait peruslinjan ja ovulaatioviivan Glown karttaan?

Ja olen yrittänyt kaivella viestejä taaksepäin mutta en millään löydä sun viestejä/muista! Ootko plussannu vai miksi et tarvitse sovellusta!? Sori! :) menee nimimerkit sekasin

Se peruslinja piirtyy siihen itsellään, kun sovellus laskee lämpöjen perusteella oviksen tapahtuneen. Mulla on 1 kierto jossa lämmöt hyppeli niin paljon eikä sovellus tunnistanut ovulaatiota, vaikka testit näytti ovisplussan.

Ja en oo plussannut. Edellis kierrossa sain niitä haamuja, ja putosin korkealta kun vuoto sit alkoi. Viime kierto oli tauko kierto ihan muiden asioiden vuoksi ja nyt uusi kierto kp 3 ja toivottavasti pian selvii onko tämä myös tauko kierto vai ei.

Lisäksi mun 3 viimeistä kiertoa ollu 28 päivää, oon saanu ovis + kp 13 ja seuraavana päivä ollu ovis ja vuoto alkanut DPO 15. Joten kierron takia, ei tarvitsis mittailla siitäkään syystä.
 
Alkukierron lämpöjä on hyvä ottaa jo siitäkin syystä, että tietää mikä on normaalia omaa vaihtelua. Jos lämmöt pysyy korkealla, on ovis luultavasti tapahtunut :)

Mökötin alkukierron :D :D ja muistin koko asian vasta myöhemmin! Siksi ei lämpöjä.

Ajattelen vaan tota ajoitusta. Luuletteko että on mitään mahdollisuutta hedelmöittymiselle? Meil oli seksiä eilen... ollaan oltu sairaina :( meniköhän ovis ohi?
 
Siis tarkoittaako toi vihree ympyrä, et sovellus ennustaa siihen päivälle ovulaatiota?

Sittenhän se ois just osunu. Mun mielestä ovis ois ollu kp 20, koska sen jälkeen lämmöt nousseet?
 
Siis tarkoittaako toi vihree ympyrä, et sovellus ennustaa siihen päivälle ovulaatiota?

Sittenhän se ois just osunu. Mun mielestä ovis ois ollu kp 20, koska sen jälkeen lämmöt nousseet?

Joo vihree rengas on flown ennustus. Se 20 on päivämäärä ja itseasiassa kp13. Jos ovis on ollu sillon niin sit ei kyl valitettavasti oo mitään mahkuja :( tää koko viikko on ollu aivan perseestä! Pitikin sairastua JUST ovulaatioviikolla!! :( :(
 
6/-17 lopetettu ehkäisy (nuvaring) ja nyt sitä ollaan raskaana! [emoji169] Kp 17 minulla oli todella voimakkaita viiltäviä kipu piikkejä ja tuntuivat vain vas. Puolella alavatsalla. Silloin ilmeisesti oli ovulaatio ja peitto heilui illalla. Nyt 3päivää sitten menkkojen piti alkaa mutta kappas aamupissasta sain erittäin vaalean haamun. Myöhemmin tein digin ja tuli "raskaana 1-2" :)
 
Onnea, Johnunen! En muista - olitko kirjoittanut tähän ketjuun aiemmin vai tulitko ekaa kertaa nyt ilmoittamaan, että tärppi käynyt? Viimeisemmässä tapauksessa kannattaa huomata, että tämä ketju on suunnattu raskautta yrittäville (toki raskaana olevia ja muita on mukana tsemppaamassa ja kiva niin), raskaana jo olevien ketjut ovat toisaalla täällä sivustolla ja sieltä löydät parhaan vertaistuen ym. tilanteessasi. :)
 
Täytyy sanoa että se hyöty tästä 7kk yrittämisestä on ollut että olen oppinut omasta kehostani asioita joita en aiemmin tiennyt. Suorastaan hävettää mutta en tiennyt että valkovuodolla on jokin tarkoitus, naisen kehon lämpötila vaihtelee kierron eri vaiheissa enkä ymmärtänyt hormooneista mitään!
Jokaisella pilvellä... :)
 
Käännyn taas puoleenne jos joku viisas tietäisi vastauksen! Nostaako terolut eli synteettinen progesteroni aamulämpöä??
Olen nyt aloittanut taas kuurin ja tieto olisi hyvin tärkeä (googlasin tunnin kaikilla hakusanoilla mitä keksin mutta tulos oli laiha..)
 
Mrs. Smith, mutu sanoisi, että synteettinenkin progesteroni nostaa lämpöjä, kun vaikutushan on sama, tulipa kehosta tai putelista... Toki voi olla eroja siinä, miten paljon lämpö nousee, kun kehoon imeytyvä progesteronin osuus on pienempi kuin mitä valmisteessa sitä kokonaisuudessaan on. Mutta ei siis ole tietoa, vaan valistunut arvaus.

Tämän kierron omituisuudet jatkuvat. Eilen eli dpo 11 olin malttamaton ja päätin testata, negaa tuli. Mittasin lämmön, joka oli laskenut kolme asteen kymmenystä edellispäiväisestä. Tästä jo olin varma, ettei nyt tärpännyt, mutta tänään lämpö olikin taas noussut pari kymmenystä. Testasin kahdella testillä, joista kumpaankaan en ole tyytyväinen. Apteekin Ultra näytti nopeasti testiajalla hyvin, hyvin haaleaa viivaa, josta oli vaikea väristä sanoa. Epäilyttävyyttä lisäsi testin lasissa juuri testiviivan kohdalla oleva naarmu, joka saattoi heittää varjon viivanpaikalle. Avasin lopulta testin, siinä vaiheessa se oli jo käynyt haalistumaan (ennen avaamista). Ja nyt jäljellä aivan himmeä vivanpaikka.

Toinen testi oli Sofin liuska. 15 minuutissa se ei näyttänyt mitään, vaaleanpunainen tausta pysyi hyvin pitkään liuskalla. Testi jäi vessaan ja n. tunnin päästä kastelemisesta eli testiajan päätyttyä erehdyin vilkaisemaan sitä uudestaan. Ja siihen oli ilmaantunut selkeä, punertava viiva! Joka on kyllä sillä epäilyttävä, kun siinä on vain viivanpaikan toisella reunalla selvempi ohuenohut viiru, muu viivanpaikka haaleampi, mutta ympäristöstään erottuva. Ja viivojen välissä haaleanpunaista usvaa, viivojen toiset puolet aivan kirkkaanvalkoiset. Ja se selkeämpi raita juuri siinä välissä. Eilisessä testissä ei mitään ihmeellistä, samasta paketista tulivat.

Sori pitkät sanalliset kuvailut, kännykkäni kamera on niin huono, ettei saa kuvattua vaadittavalla tarkkuudella.. :oops: Mutta siis yksi testi näytti jotain haaleaa testiajalla, mutta kadotti sen sitten, toisessa ei mitään aikarajan sisällä, mutta pian sen jälkeen aika selkeä viiva. Argh. :confused: Tissit käyneet tosi kipeiksi, mutta voivat enteillä menkkojakin. Pitänee jaksaa kärsivällisesti huomiseen ja siitä eteenpäin. :banghead:
 
Takaisin
Top