Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs.Smith, Kiitos kun vastasit! Apua, olin kyllä yllättymyt että näyte oli ihan täynnä saniaisia, kun mun mielestä ei ollu ees ehkä parhain näyte :D Voi kunpa.. No jännityksellä testailen et kuinka käy :)

Se olisi ryhmän eka mikroskooppiraskaus!! Saatko jaettua kuvan linssiltä?
 
Tässä kuva, mutta on kyllä surkee kuva :D Näkyy hirveen sumeesti kuvassa, mutta livenä siis ihan terävä kuvio ja laaja :D
 

Liitteet

  • IMG_20170925_212449 (2).jpg
    IMG_20170925_212449 (2).jpg
    648.1 KB · Katsottu: 189
Aamulla testattu nega. Menkkapäänsärky saapui eilen ja jatkuu edelleen, pientä tiputteluakin oli jo. Luulen, että alkaa tänään, flo ennustaa että huomenna. Tää kierto on nyt taputeltu, otin jo panadolinkin. Kohti kiertoa numero 8.

Kp 33/33-39, yk 7, dpo 13
 
Hei kaikille. Täälä ollaan taas. Matalan profiilin pitäminen on jatkunu vauva haaveiden suhteen. Ja opiskelu (+työt + perhe) on vienny kyllä ajatukset ihan hyvin muille raiteille. Ei oo oikee aikaa lukea viestejä pidemmälle taakse päin mutta muutama tuttu nimi näkyi kun lukasin jokusen sivun. Kiva lukea teijän kirjotuksia, vaikka tiedän kyllä että jokainen teistä haluais päästä eteenpäin tästä ketjusta.

Syy miksi miä tälle palstalle taas palasin:
Kuukautiset on jossain hukassa :eek: Koko viime viikon ravasin rätti kourassa vessassa että joko nyt. Mutta ei. Eilen aloin kattomaan jo kalenteria että oonko miä nyt menny viikoissa sekasin vai mikä on ja nythän siis on kp 30. Mulla on koko tämän vuoden ollut kierrot 24-28 päivää pitkiä. Viime syksynä muistaakseni kerran venyi 29 päivään. Onhan se mahdollista että vasta alkanut opiskelu toi sellasen muutoksen elämään että kuukautiskiertokin meni sekasin ja ehkä hanat aukeaa just kun saan tän viestin lähetettyä..
Oviksen olin tuntevinani ihan ajallaan ja peittoo heiluteltiin ehkä 4 päivää aiemmin. Ei nyt tunnu siis kovin todennäköiseltä mutta kyllä kierron venyminen tuo jännitystä, niinku tiiätte :angel8
Nännit kipeyty oletetusta oviksesta seuraavana päivänä. Nyt ei enää pariin päivään oo ollu kipeät ja muistini mukaan menkat on alkanu hetsillään jos mikään vaiva on helpottanu. :bored:Jos ei päivän aikana tätiä näy niin illalla ostan marketista testin. Näin päätin :angelic:

Muoks. Ei alkanut menkat heti viestin jälkeen. Vasta tuntia myöhemmin :facepalm: Säästyipä testi rahat ja saan jatkaa opiskelua ilman keskeytyksiä, jos nyt jotain positiivista yrittää asiasta löytää.:wtf:
 
Muokattu viimeksi:
Maanantai 16.10 klo 9.15 on ensikäynti naistenklinikalla lisääntymieslääketieteenyksikössä, ensin hoitajalla ja sitten klo 9.45 lääkärillä.. :Heartred
Ei siis kauaa tarvitse odotella, aika pian tuli aika sinne kuitenkin. :Heartred:Heartred:Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Tulin tänne kirjotteleen tosi monen kuukauden tauon jälkeen. Asiaan. Ärsyttää! Meillä on yk 3 menossa enkä saa ovista bongattua. Tikutellut oon kp 8 asti, nyt menossa kp 20. Kierto on kyllä epäsäännöllinen 25-36 päivää, että kirvestä ei oo vielä heitetty kaivoon MUTTA: lämmöt nousi tänään 37,5 asteeseen niinkun yleensä oviksen jälkeen, mutta o-testit on ollu ihan puhdasta negaa eikä kyllä niitä tyypillisiä kipujakaan oo ollut. Ääh ääh ääh. Mitä tää nyt on, en mä kipeenäkään ole.
 
Mikä on primolutin vaikuttava aine? Mä syön terolutia :) progesteroonikuurilla siis

Sama taitaa olla kun terot, mutta vahvempi..

"Primolut Nor on ns. progestiinivalmiste (keltarauhashormonivalmiste) eli synteettinen hormonivalmiste, jolla on samanlaisia ominaisuuksia kuin progesteronilla, joka on luonnollinen naishormoni."

"Vaikuttava aine on noretisteroniasetaatti. Yksi Primolut Nor -tabletti sisältää 10 mg noretisteroniasetaattia
Muut aineet ovat laktoosimonohydraatti 62 mg, maissitärkkelys, povidoni 25 000, talkki, magnesiumstearaatti."
 
Hei!

Pitkään ajattelin, että mihinkään vauvafoorumeille en rekisteröidy ikinä ja tässä ollaan.. :D
Mutta minkäs teet, kun vertaistukea tälle vauvantekohaaveilulle tarvitsee ja "oikeassa elämässä" tästä tietää (tietysti avokin lisäksi) vain yksi ystävä.

