Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans sairastetaan :( Olin eka kipee kaks viikkoo sitten, se kesti viikon. Sit sairastu mies ja potee tautia edelleen ja eilen mä sain sen uudelleen! Nyt olis niiiiin kiva ottaa buranaa, finrexiniä tai olis edes glögiä hemmetti! :(

Näin viime yönä kaks eri unta, jossa olin raskaana! Josko maanantaina sit tikkuun pärähtääkin kaks viivaa :)

Kp 30/33-39, yk 7, dpo 10
 
Flo ennustaa mulle tänään ovista mutta kertokaa te viisaat jotka ootte mittaillu aamulämpöjä et miltä tää mun käyrä näyttää!? Mittaan nyt ekaa kertaa ever ja en tiiä mitä tästä pitäs ajatella? Eiks se ovis tuu ennen ku lämmöt nousee?

Meillä on ihan surkea tilanne!! Ollaan molemmat oltu viikko sairaana joten seksiä 0 kertaa :( onkohan nyt jo myöhäistä!?!? :S
Minäkin mittailin ekaa kertaa nyt aamulämpöjä, en tosin aloittanut jo menkkapäivinä vaikka ois ehkä pitänyt. Sillon ehkä huomaisi nuo lämmönnvaihtelut paremmin? Mut oon samaa mieltä sun kanssa, että kun lämpö on laskenut peruslämmön alle ja sitä seuraavina päivinä lähtee kohoamaan, on ovulaatio tapahtunut. Tai ainakin näin mittausmielessä. Sulla ovulaatio ois saattanu olla joskus tuolloin 19/20 päivä. Mutta kuitenkin aika häiriöaltis menetelmähän tämä on, kun lämpö saattaa heitellä syystä ja toisesta. Teitkö ovistestejä? Mä mittasin lämpöjä ja tein ovistestejä niin sain taas pitkästä aikaa (viimeksi tosiaan huhtikuussa) oviksen kiinni. Laitan tähän nyt kuvan omasta lämpökäppyrästä :wink Meilläkin muuten ollaan kipeinä molemmat miehen kanssa, pientä flunssaa ja räkätautia, eikä onneksi kuumetta. Vetää kyllä voimattomaksi ihan tämä flunssakin. Itse sairastuin dpo 1.:confused:
 

Liitteet

  • IMG_20170923_084105.png
    IMG_20170923_084105.png
    69 KB · Katsottu: 169
Minäkin mittailin ekaa kertaa nyt aamulämpöjä, en tosin aloittanut jo menkkapäivinä vaikka ois ehkä pitänyt. Sillon ehkä huomaisi nuo lämmönnvaihtelut paremmin? Mut oon samaa mieltä sun kanssa, että kun lämpö on laskenut peruslämmön alle ja sitä seuraavina päivinä lähtee kohoamaan, on ovulaatio tapahtunut. Tai ainakin näin mittausmielessä. Sulla ovulaatio ois saattanu olla joskus tuolloin 19/20 päivä. Mutta kuitenkin aika häiriöaltis menetelmähän tämä on, kun lämpö saattaa heitellä syystä ja toisesta. Teitkö ovistestejä? Mä mittasin lämpöjä ja tein ovistestejä niin sain taas pitkästä aikaa (viimeksi tosiaan huhtikuussa) oviksen kiinni. Laitan tähän nyt kuvan omasta lämpökäppyrästä :wink Meilläkin muuten ollaan kipeinä molemmat miehen kanssa, pientä flunssaa ja räkätautia, eikä onneksi kuumetta. Vetää kyllä voimattomaksi ihan tämä flunssakin. Itse sairastuin dpo 1.:confused:

Katonko mä tota sun käyrää oikein.... onko ovis punainen pallukka?

Aika pieni toi lämpötilan nousu? Mä kans mietin ku oon sairas et vaikuttaa varmaan aamulämpöön... nyt kp15.

No. Jos EDES ovuloin, on se jo iso voitto :) luulen että nyt alkaa hormoonitoiminta taas käynnistyä! Mulla on ollu jonkun näkönen estrogeenidominanssi päällä... terolut näyttää auttavan!! :)
 
Eli voihan hanuri mun ovis varmaankin on mennyttä :( mutta positiivista jos kuitenkin oli ovis!! Eli nyt seuraan pysyykö lämpötila ylhäällä/nouseeko vielä? Jos pysyy niin aika varmasti ovuloin?
 
Katonko mä tota sun käyrää oikein.... onko ovis punainen pallukka?

Aika pieni toi lämpötilan nousu? Mä kans mietin ku oon sairas et vaikuttaa varmaan aamulämpöön... nyt kp15.

No. Jos EDES ovuloin, on se jo iso voitto :) luulen että nyt alkaa hormoonitoiminta taas käynnistyä! Mulla on ollu jonkun näkönen estrogeenidominanssi päällä... terolut näyttää auttavan!! :)
Joo, ovis+ päivä on toi missä menee sininen viiva ja punainen ovaali palpura yläreunassa, sovellus merkkaa sen ovulaatioks :bored: Eli varsinainen ovulaatio oletettavasti sitä seuraavana päivänä? Ja nuo erot on tosiaan aika pieniä, perus yhden desimaalin mittarilla mittaan, mutta näin ainakin olen lukenut että jokaisella on yksilöllinen tuo lämmön nousu ja lasku eikä sillä niinkään merkitystä paljonko vaihtelut on vaan se että se dippi sieltä tulee ja lämmönnousu sen jälkeen. Käyrästähän nämä tosi hyvin erottaakin :) Lisäksi luin jostain että lämpöjen pitäisi olla koholla ainakin kolme päivää oviksen jälkeen jotta ovulaation voisi sanoa tapahtuneen.

Voi jospa sullakin nyt lähtee kierrot tasaantumaan, meillä on aika samanlainen tilanne meneillään :p Terolut auttoi mullakin, jee! :grin

Kirppu kp 20/30-? Dpo 4, yk 5
 
Nessi, mikä on tuo sovellus joka on sulla ollu käytössä? :) Selkeän näköiset käyrät :)

Se on Glow. On kyllä tosi kiva ja koukuttava :D

Mulla on se ilmaisversio, maksullisella saa vielä enemmän ominaisuuksia.
Tosin nyt en oo enää viime kierron jälkeen käyttänyt sitä, koska ei oo tarvetta. Mutta suosittelen lämpimästi :)
 
Onko kenelläkään menkkasärkyä ovulaation aikaan!? :D tää mun kroppa! Siis alkaaks mul menkat huomenna!!?!? Kp16!??!?! :D :D eiiiiiii hemmetti!
 
Täällä ovis oli 14kp kohdalla kaikkien oireiden perusteella en tikuttanut tässä kierossa ovista.Oviksen jälkeen nyt parina päivänä ja ennen ovista parina päivänä lähinnä koko kierron aikana on ollut tälläistä etovaa oloa,rinnat kuin Pamela Andersonilla,kipuilua mahassa,löysää vatsaa ja kuukautiset oli aika niukat.Laitoin niukat kuukautiset inseminaatio lääkeiden piikkiin.Kuukautisetkin alkoi lugesteronin käytön jälkeen oikeaan aikaan.Mutta tämä etova olo ja muut oireet.Eilen oli niin paha olo että wc asuin melkein koko ajan viime yö oli niin paha että mies meinasi soittaa ambulanssin paikalle.Mitään raskautumiseen edistäviä lääkkeitä ei tässä kierrossa ole mukana ainoastaan vitamiinit mitkä on pitkään jo ollut käytössä.Missäköhän vika?
 
Takaisin
Top