Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä testattu nega Vaikka olinkin sitä mieltä, että ei oo mitään oireita eikä oloja, tulee se silti aina isona pettymyksenä. On tää niin vaikeeta.
Kp 32/33-39, yk 7, dpo 12
Tsemppiä :)
Oletko varma dpo:sta? Jospa se vielä muuttuisi plussaksi?
Minulla aina helpottaa kun on muutaman päivän ollu menkat vaikka raskausviikko 1 onkin aluksi hyvin v-mäinen :D
Täällä on aivan kamalat munasarja jomot. Ne on niin kovat ettei antanut nukkua viime yönä oikein ja istuminen kyyryssä koskee myös.. onkohan ihan normaalia näin inssin jälkeen ? ei ikinä ole ollut näin kovia jomoja missään lääke / hoitokierrossa
Toivon niin kovasti että tärppää!!!!
Mulla oli siinä inssissä tuollaisia särkyjä kuin raskauduin siitä inssistä.Täällä on aivan kamalat munasarja jomot. Ne on niin kovat ettei antanut nukkua viime yönä oikein ja istuminen kyyryssä koskee myös.. onkohan ihan normaalia näin inssin jälkeen ? ei ikinä ole ollut näin kovia jomoja missään lääke / hoitokierrossa
Mulla oli siinä inssissä tuollaisia särkyjä kuin raskauduin siitä inssistä.
Oli oikeasti :D Toivotaan nyt että tärppää tästä inssistä Ne säryt oli silloin aika voimakkaita ja kesti tosi pitkään.Oikeasti :O Oi ! vähän edes toivoa synkkään elämään :) ! Tosiaan koko päivän jatkunut ja edelleen suht voimakkaita :)
Mrs.Smith, onnea oviksen löytymisestä! Mitä meinaa jos on dpo 9 saniaiskuvioo ihan urakalla, onks se hyvä vai huono asia? :O Raskaustestit ei ainakaan mitään näytä :D