Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen totaalisen äimistynyt omaan kroppaani, otin eilen illalla ekan lugen ja aamulla kun heräsin ei ollut pahasta olosta tietookaan eikä satu vatsaan, ihanaa, mutta samalla tosi hämmentävää. Toivotaan nyt että toi kuuri tasoittais tilanteen, pelkään vaan että oireet palaa kun luget loppuu.
 
Oonkohan vähän pöljä, kun ensin päätän etten testaa ennen dpo 12 ja sit nyt dpo 9 teen sen sijaan sit ovistestin, jossa yhtä vahva viiva kuin testissä jonka tein päivää ennen o+.. mut ei tosiaan sentään ollu positiivinen. Mut aloin tuumia, et eiks sen nyt pitäs olla käytännössä lähes näkymätön/ei viivaa ollenkaan? Toiveajattelen et tarkottas jotain, kun vielä siihen päälle tänään tullu pillitettyä vaik mille ja ei oo mun tapaista :nailbiting:
 
Olen totaalisen äimistynyt omaan kroppaani, otin eilen illalla ekan lugen ja aamulla kun heräsin ei ollut pahasta olosta tietookaan eikä satu vatsaan, ihanaa, mutta samalla tosi hämmentävää. Toivotaan nyt että toi kuuri tasoittais tilanteen, pelkään vaan että oireet palaa kun luget loppuu.

Hormooniehkäisy on aika hmmm tehokasta. Pistää kropan sekaisin!
 
Nouseeko? Mä luulin et se tekee piikin vain oviksen aikaan ja ovistestit tunnistaa myös hcg:n koska niiden rakenteen alku on samanlainen.

Parhaassa tapauksessa kyse on hcg:n tunnistamisesta, mutta testiviiva voi käydä tummumaan LH:kin vuoksi. Itse testasin aikanaan eka ovistestillä, ja kun näytti hyvältä niin raskaustestillä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1505585030.690390.jpg

Ylin testi parhaiten plussalla, kun oli se ovistesti. Nämä siis viime vuodelta, edelleen kierroton synnytyksen jäljiltä.
 
Huomenta kaikille :) täällä kp9 ja olo ihan mukava ja optimistinen!
Viime kierto jäi 22pv vaikka söin teroluteja ja ajattelin tässä kierrossa syödä niitä taas kp15-24. Jospa se tästä lähtisi vihdoin oma kierto toimimaan! :)
 
Täällä dpo 4, onneks työviikko alkamassa niin menee aika nopeemmin :)

Mulla jäi viime maanantaisen ultran jäljiltä toi vasen puoli aristaan, ultrassa ei näkynyt mitään, mutta lääkäri uskoi sen olevan sitä endoa. Se oli sitä mieltä, että koska söin e-pillereitä niin kauan (15v), että ne olis pitänyt sen poissa ja että nyt se sit pääsee oireileen mulla.

Kp 24/33-39, yk 7, dpo 4
 
Täällä dpo 4, onneks työviikko alkamassa niin menee aika nopeemmin :)

Mulla jäi viime maanantaisen ultran jäljiltä toi vasen puoli aristaan, ultrassa ei näkynyt mitään, mutta lääkäri uskoi sen olevan sitä endoa. Se oli sitä mieltä, että koska söin e-pillereitä niin kauan (15v), että ne olis pitänyt sen poissa ja että nyt se sit pääsee oireileen mulla.

Kp 24/33-39, yk 7, dpo 4

Joo... saman laulun sain kuulla kun esikoista yritettiin. Gyne sanoi että ehkäisyrengas ja aiemmin syödyt pillerit olivat pitäneet pcon poissa/kurissa ja kun lopetin ne, se tuli esiin...

Itse vain ihmettelen.... tätä hormooniehkäisyn ja hormoonihäiriöiden välistä suhdetta. Tosin gynellä on hieman enemmän koulutusta aiheeseen liittyen :D :D

No oli niin tai näin, laitan toivoni terolutiin!
 
En ole tänne oikein minun kuulumisia päivittellyt.Kuukautiset oli ja meni aika päiviä sitten nyt menossa 10kp.Lämpöjä olen mittailut ja sovellukset luvanneet ovista 15-18kp kohdalle.Luomu kierossa aina ovis ollut tuossa 15kp kohdalla.Pari päivää kuukautisten jälkeen oli jomotteluja mahassa ja limat oli aika venyvää ihmettelin että eihän ovis voi olla näin aikaisin.Mietin myös kuukautis vuotoa kun oli niin pikkuista vuotelua voi olla että vuotoon vaikutti nuo eri lääkkeet siksi vuoto oli mitä oli.Nykyinen tila se että tilanne on normaali kiertopäiviin nähden.Tätä kiertoa en tikuttele mittailen ainoastaan lämpöjä ja muutenkin otetaan hiisisti.Seuravassa kierossa mikä tulee jos tulee niin olisi meidän viimeinen inseminaatio.
 
