Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp2, huoh... huomenna vasta pitäis olla kp1. Luteaalivaihe liian lyhyt. Mutta positiivisen kautta: ehkä oma kierto on palautumassa, kun kierto ei oo enää kellontarkka...

Mutta alkaa kierrot jäädä vähiin, ku halusin olla ens syksyn kotona, kun esikoinen alottaa koulun :(

Sama, mutta eskarilla :(
 
Meillä poika aloittaa koulun ensi syksynä ja tyttö eskarin samalla koululla. On kyllä kiva, kun saan olla silloin kotona, helpottaa arkea. Moni on sanonut, että "hyvin ajoitettu", mut eipä tätä ole mitenkään ajoitettu, harvoinpa se niin helposti käy, että voisi tarkalleen raskautumisen ajoittaa. Mulla on nyt tammikuussa laskettuaika. Tänään on 23+5:happy:
 
Ois ollu hirmu kiva olla jouluna raskaana ja silloin ois ollu kiva jotenkin kertoa raskaudesta isovanhemmille ym mut ei sitten. Harmittaa ettei tää naisen keho toimi mulla niinku pitäisi..
 
Ois ollu hirmu kiva olla jouluna raskaana ja silloin ois ollu kiva jotenkin kertoa raskaudesta isovanhemmille ym mut ei sitten. Harmittaa ettei tää naisen keho toimi mulla niinku pitäisi..

Meillä myös esikoinen aloittaa syksyllä eskarin, ja olisi niin ihanaa olla silloin kotona.. ja samaa olin miettinyt, esim joulukortteihin olisi ihana ottaa kuva esikoisesta ja ultrakuvasta tai perheelle kertoa jouluaattona tms.
Kyllä tulee vielä meidän vuoro alinah <3
 
Marce meillä on molempien lasten, minun, minun isäni ja minun pappani synttärit 11 päivän sisällä. Olen miehelle jo vitsaillut että turhaan sitä nyt yritetään kun se natsaa vasta tammikuussa, siten tää kolmaskin osuisi samaan sumaan [emoji3]
 
Meillä taas menee synttäripäivät perheessä ripotellen ympäri vuotta: vauvalla LA tammikuussa, pojalla synttärit maaliskuussa, miehellä toukokuussa, mulla heinäkuussa ja tytöllä syyskuussa. Huomasin just, että meillä on tammikuusta lähtien joka toinen kuukausi jonkun synttärit perheessä:p Vielä ois loka-marraskuulle hyvin tilaa synttäreille, mut eiköhän meidän perheluku oo jo kasassa:happy:
 
Heitsu: kohta kolme vuotta ollaan tätä kolmosta yritetty, rupee olemaan takki tyhjänä yrittämistä ja pettymystä. Kaksi inseminaatiotakin on tehty, eikä vaan onnistu. Joskus on vaan parempi lopettaa yritys, sitten ei tartte enää piinailla. Tämän suurempiin lapsettomuushoitoihin ei ajateltu mennä, kaksi luomulasta meillä jo on. Liekö ikä (35) vai mikä kun ei onnistu. Säännöllinen kierto ja sekstailu kun ei näytä riittävän...

Meillä esikoinen menee syksyllä kouluun, olis kyllä huippua olla kotona silloin. Ja mä kuulun myös niihin, jotka joka kuukausi tsekkaa mikä olis laskettu aika.

Edellisestä raskaudesta kerroin miehelle isänpäiväkortissa vauvasta! Olin plussannut kaksi päivää aiemmin, puolentoista vuoden yrityksen jälkeen se tuntui ikuisuudelta! Nyt isänpäivänä olis viikkoja noin 8, jos tästä plussaisin, ehkä liian pitkä aika olla kertomatta!
 
