Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen totaalisen äimistynyt omaan kroppaani, otin eilen illalla ekan lugen ja aamulla kun heräsin ei ollut pahasta olosta tietookaan eikä satu vatsaan, ihanaa, mutta samalla tosi hämmentävää. Toivotaan nyt että toi kuuri tasoittais tilanteen, pelkään vaan että oireet palaa kun luget loppuu.
Siska, LH nousee loppukierrosta, mutta toivotaan, että tää on sun kohdalla se ihana enne
Nouseeko? Mä luulin et se tekee piikin vain oviksen aikaan ja ovistestit tunnistaa myös hcg:n koska niiden rakenteen alku on samanlainen.
Täällä dpo 4, onneks työviikko alkamassa niin menee aika nopeemmin :)
Mulla jäi viime maanantaisen ultran jäljiltä toi vasen puoli aristaan, ultrassa ei näkynyt mitään, mutta lääkäri uskoi sen olevan sitä endoa. Se oli sitä mieltä, että koska söin e-pillereitä niin kauan (15v), että ne olis pitänyt sen poissa ja että nyt se sit pääsee oireileen mulla.
Kp 24/33-39, yk 7, dpo 4
Elämän (isoja) pieniä iloja: ovistesti näyttää plussaa! Ekasta pissasta ohjeiden mukaan tein kaksoishormoni ovistestin, ja pysyvää hymynaamaa näytti! Viivatkin on tasapaksut Aika tyytyväinen olo, jos nämä kierrot tästä lähtisi pyörimään Tää oli nyt toinen terolut avusteinen kierto, hyvä että vaikutusta näyttäisi olevan. Ovis siis aikaistunut, ekat kierrot Nuvaringin jälkeen 31 ja 33, sitten 87 päivää ja tällöin teroilla aloitettiin uusi kierto. Sittemmin nyt eka terokierto 31 ja nyt tämä meneillään oleva. Pitää vielä illalla testata liuskatesteillä minkälaista viivaa ne antaa :angelic: Hih, onneks eilen talleteltiin, pitänee nyt ehkä tänään ja huomennakin varuiksi. Onneksi on hyvät päivät töidenkin kannalta
Kirppu kp15/30-? Yk5
Mutta ihanaa et sul tuli ovis!!!!!! Ehkä mullakin taas... joskus...