Jo jonkin aikaa olen potenut jonkinlaista vauvakuumetta ja pahemmaksi menee jatkuvasti. Nyt tulee lähinnä vain surullinen olo, kun näkee muiden lapsia ja omaa ei ole.
Ja kyllä tuo mieskin on jatkuvasti puhunut enemmän ja enemmän lapsista. Eli en ole ainut höyrähtänyt tässä taloudessa :D

Vähän aikaa sitten päätettiin jättää hormoniehkäisy pois ja katsoa mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Lähipiirissä on paljon tahtomattaan lapsettomia tai niitä, jotka ovat ensimmäistä odottaneet vuosia ennen kuin on tärpännyt ja itse ainakin pelkään, että näin käy myös täällä. Tiedän, että turhaa stressata asiasta etukäteen, mutta minä olen vähän tällainen "varaudu pahimpaan"-tyyppi monessa asiassa.
 
Hei!

Pitkään ajattelin, että mihinkään vauvafoorumeille en rekisteröidy ikinä ja tässä ollaan.. :D
Mutta minkäs teet, kun vertaistukea tälle vauvantekohaaveilulle tarvitsee ja "oikeassa elämässä" tästä tietää (tietysti avokin lisäksi) vain yksi ystävä.

Jo jonkin aikaa olen potenut jonkinlaista vauvakuumetta ja pahemmaksi menee jatkuvasti. Nyt tulee lähinnä vain surullinen olo, kun näkee muiden lapsia ja omaa ei ole.
Ja kyllä tuo mieskin on jatkuvasti puhunut enemmän ja enemmän lapsista. Eli en ole ainut höyrähtänyt tässä taloudessa :D

Vähän aikaa sitten päätettiin jättää hormoniehkäisy pois ja katsoa mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Lähipiirissä on paljon tahtomattaan lapsettomia tai niitä, jotka ovat ensimmäistä odottaneet vuosia ennen kuin on tärpännyt ja itse ainakin pelkään, että näin käy myös täällä. Tiedän, että turhaa stressata asiasta etukäteen, mutta minä olen vähän tällainen "varaudu pahimpaan"-tyyppi monessa asiassa.

Tervetuloa mukaan :) toivottavasti alkaa heti tapahtua mutta jos tuntuu oudolta ja erityisesti ovulaation kiinni saaminen on vaikeaa kannattaa suunnata lääkäriin :) mulla ei käynnistyny oma kierto ilman progesteroni kuuria! Toki toivon että sulla lähtee oma kroppa toimimaan :)
 
Tervetuloa kuumeilemaan, Kirputar! :)

Täälläkin täti antaa odotuttaa. Kp 28/25-27 (viime kierto kyllä 28). Alkukierrosta oli kyllä flunssa, joka myöhästytti ovulaatiota. Huomenna pitäisi luteaalivaiheenkin perusteella alkaa, mutta vielä ei näy merkkiäkään. Nännikipu kyllä vähän laantunut, eilen olivat vielä niin kipeät, että suihkussa valuva vesi vihlaisi. Lämmöt laskeneet. En ole tänään viitsinyt enää testatakaan. Kokeillaan nyt tänne asiasta valittamisen taikaa, niin eiköhän hanat aukea kohta. :grin
 
Tänään loppui munasarja kivut mutta edelleen tuntuu kireältä Alavatsa ja seksi koski vähän samalla tyylillä kuin oviksen aikaan munasarjaan ja alamahaan. Muistelisin että samanlaista oli yhdessä kierrossa jossain sain haamun testiin mut sit alkokin menkat ! Mutta en kyllä uskalla edelleenkään toivoa mitään liikoja ettei pety. Tänään ehkä dpo5-6 ?
 
Ei olla pariin päivään touhuttu miehen kanssa, mä olin esikoista nukuttamassa ja oli tarkoitus touhuta kun saan muksun unille niin toi ukko nukahtanut sohvalle. Ja oli kuitenkin nukkunut 12h ja uudestaan unille... Ääh, huomenna täytyy korjata tämä vääryys, onneksi ei oo ovista näkynyt niin ei haittaa et nyt tämmönen väli.
 
Meillä tais mennä ovis hyödyntämättä.. Talletteluja oli joka toinen pv ennen ovista mutta just pahimmoilleen tuli flunssa kylään ja esikoinen valvottanut öisin.. toinen ollut aina hänen vieressä.. :| viimeiset tallettelut oli lauantaina ja ovis eilen :/ pläääääähh
 
Unicorn kyllähän ne simpat voi vaikka viikon elää siellä oottamassa, joten don't worry :) Mahikset on ihan hyvät :)

Niiiinhän ne teoriassa voi, mutta mieli on jo luovuttanut :D
Tän jälkeen pidetään kaksi-kolme kiertoa taukoa ettei mahdollinen synnytys osu juuri häiden aikaan , ja jatketaan sitten harjoituksia.

Tänään olis gynelle soittoaika, mutta tässä kohtaa tuntuu ihan tyhmältä , miksi sen edes nyt sitten varasin.. oli keväällä puhetta että palataan asiaan elokuussa ellei tärpännyt, ja nyt jo syyskuu eikä loppuun asti jatkunutta raskautta vieläkään.. kierrot olleet koko kesän tosi epäsäännölliset 26-36 pv.. ennen oli kellon tarkat. Raskauduin siinä kierrossa heinäkuussa jossa siirsin primoluteilla kuukautisia, mutta viikko menkkojen pois jäännistä menikin kesken. Turhauttaa.
 
Takaisin
Top