Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mrs.Smith, Kiitos kun vastasit! Apua, olin kyllä yllättymyt että näyte oli ihan täynnä saniaisia, kun mun mielestä ei ollu ees ehkä parhain näyte :D Voi kunpa.. No jännityksellä testailen et kuinka käy :)
Aamulla testattu nega. Menkkapäänsärky saapui eilen ja jatkuu edelleen, pientä tiputteluakin oli jo. Luulen, että alkaa tänään, flo ennustaa että huomenna. Tää kierto on nyt taputeltu, otin jo panadolinkin. Kohti kiertoa numero 8.
Kp 33/33-39, yk 7, dpo 13
Onko kukaan syönyt primolutia ovulaation jälkeen, jos toiveena ollut raskaus? Onko ollut hyötyä? :)
Mikä on primolutin vaikuttava aine? Mä syön terolutia :) progesteroonikuurilla siis
Hei!
Pitkään ajattelin, että mihinkään vauvafoorumeille en rekisteröidy ikinä ja tässä ollaan.. :D
Mutta minkäs teet, kun vertaistukea tälle vauvantekohaaveilulle tarvitsee ja "oikeassa elämässä" tästä tietää (tietysti avokin lisäksi) vain yksi ystävä.
Jo jonkin aikaa olen potenut jonkinlaista vauvakuumetta ja pahemmaksi menee jatkuvasti. Nyt tulee lähinnä vain surullinen olo, kun näkee muiden lapsia ja omaa ei ole.
Ja kyllä tuo mieskin on jatkuvasti puhunut enemmän ja enemmän lapsista. Eli en ole ainut höyrähtänyt tässä taloudessa :D
Vähän aikaa sitten päätettiin jättää hormoniehkäisy pois ja katsoa mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Lähipiirissä on paljon tahtomattaan lapsettomia tai niitä, jotka ovat ensimmäistä odottaneet vuosia ennen kuin on tärpännyt ja itse ainakin pelkään, että näin käy myös täällä. Tiedän, että turhaa stressata asiasta etukäteen, mutta minä olen vähän tällainen "varaudu pahimpaan"-tyyppi monessa asiassa.
Unicorn kyllähän ne simpat voi vaikka viikon elää siellä oottamassa, joten don't worry :) Mahikset on ihan hyvät :)