Marce meillä on molempien lasten, minun, minun isäni ja minun pappani synttärit 11 päivän sisällä. Olen miehelle jo vitsaillut että turhaan sitä nyt yritetään kun se natsaa vasta tammikuussa, siten tää kolmaskin osuisi samaan sumaan [emoji3]
Meillä on 20.6 esikoinen ja kuopus 7.7 ja jos nyt onnistaisi niin la menisi tohon lähelle :) Tällä hetkellä on kuitenkin ihan sama milloin syntyy kunhan vaan tikkuun tulisi kaksi viivaa :)
 
Hellou tytskyt ! Tekipä hiljais elo hyvää :)

Kuulin huhuilua mitä tänne kuuluu joten tässäpä tulee :D

Meillä oli ensimmäinen naikkari käynti tässä kuussa ja sain letrot clomien tilalle. Ja nyt perjantaina on ensimmäinen inssi [emoji7][emoji7][emoji7] en voi uskoa et tää tapahtuu nyt. Toki olin hieman masentunut ja itkuinen kun tajusin et tässä sitä nyt ollaan et me ei pystytä tähän kahdestaan mutta nyt puhkun iloa ja intoa ja odottavaisuutta.

Tietysti on yksi iso askel vielä edessä, pregnyl pitäisi pistää huomenna ja mulle jo verikoe pistää itkun silmiin kun pelkään niin paljon en tiedä miten pystyn siihen. Pelottaa että
Se sattuu.
 
Hellou tytskyt ! Tekipä hiljais elo hyvää :)

Kuulin huhuilua mitä tänne kuuluu joten tässäpä tulee :D

Meillä oli ensimmäinen naikkari käynti tässä kuussa ja sain letrot clomien tilalle. Ja nyt perjantaina on ensimmäinen inssi [emoji7][emoji7][emoji7] en voi uskoa et tää tapahtuu nyt. Toki olin hieman masentunut ja itkuinen kun tajusin et tässä sitä nyt ollaan et me ei pystytä tähän kahdestaan mutta nyt puhkun iloa ja intoa ja odottavaisuutta.

Tietysti on yksi iso askel vielä edessä, pregnyl pitäisi pistää huomenna ja mulle jo verikoe pistää itkun silmiin kun pelkään niin paljon en tiedä miten pystyn siihen. Pelottaa että
Se sattuu.

Koita ajatella sitä näin: se sattuu sen hetken kun neula pistää läpi ihon ja lääke ruiskutetaan. Eli noin 5-8 sekuntia. Jos alat pelkäämään jo nyt ja kuvittelemaan miltä pisto tuntuu, joudut elämään sitä 5-8 sekunnin jo etukäteen uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Ja "koet kivun" moninkertaisena!

Siis: joo, joskus tulevaisuudessa se pistetään, mutta se ei pistä juuri nyt. Ota siis rennosti äläkä harmittele asiaa. Anna itsellesi lupa pelätä ja jännittää vain juuri ennen pistoa :) näin minimoit pelon ja harmin.
Kun käy ahistaa, ajattele vain: se ei pistä juuri nyt. Kaikki siis hyvin :)
 
Hienoa kuulla Lume teistä. Paljon tsemppiä ja onnea matkaan :) Älä etukäteen pelkää tai ajattele niin, että pieni hetki kipua saattaa myöhemmin tuoda jotain ihanaa ja ihmeellistä.
 
9e16321ed3e3c92d11b1ed7355cb574a


Kp11 ja tästä tää oviksen metsästys taas lähtee, toivotaan ettei kierto venyis nyt niin hirveen pitkäksi niinkun edellinen. :)
 
Aloitin nyt taas vetää tota vehnänalkionöljyä, kun sitä oli tuolla jääkaapissa puoli pulloa.

Greippimehu, D vitamiinit, foolihappolisä, vehnänalkionöljyt siis käytössä. En tiedä viittiikö sitä geleetä ostaa lisää kun ei ekan purkin kohdalla ainakaan mitään vaikutusta. Mä kyllä vedin vaan 1 tabletin päivässä.
 
Kiva kuulla Lume teidän kuulumisia! Pidän niin peukkuja teille perjantaille!! Ja tsemppiä pistoihin.

Mulla kans ihan kauhee piikkikammo ja ens viikolla jos menkat alkaa niin pitää mennä niihin hormoniverikokeisiin! Oon ressannu niitä jo nyt :D Musta toi oli Mrs. Smith ihanasti sanottu! Jotenkin tuli heti parempi mieli mullekin, kiitos! :) Teen tästä lähtien just noin!!

Kp 27/33-39, yk 7, dpo 7
 
Takaisin
Top