Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä välissä mitä oot ollut pois on tehty yks inssi.Inssi ei tuonut plussaa tämä menossa oleva kierto on välikierto ja sitten tehdään meille meidän viimeinen inssi.Jos ei viimeinen inssi tuo plussaa niin sitten tehdään välikieron jälkeen IVF hoito.Kesällä oli tarkoutus jo yks inssi mutta ovulaatio sijoittui sunnuntaille niin sitten ei tehty.Kohtukuoleman ja kaavinnan jälkeen myös tullut ongelmia kohdunlima kalvon paksuuntumisessa.Kesällä ovulaation aikaan oli 4,4mm ja edellisen inseminaation aikaan oli 5,0mm.Heitsu Mites teidän inssit ? :) oletteko jo käyneet.
Mua ahdistaa noi mun oikeen puolen vihlonnat. On niin kovin tuttuja helmikuulta. Oon ihan varma, että taas on edessä kohdunulkoinen On myös lievää etovaa oloa ollut pari päivää, tiedä sit jännitänkö vaan niin paljon sitä ulkoista vai kasvaako siellä joku. Ja jos tää ei oo ku niin ei se oikee tuuba vaan voi olla kunnossa. Ei mulla vasen oireile tälleen ikinä.
Kp 29/33-39, yk 7, dpo 9
Toivottavasti olisi tärpännyt ja olisi oikeassa paikassa ! Ootko jo testaillut ?
En Mä pystynyt pistämään sitä
Pregnyliä itseeni. En kerta kaikkiaan vaan pystynyt. Istuin 2h makkarissa piikin kanssa ja itkua väänsin. Nyt ollaan jo naikkarilla silmät
Turvonneenna ja lyhyillä yö unilla kun piti jo 5 herätä ja ennen 6 lähteä ajamaan.
Kysyin vielä kuitenkin osasto sihteeriltä että voisiko ne pistää täällä sen pregnylin :D joten lupasi selvittää asiaa :)
Minulla ainakin on jomotellut inssin jälkeen.Toivottavasti ois ihanaa :) onkohan ihan normaalia et inssin jälkeen jomottaa munasarjaan jossa folli oli ja kohtuun... :|