Elämän (isoja) pieniä iloja: ovistesti näyttää plussaa! :happy: Ekasta pissasta ohjeiden mukaan tein kaksoishormoni ovistestin, ja pysyvää hymynaamaa näytti! Viivatkin on tasapaksut :p Aika tyytyväinen olo, jos nämä kierrot tästä lähtisi pyörimään :wink Tää oli nyt toinen terolut avusteinen kierto, hyvä että vaikutusta näyttäisi olevan. Ovis siis aikaistunut, ekat kierrot Nuvaringin jälkeen 31 ja 33, sitten 87 päivää ja tällöin teroilla aloitettiin uusi kierto. Sittemmin eka terokierto 31 ja nyt tämä meneillään oleva. Pitää vielä illalla testata liuskatesteillä minkälaista viivaa ne antaa :angelic: Hih, onneks eilen talleteltiin, pitänee nyt ehkä tänään ja huomennakin varuiksi. Onneksi on hyvät päivät töidenkin kannalta :grin

Kirppu kp15/30-? Yk5

Muoks uusi kuva: Pakko oli nyt illasta varmstaa ovisplussa vielä liuskatesteillä: keskellä RFSU:n testissä haalea viiva ja Raskauskeijun testissä tavanomainen selkeä ovis+ viiva :) En kyllä enää osta noita RFSU:n testejä kun noin haaleaa viivaa näyttää oviksen kynnyksellä :woot:
 

Liitteet

  • IMG_20170918_125959.jpg
    IMG_20170918_125959.jpg
    558.5 KB · Katsottu: 115
Muokattu viimeksi:
Minäkin taidan syödä tässä kierrossa teroluteja kunhan oviksen olen bongannut.

Alinah kp9
 
Täälä yksi tuskastelee hormonikierukan jälkeistä kiertoa. Kp 15 menossa eikä ovista näkyvissäkään. Testaan CB:n kaksoishormoni testeillä, eli tällähetkellä ovis olis aikaisintaan kp 19, saa nähdä kuinka myöhäselle ovis menee vai tuleeko tässä kierrossa ollenkaan. Paristi olen lukenut että hormoniehkäisyn jälkeen kierto voi olla melko pitkäkin? Mutta ei auta kuin odotella ja toivoa että se hymynaama pian löytyisi :)
 
Elämän (isoja) pieniä iloja: ovistesti näyttää plussaa! :happy: Ekasta pissasta ohjeiden mukaan tein kaksoishormoni ovistestin, ja pysyvää hymynaamaa näytti! Viivatkin on tasapaksut :p Aika tyytyväinen olo, jos nämä kierrot tästä lähtisi pyörimään :wink Tää oli nyt toinen terolut avusteinen kierto, hyvä että vaikutusta näyttäisi olevan. Ovis siis aikaistunut, ekat kierrot Nuvaringin jälkeen 31 ja 33, sitten 87 päivää ja tällöin teroilla aloitettiin uusi kierto. Sittemmin nyt eka terokierto 31 ja nyt tämä meneillään oleva. Pitää vielä illalla testata liuskatesteillä minkälaista viivaa ne antaa :angelic: Hih, onneks eilen talleteltiin, pitänee nyt ehkä tänään ja huomennakin varuiksi. Onneksi on hyvät päivät töidenkin kannalta :grin

Kirppu kp15/30-? Yk5

Ompa rohkaisevaa kuulla!!! Mulla myös takana terolutkuuri ja nyt siis toinen kuuri tässä kierrossa. Ja se hemmetin nuvaring löytyy myös mun ehkäisyarsenaalista :(

Mutta ihanaa et sul tuli ovis!!!!!! Ehkä mullakin taas... joskus...
 
Pe tuli tippa verta, la tuli halut :) Kivaa ihan vaan siitäkin syystä, että minipillerit vei kaikki halut. Tiedä sitten oliko ovis ja minä päivänä... kahden viikon päästä ehkä saan tietää ;)

Kp 13
 
Muokattu viimeksi:
tilasin raskauskeijulta kasan liuskaovistestejä, houkutti tilata clearbluen digitaaliset ovistestit mutta joutunee ne tilata kyllä myöhemmin..
 
Takaisin
Top