Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä testattu nega :( Vaikka olinkin sitä mieltä, että ei oo mitään oireita eikä oloja, tulee se silti aina isona pettymyksenä. On tää niin vaikeeta.

Kp 32/33-39, yk 7, dpo 12

Tsemppiä :) <3
Oletko varma dpo:sta? Jospa se vielä muuttuisi plussaksi?

Minulla aina helpottaa kun on muutaman päivän ollu menkat vaikka raskausviikko 1 onkin aluksi hyvin v-mäinen :D
 
Tsemppiä :) <3
Oletko varma dpo:sta? Jospa se vielä muuttuisi plussaksi?

Minulla aina helpottaa kun on muutaman päivän ollu menkat vaikka raskausviikko 1 onkin aluksi hyvin v-mäinen :D

No ainahan se voi olla eri kun ajattelee, mutta lh-huippu oli kyllä selkee. Eikä oo myöskään mitään oloja. Sais vaan sit menkat alkaa heti niin pääsis hermoon ihan luvan kanssa :D
 
Täällä on aivan kamalat munasarja jomot. Ne on niin kovat ettei antanut nukkua viime yönä oikein ja istuminen kyyryssä koskee myös.. onkohan ihan normaalia näin inssin jälkeen ? :o ei ikinä ole ollut näin kovia jomoja missään lääke / hoitokierrossa
 
Täällä on aivan kamalat munasarja jomot. Ne on niin kovat ettei antanut nukkua viime yönä oikein ja istuminen kyyryssä koskee myös.. onkohan ihan normaalia näin inssin jälkeen ? :o ei ikinä ole ollut näin kovia jomoja missään lääke / hoitokierrossa

Toivon niin kovasti että tärppää!!!!
 
Täällä on aivan kamalat munasarja jomot. Ne on niin kovat ettei antanut nukkua viime yönä oikein ja istuminen kyyryssä koskee myös.. onkohan ihan normaalia näin inssin jälkeen ? :eek: ei ikinä ole ollut näin kovia jomoja missään lääke / hoitokierrossa
Mulla oli siinä inssissä tuollaisia särkyjä kuin raskauduin siitä inssistä.
 
Täälläkin puhdas nega testattu tänä aamuna Sofilla. Taisi eilinen testi olla viallinen, miltä vaikuttikin, eli tätiä odotellaan. Tuntuu, että juuri tänään päättivät kaikki maailman pienten lasten äidit ja raskaana olevat lähteä liikenteeseen yhteistyöllä irvimään minulle... Ihan jäätävän paljon suloisia pikkumuksuja, eikä minulla yhtäkään... :smiley-angry017 Muutenkin huono päivä, niin tämä lisäksi. :shifty:

Laskin kauhukseni, että jos seuraavasta kierrosta ei tärppää, niin siitä seuraavan kierron pettymys osuu aika täsmälleen siihen, missä oli keväällä kesken menneen laskettu aika. Jos nyt on hankalaa, niin mitenhän sitten...
 
Heippa. Liityn tänne yrittävien joukkoon. Viikko sitten sunnuntaina jätin minipillerit pois. Nyt odottelen että menkat alkaa. [emoji16] Tänään aamulla oli jotain pientä vuotoa, mutta ei sitten alkanutkaan. Mulla ei ole siis ollut menkkoja kuopuksen syntymän jälkeen. Kunpa alkaisi nopeasti ja raskaus alkaisi mahdollisimman nopeasti. [emoji4]
 
Huh huh, kuka ostaa testinsä apteekista? 7 e kappale 1 testi? Ajattelin käydä ostaa pari halpistestiä marketista, kun saan melkein tukkupakkauksen :D
 
Mrs.Smith, onnea oviksen löytymisestä! Mitä meinaa jos on dpo 9 saniaiskuvioo ihan urakalla, onks se hyvä vai huono asia? :O Raskaustestit ei ainakaan mitään näytä :D
 
Mrs.Smith, onnea oviksen löytymisestä! Mitä meinaa jos on dpo 9 saniaiskuvioo ihan urakalla, onks se hyvä vai huono asia? :O Raskaustestit ei ainakaan mitään näytä :D

Oviksen jälkeen kuvion pitäisi kadota päiväksi pariksi, mutta jos saniaiset tulee takaisin ja etenkin jos niitä näkyy edelleen kierron loppua kohti joka päivä... no... se kyllä enteilee :) aika hyvää!! Estrogeeni nimittäin romahtaa ennen kuukautisia ja saniaiset katoaa. Raskaus taas saa estrogeenin jatkamaan kokoamista :) :) onnea matkaan!!
 
Takaisin
Top