Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume,Tsemppiä inssiin.Kyllä se vähän nipistää inssii mutta ei nyt mitään kauheita kuitenkaan.Uskon kyllä että kaikesta huolimatta kaikki menee hyvin :)
 
Kiitos kaikille ihanat <3 ja anteeksi kun tupsahdin tänne takaisin ja vaan omanapailemaan.

Inssi on ohi ja ilmeisesti ovis oli jo tapahtunut. En sitten tiedä kummin päin se on parempi. Toivotaan että tuottaisi tulosta! Ei se oikeastaan sattunut. Sellaista menkkamaista jomotusta vaan ja aluksi nipisti. :) 6.10 pitää käydä hcg kokeessa eli kp30 ja ens to-Pe progesteroni kokeessa :)
 
Lume, pidetään sormet ja varpaat pystyssä ja ristissä ja kaikin mahdollisin päin ,että inssi tuottaisi tulosta! :happy: Jännittää teidän puolesta! :hello2

Täällä oli puhetta tuosta influenssarokotteen otosta, töiden puolesta joudun ottamaan mutta ottaisin vaikkei olisikaan pakko. Mulla ei onneksi ole koskaan oireillut tuon pistämisen jälkeen, ei ole noussut kuume tms. Käsihän se usein kipeytyy mut se nyt on semmosta :grin

ON: Tänään kp 19, dpo 3. Kp 17 eli dpo 1 aloitin viimeisen 10 pv:n terolut kuurin. Tämän jälkeen pitäs sitten ottaa yhteyttä lääkäriin ja raportoida kuinka kierrot lähteneet pyörimään. Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin jospa sitten lääkäri määräis uudelleen terolutin mulle, kun nyt oli vaan tuo 30 tabletin pakkaus. Ovulaatiotesteihin tuli ainakin selvät plussat, joten toivon että ovulaatiokin olisi tapahtunut. Pupuiltiin ovisplussapäivänä ja sitä edellisenä. Aamulämpö notkahti kp 14 ja 15, sittemmin noususuunnassa. Dpo 1 tuli myös flunssa järkyttävän kurkkukivun kera, iltalömpö 37 ja risat. Jospa tämä tästä.
 
Lume, peukut inssille! Just ovulaation tapahduttua on kai parhain aika se tehdä! Muhun ei ainakaan sattunut yhtään, ärsyttävän tuntuista ainoastaan. Toivottavasti tärppää!

Onnea ovistelijoille! Kp 6, huomenna viimeinen letro ja ovista kohti!
 
Heitsu Mites teidän inssit ? :) oletteko jo käyneet.
Tässä välissä mitä oot ollut pois on tehty yks inssi.Inssi ei tuonut plussaa tämä menossa oleva kierto on välikierto ja sitten tehdään meille meidän viimeinen inssi.Jos ei viimeinen inssi tuo plussaa niin sitten tehdään välikieron jälkeen IVF hoito.Kesällä oli tarkoutus jo yks inssi mutta ovulaatio sijoittui sunnuntaille niin sitten ei tehty.Kohtukuoleman ja kaavinnan jälkeen myös tullut ongelmia kohdunlima kalvon paksuuntumisessa.Kesällä ovulaation aikaan oli 4,4mm ja edellisen inseminaation aikaan oli 5,0mm.
 
Mua ahdistaa noi mun oikeen puolen vihlonnat. On niin kovin tuttuja helmikuulta. Oon ihan varma, että taas on edessä kohdunulkoinen :( On myös lievää etovaa oloa ollut pari päivää, tiedä sit jännitänkö vaan niin paljon sitä ulkoista vai kasvaako siellä joku. Ja jos tää ei oo ku niin ei se oikee tuuba vaan voi olla kunnossa. Ei mulla vasen oireile tälleen ikinä.

Kp 29/33-39, yk 7, dpo 9

Toivottavasti olisi tärpännyt ja olisi oikeassa paikassa <3 ! Ootko jo testaillut ?
 
Toivottavasti olisi tärpännyt ja olisi oikeassa paikassa <3 ! Ootko jo testaillut ?

Aattelin testata maanantaina, dpo 12. Tuntuu vaan niin kipeeltä välillä, että heti tulee ajatus et ei voi olla terve. Mut ootellaan, ootellaan! Jospa vaikka molemmat siirryttäis sit kesäkuisiin :)
 
c177975ee200b3c86f913ab32df21167


Täällä täydessä vauhdissa tikutellut.
Tänään aamusta tuli vetistä valkkaria, enkä muista onko se mahdollinen oire tulevasta oviksesta vai onko sitten joku tulehdus tms.
Voi kunpa se enteilis ovista. <3 :p
 
jospa se ovis siellä alinah itsestään ilmoittelisi! :) ja ihan ohi mennen: hyvä idea toi paperille kirjoittaminen ja laittaminen! Täytyy ottaa käyttöön, niin ei tarvitse yrittää ovistikkuihin kirjoitella :D
 
Joo mä liimaan noi tohon paperiin kun ovat täysin kuivuneet. :) Helpottaa kummasti, kun mua ainaki ärsytti kun ei oikee kuulakärkikynä tartu noihin tikkuihi.
 
En Mä pystynyt pistämään sitä
Pregnyliä itseeni. En kerta kaikkiaan vaan pystynyt. Istuin 2h makkarissa piikin kanssa ja itkua väänsin. Nyt ollaan jo naikkarilla silmät
Turvonneenna ja lyhyillä yö unilla kun piti jo 5 herätä ja ennen 6 lähteä ajamaan.

Kysyin vielä kuitenkin osasto sihteeriltä että voisiko ne pistää täällä sen pregnylin :D joten lupasi selvittää asiaa :)

Ymmärrän <3 en tiiä pystyisinkö itekään pistämään itseäni... eikö joku toinen olisi voinut kotona laittaa sitä? Mies?
 
Lume, täältäkin plussatuulia että inssi toisi tulosta!

En ole bongannut ovista piiiitkään aikaan, en sitten tiedä vaikuttiko viikko sitten aloitettu lugekuuri sen että suotuisia limoja ei tullut. Maanantaina loppuu kuuri ja toivotaan että kierto alkaisi rullaamaan ja hormoneista johtuvat oireet olisivat hävinneet. Tein just varuiksi testin että voin hyvällä omallatunnolla ottaa illalla viiniä.
 
Kävin kattoo omakannasta josko siellä näkyis jo papakokeen tulokset, kun heinäkuussa se otettiin ja sanottiin että menee seulontatuloksissa 8-10 viikkoa, eipä näkynyt. Mutta sit siellä oli jo HUS merkintä. <3

'' 18.9.2017 Lisääntymislääketieteen yksikkö, Naistenklinikka HUS ''

Ja lääkäri pisti lähetteen tonne naikkarille menee 15.9. Odotetaan kyllä niin sinne kutsua. Ollaan varauduttu että vie aikaa.
 
a992ec9a91807096fe4d7303db75974a


Flo ennustaa mulle tänään ovista mutta kertokaa te viisaat jotka ootte mittaillu aamulämpöjä et miltä tää mun käyrä näyttää!? Mittaan nyt ekaa kertaa ever ja en tiiä mitä tästä pitäs ajatella? Eiks se ovis tuu ennen ku lämmöt nousee?

Meillä on ihan surkea tilanne!! Ollaan molemmat oltu viikko sairaana joten seksiä 0 kertaa :( onkohan nyt jo myöhäistä!?!? :S
 
Takaisin
Top